Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 maart 2009 16:30 schreef Perico het volgende:
Bij Noud ontbreekt het aan acteertalent. Samen met Fos was hij best te pruimen, maar de teksten komen gewoon niet lekker uit zijn mond.
Maar okee, liever Barbara dan nog -- haar grijze gebit, het geliefie, en de wanstaltige sex scenes met haar en Floris zal niemand missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Florien vond ik juist wel tof, met haar erbij kwam Nina ook veel beter tot haar recht in de serie. Florien kwam in de serie tenminste echt als een vriendin over en Fos en Nina gingen ook wel oke samen. Tegenwoordig is Noud de enige echte vriend van Nina heb ik het idee, maar toch als ik ze samen zie in een scene komt het niet vertrouwd over, je hebt niet het idee dat die echt close zijn. Dat devalueert het personage Nina nog verder. Die Daniël en dat huppelkutje van hem brengen daar geen verandering in en voegen helemaal niets toe.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Wittekonijn het volgende:
Ach ja... Vicky, Florien, Fay, Ronja en in mindere mate Sjors... ze zijn allemaal zo inwisselbaar geworden als een kadobon. Hetzelfde karakter, zelfde uiterlijk, zelfde soort verhaallijnen... same same same.
Wat een domper.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Nick, gespeeld door Christophe Haddad, is de tweede exit.
[ afbeelding ]
Zoals die rotfischers.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
zonde, hadden veel anderen voor hem in de plaats weggemogen
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Nick, gespeeld door Christophe Haddad, is de tweede exit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |