quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef e-runner het volgende:Sjors die als een tutje wordt neergezet maar wel elke keer vreemd gaat?
Net als Barbara die altijd hoogstaande idealen heeft en er ook maar op los gaat.Als deze soap dan nu bedoeld is als een familiesoap dan moet je je tenminste toch nog ergens in kunnen herkennen. Als je dan karakters echt een karakter wilt laten zijn maak ze dan wel consistent. Lorena vond ik leuk, ze acteert niet super maar de scenes tussen haar en Bing zijn goed.
Ben benieuwd wat ze gaat doen als ze erachter komt dat Sjors met haar "vent" is gegaan.
Ze mochten elkaar toch al niet zo..
Ludo spreekt inderdaad goed Engels. Vind het jammer dat hij zich nu verlaagt tot Maxime achtige streken zoals Irene versieren om Martijn dwars te zitten. Danny blijft duf
Voor het overgrote deel ben ik het met je eens.
Alleen over Lorena en Bing denk ik iets anders. Lorena is misschien wel pittiger met Bing, maar dat past ook bij haar typetje. Sjors is niet het typetje dat (in ons bijzijn

) in de kroonluchter hangt als ze sex heeft. enzo.
Sjors vind ik soms iets te rechtlijnig.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Twizu het volgende:Ik vind de verhaallijn van Lucas nog het meest interessant. Dat zeg ik je als hetero, moet je nagaan.

Lucas vind ik de meest irritante figuur, wat een kleuter zeg. Alleen die fopspeen ontbreekt soms nog.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef DeTolk het volgende:Waarom spreekt Sair de naam Irene uit op z'n Hollands terwijl het makkelijk op z'n Amerikaans kan.
Ei-rien ipv Ie-ree-ne
Ze heet toch ook Ie-ree-ne? Ik snap niet waarom je een naam anders zou moeten uitspreken.
Wat ook niet onbelangrijk is, het is een nederlandse soap die gaat over nederlanders, en bovenal Sair woont nu ook een deel van het jaar bij haar liefje in Friesland. Het is toch leuk als ze laat zien dat ze wat nederlandse woorden kent. Het is me al opgevallen dat ze dat af en toe doet.
Sair is top. In ATWT stoort haar acteerprestatie totaal niet, maar tsja, in een poldersoap is dat wel logisch.
[ Bericht 10% gewijzigd door ThunderBitch op 08-12-2009 15:17:48 ]