dus omdat ze hier langer posten hebben ze meer "rechten"?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar deze topic reeks bestaal al een stuk of 4 jaar.
En de users die het nu altijd over vroeger hebben. Heer van Bartolhoven en Frey .
Zijn wel de grondleggers van deze reeks en posten al mee van af het aller eerste topic .
Dus een beetje meer respect voor deze heren mag wel denk ik. En nee het is belachelijk dat ze weg moeten omdat nieuwe users het niet trekken dat ze over vroeger posten .
Nee maar je hebt in geen geval het recht om ze weg te sturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
dus omdat ze hier langer posten hebben ze meer "rechten"?
ze worden toch niet weggestuurd?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar je hebt in geen geval het recht om ze weg te sturen.
niemand stuurt mensen weg maar je hebt echte die-hards ("Elke gtstdvdbox MOET en ZAL ik METEEN in huis hebben") en de gewone kijker op het forum.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar je hebt in geen geval het recht om ze weg te sturen.
ach kom op zeg! wat loop je je aan te stellen zeg!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens het nieuwe gtst publiek heeft fok! ook gevonden.,
Eerst krijgen we al geen aandacht meer van de schrijvers worden we straks hier ook nog weggejaagd .
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst krijgen we al geen aandacht meer van de schrijvers worden we straks hier ook nog weggejaagd .
kijk maar eens:quote:Op woensdag 8 december 2010 14:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
waar staat FB voor ?
overigens post ik hier al sinds 2003 maar de laatste 2 jaar onder een andere username, dus newbie ? niet echt
Ja idd, in het gtst topic mag natuurlijk niet over het nieuwe gtst gepraat wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet natuurlijk mag er wel over het nieuwe gtst gepraat worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja idd, in het gtst topic mag natuurlijk niet over het nieuwe gtst gepraat worden. Er zijn hier genoeg mensen (waaronder ik) die al >10 jaar kijken, maar gewoon niet de behoefte hebben om over het oude gtst te praten. Laat ieder dat voor zichzelf bepalen. Doe eens niet zo verongelijkt en stel je eens als een normale discussietegenstander op
Zoals ik al zei: Ik volg dit topic al jaren, maar reageer niet zoveel. Vandaar dat je me ook niet kent. Maar dat neemt niet weg dat ik geen mening mag hebben of uiten. Maar laat ook maar. Wat Koosnaam zegt.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie op deze pagina trouwens allemaal nieuwe mensen die hier nooit posten die opeens ook een mening komen geven nou lekker interessant allemaal .
ach, als daar behoefte aan is, waarom niet, denk ik dan. . . Maar dan wel het nieuwe topic voor de mensen die het anders willen en niet andersom.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Damn wat een gezeik om niets eigenlijk
Deze reeks bestaat al een tijdje en daar moet je niks aan veranderen. Als de nieuwe mensen (welkom) iets niet willen lezen over het oude GTST, dan scrollen ze toch gewoon door?
Ik vind twee GTST-topics ook veel te overdreven.
Dat vind ik ook prima, zoals ik al eerder had gezegd. Ik ben namelijk van mening dat het door elkaar lopen van twee totaal verschillende onderwerpen de discussievorming belemmert, en dat is jammer. Ik weet alleen niet hoe de rest hier over denkt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach, als daar behoefte aan is, waarom niet, denk ik dan. . . Maar dan wel het nieuwe topic voor de mensen die het anders willen en niet andersom.
Dus je denkt dat de GTSTgangers die hier al heel lang komen naar een ander topic gaan als ze iets over de olddays willen posten? Dacht het niet. We gaan ook niet twee GTSTtopics maken omdat er een paar mensen niet willen dat hier over de olddays wordt gesproken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach, als daar behoefte aan is, waarom niet, denk ik dan. . . Maar dan wel het nieuwe topic voor de mensen die het anders willen en niet andersom.
Ik vind het niet overdreven, wel fijn juist. Ik lees dit topic vooral vanwege de hang naar vroeger, en soms moet ik pagina's doorscrollen om eindelijk bij een post over 'vroeger' te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Damn wat een gezeik om niets eigenlijk
Deze reeks bestaat al een tijdje en daar moet je niks aan veranderen. Als de nieuwe mensen (welkom) iets niet willen lezen over het oude GTST, dan scrollen ze toch gewoon door?
Ik vind twee GTST-topics ook veel te overdreven.
Twee totaal verschillende onderwerpen is natuurlijk ook overdreven. En de discussievorming wordt heus niet belemmerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima, zoals ik al eerder had gezegd. Ik ben namelijk van mening dat het door elkaar lopen van twee totaal verschillende onderwerpen de discussievorming belemmert, en dat is jammer. Ik weet alleen niet hoe de rest hier over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |