Ik ook niet.quote:
De baas van Jack bij Interpol die dus nu met de maffia schijnt samen te spannen.quote:
ow ik heb vorige week ook 2 afleveringen gemist? Zag je daar Joop voor het eerst?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De baas van Jack bij Interpol die dus nu met de maffia schijnt samen te spannen.
Een paar weken geleden was hij er ook al. Toen haalde hij Jack van de zaak omdat hij te betrokken was door de dood van Tim. Maar dat was dus niet de echte reden. Helaas kon Joop niet weten dat Jack gewoon doorging. Jack had nu eindelijk ontdekt wie er achter de wapenhandel zaten en hij gaf de bewijzen aan Joop. Maar zoals je ziet waarschuwt Joop meteen die gasten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Rorata het volgende:
[..]
ow ik heb vorige week ook 2 afleveringen gemist? Zag je daar Joop voor het eerst?
quote:
Waarom is Jack in de eerste instantie dan wel van de zaak gehaald, als Tim niet de reden was?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was hij er ook al. Toen haalde hij Jack van de zaak omdat hij te betrokken was door de dood van Tim. Maar dat was dus niet de echte reden. Helaas kon Joop niet weten dat Jack gewoon doorging. Jack had nu eindelijk ontdekt wie er achter de wapenhandel zaten en hij gaf de bewijzen aan Joop. Maar zoals je ziet waarschuwt Joop meteen die gasten.
Dat wordt dus nog lekker spannend.
Anders zou Joop er achter komen dat hij samenspant met de maffia?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom is Jack in de eerste instantie dan wel van de zaak gehaald, als Tim niet de reden was?
Ik neem aan dat je bedoelt dat Jack er anders achter zou komenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:37 schreef X-as het volgende:
[..]
Anders zou Joop er achter komen dat hij samenspant met de maffia?![]()
Lijkt me logischer ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat Jack er anders achter zou komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.quote:
Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.
GRAAG!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Grappig nummerbord. Gespot in Den Haag gisteren:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Grappig nummerbord. Gespot in Den Haag gisteren:
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig om die Vadim zaak langzaamaan te zien escaleren![]()
Ja je moet de reclame toch ergens laten als het niet tussen de terugblik en de leader is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef alors het volgende:
8 minuten reclame
20.03 - 20.10
20.18 - 20.32
Ik vind het hele personage Milan nog steeds volkomen egoïstisch en eikeligquote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Eindelijk weer eens wat spannends en niet voorspelbaar!
Ik vind trouwens die Robin (Milan) echt een bagger acteur!
Daarom neem ik het opquote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je moet de reclame toch ergens laten als het niet tussen de terugblik en de leader is.![]()
Het kan soms ook wel handig zijn hoor: plassen, nog wat koffie inschenken, etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick is de lul, Vadim heeft zijn stroom en telefoon (duh, ISDNquote:
Dank u.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nick is de lul, Vadim heeft zijn stroom en telefoon (duh, ISDN) afgesloten in de avond in het Sander Inc. pand, en Nick bezocht met een vriend om hem te ontvoeren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef GSMboy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Nina is ook een bitch, dat kind is echt verwend, denkt ze ookal dat ze Milan kan krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef parselmouth het volgende:
Haha ja, nu laat ze zich weer palen door Milan en morgen zit ze weer bij Noud te janken dat ze het 'allemaal niet weet'
waar heb je het in GODSNAAM over.. is dit niet zo'n 2 jaar oud?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:00 schreef J_TM het volgende:
Stefanogate in vier plaatjes.
*Nick belt Stefano, lokt hem naar z'n slaapkamer, doet de deur op slot en zet onder toeziend oog van de camera z'n toneelstukje voort.
*Stefano probeert uit te breken maar Nick houdt hem tegen; tenslotte vindt hij het "helemaal niet erg om hier samen te sterven".
*Nick valt zogenaamd flauw en vraagt voor de zoveelste keer "Wat is er mis met de muren ?". Nu pas begint Stefano alles door te krijgen.
*Nick eist dat Stefano z'n verlies toegeeft en dat ie zich niet langer met Ivan Wings bemoeit, anders gaat de DVD naar Ludo en de politie.
Dat was blijkbaar de hele ontvoeringquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Frey het volgende:
Spannend, Vadim houdt Nick vast in het donker.
Ze is gewoon een sletje, verpakt in een lief, onschuldig uitziend meisje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef X-as het volgende:
Florien is wel een afgelikte boterham zeg . Eerst Bing, dan Noud en nu direct Milan alweer![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef parselmouth het volgende:
Bershka, Mango, H&M en Zara enzo hangen daar deze zomer vol mee....
Nick weet Vadim te overtuigen dat hij niet gekletst heeft, nadat Vadim weg is komt Jack binnen en kan Nick Jack opnieuw overtuigen dat hij niet gekletst heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Beach het volgende:
Samenvatting van vandaag?
Ik wilde kijken maar rtl4 was niet te ontvangen![]()
Dat was wel droog ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
'Jack ik bel je nog terug, er iets met een tuinman'
Ze laten het vast zien in de preview, dus vanavond kijken maar zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:10 schreef GSMboy het volgende:
Is er iemand met dat stukje als video van Vadim en die tuinman, en die bitchfight?
Wil het graag en dan ook erg graag terugzien.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick weet Vadim te overtuigen dat hij niet gekletst heeft, nadat Vadim weg is komt Jack binnen en kan Nick Jack opnieuw overtuigen dat hij niet gekletst heeft.
Janine heeft Nina afgezet bij Robert en Barbara en beland ook even binnen, maar Robert die waarschijnlijk in de knoop zit met zijn gevoelens werkt haar snel de deur uit.
Nina zag dus Milan de badkamer uitkomen en neemt de situatie bijzonder volwassen op en de twee schijnen vriendinnen te blijven.
Later kijken zowel Ludo en Janine als Robert en Barbara een DVD.
Op het werk benadert Robert Janine om nog eens te praten, maar Janine houdt de boot af, Vadim wordt voor zijn huis gearresteerd voor de ontvoering van Dennis Tuinman.
'Jack ik bel je nog terug, er iets met een tuinman'
Nina hoort in die saptent dat Milan en Florien met elkaar praten en denkt dat ze over haar roddelen en haar belachelijk maken, er volgt een felle woordenwisseling over verwijten over en weer totdat Nina het verbaal niet meer aankan en een beker drinken over Florien heen mietert die daarop een rake klap uitdeelt, wat resulteert in een heuse bitchfight O^
De oude Ludo zou Florien meteen laten boeten.quote:
Goh nu weer een omhelzing, betekent dat morgen weer een nieuwe bitchfight?quote:
Vicky mag eerst wel eens fatsoenlijk leren praten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zit nu naar die herhaling te kijken, maar die Vicky en Noud liggen natuurlijk ook binnen de korste keren te krikken![]()
Of juist niet, dan past ze nog beter bij Noudquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vicky mag eerst wel eens fatsoenlijk leren praten.![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of juist niet, dan past ze nog beter bij Noud![]()
Nope, Vadim was niet in de preview.Vanavond of morgen maybe..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze laten het vast zien in de preview, dus vanavond kijken maar zou ik zeggen![]()
dat stukje met er is iets met een tuinmanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toffe aflevering gisteren weer.
"er is iets met een tuinman"
En die bitchfight
Hopelijk trappen ze snel die Milan uit de serie. Wat een ongelofelijke kutkneus is dat
Wel weer jammer dat ik het vanavond, donderdag en vrijdag moet missen. Hier maar weer ff bij lezen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |