quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin was echt een stom trutje inderdaad.
En er staat mij ook nog iets bij dat ze inderdaad een trui aanhad met daarop een geborduurde paardenkop
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin was echt een stom trutje inderdaad.
En er staat mij ook nog iets bij dat ze inderdaad een trui aanhad met daarop een geborduurde paardenkop
quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?
[ afbeelding ]
Ach met kerst in een afgelegen huisje, vind ik het helemaal niet erg. Maar, eerlijk is eerlijk, je moet wel een beetje een stud zijn het te dragen of een sexymama.quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beetje teveel van Bridget Jones afgekeken?
[ afbeelding ]
Ik vond het maar overdreven, echt zo kakkerig.quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Omg wat praat Ludo goed Engels! woohooooooo!
Helemaal niet, Ludo sprak gewoon engels en niet amerikaans-engels zoals altijd in de media te horen is, vergeet niet dat het brits-engels er eerder wasquote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het maar overdreven, echt zo kakkerig.
Oh, ik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Omg wat praat Ludo goed Engels! woohooooooo!
Yepquote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, Ludo sprak gewoon engels en niet amerikaans-engels zoals altijd in de media te horen is, vergeet niet dat het brits-engels er eerder was
Ik was superverrast toen ik Ludo Engels hoorde praten. Geweldig. The guy is good, in many ways.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Countess het volgende:
Jan Kooijman over zijn Playmobilkapsel:
---------------------------------
....laatst kreeg ik de vraag van iemand hoe lang het duurt om mijn haar goed te doen. Nou, dáár hoef ik dus echt heel weinig aan te doen, want het is gelukkig heel goed geknipt.
Het is indd. goed geknipt...als je op een playmobile poppetje wilt lijken indd. Dat is iig geslaagd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Countess het volgende:
Jan Kooijman over zijn Playmobilkapsel:
---------------------------------
....laatst kreeg ik de vraag van iemand hoe lang het duurt om mijn haar goed te doen. Nou, dáár hoef ik dus echt heel weinig aan te doen, want het is gelukkig heel goed geknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |