Dat zou me idd erg leuk lijken.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Frey het volgende:
Wim Zomer komt sowieso niet terug, die is klaar met acteren. Wat hij wel een keer wou doen, is een keer voorbij lopen op de achtergrond ofzo. Dat mensen zouden denken: "Loopt daar nou Daniël?". Zou me wel grappig lijken.
Reinout was in de loop van het eerste seizoen als stukken beter geworden, als je de scènes uit bijv. aflevering 2 vergelijkt met een aflevering aan het eind van seizoen 1.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Hartverscheurend ja.![]()
Ook als Arnie later binnenkomt, die blik in zijn ogen. Ook al was Reinout niet de grootste acteur, gewoon hoe hij het bracht.
Arnie is idd ook mijn favoriet, evenals Peter. Hun chemie was geweldig en blijft geweldig om te zien. Ik ben dan ook blij dat die twee in seizoen 3 wat meer met elkaar te maken hadden dan in seizoen 2.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
Arnie heb ik destijds maar enkele maanden meegemaakt, maar hij was vrijwel meteen mijn favoriet van de good guys. Ik was toen zo bang dat hij de zomercliffhanger niet zou overleven. Overleefde hij die, ging hij er een maand later alsnog uit. Ik hoopte zo dat Robert en Laura hem zouden vinden in Venezuela, maar helaas... Ook daarna zat ik echt nog jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als ze het over hem hadden of als er flashbacks waren, dan dacht ik dat hij ieder moment binnen kon komen.
Je noemt precies de personen op die heel graag media-aandacht willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)1_gtstlive_event.xml
Goh, wat geweldig, zo'n bijzonder event
Er zullen waarschijnlijk geen oude rotten als Jette, Bartho of Erik zitten, maar van die kneusjes als Gigi Ravelli, Lieke van Lexmond en Jan Kooijman. En daar gaan ze mee "terug in de tijd"![]()
Tja, sommige mensen leven voor de lenzen van een fotocamera...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je noemt precies de personen op die heel graag media-aandacht willen.
Lieke van Lexmond voorop, direct gevolgd door Gigi Ravelli.
Er kan ook geen premiere of event zijn, waar die twee niet aanwezig zijn.
Moeten uiteraard WEL fotografen aanwezig zijn.
Jaren geleden deed Tanja Jess (Bowien Galema in GTST) hetzelfde, maar die zie je niet zoveel meer, sinds ze moeder is geworden.
Lieke van Lexmond is tegenwoordig in zeer veel tv-programma's te zien.
Ze zal ook vast geen aanbieding afslaan, me dunkt.
Heeft natuurlijk ook al in de Playboy gestaan.
Ja, die gaan we nog zeer veel zien in de toekomst
Dat is inderdaad om te lachen, ja. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze dat zo gedaan hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/flashback/maria_de_jong.xml
Hier moet ik ook zo om lachen![]()
Op geen enkele foto is Maria herkenbaar, omdat het een andere actrice was.![]()
Lieke heeft pasgeleden in een interview gezegd dat ze tot de 'eredivisie' van tv-presentatoren wil gaan behoren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond is tegenwoordig in zeer veel tv-programma's te zien.
Ze zal ook vast geen aanbieding afslaan, me dunkt.
Heeft natuurlijk ook al in de Playboy gestaan.
Ja, die gaan we nog zeer veel zien in de toekomst
Shit!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lieke heeft pasgeleden in een interview gezegd dat ze tot de 'eredivisie' van tv-presentatoren wil gaan behoren.
Toen ik dat las, lag ik meteen in een deukquote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lieke heeft pasgeleden in een interview gezegd dat ze tot de 'eredivisie' van tv-presentatoren wil gaan behoren.
Ik schrok me kapot. Ik dacht even dat ze voetbal wilde gaan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen ik dat las, lag ik meteen in een deuk
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot. Ik dacht even dat ze voetbal wilde gaan doen.
Nou ja, zo erg is dat nou ook weer niet, zolang ze maar niet bij PSV gaat spelenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot. Ik dacht even dat ze voetbal wilde gaan doen.
Oh nee, dat nooit. De gevolgen zullen niet te overzien zijn wat er straks op de Frederiklaan gebeurt.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is dat nou ook weer niet, zolang ze maar niet bij PSV gaat spelen![]()
Nee, maar ik zag haar al spelers interviewen ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is dat nou ook weer niet, zolang ze maar niet bij PSV gaat spelen![]()
Of dat Johan Cruijff haar moet uitleggen wat een vrije trap is, omdat ze denkt dat dat een trap zonder leuning isquote:Op maandag 6 juni 2011 16:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag haar al spelers interviewen ofzo.
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of dat Johan Cruijff haar moet uitleggen wat een vrije trap is, omdat ze denkt dat dat een trap zonder leuning is
Dat is wel een seintje dat je echt teveel met GTST bezig bentquote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Frey het volgende:
Vroeger waren we op vakantie in Turkije en daar liep een ober rond die echt sprekend op Jef leek. En in de buurt was een juwelier die weer sprekend op Ludo leek.
In alles zag ik GTST toen.
Haha ja idd, ik ken ook zo iemand die overal wel een (ex)GTST'er inzietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef mirelia het volgende:
[..]
Dat is wel een seintje dat je echt teveel met GTST bezig bent
Welke oelewapper heeft destijds besloten om ze uit elkaar te halen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is zo ontzettend leuk om te zien![]()
The Alberts Brothers
Waarschijnlijk die oelewapper van een Kennard Bos, al verdenk ik Dag Neijzen er ook wel van.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke oelewapper heeft destijds besloten om ze uit elkaar te halen?
Qua uiterlijk niet, het is wel buitengewoon jammer dat ie vooral nadat A&A van Ludo werd steeds zwijgzamer, stiller en onbetekenender werd.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef vencodark het volgende:
Jef is in die 12 jaar na deze scenes ook nog amper veranderd he. Ja, dikke kop en grijs haar maar verder niets!
Dat is zeker. Ik vond Jef als kind altijd een vreselijk norse man en die mis ik nu gewoon. Vroeger liep hij ook in pakken rond maar dat zie ik hem nu ook nooit meer doen. Hij was leuk destijds met Dorethea maar hij liet nooit over zich heen lopen. Jef is tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet, het is wel buitengewoon jammer dat ie vooral nadat A&A van Ludo werd steeds zwijgzamer, stiller en onbetekenender werd.
Wel toen hij met Barbara samen was, maarja Barbara is ook de grootste fout aan personages dat ooit in het leven geroepen is vind ik. En hij was wel nors, maar had wel altijd het hart op de juiste plek zitten en een sterk rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zeker. Ik vond Jef als kind altijd een vreselijk norse man en die mis ik nu gewoon. Vroeger liep hij ook in pakken rond maar dat zie ik hem nu ook nooit meer doen. Hij was leuk destijds met Dorethea maar hij liet nooit over zich heen lopen. Jef is tof.
Wat zou dan die van Ludo zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef DeLuna het volgende:
Keuze van Janine is anders ook best leuk..
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcaroline3.xml
Heb je daar nog beelden van?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch is de dood van Lotje op bewegend beeld vele malen mooier, Laura die eerst in shock de trap af komt lopen en dan in huilen uitbarst, Robert die "NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" schreeuwt, de scènes in de aflevering erna waar de twee onderaan de trap zitten, de scène dat Lotje wordt meegenomen en Laura het niet aankan... het is zo mooi, alleen jammer dat Lotje Alberts daar de dupe van moest zijn.
Wilbert en Wim mogen van mij liever vandaag dan morgen terugkeren, mits er goede verhaallijnen voor de twee worden bedacht. Maar daar ontbreekt het met deze schrijvers nogal aan.
Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef DeLuna het volgende:
Keuze van Janine is anders ook best leuk..
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcaroline3.xml
Ludo probeerde Janine anders van de week nog te verleidenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen.
Die aflevering heb ik dan nét gemist! Maar het is dus niet gelukt?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ludo probeerde Janine anders van de week nog te verleiden
Nee, Rosa had een crisisquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik dan nét gemist! Maar het is dus niet gelukt?
Ja, daarom is het ook zonde dat die rol nooit echt van de grond is gekomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]
In de tijd dat ze nog in een rolstoel zat, en Nick haar ging aanmoedigen, en hun bruiloften..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Frey het volgende:
Nou was daar bij Charlie niet zo heel veel voor nodig.
ja dit slaat nergens op..quote:Maar Rik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |