abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97857752

Omdat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt :')

Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ook :') Charlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Moofasah het volgende:

Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan. Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer :r
en omdat Charlie dit personage moest vervangen, maar nooit aan haar kon tippen:

Op een GTST zonder Charlie _O_

Handige links:
De officiële GTST site
De GTSTCourant
Bol.com

De Topicreeks

- De OP -

Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:00:03 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97857825
Kim O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:00:56 #3
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97857885
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Lucas?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?
Edwin heeft best wel wat verkeerd gedaan bij mij. Hij heeft zijn vader schandelijk behandeld, maar gelukkig heeft hij dat weer enigszins goedgemaakt.
Wat ik tegen Lukas heb? Ik heb een natuurlijke afkeer van types als Lukas, egocentrisch, zichzelf altijd op de voorgrond plaatsend, het leven is voor hem slechts een groot feest waar anderen figuranten zijn.
Eerlijk gezegd ik denk dat ik irl ook niet gecharmeerd zou zijn van Lukas. Als ik hem zie op tv dan is hij niet veel anders dan in de soap.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 07-06-2011 21:25:24 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97858025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Lucas?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Het is allereerst niet vanzelfsprekend dat iedereen dit zo ziet en hij heeft mijnerziends elke keer (maar 1 overigens) wel een reden gehad om het uit te maken.
quote:
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Of ik heb niet opgelet of ik heb het gewoon echt niet gemerkt, het ging toch soepel tussen ze vandaag? :?
quote:
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?
Bij mij zeker wel hoor, elke keer als ie meedoet met Anton afvallen doet ie in mijn ogen iets fout _O-
Een heer met stijl
pi_97858092
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien. Maar ik lees alweer dingen over Edwin en Lucas. Laat ik daar nu echt geen zin in hebben :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:07:32 #6
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97858370
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 @ 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lucas is een irritante rel nicht die overal maar moet vertellen hoeveel homo´s hij in New York gehad heeft. Terwijl Edwin is gewoon een relaxte kerel die toevalig ook op jongens valt, Edwin is een persoonlijkheid terwijl Lucas draait om homo dit homo dat homo zus homo zo.

Edwin doet precies hetzelfde. Hoevaak heeft hij nu wel niet het woord 'homo' of 'gay' in een gesprek gebruikt, terwijl dat niet eens het onderwerp is?
En overal boos om worden noem ik nou niet bepaald relaxt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Of ik heb niet opgelet of ik heb het gewoon echt niet gemerkt, het ging toch soepel tussen ze vandaag? :?
In het begin wel. Later werd Edwin boos dat hij waarschijnlijk een slecht cijfer zou halen op z'n toets en gaf hij Lucas hiervan de schuld, terwijl het toch duidelijk zijn eigen schuld is
Als hij wil studeren en niet wil feesten, moet hij dat gewoon doen, en niet achteraf tegen Lucas gaan zeuren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_97858632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Edwin doet precies hetzelfde. Hoevaak heeft hij nu wel niet het woord 'homo' of 'gay' in een gesprek gebruikt, terwijl dat niet eens het onderwerp is?

[..]

In het begin wel. Later werd Edwin boos dat hij waarschijnlijk een slecht cijfer zou halen op z'n toets en gaf hij Lucas hiervan de schuld, terwijl het toch duidelijk zijn eigen schuld is
Als hij wil studeren en niet wil feesten, moet hij dat gewoon doen, en niet achteraf tegen Lucas gaan zeuren.
Och in een relatie krijg je dit soort dingen altijd, van die kleine onterechte verwijtjes die een middag later weer rechtgetrokken worden. Dit gebeurt ook zo vaak tussen Janine en Ludo, waarbij Janine zich in mijn optiek vaak gedraagt naar Ludo toe als Lucas in jouw optiek naar Edwin.

Ik vraag me net als Thunderbitch wel af waarom je zoveel meer hebt met het koppel Lucas-Edwin dan met andere koppels die dus dezelfde akkefietjes meemaken?
Een heer met stijl
pi_97858741
Hahaha, Bing met zijn geesten. Hij zal echt een goede vader zijn voor Lana, goed gezien Sjors :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:18:08 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97859012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Och in een relatie krijg je dit soort dingen altijd, van die kleine onterechte verwijtjes die een middag later weer rechtgetrokken worden. Dit gebeurt ook zo vaak tussen Janine en Ludo, waarbij Janine zich in mijn optiek vaak gedraagt naar Ludo toe als Lucas in jouw optiek naar Edwin.

Ik vraag me net als Thunderbitch wel af waarom je zoveel meer hebt met het koppel Lucas-Edwin dan met andere koppels die dus dezelfde akkefietjes meemaken?
Ik vind Lucas en Edwin helemaal niks.
Maar ik vind dat Edwin hem slecht behandelt en Lucas laat dat steeds toe.
Ze gaan steeds uit elkaar en hebben constant ruzie.
Dan vraag ik me af: waarom willen de schrijvers het zo nodig een koppel maken?

Misschien wordt het iets beter als de rol van Edwin gerecast wordt met iemand die wél kan acteren.
Zelfs Jan Kooijman is nog een betere acteur dan Raynor Arkenbout.
pi_97859182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ze zijn toch maar 1 keer uit elkaar geweest? Die ene keer toen Edwin dacht dat het niet goed zou komen tussen Lucas en Anton? Waarom ze dat willen: ze willen Lucas gewoon een vast castlid als vriend geven.
quote:
Misschien wordt het iets beter als de rol van Edwin gerecast wordt met iemand die wél kan acteren.
Zo slecht vind ik hem niet acteren persoonlijk.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:45:02 #11
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97860658
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kim O+
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:53:49 #12
268260 Dr.Mikey
pi_97861329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

Ik vind die Edwin een prima kerel, Het is me nog niet opgevallen dat hij overal homo of gay tussen gooit eigenlijk, En verder is het gewoon een normale gast, Ik vind het niet meer dan logisch dat hij het niet trekt als zijn partner probeert zijn vader kapot te maken.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:54:00 #13
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97861336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat aan het eind van de aflevering van vandaag zou je nog kunnen wijten aan examenstress van Edwin. ( Alhoewel ik het persoonlijk onvolwassen gedrag vind.)
Maar ik vind ze als stelletje ook helemaal niets. Die Raynor vindt het volgens mij ook niet leuk om steeds als homo te moeten acteren.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:56:09 #14
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97861452
Stel dat Lieke een keer zou stoppen, dan zie ik ze er ook nog wel voor aan dat ze de rol wederom recasten. Ze zijn toch zo dol op het personage. :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:58:02 #15
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97861590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Frey het volgende:
Stel dat Lieke een keer zou stoppen, dan zie ik ze er ook nog wel voor aan dat ze de rol wederom recasten. Ze zijn toch zo dol op het personage. :')
Dan mag Tamara Brinkman terugkomen, die deed het leuk :)

en Kim _O_ wat een tof wijf _O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:05:21 #16
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_97862095
Charlie is als karakter irritant maar het helpt bij mij ook niet mee dat ik Lieke van Lexmond ook steeds irritanter begin te vinden en tot overmaat van ramp duikt ze nu zelfs op in het Etos boekje.... :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:08:46 #17
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97862330
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Starlie het volgende:
Charlie is als karakter irritant maar het helpt bij mij ook niet mee dat ik Lieke van Lexmond ook steeds irritanter begin te vinden en tot overmaat van ramp duikt ze nu zelfs op in het Etos boekje.... :')
Het lijkt wel of er een (hardnekkig) Lieke virus heerst, zo'n beetje overal duikt ze op :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 22:19:36 #18
43556 miss_dynastie
pi_97863143
Oh jee, Rik viel harder dan Anita werd aangereden destijds... als 'ie het maar overleeft :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:27:00 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97863725
Wil de echte Rik nu opstaan?
pi_97863849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jee, Rik viel harder dan Anita werd aangereden destijds... als 'ie het maar overleeft :')
Je hebt de impact en je hebt de val, als een trein tegen je aanrijdt met 5 km/u kan dit al een lethale impact zijn (of je erg beschadigen) terwijl dit niet zo is als iemand je een vuistslag geeft met een hogere snelheid en je in beiden gevallen valt, door een hogere massa ;)

quote:
F*t=m*v

F=kracht (Newton)
t=tijd (seconden)
m=massa (massa)
v=snelheid (meter per seconde)

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Stoot_%28natuurkunde%29
Een beetje overdreven misschien, maar ik kon het niet laten :P
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:30:44 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97864005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
_O- _O- _O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik vind die Edwin een prima kerel, Het is me nog niet opgevallen dat hij overal homo of gay tussen gooit eigenlijk, En verder is het gewoon een normale gast, Ik vind het niet meer dan logisch dat hij het niet trekt als zijn partner probeert zijn vader kapot te maken.
Daar is Lucas allang mee gestopt, en hij deed het alleen maar omdat Anton hem het ziekenhuis in had geslagen. Ik vind het logisch dat hij wraak wou nemen.
Maar Lucas laat Anton nu toch gewoon met rust?
Dan heeft Edwin ook geen reden meer om zo tegen hem te doen.
Daarnaast vond ik het behoorlijk hypocriet dat hij het eerst met Lucas eens was over het niet liegen over het incident in de praktijk, en toen opeens van mening veranderde, en verwachtte dat Lucas dat ook deed.
En toen Lucas dat niet deed, maakte hij het uit. :{
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:30:53 #22
268260 Dr.Mikey
pi_97864017
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het lijkt wel of er een (hardnekkig) Lieke virus heerst, zo'n beetje overal duikt ze op :')
Als zij of Jan Kooiman op tv voorbij komt en het is geen gtst dan zap ik hard weg.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:31:32 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97864063
Bij Anita hadden ze gewoon echt iets met haar Hiv moeten doen. Dat had zo'n mooie verhaallijn kunnen worden.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 22:33:17 #24
43556 miss_dynastie
pi_97864198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je hebt de impact en je hebt de val, als een trein tegen je aanrijdt met 5 km/u kan dit al een lethale impact zijn (of je erg beschadigen) terwijl dit niet zo is als iemand je een vuistslag geeft met een hogere snelheid en je in beiden gevallen valt, door een hogere massa ;)

[..]

Een beetje overdreven misschien, maar ik kon het niet laten :P
Kan ik hieruit afleiden dat jij de Anita-situatie niet ongeloofwaardig vond? :o

En jaaaa, Anita had beter aan HIV kunnen overlijden, Frey. Maar de schrijvers zijn Hiv helemaal vergeten, of ze denken dat het een nieuw soort Mona-toetje is...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:35:44 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97864356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kan ik hieruit afleiden dat jij de Anita-situatie niet ongeloofwaardig vond? :o

En jaaaa, Anita had beter aan HIV kunnen overlijden, Frey. Maar de schrijvers zijn Hiv helemaal vergeten, of ze denken dat het een nieuw soort Mona-toetje is...
:')
Oh mijn God. _O-
Toetje van de Maand: HIV-pudding? 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')