abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84682139
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat dacht je zelf? Een soap is NIETS zonder badguys. Oké, de badguy in mijn serie heeft dat wel wat weg van Junior Couwenberg, maar weet met zijn vlotte babbel iedereen om zijn vinger te winden. Een soort Frits van Houten dus. Alleen is deze jongen een jaar of 18-19 en nog geen zakenman. Maar wat niet is kan nog komen!

Ook het zakenleven is in de serie verwerkt. De centrale familie van de serie is erg rijk maar heeft een goedlopend bedrijf. En niet alleen contractjes tekenen, maar ook malifide zakenlui, contracten met superkleine lettertjes, dat soort dingen.

Verder de bitch van de serie die een simpel baantje als receptioniste heeft in hét hotel van de serie. Ze ziet er schattig uit, maar blijkt een pittige tante te zijn die geen tegenspraak duldt. Als ze iets wil, dan KRIJGT ze het ook, goedschiks of kwaadschiks. En zij is begin 20.

En natuurlijk zitten er ook liefdeslijntjes in de serie, maar dan wel wat sterker, gedurfder. Niet dat slappe gelul wat GTST de laatste jaren laat zien.
[..]

18/19 ? Vind ik nogal jong en op zo'n leeftijd heb je niet zoveel macht tenzij je een rijke pa hebt :P Het zou leuker zijn als de badguy ouder was en een bedrijf had:P Zoiets als Frits, Herman, Ludo. Maar tsja moet jij weten. Het kan ook perfect zijn. Tis afwachten ;)

Ach misschien is het zakelijke gebied interessander :P
pi_84682950
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Interressante gesprekken hier ;)

Overigens, wikipedia bestaat weer uit grote oelewapers: http://nl.wikipedia.org/wiki/Annette_van_Thijn
vooral op het einde, over Annettes einde :') Voor de rest belabberd taalgebruik :{w

[Edit] Het is ineens aangepast :D

_O-
Dat heet kliederen; op de pagina van Dian werd gesuggereerd dat ze haar dood in scene heeft gezet en dat ze Maxine de opdracht heeft gegeven om Ludo kapot te maken. Comeback in november; 'tuurlijk.
pi_84683077
quote:
18/19 ? Vind ik nogal jong en op zo'n leeftijd heb je niet zoveel macht tenzij je een rijke pa hebt Het zou leuker zijn als de badguy ouder was en een bedrijf had:P Zoiets als Frits, Herman, Ludo. Maar tsja moet jij weten. Het kan ook perfect zijn. Tis afwachten

Ach misschien is het zakelijke gebied interessander
Die jongen is dus het perfecte voorbeeld voor het feit dat je niet rijk hoeft te zijn om macht te hebben. Zijn uiterlijk en vlotte babbel is genoeg. Alle meiden vallen in katzwijm voor hem. Met de grootste grijns op zijn gezicht doet hij de meest illegale en slechte dingen zónder dat er iemand achterkomt. Natuurlijk komen mensen erachter en wordt hij gestraft, maar niet goed genoeg: algauw valt hij weer terug in zijn oude ritme.

En dat zakelijke gebied wordt zéker intressant...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_84687222
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die jongen is dus het perfecte voorbeeld voor het feit dat je niet rijk hoeft te zijn om macht te hebben. Zijn uiterlijk en vlotte babbel is genoeg. Alle meiden vallen in katzwijm voor hem. Met de grootste grijns op zijn gezicht doet hij de meest illegale en slechte dingen zónder dat er iemand achterkomt. Natuurlijk komen mensen erachter en wordt hij gestraft, maar niet goed genoeg: algauw valt hij weer terug in zijn oude ritme.

En dat zakelijke gebied wordt zéker intressant...
Klinkt leuk. Dat hij door al die illigale en slechte dingen een hoop geld verdient en zo zijn bedrijf opricht. Een vastgoedhandelaartje :P Zijn meestal ook criminelen :P

Het kan ; het moet immers goed worden uitgepakt ;)
pi_84687663
quote:
Klinkt leuk. Dat hij door al die illigale en slechte dingen een hoop geld verdient en zo zijn bedrijf opricht. Een vastgoedhandelaartje Zijn meestal ook criminelen

Het kan ; het moet immers goed worden uitgepakt
Ha, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip!

Overigens gaat hij later in de serie steeds meer naar de onderwereld. Drugscriminelen, witwassers, maffiabendes etc. Daar zal hij echter flink op zijn nummer worden gezet >:) }) Zijn intuďtie wordt daar op de proef gesteld, maar maakt verkeerde keuzes waardoor het niet goed afloopt...
pi_84687836
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ha, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip!

Overigens gaat hij later in de serie steeds meer naar de onderwereld. Drugscriminelen, witwassers, maffiabendes etc. Daar zal hij echter flink op zijn nummer worden gezet >:) }) Zijn intuďtie wordt daar op de proef gesteld, maar maakt verkeerde keuzes waardoor het niet goed afloopt...
Uiteindelijk moet hij de macht hebben over de stad en word hij vermoord waardoor zijn opvolger(iemand bij de bank misschien :P) alles van hem afneemt en uiteindelijk blijkt dat badguy1 niet dood is en onstaat er een strijd :P
pi_84687972
quote:
Uiteindelijk moet hij de macht hebben over de stad en word hij vermoord waardoor zijn opvolger(iemand bij de bank misschien ) alles van hem afneemt en uiteindelijk blijkt dat badguy1 niet dood is en onstaat er een strijd
Klinkt heel erg Frits-Ludo achtig... Maar hij heeft wel een soort handlanger die al eerder bij die bende terecht is gekomen. En een mooie en sexy dame zorgt voor veel opschudding én fouten die hij zich niet kan veroorloven!
pi_84688445
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klinkt heel erg Frits-Ludo achtig... Maar hij heeft wel een soort handlanger die al eerder bij die bende terecht is gekomen. En een mooie en sexy dame zorgt voor veel opschudding én fouten die hij zich niet kan veroorloven!
Mag ik de badguy spelen ? :P

Dat was ook zo bedoelt haha. Ludo VS Frits.
pi_84688540
quote:
Mag ik de badguy spelen ?
Als je donker haar hebt, donkere ogen, vuil kunt kijken op bepaalde momenten, ongeveer 18 jaar bent en ervaring hebt met acteren nodig ik je graag uit voor de auditie ;)
pi_84688599
Oh en een uiterst vriendelijke glimlach is ook van belang ;)
pi_84691583
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef PeterKelder het volgende:
Oh en een uiterst vriendelijke glimlach is ook van belang ;)
Over lachen gesproken, let eens op die uitermate pesterige lach van Frits van Houten steeds op het laatste shot waarbij zijn hoofd in beeld is, hij geniet er ook gewoon echt van dat mensen een hekel aan hem hebben _O- ^O^

(Op die laatste 2 filmpjes is ie zowaar bijna aardig ;) )
Een heer met stijl
pi_84698894
Daarom, Frits van Houten de beste badguy van GTST overigens heel Nederland! Ludo Sanders heeft ervan geprofiteerd en werd zijn opvolger. Frits kon niks ondernemen want hij was dood :P Anders was het hele personage Ludo nooit in GTST geweest. Althans niet zoveel macht :Y) :P

Die lach van Frits idd. Hij vond het leuk om een badguy te spelen. Dat deed Casper goed ^O^ Ik hoop Frits ooit nog in GTST te zien!
pi_84698922
quote:
Over lachen gesproken, let eens op die uitermate pesterige lach van Frits van Houten steeds op het laatste shot waarbij zijn hoofd in beeld is, hij geniet er ook gewoon echt van dat mensen een hekel aan hem hebben
Dat is ook echt subliem gedaan door Casper. Dat had-ie in de rol van John niet kunnen doen!

(Casper auditeerde namelijk voor de rol van John Alberts, maar werd te oud bevonden)
pi_84702436
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:31 schreef Lucas15 het volgende:
Daarom, Frits van Houten de beste badguy van GTST overigens heel Nederland! Ludo Sanders heeft ervan geprofiteerd en werd zijn opvolger. Frits kon niks ondernemen want hij was dood :P Anders was het hele personage Ludo nooit in GTST geweest. Althans niet zoveel macht :Y) :P
Zo zag ik hem niet geheel, hij was heel anders dan Ludo en wel zodanig dat ze makkelijk naast elkaar hadden kunnen bestaan. Ten eerste zag 'de stad', nu Meerdijk er heel anders uit en zat het vol met bad guys, Frits was gewoon een van de velen en ten tweede was Frits eerder een sluwe, geslepen oplichter dan een dreigende machthebber. Mensen terroriseren en bedreigen deed hij weleens, maar niet constant en niet tegen de grote jongens. Suzanne, Fatima, Cilia die moesten het ontgelden, maar tegen Robert en Jef kon ie bijvoorbeeld al niet op, die waren aan elkaar gewaagd.

Hiernaast had Frits geen machtsimperium, hij hield zich met zijn eigen bedrijf bezig en zijn doel was zoveel mogelijk opdrachten binnenslepen en winst maken en anderen ongenaakbaar wegconcurreren, bedrijven overnemen of opkopen was iets wat hij totaal niet deed.

Tot slot wat vaak (op wikipedia) wordt beweerd over de overgang van Frits naar Ludo klopt ook niet helemaal. Frits en Ludo hebben elkaar nooit ontmoet, Frits werd vermoord in novermber 1995, Ludo verscheen pas in januari/februari 1996. Ludo is ook niet door Frits nalatenschap in het zadel geholpen, hij was bij aankomst al rijk, had een landhuis (met bedienden zelfs) en een kunstcollectie. Van Houten International is ook niet door hem overgenomen, na het conflict met Dian vertrok hij (weliswaar achteraf met 3 miljoen gulden, maar dit is pas verzonnen inseizoen 13). Dian trok daarna zelf de stekker uit het bedrijf.

quote:
Die lach van Frits idd. Hij vond het leuk om een badguy te spelen. Dat deed Casper goed ^O^ Ik hoop Frits ooit nog in GTST te zien!
Hij was zeker goed, maar geen godfather of zoiets, Ludo overigens ook niet, dat kwam pas na seizoen 11, daarvoor was hij ook een van de vele slechteriken en ook zeker niet de machtigste ;)
Een heer met stijl
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:11:04 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_84703391
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Da's zeker een goeie! Naja, wie weet?
En het dan ook lekker in dat topic laten fantasie dingen hebben we hier niets aan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_84703880
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En het dan ook lekker in dat topic laten fantasie dingen hebben we hier niets aan.
Dat is niet alleen aan jou te bepalen, als mensen zelf niks anders posten en zeker nu de soap zelf niet draait zie ik niet in waarom dit hier niet kan. Dit heeft te maken met de techniek achter het opzetten en draaiende houden van een goede soap, daar schort het bij gtst nogal eens aan de laatste tijd, ik vind het zeer verhelderend om de visie van anderen hierover te horen, net als eventuele suggesties hoe het beter kan.
Een heer met stijl
pi_84704148
Weetje wat ik zo mooi vond, dat behang van De Rozenboom uit 1995/1996.
pi_84704418
quote:
Dat is niet alleen aan jou te bepalen, als mensen zelf niks anders posten en zeker nu de soap zelf niet draait zie ik niet in waarom dit hier niet kan. Dit heeft te maken met de techniek achter het opzetten en draaiende houden van een goede soap, daar schort het bij gtst nogal eens aan de laatste tijd, ik vind het zeer verhelderend om de visie van anderen hierover te horen, net als eventuele suggesties hoe het beter kan.
Dat is zeer prettig om te "horen". Ieder zijn heug en meug, nietwaar?
pi_84707846
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is zeer prettig om te "horen". Ieder zijn heug en meug, nietwaar?
Idd ;)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:28:50 #270
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_84707964
Jah
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_84746888
Oké, tis dan wel van ONM, maar dit is een voorbeeld hoe ik het ook in mijn serie wil hebben. Dreigementen, duistere types etc. Dat is wat GTST echt al zólang mist.
pi_84751796
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, tis dan wel van ONM, maar dit is een voorbeeld hoe ik het ook in mijn serie wil hebben. Dreigementen, duistere types etc. Dat is wat GTST echt al zólang mist.
Oh? Zo'n personage kan. Zou leuk zijn. Maar een oudere personage met de zelfde Intentie en bedrijf etc. is overigens ook leuk. Misschien ze allebei?
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:44:39 #273
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_84753835
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Terwijl Doortje en Stanger wel zwart waren/zijn toch?
De bijnaam van Stanley was Stanna
pi_84756771
Toen ik vroeger hoorde dat As The World Turns al 30 jaar liep (inmiddels al veel meer natuurlijk), kon ik me daar echt over verbazen en dat mensen dan al zo lang naar zoiets keken.

Dit jaar ga ik voor het 20e jaar naar GTST kijken... :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:08:19 #275
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84757315
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Nee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:18:26 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_84757698
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Stanga. *O*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_84768198
Ze zouden weer een keer zo'n speciale episode moeten doen zoals die kerts reunie.
Doen ze bij ATWT ook af en toe.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_84769183
Carlo Boshard zou weer een gtst quiz moeten presenteren over de seizoenen 1-9 met de acteurs van toen erin. Het is nu echt lang geleden voor ze, dus het is nu pas echt de vraag wat ze nog allemaal weten ^O^
Een heer met stijl
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:17:45 #279
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_84769532
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zo zag ik hem niet geheel, hij was heel anders dan Ludo en wel zodanig dat ze makkelijk naast elkaar hadden kunnen bestaan. Ten eerste zag 'de stad', nu Meerdijk er heel anders uit en zat het vol met bad guys, Frits was gewoon een van de velen en ten tweede was Frits eerder een sluwe, geslepen oplichter dan een dreigende machthebber. Mensen terroriseren en bedreigen deed hij weleens, maar niet constant en niet tegen de grote jongens. Suzanne, Fatima, Cilia die moesten het ontgelden, maar tegen Robert en Jef kon ie bijvoorbeeld al niet op, die waren aan elkaar gewaagd.

Hiernaast had Frits geen machtsimperium, hij hield zich met zijn eigen bedrijf bezig en zijn doel was zoveel mogelijk opdrachten binnenslepen en winst maken en anderen ongenaakbaar wegconcurreren, bedrijven overnemen of opkopen was iets wat hij totaal niet deed.

Tot slot wat vaak (op wikipedia) wordt beweerd over de overgang van Frits naar Ludo klopt ook niet helemaal. Frits en Ludo hebben elkaar nooit ontmoet, Frits werd vermoord in novermber 1995, Ludo verscheen pas in januari/februari 1996. Ludo is ook niet door Frits nalatenschap in het zadel geholpen, hij was bij aankomst al rijk, had een landhuis (met bedienden zelfs) en een kunstcollectie. Van Houten International is ook niet door hem overgenomen, na het conflict met Dian vertrok hij (weliswaar achteraf met 3 miljoen gulden, maar dit is pas verzonnen inseizoen 13). Dian trok daarna zelf de stekker uit het bedrijf.
[..]

Hij was zeker goed, maar geen godfather of zoiets, Ludo overigens ook niet, dat kwam pas na seizoen 11, daarvoor was hij ook een van de vele slechteriken en ook zeker niet de machtigste ;)
Zo zie ik dat dus ook. Frits was meer een mainstreampersonage, terwijl hij toch hele exclusieve verhaallijnen had.

Ik kan me herinneren dat jij Ludo wel eens hebt verweten dat hij zich met de gewone personages bezighield (Barbara, Morris, etc.) en dat hij de machtige zakenman moest zijn met gerelateerde verhaallijnen. Toch had Frits ook veel contact met de inwoners (Linda, Jef, Robert, Arnie, Tim, Peter, Suzanne, etc.). Het grote verschil was dat Frits betere verhaallijnen kreeg.

Ludo moet gelijk (in een ongelijke strijd) iedereen helemaal kapot maken, Frits speelde veel meer met hen, soms met desastreuze, anderszijds met milde gevolgen. Terwijl hij ook met de exclusieve personages als Martine, Herman en Onno P. verhaallijnen had.

Ik denk dat Ludo misbruikt wordt door de schrijvers en dat dit het verwijt is. Frits werd veel beter ingezet, zoals jij in jouw stuk aangeeft. Ludo was in de eerste seizoenen veel beter. Hij vocht tegen Dian en Bowien, terwijl hij ook grote tegenstanders als Onno P. en de maffia moest zien te overwinnen. Dat maakte Ludo in het begin net zo boeiend als Frits.

Los daarvan had je bij Frits ook meer schurken, zoals Herman Hogendoorn, die wel exclusief opereerde en bijzonder machtig was, zodat Frits die taak niet ook op zich moest nemen. Ludo is de enige echte schurk, dus krijgt ook al die diversiteit in één personage gegoten.
"U hoort nog van me!"
pi_84770058
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Zo zie ik dat dus ook. Frits was meer een mainstreampersonage, terwijl hij toch hele exclusieve verhaallijnen had.

Ik kan me herinneren dat jij Ludo wel eens hebt verweten dat hij zich met de gewone personages bezighield (Barbara, Morris, etc.) en dat hij de machtige zakenman moest zijn met gerelateerde verhaallijnen. Toch had Frits ook veel contact met de inwoners (Linda, Jef, Robert, Arnie, Tim, Peter, Suzanne, etc.). Het grote verschil was dat Frits betere verhaallijnen kreeg.

Ludo moet gelijk (in een ongelijke strijd) iedereen helemaal kapot maken, Frits speelde veel meer met hen, soms met desastreuze, anderszijds met milde gevolgen. Terwijl hij ook met de exclusieve personages als Martine, Herman en Onno P. verhaallijnen had.

Ik denk dat Ludo misbruikt wordt door de schrijvers en dat dit het verwijt is. Frits werd veel beter ingezet, zoals jij in jouw stuk aangeeft. Ludo was in de eerste seizoenen veel beter. Hij vocht tegen Dian en Bowien, terwijl hij ook grote tegenstanders als Onno P. en de maffia moest zien te overwinnen. Dat maakte Ludo in het begin net zo boeiend als Frits.

Los daarvan had je bij Frits ook meer schurken, zoals Herman Hogendoorn, die wel exclusief opereerde en bijzonder machtig was, zodat Frits die taak niet ook op zich moest nemen. Ludo is de enige echte schurk, dus krijgt ook al die diversiteit in één personage gegoten.
Ja, Vroeger had je meerdere zoals Herman, Martine, Frits, Onno. Nu is het alleen Ludo Sanders.
pi_84770275
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Toen ik vroeger hoorde dat As The World Turns al 30 jaar liep (inmiddels al veel meer natuurlijk), kon ik me daar echt over verbazen en dat mensen dan al zo lang naar zoiets keken.

Dit jaar ga ik voor het 20e jaar naar GTST kijken... :{
haha, ik ken het, ik kijk al vanaf aflevering 1.. die was in 1990 toch..? dus dan ga ik dit jaar voor het 21e jaar kijken :D :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_84807393
Gisteren op Hilversum Best, een pre-GTST Paul Groot in Suite 215 (als piccolo) waarvoor hij ook een of meerdere scenario's schreef.
pi_84813453
Op internet en wederom wikipedia staan allerlei suggesties dat het kind van Sjors "Lana" gaat heten, ten eerste hoe komen ze daar bij en ten tweede, waarom nou nooit eens een normale naam voor een kind? :{w
Een heer met stijl
pi_84814404
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op internet en wederom wikipedia staan allerlei suggesties dat het kind van Sjors "Lana" gaat heten, ten eerste hoe komen ze daar bij en ten tweede, waarom nou nooit eens een normale naam voor een kind? :{w
Dat had Danny verzonnen. Ik vind het een normale naam, ken mensen die zo heten :P
pi_84816640
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Dat had Danny verzonnen. Ik vind het een normale naam, ken mensen die zo heten :P
Oh ja, da's waar, moet je nagaan hoe weinig het me boeit, het blijft me niet eens meer allemaal bij :')

Je kent mensen die zou heten, meer dan 1 dus? Wel bijzonder hoor ;)
Een heer met stijl
pi_84817815
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar, moet je nagaan hoe weinig het me boeit, het blijft me niet eens meer allemaal bij :')

Je kent mensen die zou heten, meer dan 1 dus? Wel bijzonder hoor ;)
Ja meer dan 1. Bijzonder he.
pi_84820659
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef MissJ het volgende:

[..]

haha, ik ken het, ik kijk al vanaf aflevering 1.. die was in 1990 toch..? dus dan ga ik dit jaar voor het 21e jaar kijken :D :')
Inderdaad ja, ik ook. Zo erg als ik op vakantie ga neem ik het op, net als afgelopen juni en dan gewoon 15 afleveringen achter elkaar zitten kijken. Terwijl ik er eigenlijk geen zak meer aan vind....
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:12:07 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84821298
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

En nadat Sjors het had voorgesteld aan Bing draaide Bing een lief youtubeje :D

O+
Tingelingelingelinge. . . . .
OHHHH beautiful Lanaaa
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:36:23 #289
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_84829549
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

En nadat Sjors het had voorgesteld aan Bing draaide Bing een lief youtubeje :D

O+
Tingelingelingelinge. . . . .
OHHHH beautiful Lanaaa

:D
"U hoort nog van me!"
pi_84843428
Er is nog een foutere versie van een Nederlandse zanger. Jon Spencer of zo. Gaat zo van Oh beautiful Lana, wat heb je gedana...
pi_85023479
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Inderdaad ja, ik ook. Zo erg als ik op vakantie ga neem ik het op, net als afgelopen juni en dan gewoon 15 afleveringen achter elkaar zitten kijken. Terwijl ik er eigenlijk geen zak meer aan vind....
Het is gewoon verslavend!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:54:21 #292
268260 Dr.Mikey
pi_85065898
quote:
Zes september aanstaande gaat alweer het 21ste van Neerlands langstlopende soapserie. Een seizoen waar volgens een landelijk weekblad geëxperimenteerd zal worden met een bekend Amerikaans soapfenomeen..

Weekblad Weekend meldt namelijk dat er in de nieuwe reeks van de show gebruik gemaakt zal worden van 'character hopping'. Dit houdt in dat karakters uit bestaande televisieseries een gastrol gaan vertolken in Goede tijden Slechte tijden. Zo zou bijvoorbeeld een karakter uit de stopgezette BNN-soapserie Onderweg Naar Morgen tijdelijk in de serie geschreven kunnen worden. Het unieke van dit fenomeen is dat de karaktereigenschappen en de geschiedenis van het personage in tact blijven tijdens deze 'cross over'.
Als dat Marnix Junior en Bettina betekend prima.
R.I.P DTS.
pi_85181640
Hehe, eindelijk eens nieuws dat mij kan bekoren:

http://gtstcourant.web-lo(...)/gtst-brengt-dvd-cd-én-een-boek-uit.html

DVD ziet er goed uit, de castfoto (?) ziet er ook erg mooi uit. En nog een CD én een boek!

En ook nog inside information:

http://gtstcourant.web-lo(...)even-van-lorena.html

http://gtstcourant.web-lo(...)ileumaflevering.html

Had alleen op iets LEUKERS gehoopt met die jublieumaflevering, zoiets ala ATWT toen dat 50 jaar bestond...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:52:31 #294
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85182000
Ik hoop dat Nick wraak komt nemen. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:47:56 #295
268260 Dr.Mikey
pi_85187334
nu trouwens geruchten dat het nieuwe gezin met kinderen zou bestaan uit twee oud gedienden als de ouders.
Ik kan me een twee drie niet zo een koppel voor de geest halen dat echt als koppel gtst heeft verlaten.

Wie het weet mag het zeggen.

Edit: De enige die me zo te binnen schieten zijn Jessica en Julian maar of Katja Schuurman en Cas Jansen daar zin in hebben betwijfel ik.
R.I.P DTS.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:57:21 #296
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_85187711
Nina en Dex ;)
Fos en Skylar zal ook wel niet.
pi_85189054
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu trouwens geruchten dat het nieuwe gezin met kinderen zou bestaan uit twee oud gedienden als de ouders.
Ik kan me een twee drie niet zo een koppel voor de geest halen dat echt als koppel gtst heeft verlaten.

Wie het weet mag het zeggen.

Edit: De enige die me zo te binnen schieten zijn Jessica en Julian maar of Katja Schuurman en Cas Jansen daar zin in hebben betwijfel ik.
Julian O+
pi_85192883
Iets zegt mij dat Daantje er bij hoort. Misschien met Milan? Of was dat haar broer?
pi_85192956
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is natuurlijk maar de vraag of de oudgedienden ook dezelfde acteurs zijn of alleen oude personages ;)
pi_85193651
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef bloodymary het volgende:
Iets zegt mij dat Daantje er bij hoort. Misschien met Milan? Of was dat haar broer?
Dat was haar broer ja, maar dat maakt voor haar niet uit. Ze had wel relaties met Stefano, Benjamin en Dennis (bleek later ineens ook haar broer). :')

Eigenlijk was dat gedoe met Dennis echt te gruwelijk ziek voor woorden, hij heeft liggen rampetampen met zijn moeder, zus en nicht. Welke verrotte geest bedenkt dat nu :{w
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')