abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 mei 2008 @ 21:53:21 #1
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_58424179
Wat een kutaflevering van vandaag zeg.

Dennis die Anita wil terughalen, Laura en Robert die hem voor de drank behoeden en Dennis die uiteindelijk een dubbele wodka met ijs bestelt. En Nick en Sjors die in een of ander vervallen krot komen i.p.v. een 5-sterren-chalet, ook niet echt boeiend.
  donderdag 1 mei 2008 @ 21:56:39 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58424253
Oeps, had nog niet gezien dat ik 'm had dichtgegooid. Maar tis niet echt boeiend idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:01:16 #3
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_58424346
weer een beetje saai
Shuffle up and deal!!!
pi_58424770
Stomme Dennis.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:14:47 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58425988
Morgen bloeien oude liefdes weer op
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:27:45 #6
32015 suus21
Andre rocks!
pi_58427716
tvp
fijn!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:54:14 #7
164755 Mss
kutHOEr
pi_58428287
Ik hoop stiekem toch dat Jef zijn criminele activiteiten nog niet staakt!
Aids.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:56:36 #8
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_58429659
De krakkemikkige hut in Lapland in de studio is best erg. Ze hadden ook best naar het hotel dat compleet uit IJs bestaat kunnen gaan, dat zorgt pas echt voor bijzondere plaatjes...

Dennis alweer aan de zuip, what's next? Weer een boot gijzeling? Of gaat Jef Ludo vergiftigen soms?

Lorena haalt je het bloed onder de nagels vandaan... ik moet toegeven, wel goed gespeeld (vooral die "ik ben een horeca tijger *RAWR*")
pi_58429679
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:56 schreef Perico het volgende:
De krakkemikkige hut in Lapland in de studio is best erg. Ze hadden ook best naar het hotel dat compleet uit IJs bestaat kunnen gaan, dat zorgt pas echt voor bijzondere plaatjes...
Dat is gewoon hetzelfde decor als waar Landschot Dian gevangen hield.

En wat is Dennis een irritant mormel zeg
Een heer met stijl
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 06:30:30 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58430054
ik moest werken gisteren dus ik heb de aflevering van gister gemist.
maar jullie commentaar moedigt me nou niet bepaald aan om m op te zoeken.
pi_58430629
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:14 schreef Frey het volgende:
Morgen bloeien oude liefdes weer op
Ja, ik hoop zó dat Rik en Anita weer bij elkaar komen. Dennis en Anita zijn nu wel klaar, en tussen Rik en Vera vonkt het toch niet.
Anita en Rik horen bij elkaar, period.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 11:37:49 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58432727
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja, ik hoop zó dat Rik en Anita weer bij elkaar komen. Dennis en Anita zijn nu wel klaar, en tussen Rik en Vera vonkt het toch niet.
Anita en Rik horen bij elkaar, period.
eerlijk gezegd vond ik rick met vera wel verfrissend.
ik werd een beetje simpel van dat om elkaar heendraaien van anita en rik.
ik hoop dus dat rick gewoon bij vera blijft.

misschien dat anita dan met dennis kan gaan emigreren naar verweggistan
pi_58433121
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

eerlijk gezegd vond ik rick met vera wel verfrissend.
ik werd een beetje simpel van dat om elkaar heendraaien van anita en rik.
ik hoop dus dat rick gewoon bij vera blijft.

misschien dat anita dan met dennis kan gaan emigreren naar verweggistan
Het probleem van Anita en Rik is dat ze steeds weer denken zonder elkaar te kunnen en daar gedragen ze zich dan ook naar, maar ze komen altijd weer bij elkaar terug. Dat is soms inderdaad vermoeiend om simpel van te worden, maar daar is het een soap voor.
Aanvankelijk waren Rik en Vera samen wel verfrissend ja (wat ik er dan van heb meegekregen), maar het vonkt niet tussen hen. Ze past beter bij hem als een goede vriendin.
Heb je wel eens gelet op hoe hij naar Anita kijkt en naar Vera?
pi_58433495
Doe dan Jef in de TT.
Die vera zou er uitgaan toch ?
Vind ik ook wel jammer win je die kut competie en dan het enige wat je mag doen in de soap is als vriendin voer werken voor een ander personage. Wat was haar rol nou ? Ze was de vriendin van Rik en dat is alles wat we van haar weten.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_58433613
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:17 schreef Canisfire het volgende:
Doe dan Jef in de TT.
Die vera zou er uitgaan toch ?
Vind ik ook wel jammer win je die kut competie en dan het enige wat je mag doen in de soap is als vriendin voer werken voor een ander personage. Wat was haar rol nou ? Ze was de vriendin van Rik en dat is alles wat we van haar weten.
Nou zeg, jij zegt wat ik denk. Een zinvolle invulling heeft haar personage nooit gehad en inderdaad,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58433869
Ik zag trouwens op gtst courant geruchten dat Marly van ver Velden de soap wil verlaten.
Persoonlijk boeit me die Marly van der Velden niet zo veel maar het personage Nina heben we echt van af baby zien opgroeien tot puber zonder al tegrote tussen pauzes zo als bij Jack en Sjors. Ik vind zelf simpel weg daarom dat het personage Nina niet zo een twee drie kan verdwijnen. Voor mij is Marly ook niet de nina overigens. De tofste nina vond ik dat meisje die toen zo over het vuur sprong terwijl er brand was in Scala.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_58434631
Waarom zou Vera eruit gaan?
Ze zit er net in, omdat ze die wedstrijd gewonnen had.
pi_58434807
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom zou Vera eruit gaan?
Ze zit er net in, omdat ze die wedstrijd gewonnen had.
Mensen, het zou handig zijn om de spoiler cap te gebruiken. Niet iedereen weet dat allemaal en wil dat ook vantevoren weten.
Afijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besides that: wat voegt ze eigenlijk toe behalve de vriendin van Rik zijn en een beetje met hem staan te zoenen? Ze is alleen een verlengstuk van hem, haar karakter heeft verder weinig invulling.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 13:36:34 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58435062
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Mensen, het zou handig zijn om de spoiler cap te gebruiken. Niet iedereen weet dat allemaal en wil dat ook vantevoren weten.
Afijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besides that: wat voegt ze eigenlijk toe behalve de vriendin van Rik zijn en een beetje met hem staan te zoenen? Ze is alleen een verlengstuk van hem, haar karakter heeft verder weinig invulling.
dat ligt toch niet aan haar? dat is de schuld van de scriptschrijvers. die hebben een flutwedstijd uitgeschreven met als lokkertje een rol in gtst, wat resulteerde in een flutrolletje.
hebben ze toch maar mooi een tijdlang kijkers getrokken en kee met veel trompetgeschal binnengehaald.nu kan kee weer via de achterdeur het pand verlaten.
stom
ze hadden gewoon beter hun best moeten doen om de rol van vera boeiend te maken.

maar ja, dat lukt op het ogenblik bij bijna geen enkel personage.
pi_58435470

De eerste gtst,

En spoiler caps gebruiken we hier zinds jaar en dag niet meer.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_58440336
Hoewel ik de box heb blijft dit een unieke aflevering, dit was het klassieke gtst (seizoen 1 t/m5), daarna kwamen hun topjaren tot en met seizoen 9, hierna kwamen die irritante Fischers
Een heer met stijl
pi_58440590
En kijkend naar seizoen 1 vind ik dat Arnie Alberts de zoon van Robert en Laura is:

-hij sloeg geen vrouwen
-ging niet met zijn moeder en halfzus naar bed
-jankte nooit zo debiel
-was een personage die symphatie opwekte net als Peter Kelder

Mensen als Dennis roepen bij mij braakneigingen op, net als Charlie trouwens, dicht gevolgd door bitch Barbara
Een heer met stijl
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:11:06 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58441905
Zei Jack nou Sabine ipv Anita ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:36:29 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58442476
Rik en Anita
Gelukkig gaat Rik er niet omheen draaien.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_58442632
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:36 schreef Frey het volgende:
Rik en Anita
Gelukkig gaat Rik er niet omheen draaien.
Heb je ook je feestmuts al opgezet en de slingers uitgehangen? Dit bij wijze van spreken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')