abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 21:16:35 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97807868
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

Nina is ook erg :r

[..]

Ik vond de "Aukje" Charlie juist verschrikkelijk, wat een aanstelster was dat zeg..

Hoop dat Nick een lange tijd in Meerdijk blijft, en hij weer bij Charlie komt
Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 6 juni 2011 @ 21:21:49 #204
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97808285
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.
Omdat Nick en Charlie een geweldig koppel waren.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:38:48 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97809552
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97810198
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.

Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg. :')

De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen. :{w

Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert :r
Een heer met stijl
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:11 #207
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97811054
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.
Nou met het deel over de Aukje-Charlie ben ik helemaal met je eens..
De Lieke-Charlie vond ik in het begin leuk, met het revalideren e.d.
Maar hoe de schrijvers haar (nog meer) hebben weten te verpesten :|W
Het lijkt wel of ze alle personages van de oude garde willen verzieken, zodat de Nina's & Wiet's e.d. goed uit de verf komen :r
quote:
Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg. :')
Nick was echt een briljant personage, en geweldig door Christophe neer gezet.
De strijd met Stefano was een van de betere verhaallijnen van zijn personage _O_
quote:
De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen. :{w
en dat ligt dus aan die achterlijke schrijvers.
quote:
Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert :r
:D
  maandag 6 juni 2011 @ 22:09:39 #208
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97812258
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,

zie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport maandag 6 juni 2011 @ 22:45:15 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97815314
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen. -O-
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 juni 2011 @ 22:54:07 #210
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97816058
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
pi_97816164
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten! *)
  Redactie Sport maandag 6 juni 2011 @ 23:04:33 #212
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97816878
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens. :P
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Moofasah het volgende:

[..]

In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten! *)
Arme Noud. :N
  maandag 6 juni 2011 @ 23:09:34 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97817278
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens. :P

[..]

Arme Noud. :N
Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.
pi_97817430
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

:')
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden
:') :') :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_97817448
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.
Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosie ;(
  maandag 6 juni 2011 @ 23:15:19 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97817705
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

:')
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden
:') :') :')
Die aanrijding was een ongeluk.
Erover liegen was begrijpelijk omdat ze nou eenmal zo'n dramaqueen is, en al die redenen waarom het niet meer werkt als je het niet meteen gezegd hebt.
Geld bieden was een beetje fout, maar dat is Ludo he?!
Over dat pushen en vermoorden, ben je me kwijt, weet niet wat je bedoelt.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:15:48 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97817738
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosie ;(
Dat is wel erg drastisch, maar wel doeltreffend, dat dan weer wel. _O-
  dinsdag 7 juni 2011 @ 02:49:41 #218
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97826074
Nina is echt een verschrikkelijke bitch.
Wiet is niet mijn favoriete personage en ze is nogal goedgelovig, maar Nina's houding tegenover Wiet is gewoon belachelijk.
Daarnaast vind ik Noud en Nina ook niet bij elkaar passen. Noud en Wiet waren veel leuker samen.

Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.

En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie. :r :r :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:02:48 #219
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97830096
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:18:49 #220
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97833917

Harmsen die Ludo vraagt of hij iemand weet die papieren voor hem kan ritselen. :D
Zover ik weet hadden ze niet veel scènes samen. Des te leuker waren dan ook de scènes waarin ze wel samen speelden. _O_
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:24:45 #221
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97834056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:02 schreef Frey het volgende:
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.
Ja zoals Wiet,Sjoerd, Danny :r

De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:30:11 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97834216
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.
Ze zit nu in de leader. :)
pi_97834461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja zoals Wiet,Sjoerd, Danny :r

De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)
Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.

Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.

Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:04:20 #224
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97835197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.

Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..
quote:
Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.
jij bent echt anti Charlie he :D
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personage
quote:
Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.
dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man :)
pi_97836743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
(...)

Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.

Ik denk dat ik het onderwerp Lorena/Maxime vs Frederik wel ga volgen.

Wanneer eindigt deze reeks voor de zomerstop?
pi_97837377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie. :r :r :r
Nee inderdaad. Het stoort me ook gewoon vreselijk dat Rik zich zo slap opstelt. Hij had die hoer vanaf het eerste moment dat hij het ontdekte de deur uit moeten trappen en haar daar moeten laten. Nee wat doet hij: ''Kamer meisje? Schat kom weer bij mij wonen, dan kun je daar lekker schoonmaken'' :{

En dan Laura: ''Het vertrouwen van Rikki moet weer groeien''. Welk vertrouwen? Zo'n hoer als Charlie is gewoon niet te vertrouwen, en daar is alles mee gezegd!

Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan. Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer :r
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:45:22 #227
268260 Dr.Mikey
pi_97839080
Als het andersom was geweest werd Rik met pek en veren Meerdijk uitgedragen door iedereen.
Maar ooh nee als Charlie het doet is het allemaal oke.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:45:46 #228
123170 alors
zlata1234
pi_97839095
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt :')

Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ook :') Charlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.

Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc :')
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt :')
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 14:49:18 #229
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97839233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt :')

Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ook :') Charlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.

Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc :')
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt :')
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij. :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:50:15 #230
268260 Dr.Mikey
pi_97839271
Waar ze dan ook weer 3 seizoen op kan teren om overal mee weg te komen.
R.I.P DTS.
pi_97845575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.
quote:
Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..

[..]
Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.
quote:
jij bent echt anti Charlie he :D
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personage
Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot. :r

Anti Charlie? Ja dat kun je wel stellen, ik heb de indruk dat je dat vervelend vindt. Dit hoeft echter niet, want het is slechts mijn mening (al schijn ik niet de enige te zijn). Het hoeft geen afbreuk te doen aan hoe jij over haar denkt. :)
quote:
dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man :)
En dat moet ie weer worden ook vind ik ^O^
Een heer met stijl
pi_97845712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat is zeker geen pretje, maar aan de andere kant, ze heeft jaren lopen zuigen tegen mensen. Ze heeft dag in dag uit, uur in uur uit zitten irriteren, pesten, treiteren. Een langzaam tergend proces over de lange duur. Dit wordt nu verrekend met een incidentje van een minuut of 4 en het is inderdaad wel een verkrachting dus degene die Maxime gestrafd wilden zien kunnen ook niet zeggen dat ze er mee weg is gekomen. Echter ons wordt zo wel een even langzame, tergende wraakactie richting Maxime wordt onthouden.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:25:21 #233
164755 Mss
kutHOEr
pi_97845715
Ik kan het niet meer eens zijn dan jullie mening over Charlie. Ik vond haar als puber, gespeeld door Aukje, nog wel leuk, maar dit is een pure verschrikking :{ . Een schande voor de vrouw. Walgelijk zo'n type. En ze komt overal mee weg :r
Aids.
pi_97845873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:

Dit is inderdaad zo ongelooflijk waar :o
quote:
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz). :{
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:30:20 #235
164755 Mss
kutHOEr
pi_97845953
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit is inderdaad zo ongelooflijk waar :o

[..]

Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz). :{
Groot gelijk! Ook dat hele gedoe rondom de verzonnen kanker van Barbara. Nou ze is 3 weken genegeerd, deed alsof ze van een brug wilde springen en alles was weer koek en ei :r
Aids.
pi_97846108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Moofasah het volgende:

Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan.
Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer :r
En ook dit is een reden waarom ik een bloedhekel heb aan het personage Charlie :')
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:45:37 #237
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_97846529
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]
Ja zij is echt goed. En daarbij schijnt het ook een leuk mens te zijn in het echt.
Conformists will be cast away by the tide of history
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:25:10 #238
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97848202
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.
Tracy :r OMG wat een non personage was dat zeg!
Nina kan ik ook wisselend waarderen... Wiet vind ik echt geen leuk personage..de oude Wiet was ook niet veel, maar die had wel wat meer pit.
quote:
[..]

Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.

[..]
Ik hoop het ook, het zou leuk zijn als hij weer zo als in het begin wordt
quote:
Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot. :r
Aukje Charlie vond ik echt niks, Lieke Charlie vond ik het begin (toen met de revalidatie en haar relatie(s) met Nick) een stuk beter te pruimen.
Afgelopen seizoenen is ze echt een mega irritant zeurend rot wijf geworden, maar dat ligt niet aan Lieke he ;)
En als zoveel mensen een hekel aan Charlie hebben doet ze toch iets goed ;)
quote:
Anti Charlie? Ja dat kun je wel stellen, ik heb de indruk dat je dat vervelend vindt. Dit hoeft echter niet, want het is slechts mijn mening (al schijn ik niet de enige te zijn). Het hoeft geen afbreuk te doen aan hoe jij over haar denkt. :)
zie hierboven.. maar ik probeer er bij te bedenken dat de schrijvers hier debet aan zijn.
Zoals zoveel personages waar ze op dit moment belachelijk mee omgaan (Laura,Jef,Rik e.d.)
quote:
[..]

En dat moet ie weer worden ook vind ik ^O^
eensch ^O^
pi_97853213
quote:
DEN HAAG - Bas Muijs is vanaf 5 september te zien op het witte doek. Op Twitter meldt de Haagse acteur de releasedatum van zijn nieuwste speelfilm: 'Als je verliefd wordt'.

Muijs speelt de hoofdrol in de nieuwe film van producent Rob Houwer, aanvankelijk aangekondigd onder de werktitel 'Stiletto's'. Het is zijn eerste hoofdrol in een speelfilm. Andere rollen zijn er voor Fajah Lourens, Casper van Bohemen en Elle van Rijn. De opnames zijn gemaakt in onder meer Wassenaar en Hoogmade. Regisseur is Hans Scheepmaker.

Het is de eerste speelfilm van producent Houwer in vijf jaar tijd. In de jaren 70 en 80 maakte hij samen met Paul Verhoeven de klassiekers 'Turks Fruit', 'Soldaat van Oranje' en 'De Vierde Man'.

Muijs was eerder onder andere te zien in de soap Pauwen en Reigers van Omroep West.
Bron: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/51731
Grappig dat Bas Muis en Fajah Lourens samen in een film gaan spelen ;)
Een heer met stijl
pi_97854094
Ja hoor Bianca, je gezin ten grabbel gooien, vreemdgaan voor je huwelijk met je zwager in spe, vervolgens wekenlang na je huwelijk vreemdgaan en dan van die man weer terug gaan naar man nummero 1 zijn alleen maar wat misverstanden. :')
Een heer met stijl
pi_97854135
Charlie sterf even. Alsjeblieft. Nu. Gewoon. Meteoriet, psychopatische Rikki, een boobytrap. Maakt niet uit.
Maar STERF.
pi_97854192
Ja hoor daar zijn de verwijten weer richting Rikki :r

Charlie denkt als je maar achteraf de juiste dingen zegt iedereen je wel weer vergeeft en vergeet |:(
Een heer met stijl
pi_97854199
Die vuile Charlie he. Tegen Rikki zeggen dat ze het niet makkelijk voor hun maakt en dat ze zo niet tegen haar vader moet doen. Waar haalt ze het LEF vandaan!? Wow, wat zou ik kwaad worden. :( :(
pi_97854272
Omg charlie, hypocriete kut. Dit gaat nergens meer over
pi_97854281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor Bianca, je gezin ten grabbel gooien, vreemdgaan voor je huwelijk met je zwager in spe, vervolgens wekenlang na je huwelijk vreemdgaan en dan van die man weer terug gaan naar man nummero 1 zijn alleen maar wat misverstanden. :')
Ik moest je post zeker 3 keer lezen voordat ik hm begreep. Had namelijk de scene zelf niet helemaal gezien, behalve dat Charlie bij hun langskwam. Ik dacht al: wanneer is Bianca vreemdgegaan en met wie? :')
pi_97854337
Waarom is iedereen blij voor rick, terwijl zijn vrouw z´n broer neukte en het zo wilde houden _O-
In normale werelden worden zulke mensen uitgekotst.
pi_97854375
Wiet _O-
Ben je jarloers dat ie niet met jou wil praten?
pi_97854455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is iedereen blij voor rick, terwijl zijn vrouw z´n broer neukte en het zo wilde houden _O-
In normale werelden worden zulke mensen uitgekotst.
Ja, maar Charlie. :')
Btw, Rick is in het verleden ook weleens vreemdgegaan toch? Toen hij met Anita was.
pi_97854521
En zo zie je maar weer, wat Charlie wilt telt, wat Rikki wilt/voelt maakt als puntje bij paaltje komt geen bal uit :r
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:14:28 #250
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_97854527
Ohhh ik hou van Rikki!!!! Qua uiterlijk ook goed gecast, vind dat ze wel wat van Rii wegheeft!
pi_97854608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, maar Charlie. :')
Btw, Rick is in het verleden ook weleens vreemdgegaan toch? Toen hij met Anita was.
Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.
Een heer met stijl
pi_97854614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Starlie het volgende:
Ohhh ik hou van Rikki!!!! Qua uiterlijk ook goed gecast, vind dat ze wel wat van Rii wegheeft!
Ik ben juist blij dat ze niet teveel op rik lijkt :9~
pi_97854703
Jammer dat Anita eruit is, ik zou Rik, Anita en deze Rikki wel samen willen zien.
Een heer met stijl
pi_97854730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En zo zie je maar weer, wat Charlie wilt telt, wat Rikki wilt/voelt maakt als puntje bij paaltje komt geen bal uit :r
Nee indd. Ze probeert Rikki om te lullen maar het maakt helemaal niets uit wat Rikki vindt, behalve als ze het met Charlie eens is. Vreselijk, zulke mensen. Charlie zit er niet eens mee dat Rikki dit niet wilt. Ze walst en zo overheen. :r
pi_97854759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen. :)
pi_97854851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen. :)
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charlie ;)
Een heer met stijl
pi_97855011
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charlie ;)
Ooh, maar dat is zeker. Wat ziet hij überhaupt in Charlie? :?
pi_97855096
En wie zorgt er tijdens de werkuren voor Valentijn!? :+
pi_97855152
en hoppa even een 'gratis' hotelkamertje geroggeld
pi_97855205
Ik vind Sjoerd en Rikki trouwens wel leuk samen. :)
pi_97855229
Rik is echt zwaar gehersenspoeld :|W
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:26:46 #262
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_97855259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Sjoerd en Rikki trouwens wel leuk samen. :)
Ze zijn zo schattig samen O+
pi_97855272
Net toen ik dacht dat ik het al niet meer serieus nam, wordt het nog erger _O-
Je dochter verwijten dat je vriendin een hoer is :|W
pi_97855320
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
pi_97855323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ze zijn zo schattig samen O+
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik. :{
Een heer met stijl
pi_97855327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Net toen ik dacht dat ik het al niet meer serieus nam, wordt het nog erger _O-
Je dochter verwijten dat je vriendin een hoer is :|W
Zoiets leek het wel ja. "Ze ziet maar 1 kant van je, ze vergeet dit en dat. Ik laat haar ons leven samen niet bepalen," Wow, wat zou Anita (vooral om dat laatste) boos worden!
pi_97855376
Ik ga nog even door met klagen:
Wat de fuck heeft Nina nu weer voor kleding aan _O-
pi_97855428
Bing zegt verstandige dingen. :o
pi_97855476
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord _O-
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:30:25 #270
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97855502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Het is zeker geen pretje.
In ieder geval was het geen wildvreemde voor haar, ze vond hem sexueel aantrekkelijk en had een hele hete nacht met hem. Het is dat hij afstandelijk ging doen, dat er niet meer uit gekomen is.
Sex met iemand als je dat niet wilt, is niet fijn, maar wat ik bedoel is, het had erger gekund.
Zelf hierin wordt ze op haar wenken bediend. :+
pi_97855505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
Bing zegt verstandige dingen. :o
Noem je dit verstandig :D
Complete achterlijke onzin. En ik hoop dat Sjors het 'm afleert.
Of dat hij dit verzint om haar ervan af te krijgen, maar zo slim is Bing niet, dat is compleet irrealistisch.
pi_97855529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wiet kennende...maar Bing bedoelde het verstandig! :')
pi_97855552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

rofl voorspelbaar
pi_97855560
vinde.nl. Heeft wiet nooit van google gehoord?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:31:45 #275
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97855586
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.
pi_97855590
vindie is altijd in beeld als zoekmachine
pi_97855595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Noem je dit verstandig :D
Complete achterlijke onzin. En ik hoop dat Sjors het 'm afleert.
Of dat hij dit verzint om haar ervan af te krijgen, maar zo slim is Bing niet, dat is compleet irrealistisch.
Nah ja, in het begin was het verstandig, toen hij over zijn moeder begon. Maar toen hij verder ging over boze geesten die je naar die wereld willen lokken, ging het beetje te ver. Ik juichte te vroeg. -O-
pi_97855638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.
_O-
pi_97855651
Sjoerd _O_ _O-
Een heer met stijl
pi_97855653
Moet ik nu voor Sjoerd juichen of niet? :o
pi_97855658
omg acteerfail van de maand
pi_97855682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.
pi_97855745
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Rikki zal nu wel weer boos op hem zijn hierom en het is treurig dat Rik zich zo gedraagt. Ik juichte wel, maar grappig is het uiteindelijk allerminst :')
Een heer met stijl
pi_97855761
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie). :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:34:27 #285
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97855782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

_O-
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:34:59 #286
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_97855820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik. :{
Dat is zeker zo, de aanwezigheid van Sil had Laura misschien ook weer wat meer verhaal in de serie kunnen geven, nu is ze een afwezig karakter dat zo nu en dan de vervangende moeder uithangt voor Charlie. Hopelijk krijg Laura zo met de lijn van Jeff weer wat meer speeltijd in de serie (btw, waar hangt Tanya/Tineke nu uit?!).

En Sjoerd net *O*. Wat kan Rik een onredelijke drol zijn zeg }:|
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:35:00 #287
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97855823
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie). :)
Een wake-up call voor Rik.
pi_97855846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.
Ja, nu is het niet grappig meer :O
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:37:13 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97855988
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja, nu is het niet grappig meer :O
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13? :+
pi_97856121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13? :+
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje van
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:39:13 #291
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97856137
Rick |:(
Charlie :r
Edwin :r
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:42:32 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97856400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:

[..]

Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje van
Het is in deze niet van belang of ze bestaan of niet. We weten ook niet of er iets als een God bestaat, ik geloof er niet in, maar ik ga niet lopen bitchen over wel of niet.
Sommige dingen kun je niet bewijzen, noch ontkennen, zelfs al denk je het zeker te weten.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:48:56 #293
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97856961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Rick |:(
Charlie :r
Edwin :r
Inderdaad.
Iedereen is (terecht!) aan het klagen over Charlie, maar Edwin was ook weer ontzettend walgelijk vandaag.
Maakte hij het nou alwéér uit?
En gaat hij ook nog eens Lucas de schuld geven dat hij niet goed genoeg heeft gestudeerd?
Wat een achterlijke klootzak.
En morgen zitten ze weer gezellig bij elkaar op de bank. }:|
Waarom pikt Lucas dit steeds weer?

Nu ben ik er echt klaar mee. Ik ga nu een klachtenbrief schrijven naar de redactie van GTST en hoop dat ze die niet gaan negeren.
Charlie. :r :r :r
Edwin. :r :r :r
Bianca's houding tegenover Anton. :r :r

Walgelijk.
pi_97857063
Huh heeft Edwin het weer uitgemaakt met Lucas dan? :?
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:51:38 #295
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97857135
Ik kon het niet zo goed verstaan. :o Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
pi_97857211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet zo goed verstaan. :o Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Volgens mij ging het over z'n tentamen, maar ik ben er ook niet zeker van.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:52:45 #297
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97857232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?
pi_97857312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:55:57 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97857494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.
Ik weet natuurlijk ook niet precies waar het over gaat, dat zal morgen blijken.
Ik hoorde Edwin zeggen dat Lukas alleen aan feesten denkt en egocentrisch is, en dat vind ik nou ook. Blijkbaar moest Edwin nog studeren ofzo.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:55:59 #300
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97857495
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Lucas?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:59:04 #301
268260 Dr.Mikey
pi_97857746
Lucas
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Lucas?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?
Lucas is een irritante rel nicht die overal maar moet vertellen hoeveel homo´s hij in New York gehad heeft. Terwijl Edwin is gewoon een relaxte kerel die toevalig ook op jongens valt, Edwin is een persoonlijkheid terwijl Lucas draait om homo dit homo dat homo zus homo zo.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')