Ik ook niet.quote:
De baas van Jack bij Interpol die dus nu met de maffia schijnt samen te spannen.quote:
ow ik heb vorige week ook 2 afleveringen gemist? Zag je daar Joop voor het eerst?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De baas van Jack bij Interpol die dus nu met de maffia schijnt samen te spannen.
Een paar weken geleden was hij er ook al. Toen haalde hij Jack van de zaak omdat hij te betrokken was door de dood van Tim. Maar dat was dus niet de echte reden. Helaas kon Joop niet weten dat Jack gewoon doorging. Jack had nu eindelijk ontdekt wie er achter de wapenhandel zaten en hij gaf de bewijzen aan Joop. Maar zoals je ziet waarschuwt Joop meteen die gasten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Rorata het volgende:
[..]
ow ik heb vorige week ook 2 afleveringen gemist? Zag je daar Joop voor het eerst?
quote:
Waarom is Jack in de eerste instantie dan wel van de zaak gehaald, als Tim niet de reden was?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was hij er ook al. Toen haalde hij Jack van de zaak omdat hij te betrokken was door de dood van Tim. Maar dat was dus niet de echte reden. Helaas kon Joop niet weten dat Jack gewoon doorging. Jack had nu eindelijk ontdekt wie er achter de wapenhandel zaten en hij gaf de bewijzen aan Joop. Maar zoals je ziet waarschuwt Joop meteen die gasten.
Dat wordt dus nog lekker spannend.
Anders zou Joop er achter komen dat hij samenspant met de maffia?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom is Jack in de eerste instantie dan wel van de zaak gehaald, als Tim niet de reden was?
Ik neem aan dat je bedoelt dat Jack er anders achter zou komenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:37 schreef X-as het volgende:
[..]
Anders zou Joop er achter komen dat hij samenspant met de maffia?![]()
Lijkt me logischer ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat Jack er anders achter zou komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |