Dat vond ik echt een mooi moment: alleen dat zwarte beeld en dat zachte geluid eronderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:06 schreef Frey het volgende:
Toch doet die scheur op het eind echt vermoeden dat de hele tent instort en vervolgens ook dat beeld op zwart met die stilte.
Frederik is er inderdaad wel héél erg gemakkelijk uitgegaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Frederik niet meer bij de huidige cast?
Ik weet het niet hoor ... hij nam wel heel makkelijk afscheid en staat nog steeds bij de huidige cast op wikipedia.
Oh wacht, nu niet meer.
Met Jef nog in de serie en natuurlijk ook zijn neefje Jack, is er zeker wel wat mee te doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop overigens dat hij ooit nog eens terugkeert
Jan-Henk zit trouwens ook al meer dan 30 jaar onschuldig in de gevangenis
Daarom juistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Met Jef nog in de serie en natuurlijk ook zijn neefje Jack, is er zeker wel wat mee te doen.
Joop Wittermansquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop overigens dat hij ooit nog eens terugkeert
Jan-Henk zit trouwens ook al meer dan 30 jaar onschuldig in de gevangenis
quote:De zomercliff was ...
Super spannend. 77%
Vet romantisch. 23%
Aantal stemmen: 12308
Waarna het weer in zijn rug schietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Ik zie Jan Henk al werken bij Noud Bouwt. Kan hij die slappe Danny flink op zijn klote geven.
"Werken luilak!" en hij geeft hem een schop.
Danny voelt zich mishandeld en de slappeling geeft Jan Henk aan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Danny voelt zich mishandeld en de slappeling geeft Jan Henk aan.
Uiteraard gaat de zaak naar neef Jack.
Wat?! Nog meer kijkers dan de cliff van seizoen 16???quote:21ste cliffhanger van GTST trekt 1,5 miljoen kijkers
De 21ste cliffhanger van GTST heeft gisteren 1.502.000 kijkers getrokken. Daarmee is het de best bekeken cliffhanger in jaren van de soap. Gisteren zagen de kijkers hoe Wiet de trekker overhaalde en zorgde voor een enorm drama bij het feest van Nina en Noud.
De aflevering behaalde een marktaandeel van 28,2%, op 10 juni van dit jaar na het hoogste van dit seizoen. Bovendien werd de cliffhanger in de hele geschiedenis van GTST nog nooit zo laat vertoond. Vorig jaar keken er beduidend minder mensen naar de slotuitzending van het seizoen. Toen zaten 'slechts' 1.018.000 kijkers voor de buis om te zien wie de vader van Sjors is en hoe zij en Lorena bedreigd werden door restanten van de overvallers.
Ook de jaren daarvoor scoorde de soapserie minder kijkers met de cliffhanger. In 2009 wist de cliff 1.151.000 kijkers te bereiken, in 2008 991.000 kijkers, in 2007 1.120.000 kijkers, in 2006 1.498.000 kijkers en in 2005 1.129.000 kijkers.
Morgen kun je de resterende kijkcijfers van deze week lezen op deze blog. GoedeTijden
BIJNA de hele cast. Jef is er nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef Frey het volgende:
En wat nog genialer is ten opzichte van zomercliff 14, is dat nu de hele cast op 1 plek is.
Ik ookquote:Ik ben echt zo benieuwd naar het vervolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |