abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 00:45:20 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63816138
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 7 december 2008 @ 00:48:59 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63816193
Typo in TT

Modje ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 7 december 2008 @ 02:22:34 #3
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63817648
Ik heb zin in maandag.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_63819878
Ja eindelijk eens een spannend einde op vrijdag. Ik kijk nu ook uit naar maandag

Ow had ik al gezegd... Dex is
  zondag 7 december 2008 @ 11:19:00 #5
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_63820203
Eindelijk Dorothea eruit!!
Shuffle up and deal!!!
pi_63820614
Tag, we zullen zien wat maandag ons brengt. Een slechterik moeten ze inderdaad behouden, GTST heeft er anders geen meer aangezien Ludo Sanders hoewel een ijzersterk personage altijd toch meer een zwarte ridder is geweest. René zet als heuse psychopaat een rol neer dat al meer dan 10 jaar ontbreekt.
pi_63823995
Jaaa psychopaten in GTST!
Een geestelijk ziek persoon. Een schizo, een idioot, een mafketel, een gevaarlijke gek, een nitwit, een echte echte klootzak!

Niet van die half zacht gekookte eitjes zoals Jack.
  zondag 7 december 2008 @ 15:03:43 #8
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_63824499
Ik vind René er als zwarte Piet trouwens leuker uitzien dan zonder die zwarte laag.
Zijn felle ogen waren me hiervoor niet eens opgevallen.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_63825579
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Countess het volgende:
Ik vind René er als zwarte Piet trouwens leuker uitzien dan zonder die zwarte laag.
Zijn felle ogen waren me hiervoor niet eens opgevallen.
Leuker vind ik niet echt het juiste woord.
Maare zijn felle/enge blik was me wel opgevallen, vind het wel een knappe man, zeker in de rol van een slechterik.
pi_63826202
ik vind het ook zeker een knappe man! Moet zeker blijven!
  zondag 7 december 2008 @ 17:09:02 #11
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_63827513
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
Tag, we zullen zien wat maandag ons brengt. Een slechterik moeten ze inderdaad behouden, GTST heeft er anders geen meer aangezien Ludo Sanders hoewel een ijzersterk personage altijd toch meer een zwarte ridder is geweest. René zet als heuse psychopaat een rol neer dat al meer dan 10 jaar ontbreekt.
Zoals je weet ben ik het met je eens. Ludo Sanders is in mijn ogen een geweldig personage, zonder twijfel, maar ik heb hem nooit als een echte slechterik gezien. Eerder als, de eerdere term; een zwarte ridder. Fout doen tegen mensen die hem iets hebben aangedaan en daarin helemaal te ver gaan. Een mooi, authentiek personage, maar geen schurk in hart en nieren.

René brengt een hoop van de oude garde schurken met zich mee. Hij begon als een echte slechterik, met gemene spelletjes en glunderende, boosaardige oogjes. Daarna werd hij een smerige verkrachter, zonder enig gevoel. Nu is hij een psychopaat geworden, die gestoorder is dan menig oude schurk. Hij is in mijn ogen een verademing voor de huis-tuin-en-keukenverhaallijnen.

Toch hoop ik ook nog altijd op een nieuwe schurk. Een keiharde zakenman, een brute crimineel, een rijke machtswellusteling; ga zo maar door. En het liefst iemand met trekjes van een schurk die weet van zichzelf dat hij niet het beste met anderen voorheeft. Ik kan wel weer de vele goede voorbeelden uit het verleden opnoemen, maar dat heb ik al zo vaak gedaan. Hopelijk krijgen we meer spannende verhaallijnen met acteurs als Roscoe, die dat stukje slechterik-zijn weer in de serie brengen.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_63827730
Rene is gewoon geweldig helaas was ik op een sinterklaas feestje en is mijn internet dusmatig traag dat online kijken geen zin heeft. Dus ik moet tot maandag ochtend wachten.

Verder Rene
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_63827731
Rene is gewoon geweldig helaas was ik op een sinterklaas feestje en is mijn internet dusmatig traag dat online kijken geen zin heeft. Dus ik moet tot maandag ochtend wachten.

Verder Rene
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_63827793
tvp
  zondag 7 december 2008 @ 19:29:30 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63830688
ik dacht wel ooit gelezen te hebben dat die Roscoe leijen (René) er maar een half jaar in zou blijven, dus niet zulk goed nieuws dan.... als het waar is natuurlijk
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63830887
'Ik heb sowieso al een contract op zak voor een halfjaar op recurring basis. En de mogelijkheid bestaat dat dit later zal worden omgezet in een vast contract.'
Roscoe Leijen
  zondag 7 december 2008 @ 20:17:11 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63831897
Jeej!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63833040
komt er miss weer wat meer evil in:) heerlijk!
pi_63835232
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:
Jaaa psychopaten in GTST!
Een geestelijk ziek persoon. Een schizo, een idioot, een mafketel, een gevaarlijke gek, een nitwit, een echte echte klootzak!

Niet van die half zacht gekookte eitjes zoals Jack.
Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.

René is absoluut top notch, het is het klassieke psychopaat karakter waar de serie vooral in de beginjaren zoveel mee schitterde. Maar naast de psychopaat inderdaad ook graag de echte machtige gewiekste slechterik terug met alle smerige zaakjes uit de georganiseerde misdaad. Iemand die de boel op een hoger niveau terroriseert dan dat een René Meyer dat hier doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 07-12-2008 22:11:55 ]
pi_63836314
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.

René is absoluut top notch, het is het klassieke psychopaat karakter waar de serie vooral in de beginjaren zoveel mee schitterde. Maar naast de psychopaat inderdaad ook graag de echte machtige gewiekste slechterik terug met alle smerige zaakjes uit de georganiseerde misdaad. Iemand die de boel op een hoger niveau terroriseert dan dat een René Meyer dat hier doet.
Mooi gezegd!
Aids.
  maandag 8 december 2008 @ 01:21:36 #21
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63840890
tvp
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 07:19:29 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63842735
alweer een nieuw topic
* lady-wrb haakt snel in
pi_63845908
Rene als psychopaat
Jef als Sint
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 8 december 2008 @ 11:37:57 #24
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63847034
Tuvupu
pi_63847448
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef bobjuh het volgende:
Rene als psychopaat
Jef als Sint
Kan je het je andersom voorstellen?
Dat zou pas erg zijn!