SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 03-05-2011 00:00:20 ]Een heer met stijl
Basterd? Let op je woorden hè kerelquote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
You beat me 2 it u basterd ,
Great minds think alike;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mij ook nietze doen maar ,
al vond ik mijn foto van de cliffhanger met Danny van dit jaar dan wel weer leukZie mijn gewijzigde OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Klopt, in dat stuk van je staat dat Lorena in hem geïnterresseerd is, aangezien hij een beetje te oud voor haar is, zou het weleens om een andere reden kunnen zijn.quote:
Maar die man zag er toch ook weer niet zo oud uit ? midden veertig en Lorena is eind twintig ?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, in dat stuk van je staat dat Lorena in hem geïnterresseerd is, aangezien hij een beetje te oud voor haar is, zou het weleens om een andere reden kunnen zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zeker niet, ik heb het al aangekaart in het FB topic. Ook ik maak weleens typfouten uit vermoeidheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
"Waar we Maxime en ook Danny door het slijk halen van willen."
Dat is toch geen goed Nederlands?
Vooral bij de mannelijke kijkers (en ook enkele vrouwelijke, gezien jou reactiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:21 schreef sherezade het volgende:
danny heeft van het begin af aan geen toegevoegde waarde aan de serie enkel alleen een hoge irritatiefactor![]()
![]()
Als ik het goed begrijp kan ze niks met haar hand. Ze kan dus nog wel een tas aan haar arm hangen maar niet meer dingen vastpakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik blijf me verbazen over Nina's arm, ze kwam binnen met aan beide armen een boodschappentas en tijdens het uitpakken was hij weer lam *vaag*
Nina is niet verlamd aan haar hand, ze is gestoord in haar fijne vingermotoriek. Dit bestaat (helaas) echt. Dit betekent dat je geen ingewikkelde coördinerende functies met je hand kan uit voeren, maar wel de simpele (meer lompe), basale dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kan ze niks met haar hand. Ze kan dus nog wel een tas aan haar arm hangen maar niet meer dingen vastpakken.
Ik ben ook een vrouw, maar ik vind Danny totaal niet bijzonder, ik vind Jan kooiman gewoon niks.. Dus ik 'bakvis' niet meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vooral bij de mannelijke kijkers (en ook enkele vrouwelijke, gezien jou reactie) Maar bij de meeste vrouwelijke kijkers in de categorie "Bakvissen" mag het van hen alléén maar om Danny draaien
Mister Playmobil PlakhaarTis net Justin Bieber, ook zo'n droeftoeter van niveau
Aha... Bedankt voor de uitleg, dan snap ik het wel..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nina is niet verlamd aan haar hand, ze is gestoord in haar fijne vingermotoriek. Dit bestaat (helaas) echt. Dit betekent dat je geen ingewikkelde coördinerende functies met je hand kan uit voeren, maar wel de simpele (meer lompe), basale dingen.
Die makers denken waarschijnlijk zelf ook door Rik op een bepaalde manier neer te zetten, symphatie te kweken bij de kijker voor Charlie en Danny. Voor mezelf sprekend: mooi niet dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:21 schreef Countess het volgende:
Van rechtswege snap ik de arrestatie van Rik wel, maar moreel gezien vind ik het walgelijk.
Danny is zo´n lafaard en zeer onmannelijk. Watjes als Danny kunnen niet meer vechten en bellen gelijk de politie als iemand ze aanraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |