nouw jes inderdeed. I fink so toe.quote:
Zo idd! ik was even verbaast zelfs..quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Miam het volgende:
Omg wat praat Ludo goed Engels! woohooooooo!
Overdreven in haar manier van doen, veel gebaren erbij alsof ze eigenlijk een opera wil zingen. Ik kan het niet goed uitleggen, vrees ik...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef bloodymary het volgende:
??? Ziij is toch Engelstalig. Wel Amerikaans, waardoor het Amerikaans klinkt en niet Engels, maar zij spreekt gewoon haar geboortetaal, hoe kan dat dan overdreven zijn.
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op maandag 7 december 2009 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe weet Bing niet wanneer Lorena uit de gevangenis komt?
Waarom verteld Lorena hem dat niet?
Waarom kijkt Lorena niet op of om als Bing en Sjors allebei halfnaakt in de slaapkamer staan?
Echt hoor, kut schrijvers bij RTL, kunnen jullie nog slechter dan dit of worden jullie betaald om zulke slechte shit te schrijven die verhaal technisch van geen kant klopt? De tering...
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Waarom spreekt Sair de naam Irene uit op z'n Hollands terwijl het makkelijk op z'n Amerikaans kan.
Ei-rien ipv Ie-ree-ne
Inderdaad. 'Kun je ons nu even alleen laten Sjors?'. Ik vind allemaal best dat je 't met Bing doet, maar nu ben ik weer eens een keertje aan de beurt.quote:
Ah, ik snap wat je bedoelt ja. Dat ziet er heel overdreven uit, maar is helaas hoe veel Amerikanen praten en doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overdreven in haar manier van doen, veel gebaren erbij alsof ze eigenlijk een opera wil zingen. Ik kan het niet goed uitleggen, vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |