abonnement Unibet Coolblue
pi_62091550




Dit is Dennis !

Dennis is gek op drank !
Veel drank ! Ook is Dennis gek op seks en dan het liefst seks met vrouwen uit zijn eigen familie.
Zo had Dennis seks met zijn:

Bejaarde moeder!


Irritante zusje ! en dan ook echt irritant

En zijn bitchy nichtje


Maar daar kon Dennis natuurlijk niets aan doen.
Want Dennis wist niet dat hij eigenlijk

Arnie Alberts was !

Ook vind Dennis het leuk om in een dronken bui mensen van een balkon te gooien.
Of zo af en toe iemand in elkaar te slaan. En dan nog !
Dennis had ook een zoon
Die jammer genoeg niet mee gaat naar Japan.

Nou Dennis dat je maar veel japanse smartjes mag tegen komen

Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62091901
Leukleuk

tevens tvp
know'm sayin?
×
word? word.
pi_62092833
Haha, mooie OP
Aids.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:53:17 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62092871
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:11:56 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62093623
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:55:13 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62096095
Ah, Gigi is weer vrijgezel, voor de liefhebbers.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 02:18:49 #7
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62097005
Geweldige OP!!!

Ik wist niet dat de NOW aan riooljournalistiek deed trouwens, Janine moest maar eens door Ludo's deur gaan!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:47:07 #8
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62099787
Leuke OP!!

Wat ontzettend irritant wat Janine aan het doen is!! Vreselijk! Inplaats van dat ze nou eens iets nuttigs doet en Ludo verteld dat hun dochter (groeps)verkracht is door René en zijn vriendjes..
pi_62099928
btw Marcus word niet genegeerd die was nog maar een baby word duidelijk gezegd
Vroeg me btw af wat er ookweer met Lucas is gebeurd, heb poosje toen niet gekeken en hij staat ook niet op de site
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:43:20 #10
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62100970
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef bobjuh het volgende:
btw Marcus word niet genegeerd die was nog maar een baby word duidelijk gezegd
Vroeg me btw af wat er ookweer met Lucas is gebeurd, heb poosje toen niet gekeken en hij staat ook niet op de site
Lucas zit bij pappie Stefano in New York!
pi_62102506
Janine weet het weer allemaal lekker te brengen. Wat een zeiksnor is het toch. Is ze eigenlijk wel gelukkig? Ze doet niets anders dan ouwehoeren en blaten enzo op anderen. Het lijkt Barbara wel!
Ben benieuwd hoe de Ludo verhaallijn verder gaat. Welke rol dat zusje gaat spelen enzo.
Vind dat die rol van psychologe goed gespeeld wordt, ik geloof het gewoon
Ben iig blij dat Dennis EINDELIJK opgesodemieterd is. De Kin is weg.
Btw, mooie foto van Laura in de OP. Met dat lange haar.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:30:57 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62103092
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:59 schreef vencodark het volgende:
Vind dat die rol van psychologe goed gespeeld wordt, ik geloof het gewoon
Dat vind ik juist niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:45:56 #13
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62103370
vind nina laatste werken juist stukken beter acteren
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_62107763
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat vind ik juist niet.
Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toe
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef Canisfire het volgende:
Ludo is toch ook gewoon in italie opgegroeit ? wie zegt van niet heeft het gewoon fout.
Verder dat feestje voor Dennis jezus En dat Marcus compleet wordt genegeerd in die hele jeugd verhaalijn is natuurlijk belachelijk.
De familie Sanders is van oorsprong nederlands (zie hun achternaam ook ), maar volgens mij was Ludo's moeder (overleden toen ie 6 was volgens het oorspronkelijke verhaal, klopt nu dus ook niet meer helemaal tenzij Marcus een andere moeder heeft) italiaans en verhuisden ze naar Italië op een gegeven moment. Ludo liep daar weg van huis (op zijn 18e) met z'n vaders illegale poen en ging studeren in Florence, trouwde, verloor zijn gezin, deed 10 jaar dingen die nooit besproken zijn en kwam toen weer naar Nederland Van Houten International manipuleren
Een heer met stijl
pi_62108307
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toe
Ik vind haar veel te suggestief vragen stellen voor een psychologe/psychotherapeute. Normaal is het de bedoeling dat de client zelf achter zijn 'probleem' komt en zij alleen alleen een beetje stuurt. Maar Irene stuurt veel te zeer in de richting van de verwachte uitkomst.

En buiten dat, dat dossier op tafel kan écht niet
Aids.
pi_62110190
tvp
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:31:26 #17
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62113825
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
pi_62115781
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
Ik wel.
Die voegt geen ene bal meer toe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:26:55 #19
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_62118726
tvp
Shuffle up and deal!!!
pi_62123783
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
Nee dat hoop ik ook niet, maar ze mogen hem wel even flink te grazen nemen!
pi_62124975
Nick Is tof !
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62125379
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toe
Ja, dat bedoel ik ook. IK begrijp ook wel dat het er in het echt wel anders aan toe gaat. Maar zij speelt wel goed. In een soap kan zoveel niet dus ik vind het nu allang best.
Het idee van die afluisterpen is ook belachelijk, het lijkt wel James Bond.
Vond leuk gister die oude scenes van Sjors te zien. Vooral met dat wapending tegen Nick.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:50:13 #23
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62133545
Het is goed om de boosaardige kant van Sjors naar voren te brengen. Bovendien was die flashback met Martine ook interessant. Hopelijk krijgen we nu de Van Houten familie tegen de Sanders familie in een conflict. Ben benieuwd hoe Jack wraak gaat nemen.

Bovendien is het vanaf nu eindelijk wel zo dat Ludo een moordenaar is. Hij heeft altijd gezegd dat hij soms wel moreel afwijkende dingen deed, en niets heeft gedaan om mensen te redden (Dian, Bowien), maar dat hij geen moordenaar was. Nu blijkt dus van wel.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62134386
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef nWo4Life het volgende:
Het is goed om de boosaardige kant van Sjors naar voren te brengen. Bovendien was die flashback met Martine ook interessant. Hopelijk krijgen we nu de Van Houten familie tegen de Sanders familie in een conflict. Ben benieuwd hoe Jack wraak gaat nemen.

Bovendien is het vanaf nu eindelijk wel zo dat Ludo een moordenaar is. Hij heeft altijd gezegd dat hij soms wel moreel afwijkende dingen deed, en niets heeft gedaan om mensen te redden (Dian, Bowien), maar dat hij geen moordenaar was. Nu blijkt dus van wel.
Nou als zijn zusje daadwerkelijk nog blijkt te leven, technisch dus nog steeds niet
Een heer met stijl
pi_62141977
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef nWo4Life het volgende:
Het is goed om de boosaardige kant van Sjors naar voren te brengen. Bovendien was die flashback met Martine ook interessant. Hopelijk krijgen we nu de Van Houten familie tegen de Sanders familie in een conflict. Ben benieuwd hoe Jack wraak gaat nemen.

Bovendien is het vanaf nu eindelijk wel zo dat Ludo een moordenaar is. Hij heeft altijd gezegd dat hij soms wel moreel afwijkende dingen deed, en niets heeft gedaan om mensen te redden (Dian, Bowien), maar dat hij geen moordenaar was. Nu blijkt dus van wel.
Maandag eindelijk Jack terug en daarmee van Houten in GTST! Jack zijn wraak zal zoet zijn, dat mogen we duidelijk stellen. Een leuk scenario zou dan zijn om een kantoortje in die loods op te zetten daarzoot. Nick die door de donkere loods dwaalt en "liefje, waar ben je?" roept waar hij in een donkere kamer beland. De deur valt in slot en het licht flikkert aan. Nick ziet een zeker iemand achter zo'n bureautje met rug naar hem toegekeerd. De stoel draait zich om en de confrontatie is daar, Jack!! Mooie openingszin erbij en performen maar! Aldus de Frits stijl in het van Houten van het klassieke GTST. Maar naar alle waarschijnlijkheid is de confrontatie direct in de loods al weet je maar nooit wat er gaat gebeuren. We're talking van Houten dus wie weet?

Sjors was geweldig vrijdag inderdaad al had ze dan wat beter over haar woordjes na moeten denken, maar afijn de tijd leert. Tsja, van mij mag ze evil aangezien die heilige maagd mij persoonlijk nooit heeft aangesproken. Toch lijkt ze zich nu weer terug naar de achtergrond te treden wat ik jammer zou vinden aangezien dit soort performances gewoon veel interessanter zijn om naar te kijken. Geen Sanders sloofje maar een échte van Houten! Verder heb ik weer genoten van de Martine flashbacks! De Helen Helminks van deze wereld...

Ja, ik hoop al sinds Ludo het geld van Frits stal en van Houten daarmee belazerde dat deze twee families ooit tegenover elkaar komen te staan. De rekening staat nog altijd open, is het moment nu dan eindelijk daar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 05-10-2008 04:52:04 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')