dat is ook de reden dat ik topic heb geopend, ik verlang ook terug jaar de 'gouden' jaren..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, erg leuk dat er nu een topic is over de 'gouden' jaren van de serie. Als iedereen elkaar met respect zou behandelen (wat af en toe niet gebeurt in het centrale topic) is dit een leuk idee. Ik ben voor!
Nee, ik vind het een erg goed idee van jou. Ik was zelfs van plan om een Seizoen 3-topic te openen ivm de release van seizoen 3.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat ik topic heb geopend, ik verlang ook terug jaar de 'gouden' jaren..
wou zo zoveel mogelijk mensen tevreden houden, zodat mensen konden posten over de 'gouden' jaren, zonder dat andere mensen er last van hebben.
zie het als een soort eerbetoon voor de gouden jaren
dankjequote:Op woensdag 8 december 2010 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een erg goed idee van jou. Ik was zelfs van plan om een Seizoen 3-topic te openen ivm de release van seizoen 3.
Ja, zoals ik al aangaf: de baas over iemand willen spelen. Ik zou zeggen: laat je niet opnaaien, doe ik namelijk ook niet. Al heb ik soms zin om iemand virtueel voor zijn bek te rammenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankje
gelukkig nog iemand die het vindt, echt de reacties in het centrale topic..
ja dat is ook weer zo, ze roepen dat users bepaalde dingen niet mogen doen, om het vervolgens zelf te doen..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf: de baas over iemand willen spelen. Ik zou zeggen: laat je niet opnaaien, doe ik namelijk ook niet. Al heb ik soms zin om iemand virtueel voor zijn bek te rammen
De enige echte BAZEN hier zijn de mods, als die iets niet goedvinden laten ze het wel weten lijkt me. Die andere users zouden wel willen dat ze mods waren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo, ze roepen dat users bepaalde dingen niet mogen doen, om het vervolgens zelf te doen..
Echt, HVB voelt zich haast God op Fok!-aarde, met zijn principiële rechtenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige echte BAZEN hier zijn de mods, als die iets niet goedvinden laten ze het wel weten lijkt me. Die andere users zouden wel willen dat ze mods waren.
pff nou iddquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Marrije het volgende:
had beter gtst recent kunnen zijn, dan stoot je niet de mensen voor het hoofd die in het oude topic over voorgaande jaren willen posten
oh die verhaallijnquote:Op woensdag 8 december 2010 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
Deze verhaallijn was echt ge-wel-dig (jammer alleen dat de eerste scène uit seizoen 3 is gehaald en dat die man niet Koen Heeze is)
Yep. Cliffhanger van seizoen 4: Helen die onderuit gaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die verhaallijn
door hem werd Helen toch ook vergiftigd?
Een lekker potje matten daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf: de baas over iemand willen spelen. Ik zou zeggen: laat je niet opnaaien, doe ik namelijk ook niet. Al heb ik soms zin om iemand virtueel voor zijn bek te rammen
Die was echt super ja! Kan dan ook niet wachten tot ik seizoen 3 in handen heb!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef roos85 het volgende:
De Alice/Lizette verhaallijn vond ik ook geweldig:
Kom maar opquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al aangaf: de baas over iemand willen spelen. Ik zou zeggen: laat je niet opnaaien, doe ik namelijk ook niet. Al heb ik soms zin om iemand virtueel voor zijn bek te rammen![]()
Wat schattigquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |