quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef nWo4Life het volgende:Het is goed om de boosaardige kant van Sjors naar voren te brengen. Bovendien was die flashback met Martine ook interessant. Hopelijk krijgen we nu de Van Houten familie tegen de Sanders familie in een conflict. Ben benieuwd hoe Jack wraak gaat nemen.
Bovendien is het vanaf nu eindelijk wel zo dat Ludo een moordenaar is. Hij heeft altijd gezegd dat hij soms wel moreel afwijkende dingen deed, en niets heeft gedaan om mensen te redden (Dian, Bowien), maar dat hij geen moordenaar was. Nu blijkt dus van wel.
Maandag eindelijk Jack terug en daarmee van Houten in GTST!

Jack zijn wraak zal zoet zijn, dat mogen we duidelijk stellen. Een leuk scenario zou dan zijn om een kantoortje in die loods op te zetten daarzoot. Nick die door de donkere loods dwaalt en "liefje, waar ben je?" roept waar hij in een donkere kamer beland. De deur valt in slot en het licht flikkert aan. Nick ziet een zeker iemand achter zo'n bureautje met rug naar hem toegekeerd. De stoel draait zich om en de confrontatie is daar, Jack!! Mooie openingszin erbij en performen maar! Aldus de Frits stijl in het van Houten van het klassieke GTST.

Maar naar alle waarschijnlijkheid is de confrontatie direct in de loods al weet je maar nooit wat er gaat gebeuren. We're talking van Houten dus wie weet?
Sjors was geweldig vrijdag inderdaad al had ze dan wat beter over haar woordjes na moeten denken, maar afijn de tijd leert. Tsja, van mij mag ze evil aangezien die heilige maagd mij persoonlijk nooit heeft aangesproken. Toch lijkt ze zich nu weer terug naar de achtergrond te treden wat ik jammer zou vinden aangezien dit soort performances gewoon veel interessanter zijn om naar te kijken. Geen Sanders sloofje maar een échte van Houten!

Verder heb ik weer genoten van de Martine flashbacks! De Helen Helminks van deze wereld...
Ja, ik hoop al sinds Ludo het geld van Frits stal en van Houten daarmee belazerde dat deze twee families ooit tegenover elkaar komen te staan. De rekening staat nog altijd open, is het moment nu dan eindelijk daar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 05-10-2008 04:52:04 ]