quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarom gun ik haar Bing.. Kotskoppel eerste klas
Ben het met je eens. Dat geschuif met foto's was niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef Maartel het volgende:
Kunnen ze Jack niet gewoon een collega geven waartegen hij af-en-toe uitspreekt wat ie denkt, ipv dat ie het ons met cirkeltjes duidelijk moet maken?
Ah, thanks. Hoe vaak het daar al niet is afgefikt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
teluma is toen afgefikt, waardoor nina tijdelijk verlamd is geweest.. Danny en noud hebben het toen weer opgebouwd, maar je ziet alleen het woongedeelte nog, dat officieel geloof ik nog van Bing is, maar Sjors doet net of het van haar is
Sjors heeft gewoon een betere rol nodig =)! Mooi is ze welquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarom gun ik haar Bing.. Kotskoppel eerste klas
Ze heeft het vak wel geleerd door de jaren heen, vind haar 't beste acteren van de hele GTST cast.quote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Sjors heeft gewoon een betere rol nodig =)! Mooi is ze wel
heb je wel eens naar Erik de Vogel gekeken?quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze heeft het vak wel geleerd door de jaren heen, vind haar 't beste acteren van de hele GTST cast.
En mooi is ze zeker.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze heeft het vak wel geleerd door de jaren heen, vind haar 't beste acteren van de hele GTST cast.
En mooi is ze zeker.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteraard mensen die vinden dat Sjors het beste acteert zijn natuurlijk niet goed bij het hoofd en niet serieus te nemen.
Die heb ik nog nooit zo'n emotionele scene zien spelen. En die scenes zijn het moeilijksts.quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je wel eens naar Erik de Vogel gekeken?
Jezelf laten gaan, beetje janken is niet zo moeilijk. Ze deed het beter dan anders, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het gaat er meer om dat je de rol die je speelt geloofwaardig neerzet.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
[..]De arrogantie.
Maar bekijk dan de scene afgelopen week nog maar eens toen Bing net terug was. Grote klasse! Erg goed gespeeld door Inge.
[..]
Die heb ik nog nooit zo'n emotionele scene zien spelen. En die scenes zijn het moeilijksts.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
[..]De arrogantie.
Maar bekijk dan de scene afgelopen week nog maar eens toen Bing net terug was. Grote klasse! Erg goed gespeeld door Inge.
[..]
Die heb ik nog nooit zo'n emotionele scene zien spelen. En die scenes zijn het moeilijksts.
Wauwquote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zo, dan heb je dat nu wel gezien.
Dan kijk je zeker nog niet zo langquote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een scene? Zag ik nu Nina in een doodskist? (Heb even geen geluid hier)quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zo, dan heb je dat nu wel gezien.
Een beeld in de toekomst..... als Ludo zo doorgaat.quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een scene? Zag ik nu Nina in een doodskist? (Heb even geen geluid hier)
Een scene van een paar jaar terug dus? Wat doet Amy daar dan? Of is dat Amy niet?quote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een beeld in de toekomst..... als Ludo zo doorgaat.
Dat was geloof ik een complete aflevering... Amy speelde het "geweten" van Ludo.quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een scene van een paar jaar terug dus? Wat doet Amy daar dan? Of is dat Amy niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |