Ik heb 'Milan' nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind de nieuwe Milan stom!
Het kan eigenlijk alleen beter worden wat het personage betreft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb 'Milan' nooit leuk gevonden.
Nog geen 2 zinnen gezegd en nu al een oordeel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind de nieuwe Milan stom!
vind deze charlie beter dan de orginele charliequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie liet weer eens zien wat voor een hysterisch, onredelijk krijswijf ze eigenlijk is en Nina liet weer eens zien hoe egocentrisch en ongevoelig ze is![]()
Ik oneindig veel slechter, krijserig en onredelijkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
vind deze charlie beter dan de orginele charlie![]()
Ja. Ik wil de oude Milan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nog geen 2 zinnen gezegd en nu al een oordeel!
Beoordeel jij mensen alleen op hun uiterlijk soms![]()
Ik hoop dat deze normaler is, die andere was een lelijke, enigzins spastisch egocentrisch eikeltje die nooit lang normaal kon doen tegen Robert.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef Lollifant het volgende:
Ja. Ik wil de oude Milan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vond de oude Charlie maar niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is ook meteen het probleem. Deze is best knap en lijkt aardig. Het is dus een totaal ander type/persoon/karakter dan de oude Milan. Dan denk ik: Doe gewoon een nieuw personage.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze normaler is, die andere was een lelijke, enigzins spastisch egocentrisch eikeltje die nooit lang normaal kon doen tegen Robert.
Deze lijkt een stuk meer van deze wereld als ik dan ook maar puur naar zijn uiterlijk en uitstraling kijk.![]()
Ja maar ze willen ook iets met die verhaallijnen denk ik, Robert, Sjors, Dennis, Charlie, eigenlijk zowat heel Meerdijk heeft wel wat hem beleeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Lollifant het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is ook meteen het probleem. Deze is best knap en lijkt aardig. Het is dus een totaal ander type/persoon/karakter dan de oude Milan. Dan denk ik: Doe gewoon een nieuw personage.
Dian zie ik binnenkort bij Ludo tussen de lakens eindigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar ze willen ook iets met die verhaallijnen denk ik, Robert, Sjors, Dennis, Charlie, eigenlijk zowat heel Meerdijk heeft wel wat hem beleeft.
Net zoals bij Dian zo is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |