quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:Zou een goede wending zijn ja.
Maar een beetje te goed voor het huidige schrijversteam, die kunnen dat niet bedenken.
Soms vraag ik me af hoeveel ze betaald krijgen om deze bagger te 'bedenken'. 9 van de 10 keer zie ik een 'plottwist' echt al maanden van te voren aankomen (iets tussen Martijn en Barbera, Martijn gaat vreemd, Martijn gaat weg bij zijn vrouw, krijgt iets met Barbera en wil vervolgens zijn ex terug. Zo voorspelbaar dat ik het al aan zag komen toen ze met die verhaallijn begonnen

).
En als er een keer iets spannends gebeurd zoals Nick die EINDELIJK eens die irritante Maxim verzuipt, verneuken ze het alsnog door het haar te laten overleven. Was blij dat het eindelijk voorbij was met dat vervelende mens.
Mijn voorspelling voor de komende maanden:Arthur wordt natuurlijk weer de resident stalker die van nu tot het einde van dit seizoen heel Meerdijk in zijn greep houd. Charlie en Ronja krijgen ruzie om hem en aan het einde van het seizoen heeft hij Ronja gekidnapped ergens in een kelder.
Martijn en zijn vrouw komen ondertussen weer bij elkaar maar worden financieel kapot gemaakt door Ludo omdat die helemaal WTFBBQ pissig is om Nina (wat echt totaal niet bij Ludo past, juist hij zou met zijn familie instelling moeten begrijpen dat een vader eerst zijn zoon red). Ludo zal wel zorgen dat Martijn zijn vergunning kwijtraakt ofzo omdat hij magisch iets vind in zijn verleden

.
Moeder van Rik en Danny blijkt ook een psyco bitch te zijn die iets heeft tegen de vriendinnetjes van haar zoons. Begint bij Sjors en straks ook bij Charlie als zij en Rik iets met elkaar krijgen. Let maar op.
Na de laatste aflevering van dit seizoen zal ik deze post er weer bij zoeken en kijken op hoeveel punten ik gelijk heb. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL

.