Dat is Sjoerd Dragtsma ook.Heeft toen meegespeeld als ski leraar en vriendje van Charlie,toen nog gespeeld door Aukje van Ginnekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Franneh het volgende:
Die gozer op 3 minuten en 30 sec en verder.
Ligt het aan mij of lijkt die ontzettend veel op Arthur?
Nu weet ik het weer, superspannend was dat.quote:
Ik moest hardop lachen,quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:23 schreef TheVulture het volgende:
"Als het maar gezond is.... en blank"
Met de oneliners van gisteren was niks mis... Dex had ook een sterke tegen Nina over dat condoleren van Ronjaquote:
Ahh oke, toen volgde ik het niet.. bedanktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is Sjoerd Dragtsma ook.Heeft toen meegespeeld als ski leraar en vriendje van Charlie,toen nog gespeeld door Aukje van Ginneken
ze zoeken de acteurs ook steeds bij elkaar zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is Sjoerd Dragtsma ook.Heeft toen meegespeeld als ski leraar en vriendje van Charlie,toen nog gespeeld door Aukje van Ginneken
Uh, Ludo was toch ook dood?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat sommige mensen weer eens te optimistisch zijn hier. Ik zelf heb ook al zo vaak geroepen dat een terugkeer van Martine Hafkamp geweldig zou zijn, maar de complotten zoals mensen hier bedenken zie je tegenwoordig helaas bijna niet meer. Al zou het natuurlijk wel geweldig zijn.![]()
Pete Jenssens kan volgens mij ook helemaal niet meer terugkeren. Hij is aan de VS uitgeleverd, waar hij de doodstraf heeft gekregen.
Inderdaad dat is een hele slecht misstap die ze vroeger nooit zouden maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
Alsof Arthur met zo'n verleden arts zou kunnen wordenWat een grap
en zit ze gewoon alles wat ze leest op te dreunen , wetende dat Arthur een metertje van haar verwijderd is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik riep hardop: "EN WEER HEEFT ZE DE DEUR OPEN!"
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en zit ze gewoon alles wat ze leest op te dreunen , wetende dat Arthur een metertje van haar verwijderd is.
Misschien heeft Arthur daar iets op verzonnen zodat hij arts kon worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
haha idd..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze zoeken de acteurs ook steeds bij elkaar zekerWout en barbara... martijn en barbara. Ski leraar en charlie en Arthur en charlie
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:37 schreef Franneh het volgende:
[..]
haha idd..
Wat kan ik me daar aan irriteren.. ergeren.
Inderdaad, ik neem toch gaan dat psychisch richting labielere personen geen artsen kunnen worden. Het lijkt me toch dat je daar wel een bepaalde keuring/screening voor door moet komen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
in Meerdijk wel. Meerdijk is de stad met de onbegrenste mogelijkhedenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
wat een treurige scene was dat. waarom moet het zo overdreven duidelijk gemaakt worden dat ronja betrapt kan worden?!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en zit ze gewoon alles wat ze leest op te dreunen , wetende dat Arthur een metertje van haar verwijderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |