static is geweest, die laat het over aan CG, dus JJ valt niks te verwijtenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dan kon je 'n ander roepen, Bernard.
Reken er maar wel op met deze schrijvers.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef roos85 het volgende:
ik hoop wel dat er een beetje schot in de zaak gaat komen, niet dat het weer een maandenlange verhaallijn gaat worden...
Het zijn geen pokemons, die evoluerenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Reken er maar wel op met deze schrijvers.
Het duurt nu al te lang. Met Laura Sjoerd etc allemaal onterecht opgepakt drama drama om niets.
Het is te vaak drama om niets waardoor personages ook niet meer evalueren .
Ik bedoel evolueren als in persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zijn geen pokemons, die evolueren
Sorry jongensquote:De DVD-box van het derde seizoen Goede tijden Slechte tijden zou vanaf vandaag verkrijgbaar zijn. De releasedatum is echter met 10 dagen opgeschoven.
Naar verwachting is de nieuwe DVD-box pas vanaf 17 december 2010 verkrijgbaar. Op het betreffende beeldmateriaal is onder andere de introductie te zien van boegbeelden als Guusje Nederhorst, Jimmy Geduld en Caroline de Bruijn. Enkele andere memorabele momenten dat seizoen waren de moord op Rien Hoogendoorn (Joost Buitenweg) en de dramatische dood van Lotje, het dochtertje van Robert (Wilbert Gieske) en Laura (Jette van der Meij).
ja het zal er wel op uitdraaien ja, kijk maar naar de moord of Pascalle of de zogenaamde moord op Ludo...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Reken er maar wel op met deze schrijvers.
Het duurt nu al te lang. Met Laura Sjoerd etc allemaal onterecht opgepakt drama drama om niets.
Het is te vaak drama om niets waardoor personages ook niet meer evalueren .
Ik weet wat evolueren is. Maar jij schreef evaluerenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel evolueren als in persoonlijkheid.
Neem bijvoorbeeld een Arnie en Peter die zijn veranderd van school jochie's naar volwassen mannen in de serie. Ter vergelijking met Noud en Nina die waren drie weken geleden nog in beeld te zien tijdens een zuip feestje met de pubers Lucas Wiet etc. Die evolueren dus niet
Hij bedoelde evolueren en dat haalde ik er in ieder geval wel uit, en dat evolueren van Pokemon is van het woord evolutie afgeleid zoals wij dit kennen en niet andersom.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet wat evolueren is. Maar jij schreef evalueren
Het is nog maar de vraag of hij door die steen die ze gegooid hebben om het leven is gekomen, Laura had ook een steen in haar hand.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Maartel het volgende:
't zou eigenlijk veel leuker zijn geweest als Charlie door die steen was getroffen
hij is geslagen met een stomp voorwerpquote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Is de doodsoorzaak al bekend?
Da's toch doorgaans wel het eerste waar ze naar kijken?
nee, dat was een kandelaarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of hij door die steen die ze gegooid hebben om het leven is gekomen, Laura had ook een steen in haar hand.
Sjoerd weer met zijn ODD gedragquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kneus die Sjoerd
Misschien ik ook niet, maar dit was echt een geweldige actie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee jij was in het begin toch niet echt gecharmeerd van die Sjoerd?
Klopt maar hij slaat Jack op zijn smoel dat is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee jij was in het begin toch niet echt gecharmeerd van die Sjoerd?
Ja zo op televisie wel ja, maar als ik iemand in het echt zou kennen die zich zo gedroeg zou ik hem echt diep triest vinden en er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien ik ook niet, maar dit was echt een geweldige actie.
dat was ook niet te zien, maar die kandelaar werd kapot gevonden.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah okee dat kan ik ook, ik kon het niet goed zien
idem, maar ala gtst vind ik het geweldig en ik heb er echt hardop om gelachen. Ook omdat, hoe voorspelbaar ook, het voor mij toch als een verrassing aan kwam. Ja, ik had de shortie wel gezien, dus had het kunnen zien aankomen maar het moment zelf was wel gaaf getimed. En ik moet nu gewoon weer lachenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo op televisie wel ja, maar als ik iemand in het echt zou kennen die zich zo gedroeg zou ik hem echt diep triest vinden en er niet mee omgaan.
het zag er wel komisch uit ja... net of zo;n verhoor door 1 agent gedaan wordtquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
idem, maar ala gtst vind ik het geweldig en ik heb er echt hardop om gelachen. Ook omdat, hoe voorspelbaar ook, het voor mij toch als een verrassing aan kwam. Ja, ik had de shortie wel gezien, dus had het kunnen zien aankomen maar het moment zelf was wel gaaf getimed. En ik moet nu gewoon weer lachen
Uiteraard maar aan de andere kant Ludo vinden we ook geweldig maar die zou je ook niet in je kennissen kring willen hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo op televisie wel ja, maar als ik iemand in het echt zou kennen die zich zo gedroeg zou ik hem echt diep triest vinden en er niet mee omgaan.
nou als je hem mee hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar aan de andere kant Ludo vinden we ook geweldig maar die zou je ook niet in je kennissen kring willen hebben.
Daarentegen, als man. . .quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar aan de andere kant Ludo vinden we ook geweldig maar die zou je ook niet in je kennissen kring willen hebben.
dat ja Tygoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Sjoerd helemaal niet Tygo achtig. Tygo is ubergeil met zn lange haar en Sjoerd staat het lange haar niet.
Sommige kinderen worden met tanden geborenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo heeft dat kind btw nu al een tandje? Is toch pas 3 maanden oud?
En Sjoerd ;')
In een vierkante kamer met 1 tafel en 2 stoelen in het midden van de kamerquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
het zag er wel komisch uit ja... net of zo;n verhoor door 1 agent gedaan wordt
over 4 maanden kan ze vast al lopenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo heeft dat kind btw nu al een tandje? Is toch pas 3 maanden oud?
en vooral met topacteurs als Erik en Joepquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Frey het volgende:
Ik ben wel dol op de onderwereld-achtige theme die je bij deze verhaallijn hoort.
Oh nee? Ik wel hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zoals ie dat theatraal doet, die steen door de ruit vond ik juist wel goedquote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier acteerde die Sjoerd trouwens dramatisch .
oh die heb ik dan even gemist?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
t blijft jammer van die spoilers (er vanuitgaande dat ze waar zijn), want anders begon deze lijn toch nog best spannend te worden..
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoals ie dat theatraal doet, die steen door de ruit vond ik juist wel goed
Houden zo, maakt het wel zo leuk.. ik weet ook niet hoe betrouwbaar het was, maar er was een gerucht datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de dader is.. Zonder spoiler had ik dat ook verwacht, maar nu voelt t helemaal al als een opgeloste zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |