Ik vind het maar niks.quote:
Tja, maar dat is niet zo moeilijk aangezien het maar vier straten heeft: de Kennard Bos-weg, het Martin van Steijn-plein, de Jantien van der Meer-straat en de Rohan Gottschalk-rotondequote:
het is anders nog lang niet zo'n speeltuin als toko!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
rommelig, ook het huis van de Bouwhuisjes.
Ja is ook zo'n volle bende.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
het is anders nog lang niet zo'n speeltuin als toko!
Wat vind je van dr oorbellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom heeft rikkie altijd haar haar zo, los vind ik mooier
oh die heb ik net gemistquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind je van dr oorbellen?
Haha ja dat dus!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef loezzzje het volgende:
Oh wacht, waar Lucas net binnen kwam, zo ga je naar de voordeur toch?
Ik snap er echt geen reet van
Het is echt heeel vaag nuquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Crohnjurist het volgende:
De indeling van die kamer klopt echt niet meer!
Als je door die deur links gaat dan ga je naar de voordeur, en rechts kan niet. Dus hoe kan Lucas daar dan vandaan komen, tenzij hij van buiten kwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop