twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
Maar voor Jack geldt het wel als straf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dat straffen noemt, nadat Martine Ludo's geld had versnippert vloog hij haar ook goed naar de keel. Maar of dat een straf is.....ik kan alleen voor mezelf spreken en ik ervaarde dat niet zo.
Bovendien gaat het ook om de duur, Jack en Charlie (laten we haar niet vergeten) hebben Nick dat inderdaad laten geloven? Maar hoelang? Een maand of 2, dat is wel iets anders dan een jaar of 2. Die hele strijd tussen Jack en Nick eindigde trouwens redelijk gelijk en begon niet om zo een kleinzielige reden als 'niet met iemand om willen gaan'.
Maar vreemdgaan kan wel worden goedgepraat omdat iemand net zijn zoon heeft begraven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
En wat te denken van het feit dat ze de kids van Ludo/Janine wou vervreemden van hun, omdat ze geen kinderen kan krijgen.
Absoluut, want die had er maanden van te lijden, Maxime liep een half uur later weer schaterend en pesterig rond. Wederom is er een verschil als dag en nacht tussen de duur en het effect van de poging.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar voor Jack geldt het wel als straf?
Absoluut niet, maar dat Nick Jack dood wilde hebben ook niet (hij wist het toen nog niet van Valentijn, dus het was niet daarom). Dit is nou echt conflict waarbij beiden geen zuiver geweten hadden en in een remise is geëindigd.quote:Dat Jack Nick liet geloven dat Valentijn dood was, had ook geen goede reden.
Wietquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Is hier al bekend wie er een weekje terugkomt in GTST?
*ZUCHT*quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar vreemdgaan kan wel worden goedgepraat omdat iemand net zijn zoon heeft begraven?
En Maxime heeft allang geaccepteerd dat ze hun tante is, niet hun moeder.
Toen hij wegging wel ja. maar nu met Lucas en Ludo zijn er weer volop mogelijkheden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano zo graag ?
Zijn rol was wel op toen ie ging. Ben benieuwt hoe die zich staande zou houden.
Ik vond niet echt dat zijn rol op was toen. Vooral tussen Ludo en hem werden er steeds weer ijzersterke verhaallijnen bedacht. Hij had Yasmin toen en Lucas. Ook kon die strijd met Nick over te lange termijn worden getild. Zijn verhaallijn was op een gegeven wel op, maar het personage nog niet. Althans dat vond ik destijds.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano zo graag ?
Zijn rol was wel op toen ie ging. Ben benieuwt hoe die zich staande zou houden.
Dat is voor de acteurs die een personage hebben gespeeld, niet voor de personages zelf. Volgens mij is Raynor Arkenbout nog in leven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:13 schreef MissN het volgende:
hee Edwin moet nog in de 'in memoriam'!!
Hij zat vanmiddag in ieder geval nog aan het bierquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is voor de acteurs die een personage hebben gespeeld, niet voor de personages zelf. Volgens mij is Raynor Arkenbout nog in leven.
Zag hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:16 schreef MissN het volgende:
ja oeps kwam er 3 seconden later ook achter hihi.......
toch blijven we ijdele hoop houdentwitter:Basmuijs twitterde op woensdag 01-02-2012 om 23:07:33@KreezieBee #gtstSorry! Stefano heeft het veel te druk in New York... reageer retweet
Ach hopen kan geen kwaad..quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:21 schreef roos85 het volgende:
toch blijven we ijdele hoop houdentwitter:Basmuijs twitterde op woensdag 01-02-2012 om 23:07:33@KreezieBee #gtstSorry! Stefano heeft het veel te druk in New York... reageer retweet
twitter:knbos twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:38:42@team_maxime dat krijg je als blvd doet alsof er weet niet wat terugkomt... Is onze keus ook niet! #enhetismaareenweek reageer retweet
Ik weet nieteens wie dat is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef roos85 het volgende:
Zo Kennard is ook lekker duidelijk over boulevard:twitter:knbos twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:38:42@team_maxime dat krijg je als blvd doet alsof er weet niet wat terugkomt... Is onze keus ook niet! #enhetismaareenweek reageer retweet
De uitvoerend producent van GTST.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wie dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |