Noem je dit verstandigquote:
Wiet kennende...maar Bing bedoelde het verstandig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord
rofl voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
Nah ja, in het begin was het verstandig, toen hij over zijn moeder begon. Maar toen hij verder ging over boze geesten die je naar die wereld willen lokken, ging het beetje te ver. Ik juichte te vroeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Noem je dit verstandig![]()
Complete achterlijke onzin. En ik hoop dat Sjors het 'm afleert.
Of dat hij dit verzint om haar ervan af te krijgen, maar zo slim is Bing niet, dat is compleet irrealistisch.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.quote:
Rikki zal nu wel weer boos op hem zijn hierom en het is treurig dat Rik zich zo gedraagt. Ik juichte wel, maar grappig is het uiteindelijk allerminstquote:
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.quote:
Dat is zeker zo, de aanwezigheid van Sil had Laura misschien ook weer wat meer verhaal in de serie kunnen geven, nu is ze een afwezig karakter dat zo nu en dan de vervangende moeder uithangt voor Charlie. Hopelijk krijg Laura zo met de lijn van Jeff weer wat meer speeltijd in de serie (btw, waar hangt Tanya/Tineke nu uit?!).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik.
Een wake-up call voor Rik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie).
Ja, nu is het niet grappig meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13?quote:
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13?
Het is in deze niet van belang of ze bestaan of niet. We weten ook niet of er iets als een God bestaat, ik geloof er niet in, maar ik ga niet lopen bitchen over wel of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje van
Inderdaad.quote:
Volgens mij ging het over z'n tentamen, maar ik ben er ook niet zeker van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet zo goed verstaan.Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet zo goed verstaan.Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?
Ik weet natuurlijk ook niet precies waar het over gaat, dat zal morgen blijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.
Wat heb jij tegen Lucas?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |