Ik heb 'Milan' nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind de nieuwe Milan stom!
Het kan eigenlijk alleen beter worden wat het personage betreft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb 'Milan' nooit leuk gevonden.
Nog geen 2 zinnen gezegd en nu al een oordeel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind de nieuwe Milan stom!
vind deze charlie beter dan de orginele charliequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie liet weer eens zien wat voor een hysterisch, onredelijk krijswijf ze eigenlijk is en Nina liet weer eens zien hoe egocentrisch en ongevoelig ze is![]()
Ik oneindig veel slechter, krijserig en onredelijkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
vind deze charlie beter dan de orginele charlie![]()
Ja. Ik wil de oude Milan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nog geen 2 zinnen gezegd en nu al een oordeel!
Beoordeel jij mensen alleen op hun uiterlijk soms![]()
Ik hoop dat deze normaler is, die andere was een lelijke, enigzins spastisch egocentrisch eikeltje die nooit lang normaal kon doen tegen Robert.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef Lollifant het volgende:
Ja. Ik wil de oude Milan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vond de oude Charlie maar niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is ook meteen het probleem. Deze is best knap en lijkt aardig. Het is dus een totaal ander type/persoon/karakter dan de oude Milan. Dan denk ik: Doe gewoon een nieuw personage.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze normaler is, die andere was een lelijke, enigzins spastisch egocentrisch eikeltje die nooit lang normaal kon doen tegen Robert.
Deze lijkt een stuk meer van deze wereld als ik dan ook maar puur naar zijn uiterlijk en uitstraling kijk.![]()
Ja maar ze willen ook iets met die verhaallijnen denk ik, Robert, Sjors, Dennis, Charlie, eigenlijk zowat heel Meerdijk heeft wel wat hem beleeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Lollifant het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is ook meteen het probleem. Deze is best knap en lijkt aardig. Het is dus een totaal ander type/persoon/karakter dan de oude Milan. Dan denk ik: Doe gewoon een nieuw personage.
Dian zie ik binnenkort bij Ludo tussen de lakens eindigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar ze willen ook iets met die verhaallijnen denk ik, Robert, Sjors, Dennis, Charlie, eigenlijk zowat heel Meerdijk heeft wel wat hem beleeft.
Net zoals bij Dian zo is![]()
Mooie blondine hoor maar ik vind haar net iets te dom voor GTSTquote:'Dat de kijkers haar nog niet kennen, komt doordat ze nog maar net terug is uit Zuid-Amerika, waar ze een flinke geldschuld heeft opgebouwd. Ze gaat actief op zoek naar een snelle oplossing: een rijke man uit Meerdijk.'
Vond ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:05 schreef Pelgrim het volgende:
Die ontmoeting tussen Milan en Robert, wat ging die wazig.
kwijlquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef donpsp het volgende:
Ik heb iets gelezen over een nieuwe acteur in GTST. Ik weet niet of het al gepost is, aangezien ik nog nooit de GTST topics heb gelezen.
Ik heb net in Veronica Magazine gelezen dat Gigi Ravelli naar GTST komt. Iedereen kent haar vast wel van de belspellen, maar ze komt nu dus naar GTST. Ze speelt als Lorena, de dochter van Rosa.
[..]
Mooie blondine hoor maar ik vind haar net iets te dom voor GTSTVoor wie me niet gelooft loopt maar even naar de supermarkt en kijkt in Veronica Magazine pagina 111.
[afbeelding]
Dat weet je bij GTST maar nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef ryangozer het volgende:
komt skylar ooit nog terug btw?
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef pberends het volgende:
GTST heeft het wel zwaar te voortduren de laatste tijd. Vorige week 3 maal 1,1 miljoen kijkers. Ben benieuwd wanneer ze onder de 1 miljoen komen.
Ik zat vorige week even 10 seconden te kijken. Het ging over Jack (met z'n superlange vieze matje, ga naar de kapper ploert, of laat je door ex-kapster Charlie knippen) die soft ging doen met muizenkop Charlie. Waar is de stoere Jack toch gebleven. Vervolgens wilde Anita (
) wat van Bing, en die trok weer zo'n ik-moet-schijten-kop (
). Daarna ging het over Bar en die zei tegen Robert "Waar zijn de kinderen?!?" ze had weer een of ander etentje geregeld, flikker toch op vreselijk mens.
Toen wist ik al hoe laat het was, en zette de tv maar weer uit. Geen wonder dat ze kijkers verliezen met die geijl.
Met uitzondering van Vadim Kadar, die wel wat vaker in beeld mag komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Er loopt nu ook geen spannend verhaal.
AL maanden niet meer
Ja dat vond ik ook grappig.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het dak? Op welk knopje moet ik dan drukken.
![]()
Iemand als Jack heeft natuurlijk altijd een reservesleutel.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Vaag. Bing had die deur waar Jack in kwam toch op slot gedaan ??
Geweldig, weer iemand met een spraakgebrek.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef Chryzis het volgende:
Woeii, Milan noemt Sjors ook al "Sjosj"![]()
Hij keek alsof hij Bing elk moment kon gaan martelen om informatie los te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Chryzis het volgende:
Prachtig dat gezicht van Jack op het eind.
Ja inderdaad, ik vond haar ook echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is Nina weer vreselijk vervelend zeg, allemachtig, dit is gewoon niet leuk weer![]()
Zij moet gewoon een keer zo keihard afgewezen worden![]()
/quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
De GTSTCourant 2007
Foto`s niet overnemen..
want anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |