Yep, dat is hem, de enige echte.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Serieus !
Is het die
[ afbeelding ]
Helaas kunnen we alleen maar dromen dat het echt weer die rol is.
Dat zou wel eindelijk wat actie voor Jef en Laura zijn.
Maar dat zou er vast wel niet inzitten...
Ik vrees dat het gewoon een nieuwe rol is die we alleen via de telefoon te horen krijgen. In ONM hebben ze dat ook al verschillende keren gedaan met oud-acteurs Jop de Vries en Pim Vosmaer, die tegenwoordig allebei regisseren. Maar het zou natuurlijk veel toffer zijn als de schrijvers n.a.v. de 4000ste aflevering teruggrijpen op de historie van GTST.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar is dat ook echt de role pete ?
Of is Berend ee ander persoon en is het omdat de acteur ook drama coach is bij gtst.
Ik hoop zo dat het weer Pete Jensen is onder een valse naam dat zou herkenning zijn en tof.
Betrek je Jef en Laura er ook gelijk bij. ! De acteur zou het zelf nog wel weten .
Al wrees ik dat het weer echt een nieuwe rol is.
o.Oquote:# Goede tijden, slechte tijden - Martine Hafkamp (1990-1994, 2003-2005, 2010-)
OEH, ik hoop ZO dat dit waar is!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:25 schreef James1988 het volgende:
Het wordt pas tof als Martine Hafkamp terugkomt. Sjors hoor je ook echt nooit meer over haar
Speaking of it: Wikipedia meldt bij Inge Ipenburg dit:
[..]
o.O
Aanstaande oma Hafkamp staat ook op #1 van m'n Most Wanted lijstje. Ik heb nog altijd de stille hoop dat Maxime een handlangster van Martine is (zeg maar de lange termijn variant van de David Harkema methode) en dat Jack in het geheim al die tijd contact met Martine heeft gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:25 schreef James1988 het volgende:
Het wordt pas tof als Martine Hafkamp terugkomt. Sjors hoor je ook echt nooit meer over haar
o.O
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
o.O
Ja ,en ook meermaals zijn naam noemen he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom laat Ronja altijd die deur open staan als ze belt over Arthur
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:51 schreef Franneh het volgende:
Nina wat een irritant hoofd ook... die wenkbrauwen bewegen veel te veel boven die te grote verschrikte ogen!
Die berenklauw ja.. ik weet nog dat ik doodsbang was toenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die berenklauw val ding .
Geniaal was dat. Pete Jensen was echt lekker gestoord
Zijn intree duurde toen ook zo lang met Julian die naar Amerika ging om Laura te halen.
Geweldige rol was het al met al. Ook toen hij op het laatst Jeff en Laura wou vermoorden.
Pete Jensen was dan ook een hele andere soort rol.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Die berenklauw ja.. ik weet nog dat ik doodsbang was toen![]()
Ja, ik vond zijn rol beter dan die van Ludo..
Ludo is nog weinig spectaculair. jammer..
Bob van Dian vond ik ook wel een freakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pete Jensen was dan ook een hele andere soort rol.
Hij was dan ook wel een slechterik net als Ludo maar op een andere manier.
Bovendien zie ik Ludo en ook Nick meer als onbegrepen mensen dan als slechte mensen.
Verder was Pete Jensen gewoon geniaal. Dat klopt
de enige andere tijdelijke psychopaat die gtst gehad heeft die net zo goed was dat was Alice/Lissette de boer. Iets daar onder heb je dan nog Sophia en Isabella
En pas ver daar onder komen de matige psyco's van de laatste jaren zo als Rene en nu die Arthur die Arthur vind ik sowieso slecht uitgewerkt
Dat is Sjoerd Dragtsma ook.Heeft toen meegespeeld als ski leraar en vriendje van Charlie,toen nog gespeeld door Aukje van Ginnekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Franneh het volgende:
Die gozer op 3 minuten en 30 sec en verder.
Ligt het aan mij of lijkt die ontzettend veel op Arthur?
Nu weet ik het weer, superspannend was dat.quote:
Ik moest hardop lachen,quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:23 schreef TheVulture het volgende:
"Als het maar gezond is.... en blank"
Met de oneliners van gisteren was niks mis... Dex had ook een sterke tegen Nina over dat condoleren van Ronjaquote:
Ahh oke, toen volgde ik het niet.. bedanktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is Sjoerd Dragtsma ook.Heeft toen meegespeeld als ski leraar en vriendje van Charlie,toen nog gespeeld door Aukje van Ginneken
ze zoeken de acteurs ook steeds bij elkaar zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is Sjoerd Dragtsma ook.Heeft toen meegespeeld als ski leraar en vriendje van Charlie,toen nog gespeeld door Aukje van Ginneken
Uh, Ludo was toch ook dood?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat sommige mensen weer eens te optimistisch zijn hier. Ik zelf heb ook al zo vaak geroepen dat een terugkeer van Martine Hafkamp geweldig zou zijn, maar de complotten zoals mensen hier bedenken zie je tegenwoordig helaas bijna niet meer. Al zou het natuurlijk wel geweldig zijn.![]()
Pete Jenssens kan volgens mij ook helemaal niet meer terugkeren. Hij is aan de VS uitgeleverd, waar hij de doodstraf heeft gekregen.
Inderdaad dat is een hele slecht misstap die ze vroeger nooit zouden maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
Alsof Arthur met zo'n verleden arts zou kunnen wordenWat een grap
en zit ze gewoon alles wat ze leest op te dreunen , wetende dat Arthur een metertje van haar verwijderd is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik riep hardop: "EN WEER HEEFT ZE DE DEUR OPEN!"
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en zit ze gewoon alles wat ze leest op te dreunen , wetende dat Arthur een metertje van haar verwijderd is.
Misschien heeft Arthur daar iets op verzonnen zodat hij arts kon worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
haha idd..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze zoeken de acteurs ook steeds bij elkaar zekerWout en barbara... martijn en barbara. Ski leraar en charlie en Arthur en charlie
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:37 schreef Franneh het volgende:
[..]
haha idd..
Wat kan ik me daar aan irriteren.. ergeren.
Inderdaad, ik neem toch gaan dat psychisch richting labielere personen geen artsen kunnen worden. Het lijkt me toch dat je daar wel een bepaalde keuring/screening voor door moet komen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
in Meerdijk wel. Meerdijk is de stad met de onbegrenste mogelijkhedenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
wat een treurige scene was dat. waarom moet het zo overdreven duidelijk gemaakt worden dat ronja betrapt kan worden?!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en zit ze gewoon alles wat ze leest op te dreunen , wetende dat Arthur een metertje van haar verwijderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |