abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 20:07:23 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75258279
Of niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75258391
Het bewijs is geleverd. Danny is net zo dom als hij eruit ziet.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 20:13:48 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75258518
Wat stoohoom
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75258550
En charlie kan ook dr bek niet houden he.
pi_75258790
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
En charlie kan ook dr bek niet houden he.
dat staat ook op haar voorhoofd geschreven. "Niet verder lullen hoor!" Neeeuuuuuujjj
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 3 december 2009 @ 20:24:58 #181
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75258985
Wel grappig dat Lucas nu verwachtingen heeft en Noud er gewoon een beetje lacherig over doet.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75259020
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wel grappig dat Lucas nu verwachtingen heeft en Noud er gewoon een beetje lacherig over doet.
Het is best schattig.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:26:39 #183
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75259052
Sjors
  donderdag 3 december 2009 @ 20:30:50 #184
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75259205
Stomme moeder van Danny
pi_75260212
WTF is Janine aan het doen.
moedertje spelen van Lucas terwijl Lucas op het werk zit.
Eet je wel goed, wel drinken, niet teveel drinken etc
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 3 december 2009 @ 20:58:25 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75260285
Ludo en Sair.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_75260824
Joke kan dus echt niet acteren.. ik irriteer me aan dat 'kinderlijke' stemmetje.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_75264295
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Miam het volgende:
Joke kan dus echt niet acteren.. ik irriteer me aan dat 'kinderlijke' stemmetje.
Hoe kan je met zo'n lage/zware stem nu kinderlijk zijn?
  donderdag 3 december 2009 @ 22:27:34 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75264370
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Miam het volgende:
Idd kinderlijk ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75264509
In 'toen was geluk heel gewoon vond ik d'r altijd wel okee, maar daar hoort ze ook gewoon zo te zijn

Ik heb ook nog een oude Ome Willem (De Film van Ome Willem) aflevering hier waarin ze eenmalig de vriendin van Ome Willem speelt in 1987, die is echt te geniaal voor woorden, maar dan moet je wel Ome Willem kunnen waarderen
Een heer met stijl
pi_75265221
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Zou een goede wending zijn ja.

Maar een beetje te goed voor het huidige schrijversteam, die kunnen dat niet bedenken.
Soms vraag ik me af hoeveel ze betaald krijgen om deze bagger te 'bedenken'. 9 van de 10 keer zie ik een 'plottwist' echt al maanden van te voren aankomen (iets tussen Martijn en Barbera, Martijn gaat vreemd, Martijn gaat weg bij zijn vrouw, krijgt iets met Barbera en wil vervolgens zijn ex terug. Zo voorspelbaar dat ik het al aan zag komen toen ze met die verhaallijn begonnen ).

En als er een keer iets spannends gebeurd zoals Nick die EINDELIJK eens die irritante Maxim verzuipt, verneuken ze het alsnog door het haar te laten overleven. Was blij dat het eindelijk voorbij was met dat vervelende mens.

Mijn voorspelling voor de komende maanden:
Arthur wordt natuurlijk weer de resident stalker die van nu tot het einde van dit seizoen heel Meerdijk in zijn greep houd. Charlie en Ronja krijgen ruzie om hem en aan het einde van het seizoen heeft hij Ronja gekidnapped ergens in een kelder.

Martijn en zijn vrouw komen ondertussen weer bij elkaar maar worden financieel kapot gemaakt door Ludo omdat die helemaal WTFBBQ pissig is om Nina (wat echt totaal niet bij Ludo past, juist hij zou met zijn familie instelling moeten begrijpen dat een vader eerst zijn zoon red). Ludo zal wel zorgen dat Martijn zijn vergunning kwijtraakt ofzo omdat hij magisch iets vind in zijn verleden .

Moeder van Rik en Danny blijkt ook een psyco bitch te zijn die iets heeft tegen de vriendinnetjes van haar zoons. Begint bij Sjors en straks ook bij Charlie als zij en Rik iets met elkaar krijgen. Let maar op.

Na de laatste aflevering van dit seizoen zal ik deze post er weer bij zoeken en kijken op hoeveel punten ik gelijk heb. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL .
No amount of money ever bought a second of time.
pi_75265226
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Stomme moeder van Danny
Iritant personage idd.. past goed bij zusje sanders
Zo niet.. dan toch!
pi_75265254
Lame... stom quote knopje...
pi_75265837
Ja die Joke is gewoon niet serieus te nemen. Het is een kinderlijke toon die ze heeft idd.

Heheh dat jochie van 14 in pak die daar achter Joke zat in de Rozenboom
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:14:19 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75266414
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af hoeveel ze betaald krijgen om deze bagger te 'bedenken'. 9 van de 10 keer zie ik een 'plottwist' echt al maanden van te voren aankomen (iets tussen Martijn en Barbera, Martijn gaat vreemd, Martijn gaat weg bij zijn vrouw, krijgt iets met Barbera en wil vervolgens zijn ex terug. Zo voorspelbaar dat ik het al aan zag komen toen ze met die verhaallijn begonnen ).

En als er een keer iets spannends gebeurd zoals Nick die EINDELIJK eens die irritante Maxim verzuipt, verneuken ze het alsnog door het haar te laten overleven. Was blij dat het eindelijk voorbij was met dat vervelende mens.

Mijn voorspelling voor de komende maanden:
Arthur wordt natuurlijk weer de resident stalker die van nu tot het einde van dit seizoen heel Meerdijk in zijn greep houd. Charlie en Ronja krijgen ruzie om hem en aan het einde van het seizoen heeft hij Ronja gekidnapped ergens in een kelder.

Martijn en zijn vrouw komen ondertussen weer bij elkaar maar worden financieel kapot gemaakt door Ludo omdat die helemaal WTFBBQ pissig is om Nina (wat echt totaal niet bij Ludo past, juist hij zou met zijn familie instelling moeten begrijpen dat een vader eerst zijn zoon red). Ludo zal wel zorgen dat Martijn zijn vergunning kwijtraakt ofzo omdat hij magisch iets vind in zijn verleden .

Moeder van Rik en Danny blijkt ook een psyco bitch te zijn die iets heeft tegen de vriendinnetjes van haar zoons. Begint bij Sjors en straks ook bij Charlie als zij en Rik iets met elkaar krijgen. Let maar op.

Na de laatste aflevering van dit seizoen zal ik deze post er weer bij zoeken en kijken op hoeveel punten ik gelijk heb. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL .
Ik zat lekker te werken toen gtst bezig was heerlijk.
En gtst is weer voorspelbaar als de tering inderdaad.
Maar deze schrijvers hebben vorig jaar toch ook Rene bedacht of niet ?
Of zijn deze gasten aangenomen bij het begin van dit seizoen ?
Ik wil de schrijvers van midden jaren 90 weer terug. Dus ook nog voor dat Sylvia er bij kwam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75269320
Wisten ze niks beters te doen met Janine en Jack?
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:22:29 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75270071
Sjors raakt vast zwanger en dan weten ze niet van wie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75270522
verschrikkelijke aflevering weer. in 15 v/d 22 minuten was te zien dat iedereen het "nieuwtje" omtrent Noud aan mekaar aan het doorvertellen was.
waarschijnlijk worden de mensen die vandaag 'vrij' hadden zoals Ludo en de Huigentjes in de vrijdag-aflevering geïnformeerd...iets wat natuurlijk ook weer 3-kwart vd aflevering in beslag zal nemen
pi_75271621
Charlie geloven als ze zegt dat ze iets voor haar zelf houd .
  vrijdag 4 december 2009 @ 07:31:36 #200
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_75271723
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors raakt vast zwanger en dan weten ze niet van wie
Ze kan het toch niet blijven verzwijgen als de kans daar is dat er een negertje uit zou kunnen komen.
Ik zou dat gezicht van Danny dan wel eens willen zien als het kind een ander kleurtje heeft dan hun beiden. En volgens mij mocht ze van haar geloof (ooit) geen abortus plegen.

Zou dus zo weer genoeg drama kunnen opleveren tussen Sjors, Danny, Bing, Lorena en schoonmoeder Maria. En heel misschien dat Ronja zich er ook nog mee gaat bemoeien met zoiets als "Zie je wel dat Sjors onbetrouwbaar is?" Hoewel ze mij daar ook weer te laf voor lijkt. Misschien is dat meer iets voor moeder Maria.

Ik hoop trouwens niet dat Ludo en Irene iets samen krijgen, want dat vind ik echt niet bij elkaar passen. Een beetje een vreemde combinatie.

[ Bericht 25% gewijzigd door Shayndel op 04-12-2009 07:40:09 ]
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')