Wat leeeuuk.quote:Jan Kooijman vader geworden
Dochter voor GTST-ster
Jan Kooijman (30) is vader geworden. Zijn vriendin Henna Lee is zondag bevallen van hun eerste dochter. Dit liet de acteur maandagmiddag zelf weten via Twitter. "Gisteren geboren: Logan Kooijman. Het mooiste meisje van de wereld."
Het was al bekend dat de GTST-ster een meisje zou krijgen. "Vanaf deze zomer heb ik twee mooie vrouwen in huis. Fantastisch", twitterde hij in februari. Het is het eerste kindje voor Jan en zijn vriendin. De twee, die elkaar in de danswereld ontmoetten, zijn al ruim 10 jaar samen.
Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=129591
Wie dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij sommige mensen denk ik overigens wel dat ze in het echt even irritant zijn als in hun rol
Het gaat me ook om het personage. Zij mag alles fout doen, maar de rest niet. En nu komt het me gewoon echt de neus uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marly van de Velden vind ik wel symphatiek overkomen doorgaans eigenlijk, Nina is een rol hè
Ik dacht eens een keer geen namen te noemen, maar als je er op staat:quote:
Ken je hem irl?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bing vind ik in real life ook niet zo'n leuk iemand.
Hij komt dan in mijn ogen niet al te snugger over om het maar zo te zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar uit interviews en dergelijke.
Ik heb zelden iets gezien, maar wat ik van gezien heb, vind ik hem wel meevallen hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar uit interviews en dergelijke.
Nu nog de Ludo tune.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef PeterKelder het volgende:
Maar weer on-topic: eindelijk weer de echte Ludo
Maakt opzich niet uit: de tune is in zijn geheel gewoon fantastischquote:
Wauw, mooi gemaakt. Maxime valt wel mooi neer hier na het schot.quote:
Ook een juweeltje. Die Rosa, wat een lieverd.quote:
Hier hoor je ook de andere dramatische Sanders tune, meer hun familie tune.quote:
quote:Robin 1 jaar als Rikki en een ander groots GTST nieuwtje. Zo direct in Boulevard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |