Vast Nederlandse papa. En dan nog, hoeveel supernederlandse kindjes heten niet Jeremy.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Liquidist het volgende:
[..]
als het haar dochter is, is het toch raar dat je die als Amerikaanse een Nederlandse naam geeft?
Wie weet wat Ludo in haar los weet te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast Nederlandse papa. En dan nog, hoeveel supernederlandse kindjes heten niet Jeremy.
By the way, ik vind Ludo en Irene geen goede match. Ludo verdient een vrouw vol passie, op z'n minst bloedmooi en jong, ach je weet wat ik bedoel.![]()
ik dacht meer hieraanquote:nouw jes inderdeed. I fink so toe.
Toen Martijn zoëven samen met Irene in huize Huygens was deed hij mij opeens denken aan Patrick Stewart in Star Trek oke Martijn is jonger maar opeens moest ik aan Star Trek denken
Vast een beest. Dat geloof ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet wat Ludo in haar los weet te maken
zij krijgt wellicht een vaste rolquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Frey het volgende:
Nu As The World Turns stopt, kan Sair in GTST blijven.
Ze hadden gedate en hebben geneukt in Charlie's. Maar omdat Kabouter Ronja (zie muts vandaag) aan haar Do's en Don'ts dogma wilde vasthouden, heeft ze zijn telefoon steeds weggedrukt, terwijl hij haar een wekker als kado bezorgd had.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:54 schreef Mss het volgende:
Wat heeft die trouwens bij Ronja geflikt, dat heb ik gemist?
zolang je aan het einde van de dag netjes het Onze Vader bidt, is alles vergeven en vergetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef Tirza het volgende:
Sjors gaat inmiddels aardig de kant van Barbara op, altijd over principes lopen zeiken, maar voor mevrouw de heilige gelden ze zelf niet
. Is Sjors soms als baby omgewisseld met Charlie?
. Sjors heeft altijd commentaar op Lorena, maar zelf is ze geen niet veel beter
.
Sjors:
-Pakt Milan van haar vriendin Charlie af als die op het punt staan te trouwen.
-Duikt met Milan de koffer in wanneer ze met Bing is getrouwd.
-Pakt Danny af van goede vriendin Ronja
-Duikt met Bing de koffer in als ze een beetje verdrietig is en houdt het geheim
-Castreert Nick met een spijkerpistool
-Slaat vriend van Patricia da Marto per ongeluk voor eeuwig een rolstoel in.
Sjors loopt altijd en eeuwig te mekkeren over eerlijkheid en anderen terecht te wijzen, terwijl ze zelf ook behoorlijk wat misstappen heeft begaan, kijk maar hoe ze tegen Bing zeurde over die fraude met die gasslang ofzo, terwijl ze zelf wel ergere dingen heeft gedaan
.
En dat zien we haar ook al nooit doenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zolang je aan het einde van de dag netjes het Onze Vader bidt, is alles vergeven en vergeten
Dat is wel even heel anders dan de huidige Maria de Jong..quote:Op woensdag 9 december 2009 04:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat zien we haar ook al nooit doen![]()
Waarschijnlijk al bekend, maar Maria de Jong in de jaren 90:
(ongeveer op 2/3e van het filmpje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |