abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89682882
Over dat andere topic, dat gaat toch niet lopen, deze reeks blijft lopen omdat het totaalplaatje van gtst zo ruim en breed is, ik ben hier sinds topic 1 (onder deze naam vanaf topic 35) en ik ga hier echt niet weg. En nee dat was jullie bedoeling vast ook niet, maar ik benoem het toch maar voor de zekerheid. :)
Een heer met stijl
  woensdag 8 december 2010 @ 16:55:10 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89682990
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over dat andere topic, dat gaat toch niet lopen, deze reeks blijft lopen omdat het totaalplaatje van gtst zo ruim en breed is, ik ben hier sinds topic 1 (onder deze naam vanaf topic 35) en ik ga hier echt niet weg. En nee dat was jullie bedoeling vast ook niet, maar ik benoem het toch maar voor de zekerheid. :)
Dat lijkt me nou juist niet :D
  woensdag 8 december 2010 @ 16:57:34 #203
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_89683107
Ik ben blij dat er mensen zijn die netjes en rationeel reageren. Met mijn post heb ik aangegeven dat ik vind dat in dit topic alles gepost moet kunnen worden. Soms gaat het gesprek over de moord op Rutger, dan over de kleren van Lorena en dan over Herman Hogendoorn. Allemaal GTST, allemaal welkom.

Ik veroordeel geen enkele user en ik zou het waarderen als ik ook gewoon kan posten wat ik graag wil. En als ik behoefte heb om wat te typen over seizoen 3 of over Martine Hafkamp, dan wil ik dat gewoon hier kunnen doen. Die reageert, doet dat, die niet reageert doet dat niet.

En ik geloof in de oprechte intentie van de mensen die deze discussie hebben aangehaald, maar ik denk niet dat meerdere topics gaan werken.
"U hoort nog van me!"
pi_89683121
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou juist niet :D
En mij juist wel :D :D

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef roos85 het volgende:

[..]
[q]
nou je mag wel een toontje lager aanslaan!
ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er niet op zitten te wachten om over verhaallijnen/personages van vroeger te lezen.
een apart topic daarvoor te openen is niet eens zo'n slecht idee.
dat jij het er niet mee eens bent, wilt niet zeggen dat het voor het hele forum/topic volgers geldt.
In tegendeel, ik denk dat ik zelfs een toontje, nee een paar octaven hoger aan ga slaan. Zeker als je komt aan de principiële rechten van een fok-user.

Als die mensen er niet op zitten te wachten, waarom een topic over vroeger openen? Waarom niet een topic over GTST van het heden, waarom moeten wij naar een ander topic? Van mij hoeft er niks te scheiden, volgens jullie wel en dan moeten wij nog weg ook? Een beetje de wereld op zijn kop zou ik zeggen :')
Een heer met stijl
pi_89683449
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En mij juist wel :D :D

[..]

In tegendeel, ik denk dat ik zelfs een toontje, nee een paar octaven hoger aan ga slaan. Zeker als je komt aan de principiële rechten van een fok-user.

Als die mensen er niet op zitten te wachten, waarom een topic over vroeger openen? Waarom niet een topic over GTST van het heden, waarom moeten wij naar een ander topic? Van mij hoeft er niks te scheiden, volgens jullie wel en dan moeten wij nog weg ook? Een beetje de wereld op zijn kop zou ik zeggen :')
Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.

En volgens mij is het nooit de bedoeling van Roos geweest om jou of anderen weg te sturen. En je MOET niet naar een ander topic, Roos doet geen Wilders-praktijken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_89683461
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

niemand zegt dat de oude garde weg moet maar de gewone kijkers en users worden eigelijk al verjaagd omdat geen van deze users nog zin heeft om te zoeken naar reacties op de afleveringen van nu tussen de stortvloed aan reacties over the good old days.
en daar hoorde je trouwens sowieso niemand over, tot vandaag dan.
pi_89683581
Ik wil mijn mening enigszins nuanceren. Er hoeven wat mij betreft niet per se twee topics te komen. Het idee was eerst wel uitnodigend omdat ik me al een tijdje erger aan het vele scrollen tot het uiteindelijk over nu gaat. En toen de indruk werd gewekt dat bepaalde users mochten bepalen waar het over gaat in het topic omdat zij wel reageren en anderen(zoals ik) alleen maar kijk werd ik wat meegesleept in de discussie. Nu zie ik dat die indruk eigenlijk alleen werd gewekt door Mickey, en hij heeft aangegeven dat dat niet de bedoeling was, wat goed is om te lezen.

Maar een aantal users hebben me inmiddels overtuigd dat het mijn eigen gemis als ik hier niet meer (of minder) kom omdat ik me erger en het zal jullie maar weinig boeien :)
pi_89683623
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

niemand zegt dat de oude garde weg moet maar de gewone kijkers en users worden eigelijk al verjaagd omdat geen van deze users nog zin heeft om te zoeken naar reacties op de afleveringen van nu tussen de stortvloed aan reacties over the good old days.
daar hoor je niermand over btw.
Dus die users hebben een probleem met praten over vroeger, het is namelijk niet zo dat wij een probleem hebben met reacties over nu. Stel je voor als ik zo zou beginnen 'het is voor mij nogal vermoeiend om reacties over Ludo Sanders te vinden, kunnen mensen die over andere dingen praten niet naar een ander topic?' Dat zou toch ook als een tang op een varken slaan. :')

En daarom haal ik de fok-policy er ook bij in dergelijke topics: leven en laten leven, als je iets niet leuk vindt negeer je het gewoon het is misschien wat meer werk, maar iets anders is niet haalbaar en hoeft ook niet van de moderatie/crew. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 08-12-2010 17:23:48 (typfout) ]
Een heer met stijl
pi_89683692
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Markeerstift het volgende:
Ik wil mijn mening enigszins nuanceren. Er hoeven wat mij betreft niet per se twee topics te komen. Het idee was eerst wel uitnodigend omdat ik me al een tijdje erger aan het vele scrollen tot het uiteindelijk over nu gaat. En toen de indruk werd gewekt dat bepaalde users mochten bepalen waar het over gaat in het topic omdat zij wel reageren en anderen(zoals ik) alleen maar kijk werd ik wat meegesleept in de discussie. Nu zie ik dat die indruk eigenlijk alleen werd gewekt door Mickey, en hij heeft aangegeven dat dat niet de bedoeling was, wat goed is om te lezen.

Maar een aantal users hebben me inmiddels overtuigd dat het mijn eigen gemis als ik hier niet meer (of minder) kom omdat ik me erger en het zal jullie maar weinig boeien :)
Ik weet niet waar het omging, maar users van vroeger hebben natuurlijk niet meer rechten, praat vooral waarover je wilt praten: als dat alleen over nu en de toekomst is hoor je ons echt niet klagen. Doe dat dan andersom ook niet zou ik zeggen (en nee dit is geen bevel, dit kun je teruglezen in de policy van FOK) :)
Een heer met stijl
pi_89683694
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, hallo, jij bent hier mod. :')
Met "zie maar wat jullie ermee doen" blijft deze discussie nog wel een tijd doorgaan en uiteindelijk doet iedereen zijn eigen zin alsnog.
Hou die huilsmiley bij je. Ik ben geen mod van SHO :{w
Noot noot.
  woensdag 8 december 2010 @ 17:11:42 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_89683735
Geen idee wie de andere mod van show is maar dan maar hopen op Static.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_89683785
Ik denk dat ik misschien een oplossing weet waarin iedereen zich kan vinden:

-Praten over vroeger mag, dat gaan we niemand verbieden.

-Praten over toekomst mag, dat gaan we niemand verbieden.

-Wie wil reageren in dat andere topic wilt reageren moet dat zelf weten, maar ze hoeven hier niet weg.

Hier geldt ten allen tijden de Fok-Policy

Is er iemand die het met deze punten oneens is? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 08-12-2010 17:28:04 (Edit na advies Roos85) ]
Een heer met stijl
pi_89683823
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Static en Cinnamongirl
Noot noot.
  woensdag 8 december 2010 @ 17:13:38 #214
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89683828
quote:
Cinnamongirl. Ik laat het even aan haar over, heb helemaal niets met GTST. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 8 december 2010 @ 17:14:20 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89683866
quote:
gokje: static wil maar 1 topic

-edit- static laat het over aan Cinna, verrassend :P
pi_89683982
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat ik misschien een oplossing weet waarin iedereen zich kan vinden:

-Praten over vroeger mag, dat gaan we niemand verbieden.

-Praten over toekomst mag, dat gaan we niemand verbieden.

-Wie wil reageren in dat andere topic wilt reageren moet dat zelf weten, maar ze hoeven hier niet weg.

Is er iemand die het met deze punten oneens is? :)
voeg daar ok even bij dat er geen verschil tussen oldbies en newbies is, en dat die even veel recht van spreken hebben.

nogmaals, ik heb werkelijk met de beste intentie het topic geopend, NIET OM IEMAND WEG TE JAGEN!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89684021
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het omging, maar users van vroeger hebben natuurlijk niet meer rechten, praat vooral waarover je wilt praten: als dat alleen over nu en de toekomst is hoor je ons echt niet klagen. Doe dat dan andersom ook niet zou ik zeggen (en nee dit is geen bevel, dit kun je teruglezen in de policy van FOK) :)
Ik doe dat toch ook niet?
pi_89684051
Ja nou ja, tot die tijd ga ik er vanuit dat hier gewoon de algemeen geldende Fok-policy geldt en daar gedraag ik me dus ook naar. ^O^
Een heer met stijl
pi_89684123
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

voeg daar ok even bij dat er geen verschil tussen oldbies en newbies is, en dat die even veel recht van spreken hebben.
Dat had ik ook genoemd in een quote, maar nogmaals dit staat ook in de Fok-policy waar ik me steeds op baseer. Edit: bij deze is die policy ook daar toegevoegd

quote:
nogmaals, ik heb werkelijk met de beste intentie het topic geopend, NIET OM IEMAND WEG TE JAGEN!!!!!!!!!!!
Ja nou en? Ik spreek dat toch ook niet tegen? Ik benadruk alleen wat je in hoofdletters hebt staan. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik doe dat toch ook niet?
Heel goed, ik ook niet en hopelijk niemand meer ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 08-12-2010 17:26:01 (Zie Edit) ]
Een heer met stijl
  woensdag 8 december 2010 @ 17:26:45 #220
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89684453
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

gokje: static wil maar 1 topic

-edit- static laat het over aan Cinna, verrassend :P
Je hoeft niet zo te zuigen hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_89684638
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Principiële rechten? Goh, dus aangezien jij hier vanaf topic #1 komt mag je je beter voelen dan een ander? Lijkt me niet.

En volgens mij is het nooit de bedoeling van Roos geweest om jou of anderen weg te sturen. En je MOET niet naar een ander topic, Roos doet geen Wilders-praktijken.
dankje PK :*
pi_89684686
een pol om een beter beeld van de verdeeldheid te krijgen zou geen slecht idee zijn
pi_89684691
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

dankje PK :*
Niets te danken, jij hebt niets verkeerds gedaan namelijk. Dat andere mensen een initatief opvatten als een uitzetting, begrijp ik echt niet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_89684746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
een pol om een beter beeld van de verdeeldheid te krijgen zou geen slecht idee zijn
dan heb je weer van die mensen die onder een kloon gaan stemmen, om zo hun zin door te drijven
pi_89684806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Man waar lees je dat? die principiële rechten gelden voor allebei! Nieuwe users mogen zeggen wat ze willen en bepalen niks over anderen, oudere users mogen zeggen wat ze willen en bepalen niks over anderen.
quote:
Wederom ik heb al ruim en breed uit gelegd dat ik bovenstaande benadruk, iets wat jij nu ook doet, met een veel Wilder voorbeeld dan ik :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 08-12-2010 18:11:10 ]
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')