Wat mij betreft mag je nu meteen al. Je kunt het in jouw eentje vast beter dan die hele stomme schrijversploeg bij elkaar. Word GTST weer spannend. Misschien kun je er dan ook voor zorgen dat Barbara uit Meerdijk verdwijnt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL.
Ja dat is leuk, die donkere baby's worden licht geboren, dus dan denkt Danny eerst Yayyy het is van mij. En dan na een halve dag begint de twijfel toe te slaan. Dan komt Bing op kraamvisite en tadaaaaquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors raakt vast zwanger en dan weten ze niet van wie
En als je het niet aan de kleur ziet, zie je het wel aan de kroeskop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, die donkere baby's worden licht geboren, dus dan denkt Danny eerst Yayyy het is van mij. En dan na een halve dag begint de twijfel toe te slaan. Dan komt Bing op kraamvisite en tadaaaa
Die babys worden niet geboren met een dikke afro hoor. Dat is gewoon kort dun donker golvend haar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En als je het niet aan de kleur ziet, zie je het wel aan de kroeskop.
Hebben ze ook niet gehad, maar ja in de spoilers staat iets wat je zo kunt opvatten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geloof ik gemist dat Sjors en Bing seks hebben gehad?![]()
Kijk ook niet echt meer maar hoor het nogal eens op de achtergrond als ouders kijken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die babys worden niet geboren met een dikke afro hoor. Dat is gewoon kort dun donker golvend haar.
Zal wel gebeuren onder het mom van :quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Noud en Lucas wel leuk samen eigenlijk.... al vraag ik me af hoe ze dat 'turning point' bij Noud geloofwaardig gaan brengen
Ze kunnen wel, maar ze mogen niet... ze lopen te strak aan het lijntje van Erland Galjaard.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Zou een goede wending zijn ja.
Maar een beetje te goed voor het huidige schrijversteam, die kunnen dat niet bedenken.
Lucas en Noudquote:
haar geloof: alcoholisme en seksismequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:42 schreef warezguy05 het volgende:
die sjors is opeens een first class sloerie geworden![]()
waarom is trouwens nooit te zien dat ze naar de kerk gaat of een bijbeltje leest? ze is / was toch zo gelovig?
once a bitch always a bitchquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Roberto258 het volgende:
Tweede keer al dat die (schijn)heilige vreemd gaat.
Echt niet. Het hoeft niet allemaal hete sex te zijn. Al lijkt het me niet moeilijk om de karakters meer passie te geven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dit komt omdat die prut schrijvers...
De relatie Sjors en Bing zien op het niveau van Rik en Anita en Ludo en Janine.,
Dat is gewoon belachelijk .. Sjors en Bing maken elkaar heel saai.
Terwijl Sjors pas echt tof werd toen ze met Nick ging eerst.
En Bing pas bij Lorena. ! En Bing en Lorena dat zorgde voor ruwe sex om de sex scene's
Trouwens in een eerder stadium deed Bing dat met Florien ook hij maakte de vrouwen om vage reden echt bloedgeil leek het wel. Daar waar Bing en Sjors heel saai overkwam.
Wat trouwens ook weer vreemd was.
Want Sjors liep erg geil te doen rondom Milan en week geleden was ze zelfs gewoon.
Lekker. En dat terwijl ze er in het begin verschrikkelijk uitzag.
Hoe kan het dat Bing bij Florien en Lorena veranderd in de playah neger .
En sjors tot geile slet bij sex met Danny terwijl ze bij elkaar altijd zo oersaai en knullig zijn ?
Ze zijn volgens mij getrouwd in een pretpark ofzo iets.
Niet meer doen dus.
Sjors kan lekkere geile sex hebben met wie ze wil
En Lorena en bing zijn gewoon tof.
Dan ligt het aan mij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat helemaal goed begrepen hebt
Ik mocht Lorena sowieso niet vwb haar karakter. Misschien stoorde dat mij het meest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
Bing en Lorena vond ik ook leuk samen. Er zat wel wat meer spanning in met die 2. Matchte wel. Beter dan Danny en Sjors. Sowieso vind ik Sjors vreselijk eigenlijk.
Plaatje ter verduidelijking? Kan me er niets van herinneren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Countess het volgende:
Sjors was zo overdreven truttig in het begin. Met die kinderachtige T-shirts. Omdat ze het zorgende type was, moest ze kleding met sprookjesprints aan![]()
Waarom kleedt het team die meid zo aan. Ik zou het weigeren als ik Inge zelf was![]()
Viel wel mee toch? Ik vond haar vanaf het begin af aan al een prachtige meid, en dat is ze nog steedsquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Countess het volgende:
Sjors was zo overdreven truttig in het begin. Met die kinderachtige T-shirts. Omdat ze het zorgende type was, moest ze kleding met sprookjesprints aan![]()
Waarom kleedt het team die meid zo aan. Ik zou het weigeren als ik Inge zelf was![]()
Ik zeg niet dat ze niet mooi is. Ik zeg dat die kleding bedoeld was om haar tuttig neer te zetten en dat dat vreselijk was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik vond haar vanaf het begin af aan al een prachtige meid, en dat is ze nog steeds
Wat een vreselijke beschrijving.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:35 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet mooi is. Ik zeg dat die kleding bedoeld was om haar tuttig neer te zetten en dat dat vreselijk was.
Quote van GTST:
Down to earth
Sjors is het type down to earth en dat voert ze door in haar kleding. Wat je ook in haar outfits terugziet, is dat ze het verzorgende type is, het lieve zusje. Ze draagt T-shirts met schattige printjes zoals hondjes of een paardje. Shockerende dingen draagt ze niet. Typisch Sjors is een jeans met een shirtje en een vestje of een jasje, veel laagjes over elkaar en veel kleur.
http://gtstsite.web-log.nl/gtstsite/2007/03/de_stijl_van_sj.html
Ze leven echt in hun eigen geschapen droomwereld daar bij gtst. Dit zie je echt vaker bij programma's dat ze ten onder gaan aan hun eigen succes, atlhans het succes dat ze ooit hadden. Het wordt commerciëler en commerciëler, in de begindagen was het doel er een goed programma van te maken, ze denken dat ze er nu al zijn en rustig met hun stinkpoten op tafel kunnen gaan zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een vreselijke beschrijving.
Ze praten over personages alsof het Barbies enzo zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze leven echt in hun eigen geschapen droomwereld daar bij gtst. Dit zie je echt vaker bij programma's dat ze ten onder gaan aan hun eigen succes, atlhans het succes dat ze ooit hadden.
Haha, ik dacht aan ´vadertje en moedertje spelen´quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze praten over personages alsof het Barbies enzo zijn.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze praten over personages alsof het Barbies enzo zijn.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin was echt een stom trutje inderdaad.
En er staat mij ook nog iets bij dat ze inderdaad een trui aanhad met daarop een geborduurde paardenkop
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin was echt een stom trutje inderdaad.
En er staat mij ook nog iets bij dat ze inderdaad een trui aanhad met daarop een geborduurde paardenkop
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?
[ afbeelding ]
Ach met kerst in een afgelegen huisje, vind ik het helemaal niet erg. Maar, eerlijk is eerlijk, je moet wel een beetje een stud zijn het te dragen of een sexymama.quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?
[ afbeelding ]
Ik vond het maar overdreven, echt zo kakkerig.quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Omg wat praat Ludo goed Engels! woohooooooo!
Helemaal niet, Ludo sprak gewoon engels en niet amerikaans-engels zoals altijd in de media te horen is, vergeet niet dat het brits-engels er eerder wasquote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het maar overdreven, echt zo kakkerig.
Oh, ik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Yepquote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, Ludo sprak gewoon engels en niet amerikaans-engels zoals altijd in de media te horen is, vergeet niet dat het brits-engels er eerder was
Ik was superverrast toen ik Ludo Engels hoorde praten. Geweldig. The guy is good, in many ways.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Countess het volgende:
Jan Kooijman over zijn Playmobilkapsel:
---------------------------------
....laatst kreeg ik de vraag van iemand hoe lang het duurt om mijn haar goed te doen. Nou, dáár hoef ik dus echt heel weinig aan te doen, want het is gelukkig heel goed geknipt.
Het is indd. goed geknipt...als je op een playmobile poppetje wilt lijken indd. Dat is iig geslaagd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Countess het volgende:
Jan Kooijman over zijn Playmobilkapsel:
---------------------------------
....laatst kreeg ik de vraag van iemand hoe lang het duurt om mijn haar goed te doen. Nou, dáár hoef ik dus echt heel weinig aan te doen, want het is gelukkig heel goed geknipt.
nouw jes inderdeed. I fink so toe.quote:
Zo idd! ik was even verbaast zelfs..quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Overdreven in haar manier van doen, veel gebaren erbij alsof ze eigenlijk een opera wil zingen. Ik kan het niet goed uitleggen, vrees ik...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef bloodymary het volgende:
??? Ziij is toch Engelstalig. Wel Amerikaans, waardoor het Amerikaans klinkt en niet Engels, maar zij spreekt gewoon haar geboortetaal, hoe kan dat dan overdreven zijn.
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op maandag 7 december 2009 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe weet Bing niet wanneer Lorena uit de gevangenis komt?
Waarom verteld Lorena hem dat niet?
Waarom kijkt Lorena niet op of om als Bing en Sjors allebei halfnaakt in de slaapkamer staan?
Echt hoor, kut schrijvers bij RTL, kunnen jullie nog slechter dan dit of worden jullie betaald om zulke slechte shit te schrijven die verhaal technisch van geen kant klopt? De tering...
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Waarom spreekt Sair de naam Irene uit op z'n Hollands terwijl het makkelijk op z'n Amerikaans kan.
Ei-rien ipv Ie-ree-ne
Inderdaad. 'Kun je ons nu even alleen laten Sjors?'. Ik vind allemaal best dat je 't met Bing doet, maar nu ben ik weer eens een keertje aan de beurt.quote:
Ah, ik snap wat je bedoelt ja. Dat ziet er heel overdreven uit, maar is helaas hoe veel Amerikanen praten en doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overdreven in haar manier van doen, veel gebaren erbij alsof ze eigenlijk een opera wil zingen. Ik kan het niet goed uitleggen, vrees ik...
Sjors had gewoon kleren aan, en Bing was zich ook aan het aankleden. Het had net zo goed gekunt dat Sjors even vroeg of hij ook thee of koffie wilde voor ontbijt toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Kun je ons nu even alleen laten Sjors?'. Ik vind allemaal best dat je 't met Bing doet, maar nu ben ik weer eens een keertje aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |