Lucas zit bij pappie Stefanoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef bobjuh het volgende:
btw Marcus word niet genegeerd die was nog maar een baby word duidelijk gezegd
Vroeg me btw af wat er ookweer met Lucas is gebeurd, heb poosje toen niet gekeken en hij staat ook niet op de site
Dat vind ik juist niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:59 schreef vencodark het volgende:
Vind dat die rol van psychologe goed gespeeld wordt, ik geloof het gewoon
Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toequote:
De familie Sanders is van oorsprong nederlands (zie hun achternaam ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef Canisfire het volgende:
Ludo is toch ook gewoon in italie opgegroeit ? wie zegt van niet heeft het gewoon fout.
Verder dat feestje voor Dennis jezusEn dat Marcus compleet wordt genegeerd in die hele jeugd verhaalijn is natuurlijk belachelijk.
Ik vind haar veel te suggestief vragen stellen voor een psychologe/psychotherapeute. Normaal is het de bedoeling dat de client zelf achter zijn 'probleem' komt en zij alleen alleen een beetje stuurt. Maar Irene stuurt veel te zeer in de richting van de verwachte uitkomst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toe![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat hoop ik ook niet, maar ze mogen hem wel even flink te grazen nemen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |