Ik kan niet wachten tot Martijn aan dat frituurhoofd verteld dat hij toch voor Irene heeft gekozen. Kunnen de schrijvers haar niet bij het cicus laten gaan en haar daar laten optreden als menselijke kanonskogel. Die Barbara word met de dag irritanter. Zegt tegen Martijn dat ze niet wil dat hij de scheidingspapieren om haar tekent. Maar als zijn pen het niet doet, weet ze niet hoe snel ze naar een pen op zoek moet gaan om die zo snel mogelijk in Martijns knuistjes te douwen. Daaaaaaaaaag Barbara geniet nog maar even van het euforische gevoel dat je nu hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Roberto258 het volgende:
Niemand houdt het uit met Barbara, zelfs Martijn niet
Ik denk 't ook niet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zag alleen het einde, maar die Irene zegt er echt niet zomaar 'ja' tegen ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
In principe boeit het me geen flikker wat die 2 doen, ik juich het alleen toe omdat het Barbara frustreertquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Apotheose het volgende:
als een iemand als irene hier dat verhaal had gepost had iedereen hier geroepen: 'Nee, niet terugnemen. Je verdient beter blabla' . En nu wil iedereen dat Martijn weer bij Irene terugkomt![]()
Hoe kun je dat nou zeggen ik vind het een harstikke leuk mensquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe boeit het me geen flikker wat die 2 doen, ik juich het alleen toe omdat het Barbara frustreert
Dat.quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe boeit het me geen flikker wat die 2 doen, ik juich het alleen toe omdat het Barbara frustreert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Countess het volgende:
haal ik die kliko wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
als Barbara nu ook nog haar hoofd kaal scheert lijkt zij met de wenkbrauwen op martijn.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als Barbara nu ook nog haar hoofd kaal scheert lijkt zij met de wenkbrauwen op martijn.
[ afbeelding ]
Ieuw, een snee.quote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als Barbara nu ook nog haar hoofd kaal scheert lijkt zij met de wenkbrauwen op martijn.
[ afbeelding ]
Ja kan 1 of andere crimineel Barbara niet ontvoeren(en zorgen dat ze nooit meer terugkomt) of zo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:07 schreef luckypenny het volgende:
Sair komt, ziet en overwint! Heeft meteen invloed op die domme Martijn en lost alle problemen op! Goed bezig! Martijn is ZO'N besluiteloze hypocriete sukkel. Die zegt het een en doet het ander. Fijn zo'n onstabiele huisarts.. Verder moeten de onderwerpen met Danny direct van de buis af..Bahbah. Teveel "relatiegedoe". IK WIL EEN ONTVOERING!IETS CRIMINEELS!IETS SPANNENDS!
Heb liever dat ze ontvoerd wordt door aliens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja kan 1 of andere crimineel Barbara niet ontvoeren(en zorgen dat ze nooit meer terugkomt) of zo.
NEEE, want dan krijgt ze een lange verhaallijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:47 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Heb liever dat ze ontvoerd wordt door aliens.
Maar dat is dan weer zielig voor de aliensquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:47 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Heb liever dat ze ontvoerd wordt door aliens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
vind het ook een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje vervelend worden. Een beetje maar. Maar goed, who am iquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef luckypenny het volgende:
Misschien moeten we geen aandacht meer schenken aan Barbara.
Verzin de juiste vraag bij het antwoord!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef warezguy05 het volgende:
"waarom gaan mensen uit elkaar, waarom kopen mensen eierdopjes.....lieverd, dat weet ik allemaal niet"![]()
wat voor vraag stelde Janine in godsnaam zodat Babs met bovenstaand antwoord moest komen
Bijzondere interesse?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef verleiding het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Ludo achter Martijn aan gaat.
Dat gevoel kreeg ik ook al eerder.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef luckypenny het volgende:
Misschien moeten we geen aandacht meer schenken aan Barbara. Behalve vanavond nog even. Die word vanavond gedumpt:-) ps. ik hoop dat Irene en Ludo nader tot elkaar komen...
Zag je gisteren die Oscar waardige scene niet? Nina wilde met haar goeie hand iets tekenen.. maar gaf na 1,35 seconde weer op... dat brak Ludo's hart dusdanig dat hij meteen zijn mannetje belde, om de man die hij ervoor verantwoordelijk acht, duchtig te laten boeten door foltering.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef verleiding het volgende:
"Vincent? Sanders hier! Ik heb een klusje voor je.."quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Zag je gisteren die Oscar waardige scene niet? Nina wilde met haar goeie hand iets tekenen.. maar gaf na 1,35 seconde weer op... dat brak Ludo's hart dusdanig dat hij meteen zijn mannetje belde, om de man die hij ervoor verantwoordelijk acht, duchtig te laten boeten door foltering.
Martijn heeft lelijke brede vouwen in zijn kale stierennek.
Vind je dat ook nog steeds nadat je dit hebt gelezen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Tamashii het volgende:
Barbara is tof!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
...ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden:
1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts
2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.
3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.
4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.
5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.
*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.
*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.
* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.
*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)
Barbara![]()
![]()
![]()
Ja, die heb ik wel gezienquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Zag je gisteren die Oscar waardige scene niet? Nina wilde met haar goeie hand iets tekenen.. maar gaf na 1,35 seconde weer op... dat brak Ludo's hart dusdanig dat hij meteen zijn mannetje belde, om de man die hij ervoor verantwoordelijk acht, duchtig te laten boeten door foltering.
Martijn heeft lelijke brede vouwen in zijn kale stierennek.
Inderdaad, dit is gewoon nog ongeloofwaardiger dan dat gedoe op die boot, waar die nieuwe schrijvers zogenaamd tegen waren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel gezien. Maar het is toch logisch dat je eerst je eigen kind redt. Als Martijn het geschreeuw van Dex en Nina niet had gehoord na de explosie, en ze zodoende niet -zo snel- had kunnen redden, zou hij dan ook achter Martijn aan gaan
?
ja je moet niet aan zn prinsesje komen natuurlijk. Als die niet als eerste gered was onder dat puin.... Moet je zien hoe gehandicapt ze wel niet is! Ze kan amper lopen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef verleiding het volgende:
ik dacht dat we geen nicknames meer gingen doen
Dat is juist een reden om niet te kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer gaat Lucas met Noud aan de haal?
Dan heb ik ook weer eens reden om te kijken
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Pugg het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
He neequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Oeh die Barbara is een nog grotere sloerie dan ik al dacht. Deze hele verhaallijn rond Barbara ben ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind je dat ook nog steeds nadat je dit hebt gelezen?
[..]
Die slechte engelse actrice is al beter dan het grootste deel van de rest, dus voor de makers is zij wel nuttigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vroeger keek ik nog wel eens, naar ik schakel nu in en zie een slechte Engelse actrice? Wat is daar het praktisch nut van?
Lucinda Walsh is anders het beste wat GTST sinds de verhaallijn met René Meijer is overkomen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vroeger keek ik nog wel eens, naar ik schakel nu in en zie een slechte Engelse actrice? Wat is daar het praktisch nut van?
Moet je nagaan hoe diep gtst gezonken isquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lucinda Walsh is anders het beste wat GTST sinds de verhaallijn met René Meijer is overkomen.
Nee, maar om het te willen welquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het moet toch niet zo lastig zijn om al die nutteloze rollen te laten verdwijnen
Nou ondanks dat ze Barbara is vind ik het niet meer dan terecht dat hij eens goed op z'n bek wordt geslagen, slappe zakquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ze mij zo had geslagen dan had ik haar ongeacht van wat ze gedaan had een kaakfractuur bezorgd
Dan vind ik ook dat je een vrouw op d'r bek mag rammen als ze zich zo gedraagtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou ondanks dat ze Barbara is vind ik het niet meer dan terecht dat hij eens goed op z'n bek wordt geslagen, slappe zak
Wat heeft zij Martijn aangedaan dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan vind ik ook dat je vrouw op d'r bek mag rammen als ze zich zo gedraagt
Niet nu, maar een vrouw in het algemeen, kortom Jef had haar al een paar keer flink mogen beuken. Maar nee dat kan dat natuurlijk weer niet, want dan is het een vrouw. Barbara profiteert dus op die manier van dubbele hypocrisiequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat heeft zij Martijn aangedaan dan?
Martijn vindt vast dat ze al genoeg verminkt is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ze mij zo had geslagen dan had ik haar ongeacht van wat ze gedaan had een kaakfractuur bezorgd
Inderdaad en die slechte engelse actrice is trouwens amerikaansquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die slechte engelse actrice is al beter dan het grootste deel van de rest, dus voor de makers is zij wel nuttig
gaat ze zich ook definitief vestigen in Meerdijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:47 schreef James1988 het volgende:
....en woont tegenwoordig ergens in Friesland.
Gewoon een punt aan de hele ellende draaien en weg wezen met die hap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het moet toch niet zo lastig zijn om al die nutteloze rollen te laten verdwijnen
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:21 schreef Apotheose het volgende:
ik ben vast de enige maar mij greep het wel aan dat tussen barbara en martijn
Of het kamertje van Nick, en dat Nickos terugkomt á la Hannibal Lecterquote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop dat Barbara gaat flippen en stalken en vervelend doen als een soort van die vrouw in Fatal Attraction en dan uiteindelijk een kamertje naast Nick krijgt.
Ik ook, hij was net ontwikkeld tot een van de leukere personages.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef James1988 het volgende:
Dat lijkt me een stuk leuker... Nick die wraak neemt op Maxime.
Ik mis Nick.
Scenario,quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef James1988 het volgende:
Dat lijkt me een stuk leuker... Nick die wraak neemt op Maxime.
Ik mis Nick.
Hij was de vorige avond zelfs nog teruggegaan, hij weet ook niet waarom hij dat deed....quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Mss het volgende:
Maar Ludo had haar kamer toch goed dichtgedaan? Zoals hij dat elke avond deed?
Ludo was de vorige avond zelfs nog teruggegaan. Hij wist ook niet waarom hij dat deedquote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Mss het volgende:
Maar Ludo had haar kamer toch goed dichtgedaan? Zoals hij dat elke avond deed?
Ik denk dat jij iedere aanleiding aan zou grijpen om dat mens een kaakfractuur te bezorgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hij zag er idd niet uit alsof hij het echt erg vond ofsoquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Noud had ook een kop alsof het niet de eerste keer was.![]()
Hij keek meer zo van ey Danny . hij moest gewoon half lachen.
Drie homos bij elkaar trouwens
Ik hoop het wel dan komt er misschien wat meer leven in de brouwerij in het o zo saaie meerdijk.quote:
Ik gun het Bing wel om Sjors weer terug te krijgen, dan kan die Dennie eikel zich bij een homotrio voegen.quote:
Bing Sjors terug ? Met Lorena als me vriendin zou ik Sjors alleen voor erbij doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik gun het Bing wel om Sjors weer terug te krijgen, dan kan die Dennie eikel zich bij een homotrio voegen.
Wat mij betreft de quote van de dag voor GTST
maar heeel af en toe kan ze ook enorm geyl kijken als haar iets wordt gevraagd en ze 2 ja-knikjes doet met haar hoofd zonder wat te zeggenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef Panda72 het volgende:
Wat kan die Ronja af en toe dom kijken zeg
Een trio lijkt me perfect voor Bing.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bing Sjors terug ? Met Lorena als me vriendin zou ik Sjors alleen voor erbij doen.
Helaas gaan de dames in gtst dan ruzie krijgen hoewel ze het prima zouden moeten vinden natuurlijk.
Waar baseer je dat nou weer op, ik kan het prima verbaal redden, maar zodra er geslagen wordt dan loop ik daar ook niet voor weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iedere aanleiding aan zou grijpen om dat mens een kaakfractuur te bezorgen.
Hij is echt niet de enige dokter in de stad, al lijkt dat wel zo, in de tijd van Simon Dekker zag je ook weleens collega huisartsten, dat is er nu ook niet meer bij.quote:Maar nee, met een kaakbreuk belandt Barbaar toch weer bij dr. Martijn, beroepsmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kan toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef Taurus het volgende:
Dat zou echt een afknapper zijn, dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan logerne zonder dat er iets is gebeurd.
De vader van Rik en Danny was alcoholistquote:Op donderdag 3 december 2009 00:40 schreef Taurus het volgende:
Ik wist niet dat de moeder van Rik vroeger ook een rol heeft gehad in goede tijden. Ze heeft gewoon iemand vermoord vroeger?En nu is ze weer terug en vindt heel Meerdijk dat normaal? Ik bedoel ze wordt ontvangen alsof het gewoon de gezellige buurtmoeder was/is?
Is toch flauw? Dat kan helemaal niet trouwens, sorry hoor, ik ken geen mannen die met elkaar in bed gaan liggen. Beetje raar is dat wel, vind ik met mijn bekrompen hoofdquote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef Taurus het volgende:
Dat zou echt een afknapper zijn, dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan logerne zonder dat er iets is gebeurd.
thuis niet iig, maar als ik met een paar maten op vakantie ga en er staat een 2 persoonsbed in het appartement ipv 2 losse bedden, dan kan het me weinig schelenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is toch flauw? Dat kan helemaal niet trouwens, sorry hoor, ik ken geen mannen die met elkaar in bed gaan liggen. Beetje raar is dat wel, vind ik met mijn bekrompen hoofdMaar het is natuurlijk vooral 'n flauw truukje.
ook wanneer je weet dat 1 van je maten homo is ?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:12 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
thuis niet iig, maar als ik met een paar maten op vakantie ga en er staat een 2 persoonsbed in het appartement ipv 2 losse bedden, dan kan het me weinig schelen
Bert de Jongquote:Op donderdag 3 december 2009 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vader van Rik en Danny was alcoholist
Over Danny had toen het nog nooit iemand gehad.
En tijdens de zoveelste ruzie waarbij vader volgens mij dreigde te vermoorden.
Stak Maria uit een reflex vader dood. Wat er daarna ook al weer met haar gebeurde weet ik niet meer.
Ik weet nog wel dat Rik een tijdje deed alsof het zijn schuld was.
Gelukkig weet je zelf de reden ook niet want dat is best gekquote:Op donderdag 3 december 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ook wanneer je weet dat 1 van je maten homo is ?
Om de een of andere reden ga ik toch liever niet in me boxer bij een homo in bed liggen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha ja hoor als hetero met een homo in bed gaan liggen in je onderbroek.
Tuurlijk !En kom nou niet met ja niet alle homo's vallen gelijk op elke man bla bla bla want waarom lig ik dan nooit met een halfnaakte vrouw in bed die niet me lief is ?
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Purdey het volgende:
Ben ik de enige die met een schuin hoofd en een opgetrokken wenkbrauw naar de oorbellen van Ronja heb zitten kijken?
Joke Bruijs kan eigenlijk ook gewoon totaal niet acterenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:27 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat irriteer ik me aan die Maria
als ie zo lam was als lucas, dan gaat ie maar op de grond pitten... maar voor zover ik weet zijn geen van mn maten waarmee ik op vakantie ben geweest v/d andere kant, dus nooit daarover hoeven na te denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ga ik toch liever niet in me boxer bij een homo in bed liggen.
Die grote groene gevarendriehoeken bedoel je?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Purdey het volgende:
Ben ik de enige die met een schuin hoofd en een opgetrokken wenkbrauw naar de oorbellen van Ronja heb zitten kijken?
want? Misschien vindt die desbetreffende homo jou wel een lelijk dingquote:Op donderdag 3 december 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben zelf homo en ben de enige in een club heterovrienden, maar er is er echt geen eentje bang dat ik 'm bespring... ook niet als ik met ze douche na het sporten of in één bed lig omdat er geen eenpersoonsbed voorradig is....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
want? Misschien vindt die desbetreffende homo jou wel een lelijk dingDus wacht nog maar ff met een vork in te slikken
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Purdey het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef verleiding het volgende:
Ze hadden veeel meeer uit Maxime kunnen halen.
Ik zocht al de hele dag naar het juiste woord,maar ik weet zeker dat als ik met pech langs de weg sta,en zulke oorbellen in zou doen,dat er gegarandeerd hulp komtquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die grote groene gevarendriehoeken bedoel je?
dat staat ook op haar voorhoofd geschreven. "Niet verder lullen hoor!" Neeeuuuuuujjjquote:Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
En charlie kan ook dr bek niet houden he.
Het is best schattig.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wel grappig dat Lucas nu verwachtingen heeft en Noud er gewoon een beetje lacherig over doet.
Hoe kan je met zo'n lage/zware stem nu kinderlijk zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Miam het volgende:
Joke kan dus echt niet acteren.. ik irriteer me aan dat 'kinderlijke' stemmetje.
Idd kinderlijk ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Miam het volgende:
Joke kan dus echt niet acteren.. ik irriteer me aan dat 'kinderlijke' stemmetje.
Soms vraag ik me af hoeveel ze betaald krijgen om deze bagger te 'bedenken'. 9 van de 10 keer zie ik een 'plottwist' echt al maanden van te voren aankomen (iets tussen Martijn en Barbera, Martijn gaat vreemd, Martijn gaat weg bij zijn vrouw, krijgt iets met Barbera en wil vervolgens zijn ex terug. Zo voorspelbaar dat ik het al aan zag komen toen ze met die verhaallijn begonnenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Zou een goede wending zijn ja.
Maar een beetje te goed voor het huidige schrijversteam, die kunnen dat niet bedenken.
Ik zat lekker te werken toen gtst bezig was heerlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoeveel ze betaald krijgen om deze bagger te 'bedenken'. 9 van de 10 keer zie ik een 'plottwist' echt al maanden van te voren aankomen (iets tussen Martijn en Barbera, Martijn gaat vreemd, Martijn gaat weg bij zijn vrouw, krijgt iets met Barbera en wil vervolgens zijn ex terug. Zo voorspelbaar dat ik het al aan zag komen toen ze met die verhaallijn begonnen).
En als er een keer iets spannends gebeurd zoals Nick die EINDELIJK eens die irritante Maxim verzuipt, verneuken ze het alsnog door het haar te laten overleven. Was blij dat het eindelijk voorbij was met dat vervelende mens.
Mijn voorspelling voor de komende maanden:
Arthur wordt natuurlijk weer de resident stalker die van nu tot het einde van dit seizoen heel Meerdijk in zijn greep houd. Charlie en Ronja krijgen ruzie om hem en aan het einde van het seizoen heeft hij Ronja gekidnapped ergens in een kelder.
Martijn en zijn vrouw komen ondertussen weer bij elkaar maar worden financieel kapot gemaakt door Ludo omdat die helemaal WTFBBQ pissig is om Nina (wat echt totaal niet bij Ludo past, juist hij zou met zijn familie instelling moeten begrijpen dat een vader eerst zijn zoon red). Ludo zal wel zorgen dat Martijn zijn vergunning kwijtraakt ofzo omdat hij magisch iets vind in zijn verleden.
Moeder van Rik en Danny blijkt ook een psyco bitch te zijn die iets heeft tegen de vriendinnetjes van haar zoons. Begint bij Sjors en straks ook bij Charlie als zij en Rik iets met elkaar krijgen. Let maar op.
Na de laatste aflevering van dit seizoen zal ik deze post er weer bij zoeken en kijken op hoeveel punten ik gelijk heb. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL.
Ze kan het toch niet blijven verzwijgen als de kans daar is dat er een negertje uit zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors raakt vast zwanger en dan weten ze niet van wie
Charlie iets vertellen is weten dat heel Meerdijk binnen een kwartier het ook weet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Charlie geloven als ze zegt dat ze iets voor haar zelf houd.
Je bedoelt Rogier Proper, Olga Madsen, Cobi Peelen en Marciel Witteman? Het zou leuk zijn, maar of ze dit zouden willen...quote:Ik zat lekker te werken toen gtst bezig was heerlijk.
En gtst is weer voorspelbaar als de tering inderdaad.
Maar deze schrijvers hebben vorig jaar toch ook Rene bedacht of niet ?
Of zijn deze gasten aangenomen bij het begin van dit seizoen ?
Ik wil de schrijvers van midden jaren 90 weer terug. Dus ook nog voor dat Sylvia er bij kwam.
Wat mij betreft mag je nu meteen al. Je kunt het in jouw eentje vast beter dan die hele stomme schrijversploeg bij elkaar. Word GTST weer spannend. Misschien kun je er dan ook voor zorgen dat Barbara uit Meerdijk verdwijnt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL.
Ja dat is leuk, die donkere baby's worden licht geboren, dus dan denkt Danny eerst Yayyy het is van mij. En dan na een halve dag begint de twijfel toe te slaan. Dan komt Bing op kraamvisite en tadaaaaquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors raakt vast zwanger en dan weten ze niet van wie
En als je het niet aan de kleur ziet, zie je het wel aan de kroeskop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, die donkere baby's worden licht geboren, dus dan denkt Danny eerst Yayyy het is van mij. En dan na een halve dag begint de twijfel toe te slaan. Dan komt Bing op kraamvisite en tadaaaa
Die babys worden niet geboren met een dikke afro hoor. Dat is gewoon kort dun donker golvend haar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En als je het niet aan de kleur ziet, zie je het wel aan de kroeskop.
Hebben ze ook niet gehad, maar ja in de spoilers staat iets wat je zo kunt opvatten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geloof ik gemist dat Sjors en Bing seks hebben gehad?![]()
Kijk ook niet echt meer maar hoor het nogal eens op de achtergrond als ouders kijken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die babys worden niet geboren met een dikke afro hoor. Dat is gewoon kort dun donker golvend haar.
Zal wel gebeuren onder het mom van :quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Noud en Lucas wel leuk samen eigenlijk.... al vraag ik me af hoe ze dat 'turning point' bij Noud geloofwaardig gaan brengen
Ze kunnen wel, maar ze mogen niet... ze lopen te strak aan het lijntje van Erland Galjaard.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Zou een goede wending zijn ja.
Maar een beetje te goed voor het huidige schrijversteam, die kunnen dat niet bedenken.
Lucas en Noudquote:
haar geloof: alcoholisme en seksismequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:42 schreef warezguy05 het volgende:
die sjors is opeens een first class sloerie geworden![]()
waarom is trouwens nooit te zien dat ze naar de kerk gaat of een bijbeltje leest? ze is / was toch zo gelovig?
once a bitch always a bitchquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Roberto258 het volgende:
Tweede keer al dat die (schijn)heilige vreemd gaat.
Echt niet. Het hoeft niet allemaal hete sex te zijn. Al lijkt het me niet moeilijk om de karakters meer passie te geven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dit komt omdat die prut schrijvers...
De relatie Sjors en Bing zien op het niveau van Rik en Anita en Ludo en Janine.,
Dat is gewoon belachelijk .. Sjors en Bing maken elkaar heel saai.
Terwijl Sjors pas echt tof werd toen ze met Nick ging eerst.
En Bing pas bij Lorena. ! En Bing en Lorena dat zorgde voor ruwe sex om de sex scene's
Trouwens in een eerder stadium deed Bing dat met Florien ook hij maakte de vrouwen om vage reden echt bloedgeil leek het wel. Daar waar Bing en Sjors heel saai overkwam.
Wat trouwens ook weer vreemd was.
Want Sjors liep erg geil te doen rondom Milan en week geleden was ze zelfs gewoon.
Lekker. En dat terwijl ze er in het begin verschrikkelijk uitzag.
Hoe kan het dat Bing bij Florien en Lorena veranderd in de playah neger .
En sjors tot geile slet bij sex met Danny terwijl ze bij elkaar altijd zo oersaai en knullig zijn ?
Ze zijn volgens mij getrouwd in een pretpark ofzo iets.
Niet meer doen dus.
Sjors kan lekkere geile sex hebben met wie ze wil
En Lorena en bing zijn gewoon tof.
Dan ligt het aan mij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat helemaal goed begrepen hebt
Ik mocht Lorena sowieso niet vwb haar karakter. Misschien stoorde dat mij het meest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
Bing en Lorena vond ik ook leuk samen. Er zat wel wat meer spanning in met die 2. Matchte wel. Beter dan Danny en Sjors. Sowieso vind ik Sjors vreselijk eigenlijk.
Plaatje ter verduidelijking? Kan me er niets van herinneren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Countess het volgende:
Sjors was zo overdreven truttig in het begin. Met die kinderachtige T-shirts. Omdat ze het zorgende type was, moest ze kleding met sprookjesprints aan![]()
Waarom kleedt het team die meid zo aan. Ik zou het weigeren als ik Inge zelf was![]()
Viel wel mee toch? Ik vond haar vanaf het begin af aan al een prachtige meid, en dat is ze nog steedsquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Countess het volgende:
Sjors was zo overdreven truttig in het begin. Met die kinderachtige T-shirts. Omdat ze het zorgende type was, moest ze kleding met sprookjesprints aan![]()
Waarom kleedt het team die meid zo aan. Ik zou het weigeren als ik Inge zelf was![]()
Ik zeg niet dat ze niet mooi is. Ik zeg dat die kleding bedoeld was om haar tuttig neer te zetten en dat dat vreselijk was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik vond haar vanaf het begin af aan al een prachtige meid, en dat is ze nog steeds
Wat een vreselijke beschrijving.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:35 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet mooi is. Ik zeg dat die kleding bedoeld was om haar tuttig neer te zetten en dat dat vreselijk was.
Quote van GTST:
Down to earth
Sjors is het type down to earth en dat voert ze door in haar kleding. Wat je ook in haar outfits terugziet, is dat ze het verzorgende type is, het lieve zusje. Ze draagt T-shirts met schattige printjes zoals hondjes of een paardje. Shockerende dingen draagt ze niet. Typisch Sjors is een jeans met een shirtje en een vestje of een jasje, veel laagjes over elkaar en veel kleur.
http://gtstsite.web-log.nl/gtstsite/2007/03/de_stijl_van_sj.html
Ze leven echt in hun eigen geschapen droomwereld daar bij gtst. Dit zie je echt vaker bij programma's dat ze ten onder gaan aan hun eigen succes, atlhans het succes dat ze ooit hadden. Het wordt commerciëler en commerciëler, in de begindagen was het doel er een goed programma van te maken, ze denken dat ze er nu al zijn en rustig met hun stinkpoten op tafel kunnen gaan zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een vreselijke beschrijving.
Ze praten over personages alsof het Barbies enzo zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze leven echt in hun eigen geschapen droomwereld daar bij gtst. Dit zie je echt vaker bij programma's dat ze ten onder gaan aan hun eigen succes, atlhans het succes dat ze ooit hadden.
Haha, ik dacht aan ´vadertje en moedertje spelen´quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze praten over personages alsof het Barbies enzo zijn.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze praten over personages alsof het Barbies enzo zijn.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin was echt een stom trutje inderdaad.
En er staat mij ook nog iets bij dat ze inderdaad een trui aanhad met daarop een geborduurde paardenkop
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin was echt een stom trutje inderdaad.
En er staat mij ook nog iets bij dat ze inderdaad een trui aanhad met daarop een geborduurde paardenkop
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?
[ afbeelding ]
Ach met kerst in een afgelegen huisje, vind ik het helemaal niet erg. Maar, eerlijk is eerlijk, je moet wel een beetje een stud zijn het te dragen of een sexymama.quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?
[ afbeelding ]
Ik vond het maar overdreven, echt zo kakkerig.quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Omg wat praat Ludo goed Engels! woohooooooo!
Helemaal niet, Ludo sprak gewoon engels en niet amerikaans-engels zoals altijd in de media te horen is, vergeet niet dat het brits-engels er eerder wasquote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het maar overdreven, echt zo kakkerig.
Oh, ik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Yepquote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, Ludo sprak gewoon engels en niet amerikaans-engels zoals altijd in de media te horen is, vergeet niet dat het brits-engels er eerder was
Ik was superverrast toen ik Ludo Engels hoorde praten. Geweldig. The guy is good, in many ways.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Countess het volgende:
Jan Kooijman over zijn Playmobilkapsel:
---------------------------------
....laatst kreeg ik de vraag van iemand hoe lang het duurt om mijn haar goed te doen. Nou, dáár hoef ik dus echt heel weinig aan te doen, want het is gelukkig heel goed geknipt.
Het is indd. goed geknipt...als je op een playmobile poppetje wilt lijken indd. Dat is iig geslaagd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Countess het volgende:
Jan Kooijman over zijn Playmobilkapsel:
---------------------------------
....laatst kreeg ik de vraag van iemand hoe lang het duurt om mijn haar goed te doen. Nou, dáár hoef ik dus echt heel weinig aan te doen, want het is gelukkig heel goed geknipt.
nouw jes inderdeed. I fink so toe.quote:
Zo idd! ik was even verbaast zelfs..quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Overdreven in haar manier van doen, veel gebaren erbij alsof ze eigenlijk een opera wil zingen. Ik kan het niet goed uitleggen, vrees ik...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef bloodymary het volgende:
??? Ziij is toch Engelstalig. Wel Amerikaans, waardoor het Amerikaans klinkt en niet Engels, maar zij spreekt gewoon haar geboortetaal, hoe kan dat dan overdreven zijn.
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op maandag 7 december 2009 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe weet Bing niet wanneer Lorena uit de gevangenis komt?
Waarom verteld Lorena hem dat niet?
Waarom kijkt Lorena niet op of om als Bing en Sjors allebei halfnaakt in de slaapkamer staan?
Echt hoor, kut schrijvers bij RTL, kunnen jullie nog slechter dan dit of worden jullie betaald om zulke slechte shit te schrijven die verhaal technisch van geen kant klopt? De tering...
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Waarom spreekt Sair de naam Irene uit op z'n Hollands terwijl het makkelijk op z'n Amerikaans kan.
Ei-rien ipv Ie-ree-ne
Inderdaad. 'Kun je ons nu even alleen laten Sjors?'. Ik vind allemaal best dat je 't met Bing doet, maar nu ben ik weer eens een keertje aan de beurt.quote:
Ah, ik snap wat je bedoelt ja. Dat ziet er heel overdreven uit, maar is helaas hoe veel Amerikanen praten en doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overdreven in haar manier van doen, veel gebaren erbij alsof ze eigenlijk een opera wil zingen. Ik kan het niet goed uitleggen, vrees ik...
Sjors had gewoon kleren aan, en Bing was zich ook aan het aankleden. Het had net zo goed gekunt dat Sjors even vroeg of hij ook thee of koffie wilde voor ontbijt toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Kun je ons nu even alleen laten Sjors?'. Ik vind allemaal best dat je 't met Bing doet, maar nu ben ik weer eens een keertje aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |