En dit is nou precies waarom dat homo-gedoe me de strot uitkomt.quote:
Spijker op de kopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dit is nou precies waarom dat homo-gedoe me de strot uitkomt.
Om iets recht te praten draaien we desnoods de wereld om.
Waarom is het niet genoeg als een hetero zegt, okay, so be it, jij bent anders, veel plezier ermee.
Gaan ze klagen dat hetero's sex hebben en je er naar zou moeten kijken.![]()
Sorry Luna, niet direct naar jou bedoeld, weet niet eens of je lesbisch bent, of alleen sympathisant voor de homoscene, maar het is normaal.
Je moet even naar de PI kijken..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom is het niet genoeg als een hetero zegt, okay, so be it, jij bent anders, veel plezier ermee.
Sorry Luna, niet direct naar jou bedoeld, weet niet eens of je lesbisch bent, of alleen sympathisant voor de homoscene, maar het is normaal.
Ik krijg nog steeds last van vervangende schaamte als ik Sjors hoor zeggen wat ze allemaal met Bing gaat doen, OMDAT ze tegenwoordig bij het OM werkt. Heb nog even teruggekeken, want ik vroeg me af wat ze nou precies gezegd had.
kusje Xquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:48 schreef DeLuna het volgende:
En ik ben gewoon van uit de kast op de kast gejaagd door homohatend twitter.![]()
Mijn welgemeende excuses.
Oja, maar zulke dingen roepen veel mensen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik krijg nog steeds last van vervangende schaamte als ik Sjors hoor zeggen wat ze allemaal met Bing gaat doen, OMDAT ze tegenwoordig bij het OM werkt. Heb nog even teruggekeken, want ik vroeg me af wat ze nou precies gezegd had.
Moest jij wel verplicht kijken naar die homo sex scene dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja ik snap al die ophef niet hoor. Er gebeurt amper wat. 5 kusjes en wat gestreel, meer gebeurt er niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Moest jij wel verplicht kijken naar die homo sex scene dan?
Nee natuurlijk niet, zou nog bij moeten komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Moest jij wel verplicht kijken naar die homo sex scene dan?
Check! Maakt niet uit hoor.quote:
quote:Ophef rondom homoscènes in GTST
van onze redactie
AMSTERDAM - In Nederland is een digitale discussie losgebarsten rondom de homoscènes in de populaire soap Goede Tijden Slechte Tijden.
De relatie tussen Edwin en Lucas houdt de kijkers van GTST momenteel nogal bezig. Nadat de twee lovers voor het eerst met elkaar zoenden, en de scene een licht erotisch tintje kreeg, gaan fans in heel Nederland met elkaar in discussie over het onderwerp. Op veel fora en sociale netwerksites vragen de fans zich af om een homoscène in de populaire soap wel kan.
Sommige kijkers hopen dat het geaccepteerd wordt en dat de schrijvers van de soap er zelfs een heuse relatie van maken. Andere fans kunnen de liefdesscènes niet aanzien.
Popstars-jurylid Maurice Wijnen is daarentegen zeer positief over de ontwikkeling in de soap. Dat mensen bekrompen reageren op de homoverhaallijn in GTST bewijst alleen maar hoe goed en hoe nodig het is dat de serie dit behandelt!
Zit ik me te verheugen op een rake klap, zal het vast weer mild aflopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef sherezade het volgende:
ben benieuwd hoe het afloopt tussen Rik en Danny
Het wordt een druilerige discussie met een hoop 'hoe kun je dit nou doen' en 'sorry''s, maar daarna is alles weer vergeven en vergeten. Rik is veel te slap om een echtscheiding door te voeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:15 schreef Countess het volgende:
[..]
Zit ik me te verheugen op een rake klap, zal het vast weer mild aflopen.
ja en eens lekker uitgekotst te worden door heel meerdijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:20 schreef Countess het volgende:
Charlie zou het wel verdienen om eens, zij het met enig tijdsverlies, lik-op-stuk behandeld te worden
Hopelijk schopt hij Danny de serie uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef sherezade het volgende:
ben benieuwd hoe het afloopt tussen Rik en Danny
Tsja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hopelijk schopt hij Danny de serie uit.
Ja Rik verdient veel beter...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja.
Het koppel Rik en Charlie ben ik wel zat eigenlijk. Zo ga je toch niet met elkaar om, als getrouwd stelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |