Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nina is ook erg
[..]
Ik vond de "Aukje" Charlie juist verschrikkelijk, wat een aanstelster was dat zeg..
Hoop dat Nick een lange tijd in Meerdijk blijft, en hij weer bij Charlie komt
Omdat Nick en Charlie een geweldig koppel waren.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.
Nou met het deel over de Aukje-Charlie ben ik helemaal met je eens..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.
Nick was echt een briljant personage, en geweldig door Christophe neer gezet.quote:Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg.![]()
en dat ligt dus aan die achterlijke schrijvers.quote:De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen.![]()
quote:Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert
zie:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen.
Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien.
In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien.
Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
Arme Noud.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten!
Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens.
[..]
Arme Noud.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.
Die aanrijding was een ongeluk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden![]()
![]()
Dat is wel erg drastisch, maar wel doeltreffend, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosie
Ja zoals Wiet,Sjoerd, Dannyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:02 schreef Frey het volgende:
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.
Ze zit nu in de leader.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.
Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja zoals Wiet,Sjoerd, Danny
De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.
jij bent echt anti Charlie hequote:Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.
dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..quote:Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.
Ik denk dat ik het onderwerp Lorena/Maxime vs Frederik wel ga volgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
(...)
Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.
Nee inderdaad. Het stoort me ook gewoon vreselijk dat Rik zich zo slap opstelt. Hij had die hoer vanaf het eerste moment dat hij het ontdekte de deur uit moeten trappen en haar daar moeten laten. Nee wat doet hij: ''Kamer meisje? Schat kom weer bij mij wonen, dan kun je daar lekker schoonmaken''quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie.![]()
![]()
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt
Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ookCharlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.
Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.
Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.quote:Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..
[..]
Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot.quote:jij bent echt anti Charlie he
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personage
En dat moet ie weer worden ook vind ikquote:dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man
Dat is zeker geen pretje, maar aan de andere kant, ze heeft jaren lopen zuigen tegen mensen. Ze heeft dag in dag uit, uur in uur uit zitten irriteren, pesten, treiteren. Een langzaam tergend proces over de lange duur. Dit wordt nu verrekend met een incidentje van een minuut of 4 en het is inderdaad wel een verkrachting dus degene die Maxime gestrafd wilden zien kunnen ook niet zeggen dat ze er mee weg is gekomen. Echter ons wordt zo wel een even langzame, tergende wraakactie richting Maxime wordt onthouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.
Dit is inderdaad zo ongelooflijk waarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt
Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ookCharlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz).quote:Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt
Groot gelijk! Ook dat hele gedoe rondom de verzonnen kanker van Barbara. Nou ze is 3 weken genegeerd, deed alsof ze van een brug wilde springen en alles was weer koek en eiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo ongelooflijk waar
[..]
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz).
En ook dit is een reden waarom ik een bloedhekel heb aan het personage Charliequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan. Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer
Ja zij is echt goed. En daarbij schijnt het ook een leuk mens te zijn in het echt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]
Tracyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.
Ik hoop het ook, het zou leuk zijn als hij weer zo als in het begin wordtquote:[..]
Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.
[..]
Aukje Charlie vond ik echt niks, Lieke Charlie vond ik het begin (toen met de revalidatie en haar relatie(s) met Nick) een stuk beter te pruimen.quote:Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot.![]()
zie hierboven.. maar ik probeer er bij te bedenken dat de schrijvers hier debet aan zijn.quote:Anti Charlie? Ja dat kun je wel stellen, ik heb de indruk dat je dat vervelend vindt. Dit hoeft echter niet, want het is slechts mijn mening (al schijn ik niet de enige te zijn). Het hoeft geen afbreuk te doen aan hoe jij over haar denkt.
eenschquote:[..]
En dat moet ie weer worden ook vind ik
Grappig dat Bas Muis en Fajah Lourens samen in een film gaan spelenquote:DEN HAAG - Bas Muijs is vanaf 5 september te zien op het witte doek. Op Twitter meldt de Haagse acteur de releasedatum van zijn nieuwste speelfilm: 'Als je verliefd wordt'.
Muijs speelt de hoofdrol in de nieuwe film van producent Rob Houwer, aanvankelijk aangekondigd onder de werktitel 'Stiletto's'. Het is zijn eerste hoofdrol in een speelfilm. Andere rollen zijn er voor Fajah Lourens, Casper van Bohemen en Elle van Rijn. De opnames zijn gemaakt in onder meer Wassenaar en Hoogmade. Regisseur is Hans Scheepmaker.
Het is de eerste speelfilm van producent Houwer in vijf jaar tijd. In de jaren 70 en 80 maakte hij samen met Paul Verhoeven de klassiekers 'Turks Fruit', 'Soldaat van Oranje' en 'De Vierde Man'.
Muijs was eerder onder andere te zien in de soap Pauwen en Reigers van Omroep West.
Bron: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/51731
Ik moest je post zeker 3 keer lezen voordat ik hm begreep. Had namelijk de scene zelf niet helemaal gezien, behalve dat Charlie bij hun langskwam. Ik dacht al: wanneer is Bianca vreemdgegaan en met wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor Bianca, je gezin ten grabbel gooien, vreemdgaan voor je huwelijk met je zwager in spe, vervolgens wekenlang na je huwelijk vreemdgaan en dan van die man weer terug gaan naar man nummero 1 zijn alleen maar wat misverstanden.
Ja, maar Charlie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is iedereen blij voor rick, terwijl zijn vrouw z´n broer neukte en het zo wilde houden![]()
In normale werelden worden zulke mensen uitgekotst.
Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar Charlie.![]()
Btw, Rick is in het verleden ook weleens vreemdgegaan toch? Toen hij met Anita was.
Ik ben juist blij dat ze niet teveel op rik lijktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Starlie het volgende:
Ohhh ik hou van Rikki!!!! Qua uiterlijk ook goed gecast, vind dat ze wel wat van Rii wegheeft!
Nee indd. Ze probeert Rikki om te lullen maar het maakt helemaal niets uit wat Rikki vindt, behalve als ze het met Charlie eens is. Vreselijk, zulke mensen. Charlie zit er niet eens mee dat Rikki dit niet wilt. Ze walst en zo overheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En zo zie je maar weer, wat Charlie wilt telt, wat Rikki wilt/voelt maakt als puntje bij paaltje komt geen bal uit
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charliequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen.
Ooh, maar dat is zeker. Wat ziet hij überhaupt in Charlie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charlie
Ze zijn zo schattig samenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Sjoerd en Rikki trouwens wel leuk samen.
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik.quote:
Zoiets leek het wel ja. "Ze ziet maar 1 kant van je, ze vergeet dit en dat. Ik laat haar ons leven samen niet bepalen," Wow, wat zou Anita (vooral om dat laatste) boos worden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Net toen ik dacht dat ik het al niet meer serieus nam, wordt het nog erger![]()
Je dochter verwijten dat je vriendin een hoer is
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
Het is zeker geen pretje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.
Noem je dit verstandigquote:
Wiet kennende...maar Bing bedoelde het verstandig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord
rofl voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
Nah ja, in het begin was het verstandig, toen hij over zijn moeder begon. Maar toen hij verder ging over boze geesten die je naar die wereld willen lokken, ging het beetje te ver. Ik juichte te vroeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Noem je dit verstandig![]()
Complete achterlijke onzin. En ik hoop dat Sjors het 'm afleert.
Of dat hij dit verzint om haar ervan af te krijgen, maar zo slim is Bing niet, dat is compleet irrealistisch.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.quote:
Rikki zal nu wel weer boos op hem zijn hierom en het is treurig dat Rik zich zo gedraagt. Ik juichte wel, maar grappig is het uiteindelijk allerminstquote:
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.quote:
Dat is zeker zo, de aanwezigheid van Sil had Laura misschien ook weer wat meer verhaal in de serie kunnen geven, nu is ze een afwezig karakter dat zo nu en dan de vervangende moeder uithangt voor Charlie. Hopelijk krijg Laura zo met de lijn van Jeff weer wat meer speeltijd in de serie (btw, waar hangt Tanya/Tineke nu uit?!).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik.
Een wake-up call voor Rik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie).
Ja, nu is het niet grappig meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13?quote:
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13?
Het is in deze niet van belang of ze bestaan of niet. We weten ook niet of er iets als een God bestaat, ik geloof er niet in, maar ik ga niet lopen bitchen over wel of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje van
Inderdaad.quote:
Volgens mij ging het over z'n tentamen, maar ik ben er ook niet zeker van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet zo goed verstaan.Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet zo goed verstaan.Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?
Ik weet natuurlijk ook niet precies waar het over gaat, dat zal morgen blijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.
Wat heb jij tegen Lucas?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?
Lucas is een irritante rel nicht die overal maar moet vertellen hoeveel homo´s hij in New York gehad heeft. Terwijl Edwin is gewoon een relaxte kerel die toevalig ook op jongens valt, Edwin is een persoonlijkheid terwijl Lucas draait om homo dit homo dat homo zus homo zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Lucas?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |