Nee, dat weet ik, maar ik dacht: laat ik het even benoemen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat seizoen 4 niet spannend zou zijn, ik probeer slechts de verschillen te illustreren.
Trouwens ik hoop uiteraard dat die box morgen op de deurmat valt (bij wijze van spreke dan), maar ik weet het niet zeker, het kan zijn dat ze hem pas vanaf 7 december gaan verzenden en dat is ie er (slechts) 1 a 2 dagen later.
Volgens mij heb ik te vroeg gejuicht?quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat seizoen 4 niet spannend zou zijn, ik probeer slechts de verschillen te illustreren.
Trouwens ik hoop uiteraard dat die box morgen op de deurmat valt (bij wijze van spreke dan), maar ik weet het niet zeker, het kan zijn dat ze hem pas vanaf 7 december gaan verzenden en dat is ie er (slechts) 1 a 2 dagen later.
Wel, dat is zeker waar. Seizoen 3 heb ik enorm lang naar uitgekeken. Ik ben altijd, van kinds af aan, fan geweest van Herman Hogendoorn, maar buiten dit forum om is er niemand van mijn vrienden, kennissen of familieleden die nog weet wie dat is. Frits van Houten weten de meesten wel nog, maar Herman kent niemand. Alleen jullie op het forum uiteraard. Dus ik ben zeker verrukt om weer een hoop scènes met mijn all time favoriete bad guy te zien.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Lucas15 het volgende:
Ik ook. Dit is echt een Seizoen voor 'Hogendoorn'. Hij heet niets voor niets 'Hogendoorn' op het forum.
Hahahahha,quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Frey het volgende:
Met een week ga ik het dit keer niet redden. Maar 2 weken moet toch wel lukken.
Inderdaad die kijkt van nature al alsof ie continu keihard door een homoseksueel wordt gepenetreerd. Bingquote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
Waarom kan Noud niet gewoon zeggen wat er aan de hand is. Als ie toch al z'n mond voorbij praat.
Maar het kantoor van Sanders lijkt er inderdaad niet meer te zijn. Anders hadden ze die afspraak van Edwin en Lucas denk ik niet in de roozenboom gehouden.
( Laat die Edwin aub geen homo worden) Lucas moet maar achter Bing aan gaan. Die zal daar vast geen moeite mee hebben.
tis toch overfduidelijk dat hij homo (in wording) is ?quote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
( Laat die Edwin aub geen homo worden) Lucas moet maar achter Bing aan gaan.
Dat zou kunnen. Maar ik persoonlijk hoop van niet.quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
tis toch overfduidelijk dat hij homo (in wording) is ?
waarom niet ? ik vind lucas en edwin goed bij elkaar passenquote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ik persoonlijk hoop van niet.
Edwinquote:Op maandag 6 december 2010 23:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
waarom niet ? ik vind lucas en edwin goed bij elkaar passen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Edwin: r Wat een doetje mysterie is dat.
Mooi gezegdquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wel, dat is zeker waar. Seizoen 3 heb ik enorm lang naar uitgekeken. Ik ben altijd, van kinds af aan, fan geweest van Herman Hogendoorn, maar buiten dit forum om is er niemand van mijn vrienden, kennissen of familieleden die nog weet wie dat is. Frits van Houten weten de meesten wel nog, maar Herman kent niemand. Alleen jullie op het forum uiteraard. Dus ik ben zeker verrukt om weer een hoop scènes met mijn all time favoriete bad guy te zien.
Ik hoop ook dat ik de box morgen ontvang, maar ik betwijfel het. Ik denk eerder dat ze hem morgen gaan verzenden. Maar goed, ik wacht af. En dan meteen gaan kijken. Ik heb er echt zin in!
Mocht het zover komen. Dan zal het weer een hele tijd over niets anders gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 23:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
waarom niet ? ik vind lucas en edwin goed bij elkaar passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik wel echt irritant en best onbeschoft ook. Alsof we nog niet lang genoeg hebben gewacht... Ik zal alle minder genuanceerde reacties maar even achterwegen laten, maar ik ben best pissig eigenlijk....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt ie pas op fucking 17 december uit
Man, ik had me er zo op verheugd, gaan ze em weer uitstellen. Hoop wel dat die dan ook écht op de 17e uitkomt. Ik ben ook erg pissig hierop!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dit vind ik wel echt irritant en best onbeschoft ook. Alsof we nog niet lang genoeg hebben gewacht... Ik zal alle minder genuanceerde reacties maar even achterwegen laten, maar ik ben best pissig eigenlijk....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Hij wordt er toch ook uitgeschreven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:41 schreef Djokotron het volgende:
Wat is die Sil een sulletje zeg. Als ie begint te schreeuwen of boos gaat doen, ziet het er zó fake en ongeloofwaardig uit. Zo slecht geacteerd en wellicht ook gecast, dat ze zo'n iemand zo'n rol laten spelen
Krijg nou tieten!! Ik ging met een blije lach naar school met een leuk gedachte op de komst van seizoen 3 en dan komt ie pas 17 december!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |