Picsquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ik kan Amy in GTST niet meer als net lief meisje zien nadat ik haar net in het dorp tegen kwam met een spijkerbroek vol scheuren die op half zeven hing met een halterhempje, push-up bh en 3 kwijlende marokkanen vriendjes erbij!!
Meerdijk Gangsterquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ik kan Amy in GTST niet meer als net lief meisje zien nadat ik haar net in het dorp tegen kwam met een spijkerbroek vol scheuren die op half zeven hing met een halterhempje, push-up bh en 3 kwijlende marokkanen vriendjes erbij!!
Je komt uit Alphen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ja dat had ik inderdaad ook toen ik die vrij vrijdag ging terugkijken!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de uitzending van vrijdag maar 12 min. lang? Het lijkt wel alsof rtlgemist gtst pas in het tweede gedeelte van de aflevering inkomt.
Och ik heb er een jaar of 11 gewoond tot ik op kamers (in 2003) ging en ouders wonen er nog steeds, op mijn middelbare school was er overigens een leerkracht die ook Batelaan heette, misschien familiequote:Op maandag 17 mei 2010 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja! Hoezo?! Gezien je smilie vind je het grappig
Ja dat zou kunnen, die naam (Batelaan) komt me wel bekend voor... Welke school was dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik heb er een jaar of 11 gewoond tot ik op kamers (in 2003) ging en ouders wonen er nog steeds, op mijn middelbare school was er overigens een leerkracht die ook Batelaan heette, misschien familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |