Lucas zit bij pappie Stefanoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef bobjuh het volgende:
btw Marcus word niet genegeerd die was nog maar een baby word duidelijk gezegd
Vroeg me btw af wat er ookweer met Lucas is gebeurd, heb poosje toen niet gekeken en hij staat ook niet op de site
Dat vind ik juist niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:59 schreef vencodark het volgende:
Vind dat die rol van psychologe goed gespeeld wordt, ik geloof het gewoon
Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toequote:
De familie Sanders is van oorsprong nederlands (zie hun achternaam ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef Canisfire het volgende:
Ludo is toch ook gewoon in italie opgegroeit ? wie zegt van niet heeft het gewoon fout.
Verder dat feestje voor Dennis jezusEn dat Marcus compleet wordt genegeerd in die hele jeugd verhaalijn is natuurlijk belachelijk.
Ik vind haar veel te suggestief vragen stellen voor een psychologe/psychotherapeute. Normaal is het de bedoeling dat de client zelf achter zijn 'probleem' komt en zij alleen alleen een beetje stuurt. Maar Irene stuurt veel te zeer in de richting van de verwachte uitkomst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toe![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat hoop ik ook niet, maar ze mogen hem wel even flink te grazen nemen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Zullen we dan maandag eindelijk Jack te zien krijgen..?! Hoop niet dat Nick doodgaat...
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja de actrice speelt goed, maar het slaat natuurlijk nergens op, volgens mij gaat het er in een psychologenpraktijk er wel iets anders aan toe![]()
Nou als zijn zusje daadwerkelijk nog blijkt te leven, technisch dus nog steeds nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef nWo4Life het volgende:
Het is goed om de boosaardige kant van Sjors naar voren te brengen. Bovendien was die flashback met Martine ook interessant. Hopelijk krijgen we nu de Van Houten familie tegen de Sanders familie in een conflict. Ben benieuwd hoe Jack wraak gaat nemen.
Bovendien is het vanaf nu eindelijk wel zo dat Ludo een moordenaar is. Hij heeft altijd gezegd dat hij soms wel moreel afwijkende dingen deed, en niets heeft gedaan om mensen te redden (Dian, Bowien), maar dat hij geen moordenaar was. Nu blijkt dus van wel.
Maandag eindelijk Jack terug en daarmee van Houten in GTST!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef nWo4Life het volgende:
Het is goed om de boosaardige kant van Sjors naar voren te brengen. Bovendien was die flashback met Martine ook interessant. Hopelijk krijgen we nu de Van Houten familie tegen de Sanders familie in een conflict. Ben benieuwd hoe Jack wraak gaat nemen.
Bovendien is het vanaf nu eindelijk wel zo dat Ludo een moordenaar is. Hij heeft altijd gezegd dat hij soms wel moreel afwijkende dingen deed, en niets heeft gedaan om mensen te redden (Dian, Bowien), maar dat hij geen moordenaar was. Nu blijkt dus van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 05-10-2008 04:52:04 ]
Anders leef je ff heeeeeel erg mee met een soap.quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:43 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Maandag eindelijk Jack terug en daarmee van Houten in GTST!Jack zijn wraak zal zoet zijn, dat mogen we duidelijk stellen. Een leuk scenario zou dan zijn om een kantoortje in die loods op te zetten daarzoot. Nick die door de donkere loods dwaalt en "liefje, waar ben je?" roept waar hij in een donkere kamer beland. De deur valt in slot en het licht flikkert aan. Nick ziet een zeker iemand achter zo'n bureautje met rug naar hem toegekeerd. De stoel draait zich om en de confrontatie is daar, Jack!! Mooie openingszin erbij en performen maar! Aldus de Frits stijl in het van Houten van het klassieke GTST.
Maar naar alle waarschijnlijkheid is de confrontatie direct in de loods al weet je maar nooit wat er gaat gebeuren. We're talking van Houten dus wie weet?
Sjors was geweldig vrijdag inderdaad al had ze dan wat beter over haar woordjes na moeten denken, maar afijn de tijd leert. Tsja, van mij mag ze evil aangezien die heilige maagd mij persoonlijk nooit heeft aangesproken. Toch lijkt ze zich nu weer terug naar de achtergrond te treden wat ik jammer zou vinden aangezien dit soort performances gewoon veel interessanter zijn om naar te kijken. Geen Sanders sloofje maar een échte van Houten!Verder heb ik weer genoten van de Martine flashbacks! De Helen Helminks van deze wereld...
![]()
Ach ja fan, nou ja ik vind het wel een interessant verhaaltje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders leef je ff heeeeeel erg mee met een soap.Leuk, zo'n fan.
Maar ik zie wel wat er gebeurt. De enige Van Houten die me interesseerde was Frits aangezien ik Jack echt geen fluit aanvindt. Hij heeft het voor mij gewoon niet. Martine was geweldig tegenover Frits maar nu gaat het lijken op een herhaling en gewoon 'oorlog' zoeken. Niet zo briljant.
Ik betwijfel of Ludo's zusje nog leeft, voor mij hoeft het iig niet. Ben het wel/niet dood zijn en het herleven van mensen zooo beu. Dat is te soapig.
Ach kom, dat doen we hier allemaal, daar is zo een topic tenslotte ook voor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders leef je ff heeeeeel erg mee met een soap.Leuk, zo'n fan.
lolquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:11 schreef suus21 het volgende:
wanneer gaat die irritante negerin er uit?
Ja, weet ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach kom, dat doen we hier allemaal, daar is zo een topic tenslotte ook voor.
Oh op die manierquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, weet ikIk bedoel het ook niet onaardig of iets. Maar vond het wel grappig zoals deze user een hele verhaallijn gaat bedenken.
Volgens mij spellen de schrijvers iedere letter van dit forum!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh op die manierJa wellicht putten de schrijvers er wat inspiratie uit.
Werkt er dan iemand in Goede Tijden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:37 schreef Perico het volgende:
als iemand met zijn werkzaamheden bezig is
Ja...eigenlijk is Janine een burgertrut geworden. Ik ste ervoor dat Janine René ONTZETTEND moet straffen voor wat hij met haar lieve Nina'tje heeft gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Canisfire het volgende:
De Janine die ik ken had nu Rene in de fik gezet .
Slap van gtst.
Ik vind er juist wel iets Martine-achtigs inzetten, die kon mensen ook zo in de tang hebben, en dit is duidelijk een volwassen verhaallijn, dat van Nina dat trekt het jongere publiek aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Sjors die Nick en Jack zo voor lul zet
Slecht hoor en dit is natuurlijk om het jongere publiek Sjors straks weer helemaal geweldig te vinden.
Indd. wat moeder-dochter scene zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die scene tussen Barbara en Charlie beste makers is de reden dat kijkcijfers lager zijn dan vroeger, dat soort zeikscenes waren er vroeger niet, en zo een manisch semi-grappig wijf als Charlie was er al helemaal niet
Ja maar kom op Nick en Jack worden als twee kleuters neergezetquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind er juist wel iets Martine-achtigs inzetten, die kon mensen ook zo in de tang hebben, en dit is duidelijk een volwassen verhaallijn, dat van Nina dat trekt het jongere publiek aan
Ik vond Sjors eerlijk gezegd ook het meest dominant. De eerste scene was het beste, daarna veranderde alles al snel in een welles-nietes spelletje tussen Jack en Nick. De uitkomst is nogal mager. Ik begrijp dat de schrijvers niet willen dat Jack en Nick elkaar afmaken, maar om het nou maar 'goed te maken' is ook wel erg naïef. Ik zou mijn moordenaar ook niet zomaar vergeven. Het had allemaal wat gemener gemogen, zoals in de oude tijden, dit eindigde alsnog erg zoetsappig, terwijl Sjors Nick echt, zoals Jack al zei, "bij de ballen" had.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind er juist wel iets Martine-achtigs inzetten, die kon mensen ook zo in de tang hebben, en dit is duidelijk een volwassen verhaallijn, dat van Nina dat trekt het jongere publiek aan
Indd. 2 vriendjes die ruzie hebben. Ah gosh.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar kom op Nick en Jack worden als twee kleuters neergezet
Het wordt tijd dat Ludo ontdekt wat René gedaan heeftquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Canisfire het volgende:
De Janine die ik ken had nu Rene in de fik gezet .
Slap van gtst.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar kom op Nick en Jack worden als twee kleuters neergezet
Mee eens, ze begonnen mooi met Sjors die voor beiden iets achter de hand had, maar de uitkomst was slap, net of de makers een beetje kracht tekort kwamen om het spannend en 'mature' te laten eindigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik vond Sjors eerlijk gezegd ook het meest dominant. De eerste scene was het beste, daarna veranderde alles al snel in een welles-nietes spelletje tussen Jack en Nick. De uitkomst is nogal mager. Ik begrijp dat de schrijvers niet willen dat Jack en Nick elkaar afmaken, maar om het nou maar 'goed te maken' is ook wel erg naïef. Ik zou mijn moordenaar ook niet zomaar vergeven. Het had allemaal wat gemener gemogen, zoals in de oude tijden, dit eindigde alsnog erg zoetsappig, terwijl Sjors Nick echt, zoals Jack al zei, "bij de ballen" had.
Ik heb daar niet zo een haast mee eerlijk gezegd, het spelletje gaat namelijk altijd als volgt:quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Ludo ontdekt wat René gedaan heeft.
Kortom hoog tijd voor Van Houten International part deux.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef nWo4Life het volgende:
Ik zou willen dat Jack uit die toren van Sanders Inc. zou verhuizen en een eigen kantoor zou beginnen. Hoe kun je ook oorlog met een Sanders voeren als je in diens kantoor zit? Ik zat zelf te denken aan een mooi wit kantoor en een Dagobert Duck op een sokkel erin.
Ik vond die opmerking van Jack over Nick z'n ballen wel grappig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Mss het volgende:
Ik had minstens verwacht dat Jack & Sjors de andere bal van Nick ook nog zouden slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. In deze scènes was Ludo duidelijk de man. Hij heeft, in mijn ogen, deze confrontatie gered. Jack kreeg een slag op zijn gezicht en Nick werd zwaar vernederd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef MikeTuinstra het volgende:
Een Ludo die Jack op zijn bek slaat, tsja, dat is de Sanders overmacht dezer dagen hé.De Sanders top is present, van Houten ontbreekt. Een duidelijk evenwichtsverschil in de verhoudingen van de serie. Natuurlijk kletst Ludo dan Jack namens Sanders van hem en zoontjelief Nick.
Het moet dan ook gezegd worden, Ludo was geweldig vanavond! Ik zag hoe ironisch dan ook vanavond meer van de oude garde in hem dan in Jack. En dat wil heel wat zeggen, als hij nou eens op deze manier blijft spelen... Mijn favoriet zal hij nooit worden maar respect.![]()
Hoe dan ook in dit verhaal was hij uiteindelijk wel fair, net als Sjors. Alleen het ironische aan dit hele gebeuren is dat Ludo zelf ondertussen veel meer op zijn kerfstok heeft maar niet word gepakt. De schijnheil die hij is heeft hij die dreun allang dubbel en dwars verdient. Dit aangezien we geen slechteriken meer in de serie hebben die boven hem staan. Vooralsnog komt hij al 10+ jaar overal mee weg wat zoals het nu lijkt ook niet op korte termijn zal veranderen. We zullen zien hoe lang dat nog duurt, cheers!
Dat is de spijker op zijn kop inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. In deze scènes was Ludo duidelijk de man. Hij heeft, in mijn ogen, deze confrontatie gered. Jack kreeg een slag op zijn gezicht en Nick werd zwaar vernederd.
Ik ga in je gedachtengang mee dat er een evenwichtsverschil is, waarbij Ludo de machtigste is. Wij vinden dat een beetje onterecht, omdat de Van Houten/Hogendoorn familie de grote schurken waren, waar wij Jack (en Sjors) als onderdeel van zien.
Maar laat ik het dan zo stellen dat van alle aanwezigen Ludo het langste in de serie zit, het oudste en het machtigste is. Hij wordt gevreesd, juist vanwege zijn brute wraakacties uit het verleden. Het is alsof Frits en Martine oorlog hadden en Herman dan als machtigste hen hun plaats wees. De tijdlijn volgende is het nu dus ook rechtvaardig dat Ludo deze rol vervult.
Ons probleem zit hem niet bij de macht van Ludo, maar de onmacht van de anderen. Als zij een vuist tegen Ludo zouden kunnen maken, zou het interessant zijn, maar wellicht willen de schrijvers niet meer dat we Ludo als een nieuwe Frits van Houten zien, maar als een Herman Hogendoorn, waarbij Jack en Nick de nieuwe Frits en Rien zijn die strijd voeren en Ludo nog maar passief meedoet.
Uiteraard hebben de oude kijkers daar wat moeite mee, omdat Ludo nooit een Herman, Frits, enz. rol zal kunnen vervullen en wij hem nog te zeer zien als de persoon die Heer van Bartolhoven heeft beschreven: iemand die op herhaaldelijke wijze wraak neemt en alle andere (favoriete) personages doet verdwijnen. En dat is juist de reden dat hij niet meer zo populair is.
Toch vond ik hem in deze scènes, samen met Sjors, de meeste indruk maken. Nogmaals; het zit hem niet zo zeer bij Ludo, maar bij de gebreken van de andere spelers wat ons irriteert. Tijd dat Jack gemener wordt en machtiger.
Mee eens, Herman was al indrukwekkend, voordat je hem te zien kreeg. En dat koppel ik aan wat er gezegd is: wij hebben er moeite mee om Ludo te zien als de machtigste, omdat hij Frits van Houten zijn geld heeft afgetroggeld en eerder vijand van Frits had moeten zijn (het niveau van Frits), dan van iemand anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef Frey het volgende:
Het mooie aan Herman was dat hij in de serie nooit iets op heeft moeten bouwen. Hij was gewoon al geweldig voordat hij geïntroduceerd werd.![]()
Al die verhalen over hem en de ontmoetingen die steeds weer niet doorgingen. Ik zat gewoon elke keer weer te wachten totdat hij eindelijk eens verscheen.
En hoe iedereen ook al over hem praatte, dat maakte je nog nieuwsgieriger.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je Nick zo geweldig vind? Ik vind ook wel dat hij een van de betere personages is, maar ik vind hem zeker niet de beste?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond het vandaag erg goed van Nick zo als hij tegen Ludo sprak.
Hij heeft ook gelijk het lijkt wel alsof Ludo hem nooit heeft vergeven dat mede door zijn komst de waarheid over Stefano naar boven kwam. Ludo moet Nick nou gewoon eens waarden voor wie hij is.
En eens laten zien dat hij een echte familie man is voor al zijn kinderen. Nick heeft hem verdomme zijn huis terug gegeven en Ludo heeft hem ook nog nooit voor iets bedankt.
Deze regels, het is gewoon weer de spijker op zijn kopquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef nWo4Life het volgende:
Frits luisde mensen erin met een zelfingenomen glimlach, Martine lachte gemeen als ze Helen Helmink kon aftroeven en Herman kon zo maniakaal kijken en bot zijn dat het bij voorbaat al goede personages en bovendien echte slechteriken waren. En dat is nu juist datgene dat ik bij Nick en Jack mis, ongeacht wat ze doen.
Nick is iemand die altijd alle schijn tegen zich heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je Nick zo geweldig vind? Ik vind ook wel dat hij een van de betere personages is, maar ik vind hem zeker niet de beste?
Dat laatste op zich redelijk logisch, dat is toch echt een fout die hij zelf heeft gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nick is iemand die altijd alle schijn tegen zich heeft.
Van af het begin Moest Ludo hem niet en na de verkrachting van Sjors was heel de cast zoon beetje tegen hem.
Ik wed dat iedereen daar een gelukkig leventje wil, daarop vormt hij geen uitzonderingquote:Terwijl eigenlijk alles wat hij wil is een gelukkig gezin met Valentin en respect van zijn vader. Het is geen heilige zeker niet.
Het is waar dat ie harder moet vechten en dat ie zo behandeld wordt, maar sorry hoor hij gedraagt zich als een opgefokt mannetje die snel op zijn pik getrapt is. Als ie nou zou veranderen zouden ze hem wel anders gaan behandelen en zouden wij als kijker hem misschien net zo bewonderen als jij. Maar je kunt je niet zoals Nick gedragen èn verwachten dat je door iedereen bewonderd wordt en geweldig gevonden wordt....quote:Maar hij moet altijd overal drie keer zo hard voor vechten.
En in het begin was hij gewoon masterlijk jammer dat hij zinds de geboorte van Valentijn te vaak als een kleuter is neergezet die zich door oa Charlie Ludo en Jack steeds de les laat lezen.
Dat laatste is soap eigen, bij de Bold is het nog veel erger.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Zo typisch ook voor gtst . Noud Bing en Vicky wonen alle drie in een huis.
En ze zijn nooit alle drie tegelijk thuis. Altijd als Bing er is dan Zijn Vicky en Noud er niet.
Geweldig realistisch weer.
En dan nu de preview van Ludo die Irene nu van alles en nog wat beschuldigt zonder haar eerst te laten uitpraten natuurlijk geweldige serie gtst
Inderdaad wat dat betreft is ONM daar in gtst voorbij gegaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat laatste is soap eigen, bij de Bold is het nog veel erger.
Met dat eerste ben ik het wel eens, vroeger had niet elke ontmoeting iets te betekenen, zo een ontmoeting als tussen Noud en Rik&Anita kwam vroeger inderdaad meer voor tussen huisgenoten. Als ze elkaar nu tegen mochten komen dan is er ook altijd een reden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |