Als je een pagina terug gaat, naarquote:
Huiselijk ongeval nav een hartkwaal met dood als gevolg?quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Niemand heeft het gedaan denk ik. Moet ik dan Rutger zelf maar kiezen?
Ik verdenk de webredactie ervan dat ze zelf die mails schrijven. Wie is er nou zo dom namelijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je een pagina terug gaat, naar
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen
Ben ik dan de enige die zich stoort aan de amicale en jeugdige schrijfwijze?
Zoiets jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huiselijk ongeval nav een hartkwaal met dood als gevolg?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huiselijk ongeval nav een hartkwaal met dood als gevolg?
Ik zal je maar niet vertellen hoe het aflooptquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Trouwens morgen seizoen 3 op dvdIk ga hem later halen, omdat ik seizoen 2 nog moet afkijken. Maar nog iets van 120 afleveringen te gaan
Ze zijn zowiezo dom net als die Youtube GTST crew, ze moeten cliffhanger seizoen 5 uploaden, dan heb ik mn twijfels niet meer zoals vele anderen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik verdenk de webredactie ervan dat ze zelf die mails schrijven. Wie is er nou zo dom namelijk?
Ik heb de cliffhanger gezien, alleen de laatste scene, :p.quote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet vertellen hoe het afloopt
Ik heb hem besteld via bol.com, gelukkig staakt de TNT pakket service nietquote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Lucas15 het volgende:
Morgen Seizoen 3(Hopelijk komt ie morgen, anders woensdag)
Wil jij ook foto's maken van de box etc als hij komt net als PeterKelder, vind het dan echt aardigquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld via bol.com, gelukkig staakt de TNT pakket service niet
Thank god niet nee. Overigens heb ik em gisteren met korting besteld.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet per se aardig gevonden te worden hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wil jij ook foto's maken van de box etc als hij komt net als PeterKelder, vind het dan echt aardig
Dankjewelquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ik hoeft niet per se aardig gevonden te worden hoor![]()
Maar als ik er tijd voor heb zal ik het zeker doen!
Ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
ships, wat gaf noud als antwoord?
Mijn zoon begon kei hard te gillen op dat moment.
Zo raar is dat niet hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef LetsGame het volgende:
Lucas: "Dit is mijn stagaire, Edwin Bouwhuis".
Edwin: "Edwin Bouwhuis".
Meerdijk is een soort van centerparksquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het sluit weer goed aan op de tijd van het jaar, wie gaat er nou met dit weer op een terras (zonder terrasverwarming) zitten
Kun je nog herinneren dat toen Barbara naar Curacao ging vliegen, er een aswolk was? Niemand mocht vliegen behalve zij..quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het sluit weer goed aan op de tijd van het jaar, wie gaat er nou met dit weer op een terras (zonder terrasverwarming) zitten
Het schijnt een chique buurt in Waalwijk te zijn, ik zou zeggen: ga erheenquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaja, op het terras zitten, zonder jas, zonder sneeuw. Ik wil ook naar Meerdijk!
Dat is minder voorspelbaar dan ditquote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kun je nog herinneren dat toen Barbara naar Curacao ging vliegen, er een aswolk was? Niemand mocht vliegen behalve zij..
Als daar echt geen sneeuw ligt, en het warm genoeg is om zonder jas op het terras te zitten,.. dan ga ik!quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt een chique buurt in Waalwijk te zijn, ik zou zeggen: ga erheen
Whaha okee, da's waar.. maar het is nog herfst!quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is minder voorspelbaar dan dit
De politieagent die de moordenaar blijkt te zijn? Dat is wel errug hooggegrepen voor ons aller schrijversteam bestaande uit Gottschalk, Van der Meer en Van Steijn.quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Berend. het volgende:
Zou Jack het niet kunnen zijn? Rutger viel Lorena lastig enzo. Misschien te vergezocht.
In Centerparcs was alles overdekt en vroeger in de jaren '80 en '90 van de vorige eeuw zo tropisch warm als in een kas, hun premisse was dat je ten alle tijde een zomers gevoel moest hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meerdijk is een soort van centerparks
Gelukkig niet nee, anders werd ik echt gek! Zodra ik hem binnen hebt meteen in de avond 10 afleveringen achter elkaar bekijken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten!!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, anders werd ik echt gek! Zodra ik hem binnen hebt meteen in de avond 10 afleveringen achter elkaar bekijken.Ik hoop dat Seizoen 4 meteen erachter na komt. Ben zo blij dat Seizoen 3 toch nog uit zal komen in 2010. Hier komt Herman Hogendorn het meest in voor. Alhoewel ik al een beeld heb hoe de verhaallijnen ongeveer in elkaar zitten, ben ik toch erg benieuwd naar de badguy-momenten. De beelden die ik gezien hebt hebben al bewezen dat dit een top Seizoen word
Toch hoop ik op morgen. Stond tenminste op bol.com, dus ik hou hoop.quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik ga er niet zo zeer vanuit dat ik hem morgen binnen hebt. Kan natuurlijk ook woensdag..
Oh jij bedoelt dat ze écht in de open lucht zaten?quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In Centerparcs was alles overdekt en vroeger in de jaren '80 en '90 van de vorige eeuw zo tropisch warm als in een kas, hun premisse was dat je ten alle tijde een zomers gevoel moest hebben![]()
Maar om even terug te komen op het onderwerp, als je daar in de open lucht ging zitten was het ook niet aangenaam natuurlijk
Ik ook. Dit is echt een Seizoen voor 'Hogendoorn'. Hij heet niets voor niets 'Hogendoorn' op het forum.quote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch hoop ik op morgen. Stond tenminste op bol.com, dus ik hou hoop.
Ik denk dat dit seizoen het meest spannend en karakteristiek is van heel gtst, zoals al eerder gezegd seizoen 1 was amateuristischer, seizoen 2 was voor de eerste helft als in seizoen 1, maar de 2e helft ging aardig de kant van seizoen 3 op. In seizoen 4 kwam alles in een rustiger vaarwater en werden er constante zaken in het leven geroepen: huwelijk tussen Robert en Laura, Arnie en Roos, de komst van AA&F. Er is een veel grotere afstand tussen de 'goeieriken' en de 'slechteriken', iedereen weet precies wie wie is en wat ze aan elkaar hebben. Zo mijdt de halve cast de omgang met Martine Hafkamp en Frits van Houten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, anders werd ik echt gek! Zodra ik hem binnen hebt meteen in de avond 10 afleveringen achter elkaar bekijken.Ik hoop dat Seizoen 4 meteen erachter na komt. Ben zo blij dat Seizoen 3 toch nog uit zal komen in 2010. Hier komt Herman Hogendorn het meest in voor. Alhoewel ik al een beeld heb hoe de verhaallijnen ongeveer in elkaar zitten, ben ik toch erg benieuwd naar de badguy-momenten. De beelden die ik gezien hebt hebben al bewezen dat dit een top Seizoen word
Ik heb het erover wat het moet voorstellen: namelijk 2 mensen die met dit weer in de open lucht zaten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt dat ze écht in de open lucht zaten?
Ik denk dat ze gewoon in een studio zaten.
Maar toch had seizoen 4 ook zijn spannende momenten, met Onno P., Frits, Martine. Daniel die wordt gegijzeld.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat dit seizoen het meest spannend en karakteristiek is van heel gtst, zoals al eerder gezegd seizoen 1 was amateuristischer, seizoen 2 was voor de eerste helft als in seizoen 1, maar de 2e helft ging aardig de kant van seizoen 3 op. In seizoen 4 kwam alles in een rustiger vaarwater en werden er constante zaken in het leven geroepen: huwelijk tussen Robert en Laura, Arnie en Roos, de komst van AA&F. Er is een veel grotere afstand tussen de 'goeieriken' en de 'slechteriken', iedereen weet precies wie wie is en wat ze aan elkaar hebben. Zo mijdt de halve cast de omgang met Martine Hafkamp en Frits van Houten.
Ik beweer ook nergens dat seizoen 4 niet spannend zou zijn, ik probeer slechts de verschillen te illustreren.quote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar toch had seizoen 4 ook zijn spannende momenten, met Onno P., Frits, Martine. Daniel die wordt gegijzeld.
Nee, dat weet ik, maar ik dacht: laat ik het even benoemen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat seizoen 4 niet spannend zou zijn, ik probeer slechts de verschillen te illustreren.
Trouwens ik hoop uiteraard dat die box morgen op de deurmat valt (bij wijze van spreke dan), maar ik weet het niet zeker, het kan zijn dat ze hem pas vanaf 7 december gaan verzenden en dat is ie er (slechts) 1 a 2 dagen later.
Volgens mij heb ik te vroeg gejuicht?quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat seizoen 4 niet spannend zou zijn, ik probeer slechts de verschillen te illustreren.
Trouwens ik hoop uiteraard dat die box morgen op de deurmat valt (bij wijze van spreke dan), maar ik weet het niet zeker, het kan zijn dat ze hem pas vanaf 7 december gaan verzenden en dat is ie er (slechts) 1 a 2 dagen later.
Wel, dat is zeker waar. Seizoen 3 heb ik enorm lang naar uitgekeken. Ik ben altijd, van kinds af aan, fan geweest van Herman Hogendoorn, maar buiten dit forum om is er niemand van mijn vrienden, kennissen of familieleden die nog weet wie dat is. Frits van Houten weten de meesten wel nog, maar Herman kent niemand. Alleen jullie op het forum uiteraard. Dus ik ben zeker verrukt om weer een hoop scènes met mijn all time favoriete bad guy te zien.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Lucas15 het volgende:
Ik ook. Dit is echt een Seizoen voor 'Hogendoorn'. Hij heet niets voor niets 'Hogendoorn' op het forum.
Hahahahha,quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Frey het volgende:
Met een week ga ik het dit keer niet redden. Maar 2 weken moet toch wel lukken.
Inderdaad die kijkt van nature al alsof ie continu keihard door een homoseksueel wordt gepenetreerd. Bingquote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
Waarom kan Noud niet gewoon zeggen wat er aan de hand is. Als ie toch al z'n mond voorbij praat.
Maar het kantoor van Sanders lijkt er inderdaad niet meer te zijn. Anders hadden ze die afspraak van Edwin en Lucas denk ik niet in de roozenboom gehouden.
( Laat die Edwin aub geen homo worden) Lucas moet maar achter Bing aan gaan. Die zal daar vast geen moeite mee hebben.
tis toch overfduidelijk dat hij homo (in wording) is ?quote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
( Laat die Edwin aub geen homo worden) Lucas moet maar achter Bing aan gaan.
Dat zou kunnen. Maar ik persoonlijk hoop van niet.quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
tis toch overfduidelijk dat hij homo (in wording) is ?
waarom niet ? ik vind lucas en edwin goed bij elkaar passenquote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ik persoonlijk hoop van niet.
Edwinquote:Op maandag 6 december 2010 23:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
waarom niet ? ik vind lucas en edwin goed bij elkaar passen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Edwin: r Wat een doetje mysterie is dat.
Mooi gezegdquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wel, dat is zeker waar. Seizoen 3 heb ik enorm lang naar uitgekeken. Ik ben altijd, van kinds af aan, fan geweest van Herman Hogendoorn, maar buiten dit forum om is er niemand van mijn vrienden, kennissen of familieleden die nog weet wie dat is. Frits van Houten weten de meesten wel nog, maar Herman kent niemand. Alleen jullie op het forum uiteraard. Dus ik ben zeker verrukt om weer een hoop scènes met mijn all time favoriete bad guy te zien.
Ik hoop ook dat ik de box morgen ontvang, maar ik betwijfel het. Ik denk eerder dat ze hem morgen gaan verzenden. Maar goed, ik wacht af. En dan meteen gaan kijken. Ik heb er echt zin in!
Mocht het zover komen. Dan zal het weer een hele tijd over niets anders gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 23:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
waarom niet ? ik vind lucas en edwin goed bij elkaar passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik wel echt irritant en best onbeschoft ook. Alsof we nog niet lang genoeg hebben gewacht... Ik zal alle minder genuanceerde reacties maar even achterwegen laten, maar ik ben best pissig eigenlijk....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt ie pas op fucking 17 december uit
Man, ik had me er zo op verheugd, gaan ze em weer uitstellen. Hoop wel dat die dan ook écht op de 17e uitkomt. Ik ben ook erg pissig hierop!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dit vind ik wel echt irritant en best onbeschoft ook. Alsof we nog niet lang genoeg hebben gewacht... Ik zal alle minder genuanceerde reacties maar even achterwegen laten, maar ik ben best pissig eigenlijk....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Hij wordt er toch ook uitgeschreven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:41 schreef Djokotron het volgende:
Wat is die Sil een sulletje zeg. Als ie begint te schreeuwen of boos gaat doen, ziet het er zó fake en ongeloofwaardig uit. Zo slecht geacteerd en wellicht ook gecast, dat ze zo'n iemand zo'n rol laten spelen
Krijg nou tieten!! Ik ging met een blije lach naar school met een leuk gedachte op de komst van seizoen 3 en dan komt ie pas 17 december!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Was bij de release van seizoen 2 volgens mij ook: eerst zou die op 6 mei uitkomen, toen weer 16 mei, toen weer een andere datum... vind het een nogal slechte service van JustBridge.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm vreemd dat ie dan pas uitkomt, maar ik denk niet dat bol.com hier veel aan kan doen, waarschijnlijk ligt de fout bij degene die het maken (Bridge Entertainment?) die hebben de zaak volgens mij gewoon nog niet af.
Ik maak me er niet zoveel zorgen over, die 10 dagen kunnen er ook nog wel bij, anders wordt het wanneer het dan ineens wordt uitgesteld naar 27 december, dan ga ik in eigen persoon verhaal halen.![]()
Mee eens.. Laat ze maar gewoon een relatie krijgen. Edwin is waarschijnlijk ook nog eens maagd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef Zehra het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat gezeik tussen Edwin en Lucas.
Verder heb ik het al 10x gezegd, maar het is zó overduidelijk dat Sil de dader is. De spanning - als die er al was - van 'wie is de dader' is al lang weg.
Het meest jammere vind ik nog wel dat die makers nu denken dat ze fantastisch bezig zijn en dat deze verhaallijn elke verhaallijn met Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp of Onno P. Wassenaar grandioos verslaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef Zehra het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat gezeik tussen Edwin en Lucas.
Verder heb ik het al 10x gezegd, maar het is zó overduidelijk dat Sil de dader is. De spanning - als die er al was - van 'wie is de dader' is al lang weg.
Het is dat ik beter weet (feestweek), maar anders zou ik haast gaan denken dat ze niet eens zouden weten wie het zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het meest jammere vind ik nog wel dat die makers nu denken dat ze fantastisch bezig zijn en dat deze verhaallijn elke verhaallijn met Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp of Onno P. Wassenaar grandioos verslaat
Dat ze niet inzien dat het zakenleven veel interessander is, verbaasd mij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet (feestweek), maar anders zou ik haast gaan denken dat ze niet eens zouden weten wie het zijn.
Och er zijn mensen die dat zakenleven en de misdaad weer volkomen onterressant vinden, dat is hun goed recht. Alleen jammer dat de serie niet meer een afweging maakt tussen verschillende onderwerpen (misdaad, zakenleven, liefde, familie) en alleen voor liefde/familie-verhaallijnen kiest. Vroeger was het een soap voor een veel grotere doelgroep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat ze niet inzien dat het zakenleven veel interessander is, verbaasd mij!
Dat ook, maar nu hebben ze zo'n who-did-it verhaallijntje wat nog niet eens echt spannend en verrassend is. Kijk, bij de moord op Marc de Waal wel, simpelweg omdat Francine pas later werd geïntroduceerd. Bij de moord op Pascale Berings was het feit dat Robin de moord had gepleegd ook nog wel enigzins verrassend, maar nu ligt het er zo dik bovenop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat ze niet inzien dat het zakenleven veel interessander is, verbaasd mij!
Maar dat is ook zo in andere soapseries over de gehele wereld. Ze denken dat het gemiddelde doktersromannetje al veel mensen aan de buis weet te kluisteren. Dat is ook wel zo, maar wij weten dat het ooit anders is geweest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och er zijn mensen die dat zakenleven en de misdaad weer volkomen onterressant vinden, dat is hun goed recht. Alleen jammer dat de serie niet meer een afweging maakt tussen verschillende onderwerpen (misdaad, zakenleven, liefde, familie) en alleen voor liefde/familie-verhaallijnen kiest. Vroeger was het een soap voor een veel grotere doelgroep.
Inderdaad, het is nu teveel bij elkaar. In seizoen 1 en 2 had je ook langere gastrollen (Emile Bezemer, Emma Driessen, Sandra Mulder) die verweven waren met de personages en ook gewoon interessante verhaallijnen hadden samen met de vaste personages. Nu is het 1 kliek van 20 personages, veel minder divers, het lijkt wel een gemiddelde boekenclub.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In de tijd van Marc de Waal was het in tegenstelling tot nu toe ook nog echt spannend omdat Martine Hafkamp voor verrassende bezoekjes aan Annette zorgde. Bovendien waren er toen nog een stuk of 3 verhaallijnen naast (Laura-Robert-Stefanie; Linda-Arnie-Rien; Peter Kelder en zijn afkomst), nu beleeft de hele cast een verhaallijn, wat meer divergentie zou de soap goed doen.
Gewoon iedereen lekker zijn eigen ding laten doen, het lijken wel zowat de bewoners van een straat in een boerendorp
Dat is zeker waar. Maar GTST is ontstaan met het zakenleven en het werd goed in beeld gebracht (Seizoen 1 & 2), dus mag het altijd terug komen. Anders is Ludo geen Ludo meer. Maar ach het personage is in mijn ogen een beetje uitgespeeld, hij mag wel minder in beeld komen en een karakter als Onno P. Wassenaar worden dat zou ik pas leuk vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och er zijn mensen die dat zakenleven en de misdaad weer volkomen onterressant vinden, dat is hun goed recht. Alleen jammer dat de serie niet meer een afweging maakt tussen verschillende onderwerpen (misdaad, zakenleven, liefde, familie) en alleen voor liefde/familie-verhaallijnen kiest. Vroeger was het een soap voor een veel grotere doelgroep.
Ludo is zeker uitgespeeld qua karakter, je ziet ook dat er familieleden met de haren erbij worden gesleepd (Maxime, Amy) om hem nog een beetje verhaallijn te geven, maar veel is het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar GTST is ontstaan met het zakenleven en het werd goed in beeld gebracht (Seizoen 1 & 2), dus mag het altijd terug komen. Anders is Ludo geen Ludo meer. Maar ach het personage is in mijn ogen een beetje uitgespeeld, hij mag wel minder in beeld komen en een karakter als Onno P. Wassenaar worden dat zou ik pas leuk vinden.
Wel jammer voor de acteur. Hij is namelijk zeer goed. Van Ludo Sanders kan je nog heel wat maken, maar de schrijvers niet, ze zijn inspiratieloos.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo is zeker uitgespeeld qua karakter, je ziet ook dat er familieleden met de haren erbij worden gesleepd (Maxime, Amy) om hem nog een beetje verhaallijn te geven, maar veel is het niet.
Naar mijn mening is Erik de Vogel ook veel te lang blijven plakken. Hij hoort meer thuis in een kwaliteitsserie dan in GTST, is mijn mening.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Wel jammer voor de acteur. Hij is namelijk zeer goed. Van Ludo Sanders kan je nog heel wat maken, maar de schrijvers niet, ze zijn inspiratieloos.
Ik vind niet dat ie uitgespeeld is, net zo min als ik ooit vond dat Robert en Jef waren uitgespeeld, zoals Wilbert Gieske ook al aangaf: het zijn de verhaallijnen. Hij kreeg de ene na de andere vergezochte en maffe verhaallijn voorgeschoteld. Als ze Robert en Jef de directeur hadden laten zijn van een grote multinational en een normaal gezin hadden laten houden (en geen vergezochte familieleden erbij hadden geïncest) dan hadden ze zat van mogelijkheden. Hetzelfde geldt voor Ludo, die hoort niet thuis bij zijn kinderen, behalve aan het eind van de dag, hij hoort de tegenpool te zijn van A&A (en niet hun baas), 2 concurrerende bedrijven die elkaar bestrijden. Een paar klanten erbij die ook niet helemaal sjofel zijn (denk aan de typische dingen als prostitutie, smokkelwaar, illegale en criminele zaakjes) en zowel Robert/Jef als Ludo zouden prima uit de voeten kunnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Wel jammer voor de acteur. Hij is namelijk zeer goed. Van Ludo Sanders kan je nog heel wat maken, maar de schrijvers niet, ze zijn inspiratieloos.
Ach, ze hebben advies gekregen van de ATWT-schrijvers, dus dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ie uitgespeeld is, net zo min als ik ooit vond dat Robert en Jef waren uitgespeeld, zoals Wilbert Gieske ook al aangaf: het zijn de verhaallijnen. Hij kreeg de ene na de andere vergezochte en maffe verhaallijn voorgeschoteld. Als ze Robert en Jef de directeur hadden laten zijn van een grote multinational en een normaal gezin hadden laten houden (en geen vergezochte familieleden erbij hadden geïncest) dan hadden ze zat van mogelijkheden. Hetzelfde geldt voor Ludo, die hoort niet thuis bij zijn kinderen, behalve aan het eind van de dag, hij hoort de tegenpool te zijn van A&A (en niet hun baas), 2 concurrerende bedrijven die elkaar bestrijden. Een paar klanten erbij die ook niet helemaal sjofel zijn (denk aan de typische dingen als prostitutie, smokkelwaar, illegale en criminele zaakjes) en zowel Robert/Jef als Ludo zouden prima uit de voeten kunnen.
Maar dat willen de makers niet, de willen dat de ouderen een soort 'supporting characters' worden voor degenen waar het echt omgaat: 'het grut'. Waarom denk je dat zo een Lucas-Edwin scene zoveel aandacht krijgt en Ludo nauwelijks in beeld komt (als directeur van het bedrijf)?
Zo is de serie ooit geweest. Denk maar aan Frits en Jef. Jef haatte hem tot op het bod! Frits had hem op verschillende manieren de vernieling ingeholpen. Wel prachtig trouwens, de schrijvers van toen hield zeker rekening met het zakenleven. Want het bedrijf A.A & F. ging zo slecht, dat mede dankzij Frits en Martine en andere situaties. Wat doet Frits hij koopt aandelen bij het bedrijf dat hij geruineerd heeft. Dat vond ik dan een harde actie van Frits.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ie uitgespeeld is, net zo min als ik ooit vond dat Robert en Jef waren uitgespeeld, zoals Wilbert Gieske ook al aangaf: het zijn de verhaallijnen. Hij kreeg de ene na de andere vergezochte en maffe verhaallijn voorgeschoteld. Als ze Robert en Jef de directeur hadden laten zijn van een grote multinational en een normaal gezin hadden laten houden (en geen vergezochte familieleden erbij hadden geïncest) dan hadden ze zat van mogelijkheden. Hetzelfde geldt voor Ludo, die hoort niet thuis bij zijn kinderen, behalve aan het eind van de dag, hij hoort de tegenpool te zijn van A&A (en niet hun baas), 2 concurrerende bedrijven die elkaar bestrijden. Een paar klanten erbij die ook niet helemaal sjofel zijn (denk aan de typische dingen als prostitutie, smokkelwaar, illegale en criminele zaakjes) en zowel Robert/Jef als Ludo zouden prima uit de voeten kunnen.
Maar dat willen de makers niet, de willen dat de ouderen een soort 'supporting characters' worden voor degenen waar het echt omgaat: 'het grut'. Waarom denk je dat zo een Lucas-Edwin scene zoveel aandacht krijgt en Ludo nauwelijks in beeld komt (als directeur van het bedrijf)?
In grote lijnen mee eens, behalve dat Frits AA&F zou hebben geruineerd, dit is niet zo, Frits deelde meer plaagstootjes uit. Met die aandelen die hij had bemachtigd deed ie uiteindelijk vrij weinig. Ook Herman slaagde niet in al zijn ondernemingen, soms kreeg hij ook 0,0 op zijn rekest (zoals met Linda die hij mee wilde nemen of Rien die hij uit de gevangenis wilde krijgen) en natuurlijk zijn bedrijf die hij aan Nico Stenders verloor. Ze waren uniek, goed en karakteristiek, maar (dit is slechts een advies) maak ze niet nog groter dan ze al zijn, dat gaat ten koste van de realiteitquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Zo is de serie ooit geweest. Denk maar aan Frits en Jef. Jef haatte hem tot op het bod! Frits had hem op verschillende manieren de vernieling ingeholpen. Wel prachtig trouwens, de schrijvers van toen hield zeker rekening met het zakenleven. Want het bedrijf A.A & F. ging zo slecht, dat mede dankzij Frits en Martine en andere situaties. Wat doet Frits hij koopt aandelen bij het bedrijf dat hij geruineerd heeft. Dat vond ik dan een harde actie van Frits.
Ze hebben de spanning opgebouwd. Het was gewoon zo: Van Houten International VS A.A. & F. Zo moest het ook met Ludo zijn idd. Elkaar weg concurreren. Zowiezo spreekt een zakenman als Frits mij beter aan dan Ludo. Herman Hogendoorn was dan weer van een hoger niveau. Een keiharde zakenman. Hij maakte iedereen en alles om zich heen kapot, heerlijk van die man.. Helaas dat de acteur overleden is anders was Herman de badguy van de serie, hoop ik! Anders Jack wel want Herman wilde dat hij zijn opvolger werd. Het was immers zijn erfgenaam. De schrijvers kunnen Herman niet verpesten, dus zou het maar zo gaan. Augusta had ook nooit dood moeten gaan, ik zag haar als een 2e Herman.
Mee eens. Maar Frits zag het waarschijnlijk anders. Hij vond het gewoon leuk ze kapot te zien gaan. Niet dat hij ze opzettelijk de grond in wilde boren. Hij heeft idd meer plaagstootjes uitgedeelt dan ze opzettelijk te failleren. Maar goed, het was allemaal spannender, nietwaar? Ik ben het er mee eens dat Frits niet de sterkste badguy was. Ludo ook niet. Althans dat verhaal is mij nog niet duidelijk. Maar tot 2000 was de serie realistisch. Daarna konden ze doen en laten wat ze wouden want het was toch al onrealistisch. Overigens was Jef ook op z'n best in 1995. Elke afleveringspoiler daarvan ziet er goed uit. Ik heb er zelfs leuke afleverinen van kunnen zien, dus nu vind ik het zo jammer dat Jef een barman is geworden. Hij had idd een multinational bedrijf samen met Robert moeten oprichten. Of A.A & F. had gewoon moeten uitgroeien tot een multinational bedrijf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens, behalve dat Frits AA&F zou hebben geruineerd, dit is niet zo, Frits deelde meer plaagstootjes uit. Met die aandelen die hij had bemachtigd deed ie uiteindelijk vrij weinig. Ook Herman slaagde niet in al zijn ondernemingen, soms kreeg hij ook 0,0 op zijn rekest (zoals met Linda die hij mee wilde nemen of Rien die hij uit de gevangenis wilde krijgen) en natuurlijk zijn bedrijf die hij aan Nico Stenders verloor. Ze waren uniek, goed en karakteristiek, maar (dit is slechts een advies) maak ze niet nog groter dan ze al zijn, dat gaat ten koste van de realiteit
Herman was inderdaad machtig. Goed gecast ook, Tom van Beek speelde die rol echt geweldig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Frits zag het waarschijnlijk anders. Hij vond het gewoon leuk ze kapot te zien gaan. Niet dat hij ze opzettelijk de grond in wilde boren. Hij heeft idd meer plaagstootjes uitgedeelt dan ze opzettelijk te failleren. Maar goed, het was allemaal spannender, nietwaar? Ik ben het er mee eens dat Frits niet de sterkste badguy was. Ludo ook niet. Althans dat verhaal is mij nog niet duidelijk. Maar tot 2000 was de serie realistisch. Daarna konden ze doen en laten wat ze wouden want het was toch al onrealistisch. Overigens was Jef ook op z'n best in 1995. Elke afleveringspoiler daarvan ziet er goed uit. Ik heb er zelfs leuke afleverinen van kunnen zien, dus nu vind ik het zo jammer dat Jef een barman is geworden. Hij had idd een multinational bedrijf samen met Robert moeten oprichten. Of A.A & F. had gewoon moeten uitgroeien tot een multinational bedrijf.
Toch was Herman Hogendoorn een machtige schurk die uiteindelijk iedereen aankon. Maar hij kwam alleen in beeld voor zijn zoons. Rien is toch door toedoen van Herman uit de gevangenis ontslagen? Ach, de ontknoping komt binnenkort. Haha. Ik vraag me trouwens af hè: Wilde Herman nou een kind met Linda ?
Met die dikgedrukte zin ben ik het dus niet eens, waar blijkt dat uit? Hij was machtig maar niet almachtig.Jij wilt kennelijk graag dat het zo is, maar het is bijvoorbeeld een feit dat Herman Van Houten International niet ten gronde kon richten, dus Frits kon ie bijvoorbeeld al niet meer aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Frits zag het waarschijnlijk anders. Hij vond het gewoon leuk ze kapot te zien gaan. Niet dat hij ze opzettelijk de grond in wilde boren. Hij heeft idd meer plaagstootjes uitgedeelt dan ze opzettelijk te failleren. Maar goed, het was allemaal spannender, nietwaar? Ik ben het er mee eens dat Frits niet de sterkste badguy was. Ludo ook niet. Althans dat verhaal is mij nog niet duidelijk. Maar tot 2000 was de serie realistisch. Daarna konden ze doen en laten wat ze wouden want het was toch al onrealistisch. Overigens was Jef ook op z'n best in 1995. Elke afleveringspoiler daarvan ziet er goed uit. Ik heb er zelfs leuke afleverinen van kunnen zien, dus nu vind ik het zo jammer dat Jef een barman is geworden. Hij had idd een multinational bedrijf samen met Robert moeten oprichten. Of A.A & F. had gewoon moeten uitgroeien tot een multinational bedrijf.
Toch was Herman Hogendoorn een machtige schurk die uiteindelijk iedereen aankon. Maar hij kwam alleen in beeld voor zijn zoons. Rien is toch door toedoen van Herman uit de gevangenis ontslagen? Ach, de ontknoping komt binnenkort. Haha. Ik vraag me trouwens af hè: Wilde Herman nou een kind met Linda ?
Klopt, dat liet dan ook zien dat Frits sterk was tegenover zijn vader. Hij heeft Frits wel failiet laten verklaren!!!! Ik heb die scene gezien. Alleen Frits liet zijn plannen uiteindelijk financieren door de bank waardoor hij de draad weer oppakte.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met die dikgedrukte zin ben ik het dus niet eens, waar blijkt dat uit? Hij was machtig maar niet almachtig.Jij wilt kennelijk graag dat het zo is, maar het is bijvoorbeeld een feit dat Herman Van Houten International niet ten gronde kon richten, dus Frits kon ie bijvoorbeeld al niet meer aan.
Ook betwijfel ik het of Frits die aandelenkwestie met AA&F zag als ruïneren, wederom denk ik dat jij dit graag zo had gezien. Het echte verhaal is dat ie slechts Daniëls aandelen in handen kreeg (en dan nog maar een klein deel), hij heeft een keer aflevering wat rondlopen op AA&F terwijl de anderen aan het werk waren en daarna verdween die lijn naar de achtergrond. AA&F ging nog 5 jaar lang vrolijk verder.
Behalve deze 2 dingen ben ik het met de rest grotendeels eens van wat je zegt.
Eens. Dat was juist onderdeel van het realisme inderdaad. Zeker worden deze schurken nu op een voetstuk gezet, omdat vroeger alles beter was/lijkt, maar ook zij waren inderdaad niet almachtig. Herman verliest in seizoen 2 bijna alles wat hij heeft: zijn zoon in de gevangenis, zijn bedrijf aan Nico Stenders, Linda, het complot tegen Arnie, de loyaliteit van Frits. Hij takelt zienderogen af. Pas aan het einde van seizoen 2 kan hij Frits te hulp schieten en zijn macht weer doen gelden, wat hem in seizoen 3 weer terug op de kaart zet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met die dikgedrukte zin ben ik het dus niet eens, waar blijkt dat uit? Hij was machtig maar niet almachtig.Jij wilt kennelijk graag dat het zo is, maar het is bijvoorbeeld een feit dat Herman Van Houten International niet ten gronde kon richten, dus Frits kon ie bijvoorbeeld al niet meer aan.
Ook betwijfel ik het of Frits die aandelenkwestie met AA&F zag als ruïneren, wederom denk ik dat jij dit graag zo had gezien. Het echte verhaal is dat ie slechts Daniëls aandelen in handen kreeg (en dan nog maar een klein deel), hij heeft een keer aflevering wat rondlopen op AA&F terwijl de anderen aan het werk waren en daarna verdween die lijn naar de achtergrond. AA&F ging nog 5 jaar lang vrolijk verder.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Herman was machtig, maar had inderdaad ook zo zijn tegenslagen. Dat gaf aan dat ook hij niet alles kon flikken, of mensen naar zijn hand zetten. Maar hij was ook inderdaad nogal meedogenloos: hij zou zo een moord kunnen plegen zonder daar een greintje gevoel bij te hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:35 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Eens. Dat was juist onderdeel van het realisme inderdaad. Zeker worden deze schurken nu op een voetstuk gezet, omdat vroeger alles beter was/lijkt, maar ook zij waren inderdaad niet almachtig. Herman verliest in seizoen 2 bijna alles wat hij heeft: zijn zoon in de gevangenis, zijn bedrijf aan Nico Stenders, Linda, het complot tegen Arnie, de loyaliteit van Frits. Hij takelt zienderogen af. Pas aan het einde van seizoen 2 kan hij Frits te hulp schieten en zijn macht weer doen gelden, wat hem in seizoen 3 weer terug op de kaart zet.
Waarom ik Herman Hogendoorn vooral goed vind, is niet alleen dat hij erg machtig was en een echte schurk. Ik vind het personage goed gespeeld en heerlijk over-the-top. Dit is een pure schurk, vol passie en cynisme, die mensen kapot wil maken en de macht heeft dit te doen. Met name die geweldige bikkeliharde opmerkingen tegen anderen, zelfs tegen en over zijn eigen zoons maken hem de meest meedogenloze schurk die er in die serie heeft rondgelopen. Zelfs Frits en Ludo zijn nooit zo gevoelloos geweest. Voor mij schuilt daar juist veel van de kracht van het personage.
Dat maakt hem de beste badguy van GTST in mijn ogen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Herman was machtig, maar had inderdaad ook zo zijn tegenslagen. Dat gaf aan dat ook hij niet alles kon flikken, of mensen naar zijn hand zetten. Maar hij was ook inderdaad nogal meedogenloos: hij zou zo een moord kunnen plegen zonder daar een greintje gevoel bij te hebben.
Ik vond hem eerst een ontzettende lul, maar inmiddels vind ik hem helemaal TOP!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat maakt hem de beste badguy van GTST in mijn ogen.
Dat vind ik dus echt geweldig aan die man. Zo onbeschoft, zo egocentrisch en zo grof in de mond. En dan zo meedogenloos dat hij zijn eigen zoon in elkaar laat slaan en de moeder van zijn kleinzoon laat vermoorden. Een ijskoude schurk. Voor mij het meest geweldige personage uit de serie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst een ontzettende lul, maar inmiddels vind ik hem helemaal TOP!
Hij heeft ook de moeder van Rien in een gesticht oid laten opsluiten? Tenminste, dat werd door Rien verteld in seizoen 2 (ten tijde van de brievenverhaallijn)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt geweldig aan die man. Zo onbeschoft, zo egocentrisch en zo grof in de mond. En dan zo meedogenloos dat hij zijn eigen zoon in elkaar laat slaan en de moeder van zijn kleinzoon laat vermoorden. Een ijskoude schurk. Voor mij het meest geweldige personage uit de serie.
Herman rockt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft ook de moeder van Rien in een gesticht oid laten opsluiten? Tenminste, dat werd door Rien verteld in seizoen 2 (ten tijde van de brievenverhaallijn)
Precies! Herman Rules!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Herman rockt!
Het intresseerde hem geen bal toen Frits dood ging..
Trouwens; echt lullig uitstellen naar 17 december :S
Vind ik dus zo jammer hè. Dat seizoen 3 pas 17 december verschijnt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Herman rockt!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Herman rockt!
Ik ook. En ik denk met ons nog een aantal anderen hier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Vind ik dus zo jammer hè. Dat seizoen 3 pas 17 december verschijnt..
Hahaahahaha! Typisch Herman Hogendoorn!quote:
Dat bedoel ik nouquote:
Inderdaad, maar Frits was te glibberig voor hem en sloeg dus uiteindelijk succesvol terug.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Klopt, dat liet dan ook zien dat Frits sterk was tegenover zijn vader. Hij heeft Frits wel failiet laten verklaren!!!! Ik heb die scene gezien. Alleen Frits liet zijn plannen uiteindelijk financieren door de bank waardoor hij de draad weer oppakte.
Nou ja je hebt feiten en meningen, AA&F(V) is tot Ludo het in seizoen 9 kocht nooit geruïneerd geweest. En hij had inderdaad een kwart, daarin heb je gelijk. In een spoiler begin seizoen 5 lees je dat Hannie die aandelen checkt en tot een onaangename verrassing komt, ik weet niet meer precies hoe Frits ze verloor.quote:Hij had toch een kwart van hun aandelen?, dat is behoorlijk veel dan. Maar ik zag het als ruïneren als kijker, ik weet niet of Frits dat ook zo zag.
Okè, ik zag het allemaal zo, andere kennelijk anders
Geheel mee eens, alleen vond ik hem niet eens zo over the top, ik vond juist dat ie een bepaalde kalmte en beheersing had en daardoor de dingen bijzonder goed en scherp inschatte en zijn eigen grenzen goed kende, daarom kwam hij niet vaak in de problemen en kon hij bepaalde operaties (zoals het ontvoeren van Herman-Rien) uitvoeren zonder zijn handen vuil te maken. Net als die keer met Rien en Bert Westmeerquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:35 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Eens. Dat was juist onderdeel van het realisme inderdaad. Zeker worden deze schurken nu op een voetstuk gezet, omdat vroeger alles beter was/lijkt, maar ook zij waren inderdaad niet almachtig. Herman verliest in seizoen 2 bijna alles wat hij heeft: zijn zoon in de gevangenis, zijn bedrijf aan Nico Stenders, Linda, het complot tegen Arnie, de loyaliteit van Frits. Hij takelt zienderogen af. Pas aan het einde van seizoen 2 kan hij Frits te hulp schieten en zijn macht weer doen gelden, wat hem in seizoen 3 weer terug op de kaart zet.
Waarom ik Herman Hogendoorn vooral goed vind, is niet alleen dat hij erg machtig was en een echte schurk. Ik vind het personage goed gespeeld en heerlijk over-the-top. Dit is een pure schurk, vol passie en cynisme, die mensen kapot wil maken en de macht heeft dit te doen. Met name die geweldige bikkeliharde opmerkingen tegen anderen, zelfs tegen en over zijn eigen zoons maken hem de meest meedogenloze schurk die er in die serie heeft rondgelopen. Zelfs Frits en Ludo zijn nooit zo gevoelloos geweest. Voor mij schuilt daar juist veel van de kracht van het personage.
Ik geef je gelijk, want je zult het personage beter kennen dan mij aangezien ik het niet heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Frits was te glibberig voor hem en sloeg dus uiteindelijk succesvol terug.
[..]
Nou ja je hebt feiten en meningen, AA&F(V) is tot Ludo het in seizoen 9 kocht nooit geruïneerd geweest. En hij had inderdaad een kwart, daarin heb je gelijk. In een spoiler begin seizoen 5 lees je dat Hannie die aandelen checkt en tot een onaangename verrassing komt, ik weet niet meer precies hoe Frits ze verloor.
In je mening hoef je mij geen gelijk te geven hoor, die mag best afwijken van de mijne.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, want je zult het personage beter kennen dan mij aangezien ik het niet heb meegemaakt.
Ja, okè. Maar meningen kunnen ook niet kloppen hè. Stel je voor dat ik zei: Ik vind Frits van Houten de beste en sterkste omdat hij 3 moorden heeft gepleeg. Dan klopt het niet en geef ik jou ipv mezelf toch gelijk. Ach in dit geval klopt mijn mening welquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In je mening hoef je mij geen gelijk te geven hoor, die mag best afwijken van de mijne.![]()
Als het om de feiten gaat geef je niet mij maar vooral de feiten gelijk
Dat klopt, als personage was hij erg berekenend. Maar ik bedoel het meer als acteur neergezet. De mimiek, het gebruik van de ogen, het schreeuwen en het bedreigen. Hij heeft echt wat weg van de Baron uit B&A. Tegenwoordig zie je weinig mensen een personage met zoveel overgave neerzetten. Alles is een beetje grijs en saai geworden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geheel mee eens, alleen vond ik hem niet eens zo over the top, ik vond juist dat ie een bepaalde kalmte en beheersing had en daardoor de dingen bijzonder goed en scherp inschatte en zijn eigen grenzen goed kende, daarom kwam hij niet vaak in de problemen en kon hij bepaalde operaties (zoals het ontvoeren van Herman-Rien) uitvoeren zonder zijn handen vuil te maken. Net als die keer met Rien en Bert Westmeer
Ja, ben ik mee eens. Toen hij "Uilskuiken!" zei deed dat me meteen denken aan de baron uit B&A. Haha.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat klopt, als personage was hij erg berekenend. Maar ik bedoel het meer als acteur neergezet. De mimiek, het gebruik van de ogen, het schreeuwen en het bedreigen. Hij heeft echt wat weg van de Baron uit B&A. Tegenwoordig zie je weinig mensen een personage met zoveel overgave neerzetten. Alles is een beetje grijs en saai geworden.
Dan is het feit (de 3 moorden) onjuist en je bijbehorende mening dus op een onjuist feit gebaseerd. Diezelfde mening kan je echter wel hebben om een ander feit (dat wel juist is), bijvoorbeeld omdat ie Herman Hogendoorn getrotseerd heeft (of iets anders).quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, okè. Maar meningen kunnen ook niet kloppen hè. Stel je voor dat ik zei: Ik vind Frits van Houten de beste en sterkste omdat hij 3 moorden heeft gepleeg. Dan klopt het niet en geef ik jou ipv mezelf toch gelijk. Ach in dit geval klopt mijn mening wel
quote:Zodra Seizoen 3 aangestrand is kan er weer geupload worden op VHR. Maar dat laat ik wel aan Mike over
Dit klopt en dat is vooral zo omdat die baron (Paul van Gorcum), maar volgens mij ook Tom van Beek mensen zijn die vooral begonnen zijn in het theater. Dit zag je ook wel een beetje bij Edwin Rutten, die acteren altijd veel krachtiger omdat ze het theater gewend zijn waarop je een emotie moet overbrengen op een hele zaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat klopt, als personage was hij erg berekenend. Maar ik bedoel het meer als acteur neergezet. De mimiek, het gebruik van de ogen, het schreeuwen en het bedreigen. Hij heeft echt wat weg van de Baron uit B&A. Tegenwoordig zie je weinig mensen een personage met zoveel overgave neerzetten. Alles is een beetje grijs en saai geworden.
Met andere woorden: Me mening zou dus niet kloppen omdat mijn mening op een onjuist feit is gebasseerd. Dat wilde ik alleen als voorbeeld duidelijk stellen. LOL! We begrijpen elkaar tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan is het feit (de 3 moorden) onjuist en je bijbehorende mening dus op een onjuist feit gebaseerd. Diezelfde mening kan je echter wel hebben om een ander feit (dat wel juist is), bijvoorbeeld omdat ie Herman Hogendoorn getrotseerd heeft (of iets anders).
[..]
Ik gaf in dat bericht juist aan dat we elkaar begrepen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Met andere woorden: Me mening zou dus niet kloppen omdat mijn mening op een onjuist feit is gebasseerd. Dat wilde ik alleen als voorbeeld duidelijk stellen. LOL! We begrijpen elkaar tochLaten we erover ophouden want we kunnen hierover oneindig doorgaan
Ah oke.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik gaf in dat bericht juist aan dat we elkaar begrepen!
Ik vind dat nogal onzin als dat zou betekenen dat je hier in het algemene gtst-topic alleen nog maar over het heden zou mogen praten, vooral omdat sommige dingen verbanden hebben met dingen die in het verleden zijn gebeurd. Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
Een topic GTST Nostalgie # misschien een idee ?
Maar dat Ludo Martine Dian Bowien en Frits ook een gevoelige kant hadden maakte die personages juist als personage rijker. Het was natuurlijk niet voor niets dat Herman af en toe opdook zo als je dat ziet in een As The World Turns met een James Stenback.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat maakt hem de beste badguy van GTST in mijn ogen.
ikzelf kijk de serie pas 10 jaar dus de'vroegah was alles beter' ellenlange pagina's aan reacties sla ik steevast over, dus vandaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal onzin als dat zou betekenen dat je hier in het algemene gtst-topic alleen nog maar over het heden zou mogen praten, vooral omdat sommige dingen verbanden hebben met dingen die in het verleden zijn gebeurd. Of bedoelde je dat niet?
Dat moet je dan ook vooral doen en anders kan je altijd nog een 'gtst voor heden en toekomst' of 'gtst 2000-heden'-topic opnenen. Dit is hèt gtst topic waar we over alles van gtst kunnen praten van vroeger tot in de toekomst en wij gaan daar echt niet om een enkeling voor verkassen. Zelfs niet voor meerdere, tenzij de moderatie dit ook wilt dan hebben we namelijk niet veel keus. Als je het niet aankan zal jij je moeten aanpassen en niet wij.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ikzelf kijk de serie pas 10 jaar dus de'vroegah was alles beter' ellenlange pagina's aan reacties sla ik steevast over, dus vandaar.
Niet spammenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:30 schreef GSMboy het volgende:
Jongens help me even mee.
Ik wou even op een rij zetten welke decors er op dit moment in de studio zouden kunnen staan:
Ook was ik benieuwd hoeveel sets jullie in de studio hebben staan?
Ik kom op dit moment uit op:
- Huis van Ludo + slaapkamer
- Huis van maxime
- De Toko
- Huis van Bouwhuis
- Cafe de koning
- De Rozenboom + hotelkamer(s)
- Kantoor van Ludo (staat die er nog steeds? Zie ik niet meer?)
- Boot van Jack
- Ziekenhuis
- Politiebureau + kantoortje Jack
Het meeste gaat (trouwens al maanden lang) over Herman en Fritz... Een aantal mensen hier zijn zeer enthousiast over de beginjaren van GTST. Verbanden met huidige verhaallijnen zijn er niet echt, daar lopen vele van jullie zelf ook vaak over te klagen (want GTST is het nu niet meer waard om te kijken, toch?).quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal onzin als dat zou betekenen dat je hier in het algemene gtst-topic alleen nog maar over het heden zou mogen praten, vooral omdat sommige dingen verbanden hebben met dingen die in het verleden zijn gebeurd. Of bedoelde je dat niet?
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Het meeste gaat (trouwens al maanden lang) over Herman en Fritz... Een aantal mensen hier zijn zeer enthousiast over de beginjaren van GTST. Verbanden met huidige verhaallijnen zijn er niet echt, daar lopen vele van jullie zelf ook vaak over te klagen (want GTST is het nu niet meer waard om te kijken, toch?).
Maar het is voor veel mensen (en daar reken ik mijzelf ook onder) heel vervelend om de hele tijd door dat nostalgische gewauwel heen te bladeren op zoek naar leuke opmerkingen en gedachtes over het huidige GTST..
nou je mag wel een toontje lager aanslaan!quote:Op woensdag 8 december 2010 02:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook vooral doen en anders kan je altijd nog een 'gtst voor heden en toekomst' of 'gtst 2000-heden'-topic opnenen. Dit is hèt gtst topic waar we over alles van gtst kunnen praten van vroeger tot in de toekomst en wij gaan daar echt niet om een enkeling voor verkassen. Zelfs niet voor meerdere, tenzij de moderatie dit ook wilt dan hebben we namelijk niet veel keus. Als je het niet aankan zal jij je moeten aanpassen en niet wij.
Ik eerlijk gezegd ook wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens
Ik ben het er ook mee eens! Denk dat eigenlijk al een tijdje. Natuurlijk zijn de gebeurtenissen van nu verweven met het verleden van GTST en het is ook niet verkeerd om het daarover te hebben. Maar wat in dit topic vaak gebeurd (nu bijv. al 2 pagina's) is het ophemelen van o.a. Herman Hoogendoorn en Frits van Houten etc.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Het meeste gaat (trouwens al maanden lang) over Herman en Fritz... Een aantal mensen hier zijn zeer enthousiast over de beginjaren van GTST. Verbanden met huidige verhaallijnen zijn er niet echt, daar lopen vele van jullie zelf ook vaak over te klagen (want GTST is het nu niet meer waard om te kijken, toch?).
Maar het is voor veel mensen (en daar reken ik mijzelf ook onder) heel vervelend om de hele tijd door dat nostalgische gewauwel heen te bladeren op zoek naar leuke opmerkingen en gedachtes over het huidige GTST..
OT: Krijgen we nu dan misschien nooit meer zakelijke kantoorscenes e.d. van Ludo? Wanneer lopen de spanningen weer op tussen hem en Maxime
?
omdat er meer mensen voor een GTST de ouden jaren topic, dan users die er tegen zijn, heb ik er 1 geopend.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:22 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens! Denk dat eigenlijk al een tijdje. Natuurlijk zijn de gebeurtenissen van nu verweven met het verleden van GTST en het is ook niet verkeerd om het daarover te hebben. Maar wat in dit topic vaak gebeurd (nu bijv. al 2 pagina's) is het ophemelen van o.a. Herman Hoogendoorn en Frits van Houten etc.
Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen die mensen en jullie hebben duidelijk de behoefte om erover te praten. Maar eigenlijk kom ik, en blijkbaar ook anderen, hier liever om het over huidige verhaallijnen (en de eventuele oorsprong uit het verleden).
Dus hier nog iemand die pro GTSTverleden topic is
o, ik zeg eigenlijk hetzelfde maar dan anders verwoord.
er komt toch geen ban op dergelijke uitwisselingen?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik kan het mij voorstellen dat niet iedereen dezelfde dingen even interessant vindt om te lezen of om over te discussiëren en dat een uitwisseling over Herman Hogendoorn of Frits van Houten de één meer zal boeien dan een ander.
Toch vind ik het ook jammer dat er meteen een ban op dit soort uitwisselingen zou moeten komen. Ik scroll ook door meerdere posts heen die gaan over de haren van Sjors of het gezicht van Bing, maar ik heb er geen enkele moeite mee dat mensen zoiets posten. Het gaat om ieders beleving van de serie.
Ik vind een gesprek in de aard van het verleden niet verkeerd, zeker nu het derde seizoen uitkomt op DVD. Dat mensen die box niet kopen en niets met het verleden hebben is prima, maar het zou fijn zijn dat mensen die dat wel hebben dit ook kunnen plaatsen.
Ik zou het wel jammer vinden als een groepje trouwe posters dan ineens ergens maar apart moet gaan zitten discussiëren. Dit zijn namelijk ook vooral users die over de actuele zaken posten. Maar dit is slechts mijn mening uiteraard.
Dit topic heet "GTST" Dus alles van nu en heden. Dus vind ik zelf dat je het over alles mag hebben, ook over het verleden. Als je dat niet leuk/interessand vind dan scroll je gewoon verderquote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef Isamaru het volgende:
[..]
OT: Krijgen we nu dan misschien nooit meer zakelijke kantoorscenes e.d. van Ludo? Wanneer lopen de spanningen weer op tussen hem en Maxime
?
dus omdat ze hier langer posten hebben ze meer "rechten"?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar deze topic reeks bestaal al een stuk of 4 jaar.
En de users die het nu altijd over vroeger hebben. Heer van Bartolhoven en Frey .
Zijn wel de grondleggers van deze reeks en posten al mee van af het aller eerste topic .
Dus een beetje meer respect voor deze heren mag wel denk ik. En nee het is belachelijk dat ze weg moeten omdat nieuwe users het niet trekken dat ze over vroeger posten .
Nee maar je hebt in geen geval het recht om ze weg te sturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
dus omdat ze hier langer posten hebben ze meer "rechten"?
ze worden toch niet weggestuurd?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar je hebt in geen geval het recht om ze weg te sturen.
niemand stuurt mensen weg maar je hebt echte die-hards ("Elke gtstdvdbox MOET en ZAL ik METEEN in huis hebben") en de gewone kijker op het forum.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar je hebt in geen geval het recht om ze weg te sturen.
ach kom op zeg! wat loop je je aan te stellen zeg!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens het nieuwe gtst publiek heeft fok! ook gevonden.,
Eerst krijgen we al geen aandacht meer van de schrijvers worden we straks hier ook nog weggejaagd .
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst krijgen we al geen aandacht meer van de schrijvers worden we straks hier ook nog weggejaagd .
kijk maar eens:quote:Op woensdag 8 december 2010 14:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
waar staat FB voor ?
overigens post ik hier al sinds 2003 maar de laatste 2 jaar onder een andere username, dus newbie ? niet echt
Ja idd, in het gtst topic mag natuurlijk niet over het nieuwe gtst gepraat wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet natuurlijk mag er wel over het nieuwe gtst gepraat worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja idd, in het gtst topic mag natuurlijk niet over het nieuwe gtst gepraat worden. Er zijn hier genoeg mensen (waaronder ik) die al >10 jaar kijken, maar gewoon niet de behoefte hebben om over het oude gtst te praten. Laat ieder dat voor zichzelf bepalen. Doe eens niet zo verongelijkt en stel je eens als een normale discussietegenstander op
Zoals ik al zei: Ik volg dit topic al jaren, maar reageer niet zoveel. Vandaar dat je me ook niet kent. Maar dat neemt niet weg dat ik geen mening mag hebben of uiten. Maar laat ook maar. Wat Koosnaam zegt.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie op deze pagina trouwens allemaal nieuwe mensen die hier nooit posten die opeens ook een mening komen geven nou lekker interessant allemaal .
ach, als daar behoefte aan is, waarom niet, denk ik dan. . . Maar dan wel het nieuwe topic voor de mensen die het anders willen en niet andersom.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Damn wat een gezeik om niets eigenlijk
Deze reeks bestaat al een tijdje en daar moet je niks aan veranderen. Als de nieuwe mensen (welkom) iets niet willen lezen over het oude GTST, dan scrollen ze toch gewoon door?
Ik vind twee GTST-topics ook veel te overdreven.
Dat vind ik ook prima, zoals ik al eerder had gezegd. Ik ben namelijk van mening dat het door elkaar lopen van twee totaal verschillende onderwerpen de discussievorming belemmert, en dat is jammer. Ik weet alleen niet hoe de rest hier over denkt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach, als daar behoefte aan is, waarom niet, denk ik dan. . . Maar dan wel het nieuwe topic voor de mensen die het anders willen en niet andersom.
Dus je denkt dat de GTSTgangers die hier al heel lang komen naar een ander topic gaan als ze iets over de olddays willen posten? Dacht het niet. We gaan ook niet twee GTSTtopics maken omdat er een paar mensen niet willen dat hier over de olddays wordt gesproken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach, als daar behoefte aan is, waarom niet, denk ik dan. . . Maar dan wel het nieuwe topic voor de mensen die het anders willen en niet andersom.
Ik vind het niet overdreven, wel fijn juist. Ik lees dit topic vooral vanwege de hang naar vroeger, en soms moet ik pagina's doorscrollen om eindelijk bij een post over 'vroeger' te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Damn wat een gezeik om niets eigenlijk
Deze reeks bestaat al een tijdje en daar moet je niks aan veranderen. Als de nieuwe mensen (welkom) iets niet willen lezen over het oude GTST, dan scrollen ze toch gewoon door?
Ik vind twee GTST-topics ook veel te overdreven.
Twee totaal verschillende onderwerpen is natuurlijk ook overdreven. En de discussievorming wordt heus niet belemmerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima, zoals ik al eerder had gezegd. Ik ben namelijk van mening dat het door elkaar lopen van twee totaal verschillende onderwerpen de discussievorming belemmert, en dat is jammer. Ik weet alleen niet hoe de rest hier over denkt.
Betreft dat laatste heb je natuurlijk gelijk inquote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het niet overdreven, wel fijn juist. Ik lees dit topic vooral vanwege de hang naar vroeger, en soms moet ik pagina's doorscrollen om eindelijk bij een post over 'vroeger' te zijn.
Ik vind het wel jammer dat sommige users hier denken dat ze de baas over iemand kunnen spelen omdat ze hier langer posten. Daar zou meer op gelet moeten worden.
Dat was natuurlijk nooit de bedoeling.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat sommige users hier denken dat ze de baas over iemand kunnen spelen omdat ze hier langer posten. Daar zou meer op gelet moeten worden.
Zo van hier is je topic ga lekker daarheenquote:
Ze stuurt mijn inziens niemand weg, ze geeft alleen een optie om de boel wat 'gescheiden' te houden. Het is ieder zijn eigen beslissing te doen wat hij/zij wil.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk nooit de bedoeling.
Wat ik meer bedoelde is dat je mensen die hier al heel lang zitten niet maar zo even weg kan sturen naar een nieuw topic zo als Roos dat hier doet
[..]
Zo van hier is je topic ga lekker daarheen![]()
En dat kan natuurlijk niet.
Ik denk dat sommige mensen gewoon wegblijven omdat ze geen zin hebben om over al het 'wat was het vroeger beter en wat is het nu slecht' heen te scrollen en dan ook nog scrollen als je geen zin hebt om te lezen over vroeger, dan scrol je al snel meer dan je leest.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je denkt dat de GTSTgangers die hier al heel lang komen naar een ander topic gaan als ze iets over de olddays willen posten? Dacht het niet. We gaan ook niet twee GTSTtopics maken omdat er een paar mensen niet willen dat hier over de olddays wordt gesproken.
Maar dan krijg je een algemeen GTST topic en 1 alleen recent GTST topic. Beetje dubbelop dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het gaat al 303 delen prima zonder geklaag, ik vind het niet prima.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima, zoals ik al eerder had gezegd. Ik ben namelijk van mening dat het door elkaar lopen van twee totaal verschillende onderwerpen de discussievorming belemmert, en dat is jammer. Ik weet alleen niet hoe de rest hier over denkt.
Maak dan zelf een post over vroeger als je er op dat moment behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het niet overdreven, wel fijn juist. Ik lees dit topic vooral vanwege de hang naar vroeger, en soms moet ik pagina's doorscrollen om eindelijk bij een post over 'vroeger' te zijn.
De één vindt dat dubbelop, een ander niet. En dan denk ik dus, als daar behoefte aan is, waarom niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een algemeen GTST topic en 1 alleen recent GTST topic. Beetje dubbelop dus.
Dan moet je voortaan 2 topics bijhouden en herhalen de discussies zich waarschijnlijk. En er is daar geen behoefte aan. Er is behoefte aan 2 aparte topics, een van het verleden en een van het heden, of alles bij elkaar zoals altijd tot nu toe. Maar niet een van het heden en een hussel. Dan zit je beide partijen dwars.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
De één vindt dat dubbelop, een ander niet. En dan denk ik dus, als daar behoefte aan is, waarom niet.
Ja, hallo, jij bent hier mod.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway, kijk maar wat jullie er mee doen.
Ik ben voor 1 GTST topic en om daar alles in te plempen. Er zijn topics over soaps/series waarin veel meer gepost wordt en die door veel meer mensen wordt bekeken en die gaan ook niet over tot 2 topics.
Leuk, Joep meneer Bouwhuis komt een beetje los.quote:
dat is de interpretatie die je er zelf aan geeft, het is nooit mijn intentie geweest om mensen weg te jagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet natuurlijk mag er wel over het nieuwe gtst gepraat worden.
Het zijn juist de mensen die vinden dat er niet over het oude gtst gepraat mag worden die het probleem zijn. Het moet gewoon beiden kunnen en dat kan prima in 1 topic. Ik zie op deze pagina trouwens allemaal nieuwe mensen die hier nooit posten die opeens ook een mening komen geven nou lekker interessant allemaal .
En let wel de groep die het hier meer over vroeger heeft is gewoon ook een groep die al heel lang in dit topic mee post. Mensen die hier een beetje vergroeit zijn zeg maar de users kennen elkaar weten mekaar hier te vinden dat is prima. En het oude en nieuwe gtst kan prima naast elkaar in 1 topic. Maar zo als roos 95 die een topic opent zo van pleur maar lekker op daar heen dat kan natuurlijk niet.
Ja, zodra er een besluit is gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:28 schreef Liquidist het volgende:
Pfff even het GTST topic bijlezen. Eerst door al dat gelul over vroeger heenscrollen, vervolgens door het gelul over het gelul over vroeger heenscrollen en uiteindelijk door het gezeik om een tweede topic heenscrollen. Kunnen we het weer over GTST hebben?
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat ik topic heb geopend, ik verlang ook terug jaar de 'gouden' jaren..
wou zo zoveel mogelijk mensen tevreden houden, zodat mensen konden posten over de 'gouden' jaren, zonder dat andere mensen er last van hebben.
zie het als een soort eerbetoon voor de gouden jaren
Nee laten we dat nu maar doen een besluit komt er toch niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, zodra er een besluit is gemaakt natuurlijk.
een verandering is per definitie een slechte, zoals ik al eerder aan heb gegeven heb ik dat topic willen openen om de boel gescheiden te houden en het topic als eerbetoon voor de gouden jaren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, Mikey, best dan doen we gewoon ons zin en posten we hier ook nog dingen over vroeger en dus veranderd er niks, vind ik prima.
Zullen we voor deze discussie anders een apart discussietopic openen?
zoals ik al eerder aangaf, heb ik het met de beste intentie willen doen, het klopt dat er in meer topics minder interessante reacties voorkomen, dat hou je gewoon niet tegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar waarom zouden we hier niet gewoon door kunnen gaan zoals de vorige 303 topics? In elk topic op dit forum moet zowat door de nutteloze/oninteressante reacties heengescrold worden. Je kunt nu eenmaal niet alles scheiden.
wat doe je nu zelf?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hooo wat zullen we nou krijgen zeg? Users die voor andere users gaan bepalen waarover gepraat mag worden?
Er is maar 1 antwoord mogelijk: dit is een forum over gtst, reacties die je niet wilt lezen negeer je en je reageert op reacties die je interressant vind of niet.![]()
(Denk je dat ik niet soms dingen lees die ik totaal oninterressant vind. Negeren)
Herhalen wat de insteek van Fok is.quote:
Dat lijkt me nou juist nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over dat andere topic, dat gaat toch niet lopen, deze reeks blijft lopen omdat het totaalplaatje van gtst zo ruim en breed is, ik ben hier sinds topic 1 (onder deze naam vanaf topic 35) en ik ga hier echt niet weg. En nee dat was jullie bedoeling vast ook niet, maar ik benoem het toch maar voor de zekerheid.
En mij juist welquote:
In tegendeel, ik denk dat ik zelfs een toontje, nee een paar octaven hoger aan ga slaan. Zeker als je komt aan de principiële rechten van een fok-user.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
[q]
nou je mag wel een toontje lager aanslaan!
ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er niet op zitten te wachten om over verhaallijnen/personages van vroeger te lezen.
een apart topic daarvoor te openen is niet eens zo'n slecht idee.
dat jij het er niet mee eens bent, wilt niet zeggen dat het voor het hele forum/topic volgers geldt.
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En mij juist wel![]()
[..]
In tegendeel, ik denk dat ik zelfs een toontje, nee een paar octaven hoger aan ga slaan. Zeker als je komt aan de principiële rechten van een fok-user.
Als die mensen er niet op zitten te wachten, waarom een topic over vroeger openen? Waarom niet een topic over GTST van het heden, waarom moeten wij naar een ander topic? Van mij hoeft er niks te scheiden, volgens jullie wel en dan moeten wij nog weg ook? Een beetje de wereld op zijn kop zou ik zeggen
niemand zegt dat de oude garde weg moet maar de gewone kijkers en users worden eigelijk al verjaagd omdat geen van deze users nog zin heeft om te zoeken naar reacties op de afleveringen van nu tussen de stortvloed aan reacties over the good old days.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als die mensen er niet op zitten te wachten, waarom een topic over vroeger openen? Waarom niet een topic over GTST van het heden, waarom moeten wij naar een ander topic? Van mij hoeft er niks te scheiden, volgens jullie wel en dan moeten wij nog weg ook? Een beetje de wereld op zijn kop zou ik zeggen
Dus die users hebben een probleem met praten over vroeger, het is namelijk niet zo dat wij een probleem hebben met reacties over nu. Stel je voor als ik zo zou beginnen 'het is voor mij nogal vermoeiend om reacties over Ludo Sanders te vinden, kunnen mensen die over andere dingen praten niet naar een ander topic?' Dat zou toch ook als een tang op een varken slaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niemand zegt dat de oude garde weg moet maar de gewone kijkers en users worden eigelijk al verjaagd omdat geen van deze users nog zin heeft om te zoeken naar reacties op de afleveringen van nu tussen de stortvloed aan reacties over the good old days.
daar hoor je niermand over btw.
Ik weet niet waar het omging, maar users van vroeger hebben natuurlijk niet meer rechten, praat vooral waarover je wilt praten: als dat alleen over nu en de toekomst is hoor je ons echt niet klagen. Doe dat dan andersom ook niet zou ik zeggen (en nee dit is geen bevel, dit kun je teruglezen in de policy van FOK)quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Markeerstift het volgende:
Ik wil mijn mening enigszins nuanceren. Er hoeven wat mij betreft niet per se twee topics te komen. Het idee was eerst wel uitnodigend omdat ik me al een tijdje erger aan het vele scrollen tot het uiteindelijk over nu gaat. En toen de indruk werd gewekt dat bepaalde users mochten bepalen waar het over gaat in het topic omdat zij wel reageren en anderen(zoals ik) alleen maar kijk werd ik wat meegesleept in de discussie. Nu zie ik dat die indruk eigenlijk alleen werd gewekt door Mickey, en hij heeft aangegeven dat dat niet de bedoeling was, wat goed is om te lezen.
Maar een aantal users hebben me inmiddels overtuigd dat het mijn eigen gemis als ik hier niet meer (of minder) kom omdat ik me erger en het zal jullie maar weinig boeien
Hou die huilsmiley bij je. Ik ben geen mod van SHOquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, hallo, jij bent hier mod.
Met "zie maar wat jullie ermee doen" blijft deze discussie nog wel een tijd doorgaan en uiteindelijk doet iedereen zijn eigen zin alsnog.
Static en Cinnamongirlquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wie de andere mod van show is maar dan maar hopen op Static.
Cinnamongirl. Ik laat het even aan haar over, heb helemaal niets met GTST.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
gokje: static wil maar 1 topicquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
voeg daar ok even bij dat er geen verschil tussen oldbies en newbies is, en dat die even veel recht van spreken hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat ik misschien een oplossing weet waarin iedereen zich kan vinden:
-Praten over vroeger mag, dat gaan we niemand verbieden.
-Praten over toekomst mag, dat gaan we niemand verbieden.
-Wie wil reageren in dat andere topic wilt reageren moet dat zelf weten, maar ze hoeven hier niet weg.
Is er iemand die het met deze punten oneens is?
Ik doe dat toch ook niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het omging, maar users van vroeger hebben natuurlijk niet meer rechten, praat vooral waarover je wilt praten: als dat alleen over nu en de toekomst is hoor je ons echt niet klagen. Doe dat dan andersom ook niet zou ik zeggen (en nee dit is geen bevel, dit kun je teruglezen in de policy van FOK)
Dat had ik ook genoemd in een quote, maar nogmaals dit staat ook in de Fok-policy waar ik me steeds op baseer. Edit: bij deze is die policy ook daar toegevoegdquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
voeg daar ok even bij dat er geen verschil tussen oldbies en newbies is, en dat die even veel recht van spreken hebben.
Ja nou en? Ik spreek dat toch ook niet tegen? Ik benadruk alleen wat je in hoofdletters hebt staan.quote:nogmaals, ik heb werkelijk met de beste intentie het topic geopend, NIET OM IEMAND WEG TE JAGEN!!!!!!!!!!!
Heel goed, ik ook niet en hopelijk niemand meerquote:
Je hoeft niet zo te zuigen hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
gokje: static wil maar 1 topic
-edit- static laat het over aan Cinna, verrassend![]()
dankje PKquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.
En volgens mij is het nooit de bedoeling van Roos geweest om jou of anderen weg te sturen. En je MOET niet naar een ander topic, Roos doet geen Wilders-praktijken.
Niets te danken, jij hebt niets verkeerds gedaan namelijk. Dat andere mensen een initatief opvatten als een uitzetting, begrijp ik echt niet.quote:
dan heb je weer van die mensen die onder een kloon gaan stemmen, om zo hun zin door te drijvenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
een pol om een beter beeld van de verdeeldheid te krijgen zou geen slecht idee zijn
Man waar lees je dat? die principiële rechten gelden voor allebei! Nieuwe users mogen zeggen wat ze willen en bepalen niks over anderen, oudere users mogen zeggen wat ze willen en bepalen niks over anderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.
Wederom ik heb al ruim en breed uit gelegd dat ik bovenstaande benadruk, iets wat jij nu ook doet, met een veel Wilder voorbeeld dan ikquote:En volgens mij is het nooit de bedoeling van Roos geweest om jou of anderen weg te sturen. En je MOET niet naar een ander topic, Roos doet geen Wilders-praktijken.
Dat doe ik dan ook nietquote:
En dat is prima waarom iets veranderen dat goed in elkaar zit.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook nietIk denk alleen dat jij niet voor 2 aparte topics bent, dat kan toch gewoon gezegd worden? Ik denk dat geen enkele mod voor 2 topics zou zijn, omdat het al snel als overbodig wordt gezien. En misschien ook nog wel het argument 'het gaat al jaren zo dus dat blijven we zo doen'.
Onzin, er lopen op het moment geloof ik 3 of 4 topics. En dat laatste ben ik zeker voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook nietIk denk alleen dat jij niet voor 2 aparte topics bent, dat kan toch gewoon gezegd worden? Ik denk dat geen enkele mod voor 2 topics zou zijn, omdat het al snel als overbodig wordt gezien. En misschien ook nog wel het argument 'het gaat al jaren zo dus dat blijven we zo doen'.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:39 schreef static het volgende:
[..]
Onzin, er lopen op het moment geloof ik 3 of 4 topics. En dat laatste ben ik zeker voor.
omdat het na een tijdje op zal vallen dat er vooral oldtimers zullen reageren in deze topics, de rest blijft weg; tzit idd heel goed in elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat is prima waarom iets veranderen dat goed in elkaar zit.
* EilandjeOnline ookquote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
* Marrije gaat zoeken waar ze nog meer terecht kan
Blijf vooral niet weg, post gewoon! Voel je hier thuis, er kunnen best subgesprekken in een topic plaatsvinden. Sterker nog dan heeft wat wij zeggen niet zo de overhand, want dat dat nu zo is betekent niet dat we dit ook graag willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
omdat het na een tijdje op zal vallen dat er vooral oldtimers zullen reageren in deze topics, de rest blijft weg; tzit idd heel goed in elkaar.
Er zijn inderdaad meerdere gtst topics, maar die hebben redelijk afgebakende onderwerpen, leaders gezocht, een personagewedstrijd. . .quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf vooral niet weg, post gewoon! Voel je hier thuis, er kunnen best subgesprekken in een topic plaatsvinden. Sterker nog dan heeft wat wij zeggen niet zo de overhand, want dat dat nu zo is betekent niet dat we dit ook graag willen.
Jazeker, maar ik bedoel daarmee dat niemand zich moet inhouden, maar gewoon lekker moet posten. Wij doen dat al en blijven dat doen, maar jullie mogen het gerust ook doen. Voel je vrij.quote:
Dat gevoel heb ik, als ik eerlijk ben, ook wel af en toe.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef roos85 het volgende:
het gevoel van welkom zijn, heb ik hier (op dit moment) niet.
de reacties die sommige plaatsen heb ik als zeer onprettig ervaren, sommige kwamen erg arrogant over, in de trant van: "wij zijn hier langer, dus jullie passen je maar aan onze mening aan"
niet iedereen heeft dezelfde mening, en dat kan ook niet, anders zou het leven en Fok! erg saai zijn...
maar ik vind het erg jammer dat een goed bedoelde intentie door sommige zo verkeerd opgevat zijn..
Helemaal mee eens en dat zal je mij ook niet horen zeggen overigens, ik distantieer me bij deze ook van dergelijke uitspraken. Wat ik wel over aanpassen heb bedoeld is eigenlijk dat mensen zich aan het Fok-principe: 'negeer wat je niet leuk vindt' aan moeten passen (eigenlijk een crw-taak). Wij doen dat al, hopelijk doet iedereen het straksquote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef roos85 het volgende:
de reacties die sommige plaatsen heb ik als zeer onprettig ervaren, sommige kwamen erg arrogant over, in de trant van: "wij zijn hier langer, dus jullie passen je maar aan onze mening aan"
Gelukkig niet en ik vind zo een discussie als deze ook bijzonder prettig, met name omdat mensen nu eens goed hun hart kunnen luchten.quote:niet iedereen heeft dezelfde mening, en dat kan ook niet, anders zou het leven en Fok! erg saai zijn...
Dat is iets dat kan gebeuren, maar nadat je hebt uitgelegd wat je bedoelde heb je mij er niet meer over gehoord.quote:maar ik vind het erg jammer dat een goed bedoelde intentie door sommige zo verkeerd opgevat zijn..
Heb de discussie verder niet gevolgd, maar deze opmerking viel me op omdat dat inderdaad zo is voor mensen die nieuw zijn (in het topic). Ik wilde hier een tijdje geleden gaan meeposten maar ben er na een paar posts weer mee opgehouden omdat het een topic/reeks leek waar nieuwkomers niet thuis hoorden.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef roos85 het volgende:
En dat vind ik jammer want je kan alles zeggen, behalve dan anderen iets niet mogen zeggen, maar dat kunnen wij en doen wij ook niet, zelfs al zijn we al 100 jaar lidquote:Op woensdag 8 december 2010 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik, als ik eerlijk ben, ook wel af en toe.
En bij deze heet ik je van harte welkomquote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb de discussie verder niet gevolgd, maar deze opmerking viel me op omdat dat inderdaad zo is voor mensen die nieuw zijn (in het topic). Ik wilde hier een tijdje geleden gaan meeposten maar ben er na een paar posts weer mee opgehouden omdat het een topic/reeks leek waar nieuwkomers niet thuis hoorden.
Nee, ik begrijp het wel. En inderdaad: je hart af en toe luchten kan je helpen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat vind ik jammer want je kan alles zeggen, behalve dan anderen iets niet mogen zeggen, maar dat kunnen wij ook niet en doen we niet al zijn we al 100 jaar lid
Bedanktquote:Op woensdag 8 december 2010 18:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En bij deze heet ik je van harte welkom
Hopelijk begrijpen we elkaar ook hierin: GTST #304 Wie o wie? , dat ouderen meer zouden mogen zeggen ben ik nooit voor niet hier en ook niet in het echte leven.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het wel. En inderdaad: je hart af en toe luchten kan je helpen.
Niet goddelijker dan jullie dus want die rechten gelden dus ook voor jullie, voor iedereen hier. Het woord 'principieel' betekent 'basis', 'voor heel Fok' en niet 'voor degenen die er het eerst waren'quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
Echt, HVB voelt zich haast God op Fok!-aarde, met zijn principiële rechten
Hier kan ik mij ook in vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb de discussie verder niet gevolgd, maar deze opmerking viel me op omdat dat inderdaad zo is voor mensen die nieuw zijn (in het topic). Ik wilde hier een tijdje geleden gaan meeposten maar ben er na een paar posts weer mee opgehouden omdat het een topic/reeks leek waar nieuwkomers niet thuis hoorden.
Nee, ik begrijp jou en hopelijk begrijp jij me ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hopelijk begrijpen we elkaar ook hierin: GTST #304 Wie o wie? , dat ouderen meer zouden mogen zeggen ben ik nooit voor niet hier en ook niet in het echte leven.
Edit: en hierin begrijpen wij elkaar hoop ik ook beter:
[..]
Niet goddelijker dan jullie dus want die rechten gelden dus ook voor jullie, voor iedereen hier. Het woord 'principieel' betekent 'basis', 'voor heel Fok' en niet 'voor degenen die er het eerst waren'![]()
En wees eveneens welkomquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier kan ik mij ook in vinden
Okee dan is het klaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp jou en hopelijk begrijp jij me ook.
En sorry nog van die opmerking, maar ik had een klotedag achter de rug en toen ook nog al dat gezeik over een topic.
Okequote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en dat zal je mij ook niet horen zeggen overigens, ik distantieer me bij deze ook van dergelijke uitspraken. Wat ik wel over aanpassen heb bedoeld is eigenlijk dat mensen zich aan het Fok-principe: 'negeer wat je niet leuk vindt' aan moeten passen (eigenlijk een crw-taak). Wij doen dat al, hopelijk doet iedereen het straks
het was zeker een pittige discussie, waar iedereen zijn/haar zegje heeft gedaanquote:Gelukkig niet en ik vind zo een discussie als deze ook bijzonder prettig, met name omdat mensen nu eens goed hun hart kunnen luchten.
quote:[..]
Dat is iets dat kan gebeuren, maar nadat je hebt uitgelegd wat je bedoelde heb je mij er niet meer over gehoord.
Dat was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef bobjuh het volgende:
Op die lijst van Rutgers telefoon "profider: Yellow Mobile"
Word dit gemaakt door iemand die dyslectisch is of zo?
Dan kon je 'n ander roepen, Bernard.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hou die huilsmiley bij je. Ik ben geen mod van SHO
static is geweest, die laat het over aan CG, dus JJ valt niks te verwijtenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dan kon je 'n ander roepen, Bernard.
Reken er maar wel op met deze schrijvers.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef roos85 het volgende:
ik hoop wel dat er een beetje schot in de zaak gaat komen, niet dat het weer een maandenlange verhaallijn gaat worden...
Het zijn geen pokemons, die evoluerenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Reken er maar wel op met deze schrijvers.
Het duurt nu al te lang. Met Laura Sjoerd etc allemaal onterecht opgepakt drama drama om niets.
Het is te vaak drama om niets waardoor personages ook niet meer evalueren .
Ik bedoel evolueren als in persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zijn geen pokemons, die evolueren
Sorry jongensquote:De DVD-box van het derde seizoen Goede tijden Slechte tijden zou vanaf vandaag verkrijgbaar zijn. De releasedatum is echter met 10 dagen opgeschoven.
Naar verwachting is de nieuwe DVD-box pas vanaf 17 december 2010 verkrijgbaar. Op het betreffende beeldmateriaal is onder andere de introductie te zien van boegbeelden als Guusje Nederhorst, Jimmy Geduld en Caroline de Bruijn. Enkele andere memorabele momenten dat seizoen waren de moord op Rien Hoogendoorn (Joost Buitenweg) en de dramatische dood van Lotje, het dochtertje van Robert (Wilbert Gieske) en Laura (Jette van der Meij).
ja het zal er wel op uitdraaien ja, kijk maar naar de moord of Pascalle of de zogenaamde moord op Ludo...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Reken er maar wel op met deze schrijvers.
Het duurt nu al te lang. Met Laura Sjoerd etc allemaal onterecht opgepakt drama drama om niets.
Het is te vaak drama om niets waardoor personages ook niet meer evalueren .
Ik weet wat evolueren is. Maar jij schreef evaluerenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel evolueren als in persoonlijkheid.
Neem bijvoorbeeld een Arnie en Peter die zijn veranderd van school jochie's naar volwassen mannen in de serie. Ter vergelijking met Noud en Nina die waren drie weken geleden nog in beeld te zien tijdens een zuip feestje met de pubers Lucas Wiet etc. Die evolueren dus niet
Hij bedoelde evolueren en dat haalde ik er in ieder geval wel uit, en dat evolueren van Pokemon is van het woord evolutie afgeleid zoals wij dit kennen en niet andersom.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet wat evolueren is. Maar jij schreef evalueren
Het is nog maar de vraag of hij door die steen die ze gegooid hebben om het leven is gekomen, Laura had ook een steen in haar hand.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Maartel het volgende:
't zou eigenlijk veel leuker zijn geweest als Charlie door die steen was getroffen
hij is geslagen met een stomp voorwerpquote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Is de doodsoorzaak al bekend?
Da's toch doorgaans wel het eerste waar ze naar kijken?
nee, dat was een kandelaarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of hij door die steen die ze gegooid hebben om het leven is gekomen, Laura had ook een steen in haar hand.
Sjoerd weer met zijn ODD gedragquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kneus die Sjoerd
Misschien ik ook niet, maar dit was echt een geweldige actie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee jij was in het begin toch niet echt gecharmeerd van die Sjoerd?
Klopt maar hij slaat Jack op zijn smoel dat is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee jij was in het begin toch niet echt gecharmeerd van die Sjoerd?
Ja zo op televisie wel ja, maar als ik iemand in het echt zou kennen die zich zo gedroeg zou ik hem echt diep triest vinden en er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien ik ook niet, maar dit was echt een geweldige actie.
dat was ook niet te zien, maar die kandelaar werd kapot gevonden.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah okee dat kan ik ook, ik kon het niet goed zien
idem, maar ala gtst vind ik het geweldig en ik heb er echt hardop om gelachen. Ook omdat, hoe voorspelbaar ook, het voor mij toch als een verrassing aan kwam. Ja, ik had de shortie wel gezien, dus had het kunnen zien aankomen maar het moment zelf was wel gaaf getimed. En ik moet nu gewoon weer lachenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo op televisie wel ja, maar als ik iemand in het echt zou kennen die zich zo gedroeg zou ik hem echt diep triest vinden en er niet mee omgaan.
het zag er wel komisch uit ja... net of zo;n verhoor door 1 agent gedaan wordtquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
idem, maar ala gtst vind ik het geweldig en ik heb er echt hardop om gelachen. Ook omdat, hoe voorspelbaar ook, het voor mij toch als een verrassing aan kwam. Ja, ik had de shortie wel gezien, dus had het kunnen zien aankomen maar het moment zelf was wel gaaf getimed. En ik moet nu gewoon weer lachen
Uiteraard maar aan de andere kant Ludo vinden we ook geweldig maar die zou je ook niet in je kennissen kring willen hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo op televisie wel ja, maar als ik iemand in het echt zou kennen die zich zo gedroeg zou ik hem echt diep triest vinden en er niet mee omgaan.
nou als je hem mee hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar aan de andere kant Ludo vinden we ook geweldig maar die zou je ook niet in je kennissen kring willen hebben.
Daarentegen, als man. . .quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar aan de andere kant Ludo vinden we ook geweldig maar die zou je ook niet in je kennissen kring willen hebben.
dat ja Tygoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Sjoerd helemaal niet Tygo achtig. Tygo is ubergeil met zn lange haar en Sjoerd staat het lange haar niet.
Sommige kinderen worden met tanden geborenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo heeft dat kind btw nu al een tandje? Is toch pas 3 maanden oud?
En Sjoerd ;')
In een vierkante kamer met 1 tafel en 2 stoelen in het midden van de kamerquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
het zag er wel komisch uit ja... net of zo;n verhoor door 1 agent gedaan wordt
over 4 maanden kan ze vast al lopenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo heeft dat kind btw nu al een tandje? Is toch pas 3 maanden oud?
en vooral met topacteurs als Erik en Joepquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Frey het volgende:
Ik ben wel dol op de onderwereld-achtige theme die je bij deze verhaallijn hoort.
Oh nee? Ik wel hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zoals ie dat theatraal doet, die steen door de ruit vond ik juist wel goedquote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier acteerde die Sjoerd trouwens dramatisch .
oh die heb ik dan even gemist?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
t blijft jammer van die spoilers (er vanuitgaande dat ze waar zijn), want anders begon deze lijn toch nog best spannend te worden..
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoals ie dat theatraal doet, die steen door de ruit vond ik juist wel goed
Houden zo, maakt het wel zo leuk.. ik weet ook niet hoe betrouwbaar het was, maar er was een gerucht datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de dader is.. Zonder spoiler had ik dat ook verwacht, maar nu voelt t helemaal al als een opgeloste zaak.
euh neequote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn er kijkers die het echt spannend vinden of Anton zijn zoon geloofd of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |