Ludo was de vorige avond zelfs nog teruggegaan. Hij wist ook niet waarom hij dat deedquote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Mss het volgende:
Maar Ludo had haar kamer toch goed dichtgedaan? Zoals hij dat elke avond deed?
Ik denk dat jij iedere aanleiding aan zou grijpen om dat mens een kaakfractuur te bezorgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ze mij zo had geslagen dan had ik haar ongeacht van wat ze gedaan had een kaakfractuur bezorgd
hij zag er idd niet uit alsof hij het echt erg vond ofsoquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Noud had ook een kop alsof het niet de eerste keer was.![]()
Hij keek meer zo van ey Danny . hij moest gewoon half lachen.
Drie homos bij elkaar trouwens
Ik hoop het wel dan komt er misschien wat meer leven in de brouwerij in het o zo saaie meerdijk.quote:
Ik gun het Bing wel om Sjors weer terug te krijgen, dan kan die Dennie eikel zich bij een homotrio voegen.quote:
Bing Sjors terug ? Met Lorena als me vriendin zou ik Sjors alleen voor erbij doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik gun het Bing wel om Sjors weer terug te krijgen, dan kan die Dennie eikel zich bij een homotrio voegen.
Wat mij betreft de quote van de dag voor GTST
maar heeel af en toe kan ze ook enorm geyl kijken als haar iets wordt gevraagd en ze 2 ja-knikjes doet met haar hoofd zonder wat te zeggenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef Panda72 het volgende:
Wat kan die Ronja af en toe dom kijken zeg
Een trio lijkt me perfect voor Bing.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bing Sjors terug ? Met Lorena als me vriendin zou ik Sjors alleen voor erbij doen.
Helaas gaan de dames in gtst dan ruzie krijgen hoewel ze het prima zouden moeten vinden natuurlijk.
Waar baseer je dat nou weer op, ik kan het prima verbaal redden, maar zodra er geslagen wordt dan loop ik daar ook niet voor weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iedere aanleiding aan zou grijpen om dat mens een kaakfractuur te bezorgen.
Hij is echt niet de enige dokter in de stad, al lijkt dat wel zo, in de tijd van Simon Dekker zag je ook weleens collega huisartsten, dat is er nu ook niet meer bij.quote:Maar nee, met een kaakbreuk belandt Barbaar toch weer bij dr. Martijn, beroepsmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kan toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef Taurus het volgende:
Dat zou echt een afknapper zijn, dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan logerne zonder dat er iets is gebeurd.
De vader van Rik en Danny was alcoholistquote:Op donderdag 3 december 2009 00:40 schreef Taurus het volgende:
Ik wist niet dat de moeder van Rik vroeger ook een rol heeft gehad in goede tijden. Ze heeft gewoon iemand vermoord vroeger?En nu is ze weer terug en vindt heel Meerdijk dat normaal? Ik bedoel ze wordt ontvangen alsof het gewoon de gezellige buurtmoeder was/is?
Is toch flauw? Dat kan helemaal niet trouwens, sorry hoor, ik ken geen mannen die met elkaar in bed gaan liggen. Beetje raar is dat wel, vind ik met mijn bekrompen hoofdquote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef Taurus het volgende:
Dat zou echt een afknapper zijn, dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan logerne zonder dat er iets is gebeurd.
thuis niet iig, maar als ik met een paar maten op vakantie ga en er staat een 2 persoonsbed in het appartement ipv 2 losse bedden, dan kan het me weinig schelenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is toch flauw? Dat kan helemaal niet trouwens, sorry hoor, ik ken geen mannen die met elkaar in bed gaan liggen. Beetje raar is dat wel, vind ik met mijn bekrompen hoofdMaar het is natuurlijk vooral 'n flauw truukje.
ook wanneer je weet dat 1 van je maten homo is ?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:12 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
thuis niet iig, maar als ik met een paar maten op vakantie ga en er staat een 2 persoonsbed in het appartement ipv 2 losse bedden, dan kan het me weinig schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |