Nee, zijn bek houden en vervolgens een inval krijgen van de politie, daar doet die ( haar ) goed aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Beter verraad ie zn kind en vriendin jahij is niet van de NSB hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad. Kunnen jullie niet eens ophouden met jullie eeuwige Maxime/Nick ruzie? Het loopt toch op niets uit.quote:
Op niets? Jij hebt zeker de shortie nog niet gezien... haha. Morgen, oeeeehquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Kunnen jullie niet eens ophouden met jullie eeuwige Maxime/Nick ruzie? Het loopt toch op niets uit.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
Haha de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Eh jawel, ze heeft iets gruwelijks gedaan en dat nog aan haar broer opgebiecht ook, mocht je twijfelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze aan Ludo heeft opgebiecht, daar is Nick net zo schuldig aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh jawel, ze heeft iets gruwelijks gedaan en dat nog aan haar broer opgebiecht ook, mocht je twijfelen.
Tuurlijk wel. Zij doet Nick iets gruwelijks aan en stookt zijn hele familie tegen hem op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ze aan Ludo heeft opgebiecht, daar is Nick net zo schuldig aan.
Maar deze "wraak" is voor iets wat ze helemaal niet heeft gedaan.
Waarom om deze mooie TT ?quote:
Voor een vete die hij is begonnen en waar hij net zo hard aan meedeed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij doet Nick iets gruwelijks aan en stookt zijn hele familie tegen hem op.
Hij doet haar iets gruwelijks aan en steekt diezelfde familie tegen haar op.
Zo moeilijk is het allemaal niet, hoor.
Nee joh, Maxime verdient een aureooltje boven haar schijnheilige hoofd want die heeft echt niks verkeerd gedaan, nooit niet /sarcasm.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij doet Nick iets gruwelijks aan en stookt zijn hele familie tegen hem op.
Hij doet haar iets gruwelijks aan en steekt diezelfde familie tegen haar op.
Zo moeilijk is het allemaal niet, hoor.
Ik lees al jaren mee op Fok en moet het nu toch even kwijt; wat vind ik jou ontzéttend betweterig en vervelend..quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor een vete die hij is begonnen en waar hij net zo hard aan meedeed.
Het grote verschil is dat Maxime hier helemaal niks mee te maken had.
Zo moeilijk is dat inderdaad niet.
Ik post nog niet eens een jaar op FOK! ...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee op Fok en moet het nu toch even kwijt; wat vind ik jou ontzéttend betweterig en vervelend..
18.000 post binnen 9 maanden. Ik kom elke dag wel een paar van jou tegen, vaak heel erg ergerlijk. Ben je jezelf misschien niet eens bewust van, dat kan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik post nog niet eens een jaar op FOK! ...
En dit topic gaat nog altijd over GTST, niet over mij persoonlijk.
Er zijn ook genoeg mensen op FOK! die ik strontvervelend vind.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
18.000 post binnen 9 maanden. Ik kom elke dag wel een paar van jou tegen, vaak heel erg ergerlijk. Ben je jezelf misschien niet eens bewust van, dat kan.
Ik wou het alleen even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |