Leuker vind ik niet echt het juiste woord.quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Countess het volgende:
Ik vind René er als zwarte Piet trouwens leuker uitzien dan zonder die zwarte laag.
Zijn felle ogen waren me hiervoor niet eens opgevallen.
Zoals je weet ben ik het met je eens. Ludo Sanders is in mijn ogen een geweldig personage, zonder twijfel, maar ik heb hem nooit als een echte slechterik gezien. Eerder als, de eerdere term; een zwarte ridder. Fout doen tegen mensen die hem iets hebben aangedaan en daarin helemaal te ver gaan. Een mooi, authentiek personage, maar geen schurk in hart en nieren.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
Tag, we zullen zien wat maandag ons brengt. Een slechterik moeten ze inderdaad behouden, GTST heeft er anders geen meer aangezien Ludo Sanders hoewel een ijzersterk personage altijd toch meer een zwarte ridder is geweest. René zet als heuse psychopaat een rol neer dat al meer dan 10 jaar ontbreekt.
Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.quote:Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:
Jaaa psychopaten in GTST!![]()
Een geestelijk ziek persoon. Een schizo, een idioot, een mafketel, een gevaarlijke gek, een nitwit, een echte echte klootzak!
Niet van die half zacht gekookte eitjes zoals Jack.![]()
Mooi gezegd!quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.
René is absoluut top notch, het is het klassieke psychopaat karakter waar de serie vooral in de beginjaren zoveel mee schitterde. Maar naast de psychopaat inderdaad ook graag de echte machtige gewiekste slechterik terug met alle smerige zaakjes uit de georganiseerde misdaad. Iemand die de boel op een hoger niveau terroriseert dan dat een René Meyer dat hier doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |