Dat lijkt me nou juist nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over dat andere topic, dat gaat toch niet lopen, deze reeks blijft lopen omdat het totaalplaatje van gtst zo ruim en breed is, ik ben hier sinds topic 1 (onder deze naam vanaf topic 35) en ik ga hier echt niet weg. En nee dat was jullie bedoeling vast ook niet, maar ik benoem het toch maar voor de zekerheid.
En mij juist welquote:
In tegendeel, ik denk dat ik zelfs een toontje, nee een paar octaven hoger aan ga slaan. Zeker als je komt aan de principiële rechten van een fok-user.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
[q]
nou je mag wel een toontje lager aanslaan!
ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er niet op zitten te wachten om over verhaallijnen/personages van vroeger te lezen.
een apart topic daarvoor te openen is niet eens zo'n slecht idee.
dat jij het er niet mee eens bent, wilt niet zeggen dat het voor het hele forum/topic volgers geldt.
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En mij juist wel![]()
[..]
In tegendeel, ik denk dat ik zelfs een toontje, nee een paar octaven hoger aan ga slaan. Zeker als je komt aan de principiële rechten van een fok-user.
Als die mensen er niet op zitten te wachten, waarom een topic over vroeger openen? Waarom niet een topic over GTST van het heden, waarom moeten wij naar een ander topic? Van mij hoeft er niks te scheiden, volgens jullie wel en dan moeten wij nog weg ook? Een beetje de wereld op zijn kop zou ik zeggen
niemand zegt dat de oude garde weg moet maar de gewone kijkers en users worden eigelijk al verjaagd omdat geen van deze users nog zin heeft om te zoeken naar reacties op de afleveringen van nu tussen de stortvloed aan reacties over the good old days.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als die mensen er niet op zitten te wachten, waarom een topic over vroeger openen? Waarom niet een topic over GTST van het heden, waarom moeten wij naar een ander topic? Van mij hoeft er niks te scheiden, volgens jullie wel en dan moeten wij nog weg ook? Een beetje de wereld op zijn kop zou ik zeggen
Dus die users hebben een probleem met praten over vroeger, het is namelijk niet zo dat wij een probleem hebben met reacties over nu. Stel je voor als ik zo zou beginnen 'het is voor mij nogal vermoeiend om reacties over Ludo Sanders te vinden, kunnen mensen die over andere dingen praten niet naar een ander topic?' Dat zou toch ook als een tang op een varken slaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niemand zegt dat de oude garde weg moet maar de gewone kijkers en users worden eigelijk al verjaagd omdat geen van deze users nog zin heeft om te zoeken naar reacties op de afleveringen van nu tussen de stortvloed aan reacties over the good old days.
daar hoor je niermand over btw.
Ik weet niet waar het omging, maar users van vroeger hebben natuurlijk niet meer rechten, praat vooral waarover je wilt praten: als dat alleen over nu en de toekomst is hoor je ons echt niet klagen. Doe dat dan andersom ook niet zou ik zeggen (en nee dit is geen bevel, dit kun je teruglezen in de policy van FOK)quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Markeerstift het volgende:
Ik wil mijn mening enigszins nuanceren. Er hoeven wat mij betreft niet per se twee topics te komen. Het idee was eerst wel uitnodigend omdat ik me al een tijdje erger aan het vele scrollen tot het uiteindelijk over nu gaat. En toen de indruk werd gewekt dat bepaalde users mochten bepalen waar het over gaat in het topic omdat zij wel reageren en anderen(zoals ik) alleen maar kijk werd ik wat meegesleept in de discussie. Nu zie ik dat die indruk eigenlijk alleen werd gewekt door Mickey, en hij heeft aangegeven dat dat niet de bedoeling was, wat goed is om te lezen.
Maar een aantal users hebben me inmiddels overtuigd dat het mijn eigen gemis als ik hier niet meer (of minder) kom omdat ik me erger en het zal jullie maar weinig boeien
Hou die huilsmiley bij je. Ik ben geen mod van SHOquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, hallo, jij bent hier mod.
Met "zie maar wat jullie ermee doen" blijft deze discussie nog wel een tijd doorgaan en uiteindelijk doet iedereen zijn eigen zin alsnog.
Static en Cinnamongirlquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wie de andere mod van show is maar dan maar hopen op Static.
Cinnamongirl. Ik laat het even aan haar over, heb helemaal niets met GTST.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
gokje: static wil maar 1 topicquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
voeg daar ok even bij dat er geen verschil tussen oldbies en newbies is, en dat die even veel recht van spreken hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat ik misschien een oplossing weet waarin iedereen zich kan vinden:
-Praten over vroeger mag, dat gaan we niemand verbieden.
-Praten over toekomst mag, dat gaan we niemand verbieden.
-Wie wil reageren in dat andere topic wilt reageren moet dat zelf weten, maar ze hoeven hier niet weg.
Is er iemand die het met deze punten oneens is?
Ik doe dat toch ook niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het omging, maar users van vroeger hebben natuurlijk niet meer rechten, praat vooral waarover je wilt praten: als dat alleen over nu en de toekomst is hoor je ons echt niet klagen. Doe dat dan andersom ook niet zou ik zeggen (en nee dit is geen bevel, dit kun je teruglezen in de policy van FOK)
Dat had ik ook genoemd in een quote, maar nogmaals dit staat ook in de Fok-policy waar ik me steeds op baseer. Edit: bij deze is die policy ook daar toegevoegdquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
voeg daar ok even bij dat er geen verschil tussen oldbies en newbies is, en dat die even veel recht van spreken hebben.
Ja nou en? Ik spreek dat toch ook niet tegen? Ik benadruk alleen wat je in hoofdletters hebt staan.quote:nogmaals, ik heb werkelijk met de beste intentie het topic geopend, NIET OM IEMAND WEG TE JAGEN!!!!!!!!!!!
Heel goed, ik ook niet en hopelijk niemand meerquote:
Je hoeft niet zo te zuigen hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
gokje: static wil maar 1 topic
-edit- static laat het over aan Cinna, verrassend![]()
dankje PKquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.
En volgens mij is het nooit de bedoeling van Roos geweest om jou of anderen weg te sturen. En je MOET niet naar een ander topic, Roos doet geen Wilders-praktijken.
Niets te danken, jij hebt niets verkeerds gedaan namelijk. Dat andere mensen een initatief opvatten als een uitzetting, begrijp ik echt niet.quote:
dan heb je weer van die mensen die onder een kloon gaan stemmen, om zo hun zin door te drijvenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
een pol om een beter beeld van de verdeeldheid te krijgen zou geen slecht idee zijn
Man waar lees je dat? die principiële rechten gelden voor allebei! Nieuwe users mogen zeggen wat ze willen en bepalen niks over anderen, oudere users mogen zeggen wat ze willen en bepalen niks over anderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.
Wederom ik heb al ruim en breed uit gelegd dat ik bovenstaande benadruk, iets wat jij nu ook doet, met een veel Wilder voorbeeld dan ikquote:En volgens mij is het nooit de bedoeling van Roos geweest om jou of anderen weg te sturen. En je MOET niet naar een ander topic, Roos doet geen Wilders-praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |