abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85194358

Wat vooraf ging aan dit GTST-topic:

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Hehe, eindelijk eens nieuws dat mij kan bekoren:

http://gtstcourant.web-lo(...)/gtst-brengt-dvd-cd-én-een-boek-uit.html

DVD ziet er goed uit, de castfoto (?) ziet er ook erg mooi uit. En nog een CD én een boek!

En ook nog inside information:

http://gtstcourant.web-lo(...)even-van-lorena.html

http://gtstcourant.web-lo(...)ileumaflevering.html

Had alleen op iets LEUKERS gehoopt met die jublieumaflevering, zoiets ala ATWT toen dat 50 jaar bestond...
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu trouwens geruchten dat het nieuwe gezin met kinderen zou bestaan uit twee oud gedienden als de ouders.
Ik kan me een twee drie niet zo een koppel voor de geest halen dat echt als koppel gtst heeft verlaten.

Wie het weet mag het zeggen.

Edit: De enige die me zo te binnen schieten zijn Jessica en Julian maar of Katja Schuurman en Cas Jansen daar zin in hebben betwijfel ik.
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef bloodymary het volgende:
Iets zegt mij dat Daantje er bij hoort. Misschien met Milan? Of was dat haar broer?
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat was haar broer ja, maar dat maakt voor haar niet uit. Ze had wel relaties met Stefano, Benjamin en Dennis (bleek later ineens ook haar broer). :')

Eigenlijk was dat gedoe met Dennis echt te gruwelijk ziek voor woorden, hij heeft liggen rampetampen met zijn moeder, zus en nicht. Welke verrotte geest bedenkt dat nu :{w
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Linda en haar vriend?
En hoe de discussie verder gaat.... lees je hier!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:34:05 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85194440
c_/
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85194728
Laten we gaan speculeren wie het kunnen zijn.
pi_85195956
20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden
Met nog nooit eerder uitgezonden fragmenten, bloopers,
en uniek materiaal, zoals bijzondere afscheidsfilmpjes.

Vanaf 14 september 2010 verkrijgbaar op dvd
(3.5 uur)

Al 20 jaar genieten vele kijkers, met dank aan Endemol Nederland, van alle ontroerende, verdrietige, romantische en mooie momenten van Nederlands populairste televisieserie Goede Tijden, Slechte Tijden. Wie kent de personages niet? Ludo, Arnie, Charlie, Rik, Laura, meneer Harmsen, Jessica, Noud, Danny en vele anderen maken of maakten lief en leed mee in Meerdijk.

Om dit nogmaals te beleven, is er deze heerlijke compilatie dvd met een terugblik op 20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden. Met nog nooit eerder uitgezonden fragmenten en uniek materiaal, speciaal geselecteerd en gemaakt door een aantal huidige castleden. Zo heeft Ruud Feltkamp - Noud in de serie - het backstage filmpje ‘een werkdag bij Goede Tijden, Slechte Tijden’ gemaakt. De dvd bevat ook een selectie van unieke afscheidsfilmpjes, die de acteurs kregen toen ze de serie gingen verlaten.

Vanaf 14 september is de dvd 20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden overal verkrijgbaar. Maar liefst 3.5 uur. Een ware must have voor de fans, maar ook voor iedereen die de serie zo nu en dan heeft gevolgd. Vanwege het 20 jarige jubileum verschijnen tegelijkertijd met de dvd ook een GTST-boek en een GTST-cd.

Op de dvd kan men genieten van:
Backstage bij Goede Tijden, Slechte Tijden:
Intro Gigi Ravelli
Een werkdag bij Goede Tijden, Slechte Tijden
De schietpartij
De verdwijning van de stalker
De val van het balkon

Specials:
Intro Ferri Somogyi
3500ste aflevering
4000ste aflevering

20 jaar Cliffhangers:
Intro Mark van Eeuwen

Bloopers:
Intro Marly van der Velden

Afscheidsfilmpjes:
Intro Jette van der Meij
Afscheid Wilbert Gieske
Afscheid Wik Jongsma
Afscheid Bas Muijs
Afscheid Koert Jan de Bruijn
Afscheid Joris Putman

Technische gegevens
Speelduur: ca. 202 minuten Taal: Nederlands Beeldformaat: 16:9 Audio: Dolby Digital 2.0 Genre: TV-serie – Kijkwijzer: 12 jaar, angst, geweld Verpakking: 1 DVD amaray in slipcase – Artikelnummer: 2495110 – EANcode: 8711983951105
Consumentenadviesprijs: ¤ 9,99

http://www.justbridge.nl

____________________________________________________________________________________

Alleen vraag ik me af wat ze bedoelen met die Intro's: dat de acteurs datgene gaan aankondigen (Jette kondigt de afscheidsfilmpjes aan, Mark de cliffhangers en Marly de bloopers). Maar goed, een tientje voor 3,5 uur GTST is niet verkeerd.
____________________________________________________________________________________

Boekuitgave: Goede Tijden, Slechte Tijden, De Roman
Auteur: Susan Stam - Uitgeverij Reality Bites Publishing
Aantal pagina’s: ± 450 Softcover – Afmeting: 20 x 12,5 cm - ISBN: 978 94 90783 174 Prijs: ¤ 19,95

450 pagina's! Da's een dikke pil. Alleen, wat zal er in staan??? Een compilatie van 20 jaar GTST???

En mijn speculaties over het nieuwe gezin:

het moest een 'jong' gezin zijn. Als de ouders oudgedienden zijn, moeten we dus zoeken bij de jongere garde. Eind 30. Misschien Remco en Linda ( :r )?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_85197536
Wat waren 'de schietpartij' en 'de verdwijning van de stalker'?
pi_85198596
Misschien Suzanne Balk en Peter Kelder met onder meer Guusje, al geloof ik niet dat Peter Kelder daar trek in zou hebben :p.
pi_85198610
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef masja2010 het volgende:
Misschien Suzanne Balk en Peter Kelder met onder meer Guusje, al geloof ik niet dat Peter Kelder daar trek in zou hebben :P.
pi_85198612
quote:
Wat waren 'de schietpartij' en 'de verdwijning van de stalker'?
De schietpartij waarbij Noud gewond raakte (toen Vicky werd ontvoerd), en de verhaallijn rondom Bob Lanschot. Tenminste, dat dénk ik...
pi_85198647
Waarom het afscheid van Putman :r
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_85199316
Die DVD hahah _O- hadden ze die niet beter Het slechtste van GTST kunnen noemen?

Komop zeg wat een onzin staat erop :')

Op de dvd kan men genieten van:
Backstage bij Goede Tijden, Slechte Tijden:
Intro Gigi Ravelli --- toen acteerde ze nog zeer matig, dus ik snap niet wat daar bijzonder aan is.
Een werkdag bij Goede Tijden, Slechte Tijden
De schietpartij ----?? welke van de 10?
De verdwijning van de stalker
De val van het balkon ---- :') toch niet die van het balkon van de Rozenboom, die val van Rik en Anita was echt het slechtste ooit :')!!!

Specials:
Intro Ferri Somogyi
3500ste aflevering
4000ste aflevering

20 jaar Cliffhangers:
Intro Mark van Eeuwen ---- ja doe maar, zo lijkt ie nu nog kanslozer zoals hij gedegradeerd is :')

Bloopers:
Intro Marly van der Velden ---- /care

Afscheidsfilmpjes:
Intro Jette van der Meij
Afscheid Wilbert Gieske
Afscheid Wik Jongsma
Afscheid Bas Muijs
Afscheid Koert Jan de Bruijn ---- dat hele personage is zo verneukt dat ik die gewoon nooit meer wil zien :')
Afscheid Joris Putman ---- :? :')

Verder lijkt het wel of tachtig procent van de laatste 5 jaar is...
know'm sayin?
word? word.
pi_85200429
Ja, was er geen sprake van dat Ingeborg Wieten terug zou komen?
pi_85200604
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Ja, was er geen sprake van dat Ingeborg Wieten terug zou komen?
als zij met haar gezin terug zou komen, hadden me wat mij betreft de Huygens erin kunnen laten.
qua leeftijd zou het dan niet veel schelen, of haar kinderen moeten ineens een stuk jonger gemaakt zijn ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_85203486
Zou Georgina niet te porren zijn voor een terugkeer met eventuele kinderen?
Aids.
pi_85204131
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Mss het volgende:
Zou Georgina niet te porren zijn voor een terugkeer met eventuele kinderen?
Die moet toch zelf eerst nog werpen en daarna zal ze ook wel niet meteen full time aan de slag willen...
know'm sayin?
word? word.
pi_85205471
Volgens Privé zal de vete tussen Ludo en Maxime zo hoog gaan oplopen, dat Ludo een aanslag beraamt op zijn zus. Zal Maxime deze dramatische aflevering weten te overleven, of komt er na twee jaar een einde aan de loopbaan van la Keuning in Goede tijden Slechte tijden?

Word hij nu dan de Herman Hoogendoorn? ;) Overigens leuk dat er een DVD komt. Hopelijk filmpjes van onze badguys.
pi_85209778
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef alors het volgende:

Verder lijkt het wel of tachtig procent van de laatste 5 jaar is...
Dat dus, niet interressant voor mij, staat niks van seizoen 10 of eerder op :O
Een heer met stijl
pi_85249262
lijkt me best tof die dvd :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:50:17 #18
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85277845
pi_85280802
quote:
Prachtig inderdaad, Daniël die kennelijk stomdronken is, maar nog wel auto kan rijden en wel zodanig dat ie zijn lichten nog ontsteekt bij het inrijden van die garage _O-
Die spanning tussen 2 slechteriken (Dian en Ludo), spanningen in de familie Alberts (Laura-Robert-Mira-Jef), enz ^O^
Een heer met stijl
pi_85290379
AAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT SPANNEND!!!!!!!!! ( ;) )

En dan die voice-over: Hoe al deze rampspoed verder gaat... :')

Ik bedacht me overigens net, naar mijn weten hebben ze bij Reclamebureau Stenders in seizoen 1 het ooit over een zekere John van Tongeren gehad. Weet niet wanneer, maar ergens die die periode. Vraag ik me af: is dat dezelfde John als die we nu zien als vriend van Suzanne, of is het puur toeval?
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:42:00 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85296680
Allemaal goeie personages toen nog en prima samenstellingen. En dat gepaard met sterke verhaallijnen en sublieme muziek. :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:52:43 #23
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_85349789
haha. Ga maar vast naar beneden ik kom er zo aan _O-
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:32:11 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85351388
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Koosnaam het volgende:
haha. Ga maar vast naar beneden ik kom er zo aan _O-
En een veel beter script. :)
pi_85354726
op twitter:

"Hier op de redactie bekijken we de foto's van de nieuwe acteurs. Morgen publiceren we de eerste foto's."

en: "Eerste aanwijzing: Ze dragen in de serie beiden de achternaam Bouwhuis."

uurtje geleden geplaatst op: http://twitter.com/gtstredactie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')