abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73626536
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Frey het volgende:
Even laten schrikken:

[ afbeelding ]
idioot
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73626647
Toch is die Jeanine wel cool. Die is al zeker vijf keer bijna dood geweest, dat net op het nippertje iemand haar leven kwam redden. De meeste mensen zouden inmiddels toch wel helemaal getraumatiseerd zijn, maar zij niet. Wat een heldin!
pi_73626811
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

hahaha, die hele soap heeft toch sowieso niet vel inhoud.
Dat is een drogreden, we zijn hier allemaal zo ver heen dat we serieus over 'slechts' een soapserie lullen.
quote:
ik volg het nu vanaf het moment dat vicky niet lekker in haar vel zat in het modellenwereldje en er uitwilde. maar ik heb het daarvoor ook wel vaker gevolgd. zo'n soort knipperlicht effect. en ik ben bijna 17 nu. vertel maar wat je weet dan:P
Oh ja dan begrijp ik het, dan heb je d'r verknipte kant nog niet gezien, ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden.

1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts

2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.

3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.

4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.

5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.

*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.

*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.

* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.

*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)

Barbara

Een heer met stijl
pi_73627125
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik schiet je eerder te hulp, want ik deel je haat voor Barbara.
Sinds haar verschijnen of pas later, bij mij kwam het heel geleidelijk, maar rond Jefs faillisement en die kwestie over David dacht ik al zo zoals nu, maar het werd steeds erger.
Een heer met stijl
pi_73627338
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat is een drogreden, we zijn hier allemaal zo ver heen dat we serieus over 'slechts' een soapserie lullen.
[..]

Oh ja dan begrijp ik het, dan heb je d'r verknipte kant nog niet gezien, ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden.

1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts

2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.

3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.

4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.

5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.

*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.

*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.

* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.

*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)

Barbara

ja ik wist wel dat charlie niet echt haar dochter was, maar de dochter van haar zus. en dat ze janine al vaker heeft afgeschreven als vriendin was me ook bekend. maar ik heb het ook meer op janine als ik moet kiezen tussen die 2, que karakter dan. qua uiterlijk al helemaal
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:45:22 #106
123170 alors
zlata1234
pi_73627451
Jaaa Barbaara is zo'n walgelijk kutpersonage Zij verdient echt een ellendige dood, ik hoop dat René binnenkort proefverlof krijgt

Die verdrinkscene Wat voor strakke veterlaarzen had ze wel niet aan dat ze niet gewoon van haar voet gleden En idd, je zou zeggen in die 10 minuten hadden er heus wel een paar auto's of fietsers kunnen passeren, maar nee hoor, Ludo is de held
know'm sayin?
word? word.
pi_73627590
Maargoed, het smerige is dat ze er steeds mee weg komt. Ludo is tot meerdere malen goed gestraft voor zijn praktijken, net zoals Nick en Jack weleens. Zelf Laura is voor haar misstappen bestraft en werd ooit met de nek aangekeken.

Wat mij betreft gaat Barbara eens goed op haar bek, kruipt ze eens goed door het stof, krijgt vervolgens nog een paar rake trappen na en pas 'als zij niets meer heeft, als zij niets meer is, dan heb ik alles!'

Van Bartolhoven is even insuline halen

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 12-10-2009 21:53:18 ]
Een heer met stijl
pi_73627906
dubbel
Een heer met stijl
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:01:30 #109
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_73628447
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
dubbel
Liever niet, 1 Barbara is al erg genoeg.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_73629234
Martijn moet even zijn verstand gebruiken en Barbera doodschieten.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:16:48 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73629331
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[..]

Barbara

En helemaal gelijk heb je ook.
Ik heb de aflevering van vandaag niet eens gezien maar ik weet nu al dat deze post meer vermakelijk is en met het oude gtst te maken heeft dan de hele maand gtst die ze dit seizoen nog moeten uitzenden.

Oohja btw ik heb de twee personen gevonden die de oorzaak zijn van de verloedering en verpesting van gtst :

Maar de link is imageshack dus de kans is dat ze veranderen in een kikker.

En dan hier het interview met deze mensen
quote:
Wij spraken de schrijvers van Goede tijden Slechte tijden tijdens een exclusief interview met de GTSTCourant. Welke opleiding hebben zij bijvoorbeeld gevolgd? En welke soapstelletjes vormen naar hun mening een zogeheten superkoppel? Je leest het allemaal in deel één van onderstaand interview. Lees dus gauw verder om antwoord te krijgen op talloze prangende vragen..

Welke opleiding hebben jullie gevolgd?
'Rohan heeft Nederlands gestudeerd en Jantien Communicatiekunde. Vervolgens hebben we allebei een cursus soapschrijven gevolgd bij de Scriptstudio, het bedrijf waar onder andere Goede tijden Slechte tijden wordt geschreven.'

Wie is momenteel de hoofdschrijver van GTST?
'Sinds ruim een jaar zijn wij met z’n tweeën de hoofdschrijvers van de serie. Voorheen was dit Kennard Bos.'

Waar halen jullie al die inspiratie vandaan voor het schrijven van verhaallijnen?
'Gewoon uit het dagelijkse leven. Allés wat we meemaken, lezen of zien op de televisie kan als inspiratiebron dienen.'

Jullie schrijven voor heel wat karakters verhaallijnen. Maar voor welk karakter schrijven jullie het liefste?
'Dit klinkt natuurlijk ontzettend flauw, maar we houden van al onze GTST-karakters. Het voelt voor ons alsof ze onze beste vrienden zijn. Als dat niet zo zou zijn, zouden we ook niet voor ze kunnen schrijven. Althans, niet op een geloofwaardige manier.'

Maar welke personages vormen naar jullie mening een zogeheten superkoppel?
'Ludo Sanders en Janine Elschot natuurlijk. En Bing Mauricius en Sjors Langeveld. Wie weet wat er nog allemaal gaat gebeuren met deze twee superkoppels in de toekomst....'

Waarom werd er pas zo laat een écht homoseksueel karakter in de serie geintroduceerd?
'Dat klopt niet helemaal. Er waren in het verleden al eerder biseksuele karakters zoals Isabella en Morris te zien. Maar Lucas is wel de eerste échte homo ja.'

Veel fans zijn ontevreden over de inzet van de oude garde, zoals Jette van der Meij en Bartho Braat die anno 2009 slechts nog een bij-rol hebben in de serie. Krijgen we in seizoen 20 meer te zien van de wat oudere acteurs?
'Sowieso heeft Charlotte Besijn (Barbara) momenteel een grote verhaallijn omtrent haar gevoelens voor Martijn. En Jette van der Meij (Laura) heeft vorig seizoen nog een groot aandeel gehad in de verhaallijn omtrent René Meijer. Voor Bartho Braat (Jef) komt er wel een grote verhaallijn aan. Jef gaat het namelijk druk krijgen met Maria de Jong, de moeder van Rik en Danny...'

Momenteel heeft de familie Huygens veel zogeheten airtime. Waarom is ervoor gekozen om een nieuwe familie te introduceren en de familie Alberts naar de achtergrond te schrijven? En kunnen we op korte termijn een uitbreiding verwachten van de familie Huygens?
'Dat hebben we vooral gedaan in het kader van de geloofwaardig. Het zou vreemd zijn om de familie Alberts nog verder uit te breiden. Dat hebben we ooit al gedaan met de komst van Milan Verhagen en Daantje Mus. En vervolgens probeerden we het nog een keer met de babyverwisseling. Maar op een gegeven moment is het gewoon klaar en kun je niet wéér een doodgewaand of vergeten kind laten opduiken. Daarom zijn Irene, Martijn, Dex en Ronja geintroduceerd in de serie. Uitbreiding van de familie Huygens kan natuurlijk altijd, maar daar zijn nog geen concrete plannen voor.'

Op welke verhaallijn zijn jullie het meest trots?
'Dat is echt een lastige vraag. We zijn op ontzettend veel verhalen trots. Maar vers in het geheugen ligt nog steeds de dood van Anita Dendermonde en de daarop volgende introductie van Danny de Jong.'
Trots op de inbreng van Danny de jong ja natuurlijk

En dan dat gedoe met de Huygens deze schrijvers weten waarschijnlijk niet eens dat de naam Huygens vroeger in seizoen 1 en 2 ook al werd gebruikt.,

Of het feit dat ze Sjors en Bing een super koppel vinden.
Sjors en Bing is geen super koppel.

Ludo en Janine, Robert en Laura , Rik en Anita Dat zijn de drie koppels die als een rode draad door de gtst geschiedenis lopen. Daar hoort een Sjors en een Bing echt niet bij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Mikey op 12-10-2009 22:23:36 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_73629620
Dus dat zijn onze helden.
pi_73629669
quote:
Het zou vreemd zijn om de familie Alberts nog verder uit te breiden. Dat hebben we ooit al gedaan met de komst van Milan Verhagen en Daantje Mus. En vervolgens probeerden we het nog een keer met de babyverwisseling. Maar op een gegeven moment is het gewoon klaar en kun je niet wéér een doodgewaand of vergeten kind laten opduiken.
Goh, hadden ze dit nu maar eerder ingezien zeg.

Ik denk dat ik gewoon ga proberen schrijver te worden daar, iedere boerenlul kan het kennelijk, ik durf te wedden dat het weer rendabel wordt. En zo niet, dan donder ik gewoon op, wat die 2 ook onderhand zouden moeten doen.

Interressant stuk verder
Een heer met stijl
pi_73629828
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

Maar de link is imageshack dus de kans is dat ze veranderen in een kikker.
Wat mij betreft gebeurt dat ook. Ik ga ze misschien een keer proberen te mailen, misschien tot vervelends toe, tot ze toegeven om maar van me af te zijn

(Nee hoor, ik kan m'n tijd wel beter gebruiken )
Een heer met stijl
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:25:38 #115
268260 Dr.Mikey
pi_73629927
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Goh, hadden ze dit nu maar eerder ingezien zeg.

Ik denk dat ik gewoon ga proberen schrijver te worden daar, iedere boerenlul kan het kennelijk, ik durf te wedden dat het weer rendabel wordt. En zo niet, dan donder ik gewoon op, wat die 2 ook onderhand zouden moeten doen.

Interressant stuk verder

Welke opleiding hebben jullie gevolgd?
'Rohan heeft Nederlands gestudeerd en Jantien Communicatiekunde. Vervolgens hebben we allebei een cursus soapschrijven gevolgd bij de Scriptstudio

Een cursus is genoeg Bartolhoven
R.I.P DTS.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:30:13 #116
268260 Dr.Mikey
pi_73630212
Ik ben trouwen. al zo ver dat ze gtst van mij mogen laten stoppen.
Zo als het nu is is het al lang geen gtst meer.
En laat het dan maar vervangen worden door een drama serie gemaakt door de gtst productie uit de tijd dat gtst de televisiering won. Dan maar alles helemaal op nieuw maar met die schrijvers krijg in je in elk geval weer een prima serie
R.I.P DTS.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:48:30 #117
123170 alors
zlata1234
pi_73631226
Wat een giller dat interview. Nederlands en Communicatiekunde, wat een leegheid. Diegene die Nederlands heeft gestudeerd gebruikt Danny volgens mij om zijn eigen schrijveraspiraties kwijt te kunnen. Die maakte laatst natuurlijk ook dat lelijke gedicht. Hoe zielig.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:22:40 #118
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_73649149
Hrmm Ludo ging Janine zoeken, hij stopte en stapte uit... en het volgende shot is gewoon een sloot waarin alleen een paar rimpels in het water zijn te zien.

Superman Ludo die vanuit de auto kan zien dat daar iemand onder water ligt!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:30:29 #119
123170 alors
zlata1234
pi_73649396
Janine kneep haar neus volgens mij ook nog even dicht alvorens zij te water ging. Die gehele scene hing aanelkaar van amateurisme.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:53:32 #120
268260 Dr.Mikey
pi_73650144
Ludo waarom zien mensen die man eigenlijk nog als een slechterik ?
Hij heeft iets met water en heldendaden.

Zo haalde hij drie keer Stefano uit het water oke een keer uit de modder maar dat tellen we ook maar mee als water.

Hij haalt nu Janine uit het water.
In een heel ver verleden sprong hij zelfs uit een helikopter om Daniël Daniël te redden !
Isabella heeft hij een keer uit het water gevist.

En wat te denken van andere redding acties.
Waaronderen Janine van de brandstapel halen en Stefano weg trekken voor een snipper geweer.

En dan de scene die iedereen dan nog weet is de keer dat hij het leven van Bowien besloot niet te redden die vervolgens in een ravijn viel.

Krom Ludo heeft al zoveel levens gered en toch ziet iedereen hem nog steeds als de slechterik.
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:34:50 #121
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_73651526
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:Waaronderen Janine van de brandstapel halen en Stefano weg trekken voor een snipper geweer.
een snipper geweer

PANG!!

Conformists will be cast away by the tide of history
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:58:37 #122
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_73652317
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Liquidist het volgende:

[..]

een snipper geweer

PANG!!

[ afbeelding ]
pi_73653220
ligt het aan mij, of doet de gtst uitzending gemist op www.gtst.nl het niet :S
ik wil de herhaling kijken van gister maar hij pakt hem niet
pi_73653245
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef alors het volgende:
Janine kneep haar neus volgens mij ook nog even dicht alvorens zij te water ging. Die gehele scene hing aanelkaar van amateurisme.
klopt! ik zag het ook
pi_73653618
Uit den oude doosch:

Ludo
Isabella

Lange scenes

Tegenwoordig is in alles hardstikke geknipt. En duurt een spannende scene echt maar 1 minuut ofzo.
pi_73654936
quote:

[..]

een snipper geweer

PANG!!

[ afbeelding ]

goud!!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:56:23 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73657906
quote:

[..]

een snipper geweer

PANG!!

[ afbeelding ]
Dat is wel waar GTST heengaat, als het zo doorgaat. Dat schrijversduo verkracht het echt helemaal...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:02:04 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73658105
Niet te enthousiast Jack.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73658603
Kijk, ik wel best positief blijven hoor, maar die anderhalve minuut voor de reclame kunnen ze toch beter gewoon weglaten of desnoods inkorten tot 10 seconden?
Een heer met stijl
pi_73658923
Snert Janine die dezelfde beltoon heeft als ik

Ik zie de volgende lijn al aankomen, namelijk gewoon een herhaling van bestaande verhaallijnen. Janine en Jack gaat uiteindelijk trouwen, maar op het cruciale moment zegt ze nee of rent een van beiden de kerk uit. (Janine met Rafaël Prins)

Uiteindelijk komen Janine en Ludo misschien weer eens bij elkaar, maar dan draait die revalidatietrut weer door (hetzelfde als bij Meike, Janine en Ludo)

Een heer met stijl
pi_73659179
Charlie is weer ouderwets afgrijselijk bezig
Een heer met stijl
pi_73659498
Annabolllll zeikwijf
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:57:55 #133
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_73660330
Plagiaat (van Danny) hebben we toch ook al eens gehad, met Govert die gedichten overschreef?

Ik ben blij dat dat interview met die 2 scriptschrijvers hier is gepost, nu wordt alles wel duidelijk. Ze hebben een cursus gedaan, die zeker ging over, hoe schrijf ik technisch een script op, voor de crew.

Wat je nodig hebt is creatieve geesten met een heleboel mensenkennis en fantasie. Maar die 2 mensen die ook net zo goed voorlichter bij DSB konden zijn nu, die hebben maar een beperkte belevingswereld.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:13:41 #134
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73660909
Jack
pi_73661515
Hopelijk ziet Janine in dat ze bij Ludo hoort.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_73661876
Janine moet terug naar Ludo .

Komt Noud volgende week weer?
pi_73662477
Wees gerust beste mensen, ze komt echt wel even terug bij Ludo, maar vanaf dan beginnen we weer van voor af. Ze gaat zich ergeren aan zijn manieren, verlaat hem, is wekenlang boos op hem en vevolgens gaan ze net zo met elkaar om als nu. Dat bij elkaar komen duurt misschien 2 dagen in vergelijking tot dat uit elkaar zijn wat 2 jaar duurt.

Laat ze gewoon 5jaar bij elkaar of uit elkaar blijven.
Een heer met stijl
pi_73669123
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wees gerust beste mensen, ze komt echt wel even terug bij Ludo, maar vanaf dan beginnen we weer van voor af. Ze gaat zich ergeren aan zijn manieren, verlaat hem, is wekenlang boos op hem en vevolgens gaan ze net zo met elkaar om als nu. Dat bij elkaar komen duurt misschien 2 dagen in vergelijking tot dat uit elkaar zijn wat 2 jaar duurt.

Laat ze gewoon 5jaar bij elkaar of uit elkaar blijven.
Dat laatste lijkt me uitgesloten. Elke soap heeft toch zo'n paar dat om de haverklap uit elkaar gaat en weer bij elkaar komt om weer uit elkaar te gaan. Zo'n stel als Broek en Rits.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:40:43 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_73679807
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine en Jack gaat uiteindelijk trouwen, maar op het cruciale moment zegt ze nee.
Ik hoop dat het dat wordt, alleen al om de kop van Jack. Dat kunnen best mooie scènes worden. Vooral als Ludo er weer bij is en vlak voor Janines jawoord vertrekt, waarna Janine achter hem aangaat en hem weer de liefde verklaart.

Maar je weet met deze schrijvers niet wat ze er daadwerkelijk van gaan maken. Ik hoop ook niet dat het nog maanden duurt. Hoewel, het zou best eens een plot kunnen zijn voor de 4000e aflevering. Hopelijk wordt die beter dan de 3500e, want dat was een ramp.
pi_73690897
Idd Govert Harmsen flashback bij Danny met z'n plagiaat

Ik ga er geloof ik maar eens mee kappen. Er is momenteel geen één lijn die me maar een fuck kan schelen. Allemaal huisvrouwengezeik. En dat gecopypaste met verhaallijnen heb ik nu ook wel gezien.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:11:44 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73692025
Waarom smst Rik mij nooit om macaroni met ham te komen eten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73692747
Het niveau van Charlie en Ronja is om te huilen, zo triest!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_73694894
Ik volg het iets minder op het moment, het kan me totaal niet boeien.

Danny is vreselijk saai met zn geleuter over z'n schrijverskunsten. dat dat iemand uberhaupt interesseert...:{
Sjors die de heilige maagd maria uithangt.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over Charlie, Ronja, Rik, Die kleine hummel, Laura

Hopelijk breken er snel betere tijden aan.. het niveau daalt met de dag.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:20:07 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73697279
Zo te horen heb ik dus niks gemist?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:30:03 #145
268260 Dr.Mikey
pi_73701675
Zeker niet leuk.
Als ik dit allemaal lees heb het het de hele week niet gezien en heb volgens mij echt niets gemist.
Wat slecht als ik dat zo hoor.
R.I.P DTS.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:42:11 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73701909
"Smerige bipsridder"

Ik dacht serieus dat ik het verkeerd had gehoord vanavond. Maar heb het net nogeens gechecked en hij zei het echt.
pi_73702419
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Smerige bipsridder"

Ik dacht serieus dat ik het verkeerd had gehoord vanavond. Maar heb het net nogeens gechecked en hij zei het echt.
Wie zei dat?

donderdag 15 oktober 2009 @ 01:22:03 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73702489
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 01:14 schreef kissaa het volgende:

[..]

Wie zei dat?

Dex.
pi_73702540
Was wel grappig ja, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij zelf binnenkort ook zo'n 'smerige bipsridder' is.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 04:18:39 #150
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_73703271
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Miam het volgende:

Danny is vreselijk saai met zn geleuter over z'n schrijverskunsten. dat dat iemand uberhaupt interesseert...:{
Om heel eerlijk te zijn, in een poel van slechtheid is dat nog de draad die me het minst stoort. Buiten het feit dat Govert Harmsen precies hetzelfde deed in zijn carriere als dichter. Plagiaat van verhaallijnen dus.

Ik vind dat gemuts in die kapperszaak zo erg, Charlie dan vooral. Die juf was gewoon veel leuker dan zij. Maar het meest storend is dat ze karakters kapotschrijven. Neem nu Jack... hij zegt 3 woorden in een heel uur, da's een belediging voor alle oesters en autisten. En dat nu al heel lang.

Terwijl hij de serie binnenkwam als iemand die iedereen ook verbaal te sterk af was. Daar is dus niets meer van over, terwijl Bing ook al heel moeizaam uit zijn woorden komt. Geen prettige televisie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')