goud!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Liquidist het volgende:
[..]
een snipper geweer
PANG!!
[ afbeelding ]
Dat is wel waar GTST heengaat, als het zo doorgaat. Dat schrijversduo verkracht het echt helemaal...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Liquidist het volgende:
[..]
een snipper geweer
PANG!!
[ afbeelding ]
Dat laatste lijkt me uitgesloten. Elke soap heeft toch zo'n paar dat om de haverklap uit elkaar gaat en weer bij elkaar komt om weer uit elkaar te gaan. Zo'n stel als Broek en Rits.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wees gerust beste mensen, ze komt echt wel even terug bij Ludo, maar vanaf dan beginnen we weer van voor af. Ze gaat zich ergeren aan zijn manieren, verlaat hem, is wekenlang boos op hem en vevolgens gaan ze net zo met elkaar om als nu. Dat bij elkaar komen duurt misschien 2 dagen in vergelijking tot dat uit elkaar zijn wat 2 jaar duurt.
Laat ze gewoon 5jaar bij elkaar of uit elkaar blijven.
Ik hoop dat het dat wordt, alleen al om de kop van Jack. Dat kunnen best mooie scènes worden. Vooral als Ludo er weer bij is en vlak voor Janines jawoord vertrekt, waarna Janine achter hem aangaat en hem weer de liefde verklaart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine en Jack gaat uiteindelijk trouwen, maar op het cruciale moment zegt ze nee.
Wie zei dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Smerige bipsridder"
Ik dacht serieus dat ik het verkeerd had gehoord vanavond.Maar heb het net nogeens gechecked en hij zei het echt.
![]()
![]()
Dex.quote:
Om heel eerlijk te zijn, in een poel van slechtheid is dat nog de draad die me het minst stoort. Buiten het feit dat Govert Harmsen precies hetzelfde deed in zijn carriere als dichter. Plagiaat van verhaallijnen dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Miam het volgende:
Danny is vreselijk saai met zn geleuter over z'n schrijverskunsten. dat dat iemand uberhaupt interesseert...:{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |