Voor het overgrote deel ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef e-runner het volgende:
Sjors die als een tutje wordt neergezet maar wel elke keer vreemd gaat?
Net als Barbara die altijd hoogstaande idealen heeft en er ook maar op los gaat.
Als deze soap dan nu bedoeld is als een familiesoap dan moet je je tenminste toch nog ergens in kunnen herkennen. Als je dan karakters echt een karakter wilt laten zijn maak ze dan wel consistent.
Lorena vond ik leuk, ze acteert niet super maar de scenes tussen haar en Bing zijn goed.
Ben benieuwd wat ze gaat doen als ze erachter komt dat Sjors met haar "vent" is gegaan.
Ze mochten elkaar toch al niet zo..
Ludo spreekt inderdaad goed Engels. Vind het jammer dat hij zich nu verlaagt tot Maxime achtige streken zoals Irene versieren om Martijn dwars te zitten.
Danny blijft duf
Lucas vind ik de meest irritante figuur, wat een kleuter zeg. Alleen die fopspeen ontbreekt soms nog.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Twizu het volgende:
Ik vind de verhaallijn van Lucas nog het meest interessant. Dat zeg ik je als hetero, moet je nagaan.
Ze heet toch ook Ie-ree-ne? Ik snap niet waarom je een naam anders zou moeten uitspreken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Waarom spreekt Sair de naam Irene uit op z'n Hollands terwijl het makkelijk op z'n Amerikaans kan.
Ei-rien ipv Ie-ree-ne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de liefhebbers dan
als het haar dochter is, is het toch raar dat je die als Amerikaanse een Nederlandse naam geeft?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor het overgrote deel ben ik het met je eens.![]()
Alleen over Lorena en Bing denk ik iets anders. Lorena is misschien wel pittiger met Bing, maar dat past ook bij haar typetje. Sjors is niet het typetje dat (in ons bijzijn) in de kroonluchter hangt als ze sex heeft. enzo.
Sjors vind ik soms iets te rechtlijnig.
[..]
Lucas vind ik de meest irritante figuur, wat een kleuter zeg. Alleen die fopspeen ontbreekt soms nog.![]()
[..]
Ze heet toch ook Ie-ree-ne? Ik snap niet waarom je een naam anders zou moeten uitspreken.
Wat ook niet onbelangrijk is, het is een nederlandse soap die gaat over nederlanders, en bovenal Sair woont nu ook een deel van het jaar bij haar liefje in Friesland. Het is toch leuk als ze laat zien dat ze wat nederlandse woorden kent. Het is me al opgevallen dat ze dat af en toe doet.![]()
Sair is top. In ATWT stoort haar acteerprestatie totaal niet, maar tsja, in een poldersoap is dat wel logisch.
Eerst moet ze nog ontdooid worden hequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Mss het volgende:
Waarschijnlijk duikt Irene wel met Ludo in bed, om vervolgens terug te keren naar Martijn. Oog om oog
Wat er ook gebeurt, Ludo moet blijven!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Ludo beter niet gewoon Ronja doodmaken als wraak op Martijn?
Zijn we daar ook van af Ludo die uit wraak achter de ex van een persoon aangaat.
Waar gaat dit heen
Vast Nederlandse papa. En dan nog, hoeveel supernederlandse kindjes heten niet Jeremy.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Liquidist het volgende:
[..]
als het haar dochter is, is het toch raar dat je die als Amerikaanse een Nederlandse naam geeft?
Wie weet wat Ludo in haar los weet te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast Nederlandse papa. En dan nog, hoeveel supernederlandse kindjes heten niet Jeremy.
By the way, ik vind Ludo en Irene geen goede match. Ludo verdient een vrouw vol passie, op z'n minst bloedmooi en jong, ach je weet wat ik bedoel.![]()
ik dacht meer hieraanquote:nouw jes inderdeed. I fink so toe.
Toen Martijn zoëven samen met Irene in huize Huygens was deed hij mij opeens denken aan Patrick Stewart in Star Trek oke Martijn is jonger maar opeens moest ik aan Star Trek denken
Vast een beest. Dat geloof ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet wat Ludo in haar los weet te maken
zij krijgt wellicht een vaste rolquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Frey het volgende:
Nu As The World Turns stopt, kan Sair in GTST blijven.
Ze hadden gedate en hebben geneukt in Charlie's. Maar omdat Kabouter Ronja (zie muts vandaag) aan haar Do's en Don'ts dogma wilde vasthouden, heeft ze zijn telefoon steeds weggedrukt, terwijl hij haar een wekker als kado bezorgd had.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:54 schreef Mss het volgende:
Wat heeft die trouwens bij Ronja geflikt, dat heb ik gemist?
zolang je aan het einde van de dag netjes het Onze Vader bidt, is alles vergeven en vergetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef Tirza het volgende:
Sjors gaat inmiddels aardig de kant van Barbara op, altijd over principes lopen zeiken, maar voor mevrouw de heilige gelden ze zelf niet
. Is Sjors soms als baby omgewisseld met Charlie?
. Sjors heeft altijd commentaar op Lorena, maar zelf is ze geen niet veel beter
.
Sjors:
-Pakt Milan van haar vriendin Charlie af als die op het punt staan te trouwen.
-Duikt met Milan de koffer in wanneer ze met Bing is getrouwd.
-Pakt Danny af van goede vriendin Ronja
-Duikt met Bing de koffer in als ze een beetje verdrietig is en houdt het geheim
-Castreert Nick met een spijkerpistool
-Slaat vriend van Patricia da Marto per ongeluk voor eeuwig een rolstoel in.
Sjors loopt altijd en eeuwig te mekkeren over eerlijkheid en anderen terecht te wijzen, terwijl ze zelf ook behoorlijk wat misstappen heeft begaan, kijk maar hoe ze tegen Bing zeurde over die fraude met die gasslang ofzo, terwijl ze zelf wel ergere dingen heeft gedaan
.
En dat zien we haar ook al nooit doenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zolang je aan het einde van de dag netjes het Onze Vader bidt, is alles vergeven en vergeten
Dat is wel even heel anders dan de huidige Maria de Jong..quote:Op woensdag 9 december 2009 04:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat zien we haar ook al nooit doen![]()
Waarschijnlijk al bekend, maar Maria de Jong in de jaren 90:
(ongeveer op 2/3e van het filmpje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |