Picsquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ik kan Amy in GTST niet meer als net lief meisje zien nadat ik haar net in het dorp tegen kwam met een spijkerbroek vol scheuren die op half zeven hing met een halterhempje, push-up bh en 3 kwijlende marokkanen vriendjes erbij!!
Meerdijk Gangsterquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ik kan Amy in GTST niet meer als net lief meisje zien nadat ik haar net in het dorp tegen kwam met een spijkerbroek vol scheuren die op half zeven hing met een halterhempje, push-up bh en 3 kwijlende marokkanen vriendjes erbij!!
Je komt uit Alphen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ja dat had ik inderdaad ook toen ik die vrij vrijdag ging terugkijken!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de uitzending van vrijdag maar 12 min. lang? Het lijkt wel alsof rtlgemist gtst pas in het tweede gedeelte van de aflevering inkomt.
Och ik heb er een jaar of 11 gewoond tot ik op kamers (in 2003) ging en ouders wonen er nog steeds, op mijn middelbare school was er overigens een leerkracht die ook Batelaan heette, misschien familiequote:Op maandag 17 mei 2010 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja! Hoezo?! Gezien je smilie vind je het grappig
Ja dat zou kunnen, die naam (Batelaan) komt me wel bekend voor... Welke school was dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik heb er een jaar of 11 gewoond tot ik op kamers (in 2003) ging en ouders wonen er nog steeds, op mijn middelbare school was er overigens een leerkracht die ook Batelaan heette, misschien familie
Het heette toen Groene Hart Lyceum; locatie centrum, hij gaf gym, maar leek helemaal niet op Amy overigensquote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, die naam (Batelaan) komt me wel bekend voor... Welke school was dat?
Heb ook op het GHL gezeten... maar niet op centrum, ik was ben niet zo slimquote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het heette toen Groene Hart Lyceum; locatie centrum, hij gaf gym, maar leek helemaal niet op Amy overigens
Eén van de karrevracht aan literaire hoogstandjes op haar hyves:quote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://juullzz-x.hyves.nl/
Amy dr hyves![]()
Op die foto's ziet ze er inderdaad een beetje sletterig uit
Zelfs zijn zus verlinken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef Lauuwtje het volgende:
Erger me dood aan die verklikker Dex..
Als hij er maar beter van wordt, ben blij dat ie eruit gaat.
Dat is gewoon mijn jeugdheld, een vriendelijke, vrolijke goedlachse man:quote:
Getver, Ome Willemquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ome Willem wordt de vriend van LauraHij is nu bij RTL Boulevard
nou idd, als ik ergens een hekel aan heb is hij het welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Edwin Rutten, dit kun je toch niet meer serieus nemen zeg...
Zitten we voortaan naar Pittige tijden te kijken??
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Eén van de karrevracht aan literaire hoogstandjes op haar hyves:
je haat veel, want je bent niks.
dus wees stil en ken je plek bitch.
Waarom praat je zo vaak over mij? Je wilt gewoon mijn aandacht. Waarom schreeuw je tegen mij? Dan ziet iedereen dat je me kent. Waarom noem je me slet? Omdat ik meer jongens kan krijgen dan jij. Waarom kijk je me vies aan? Je bent jaloers. Dat betekent dus allemaal: Dat ik het toppunt in jou leven ben. Dankje. Dus wees stil en ken je plek bitch
Wat een triest figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |