Nee inderdaad. Het stoort me ook gewoon vreselijk dat Rik zich zo slap opstelt. Hij had die hoer vanaf het eerste moment dat hij het ontdekte de deur uit moeten trappen en haar daar moeten laten. Nee wat doet hij: ''Kamer meisje? Schat kom weer bij mij wonen, dan kun je daar lekker schoonmaken''quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie.![]()
![]()
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt
Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ookCharlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.
Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.
Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.quote:Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..
[..]
Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot.quote:jij bent echt anti Charlie he
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personage
En dat moet ie weer worden ook vind ikquote:dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man
Dat is zeker geen pretje, maar aan de andere kant, ze heeft jaren lopen zuigen tegen mensen. Ze heeft dag in dag uit, uur in uur uit zitten irriteren, pesten, treiteren. Een langzaam tergend proces over de lange duur. Dit wordt nu verrekend met een incidentje van een minuut of 4 en het is inderdaad wel een verkrachting dus degene die Maxime gestrafd wilden zien kunnen ook niet zeggen dat ze er mee weg is gekomen. Echter ons wordt zo wel een even langzame, tergende wraakactie richting Maxime wordt onthouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.
Dit is inderdaad zo ongelooflijk waarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt
Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ookCharlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz).quote:Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt
Groot gelijk! Ook dat hele gedoe rondom de verzonnen kanker van Barbara. Nou ze is 3 weken genegeerd, deed alsof ze van een brug wilde springen en alles was weer koek en eiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo ongelooflijk waar
[..]
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz).
En ook dit is een reden waarom ik een bloedhekel heb aan het personage Charliequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan. Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer
Ja zij is echt goed. En daarbij schijnt het ook een leuk mens te zijn in het echt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]
Tracyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.
Ik hoop het ook, het zou leuk zijn als hij weer zo als in het begin wordtquote:[..]
Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.
[..]
Aukje Charlie vond ik echt niks, Lieke Charlie vond ik het begin (toen met de revalidatie en haar relatie(s) met Nick) een stuk beter te pruimen.quote:Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot.![]()
zie hierboven.. maar ik probeer er bij te bedenken dat de schrijvers hier debet aan zijn.quote:Anti Charlie? Ja dat kun je wel stellen, ik heb de indruk dat je dat vervelend vindt. Dit hoeft echter niet, want het is slechts mijn mening (al schijn ik niet de enige te zijn). Het hoeft geen afbreuk te doen aan hoe jij over haar denkt.
eenschquote:[..]
En dat moet ie weer worden ook vind ik
Grappig dat Bas Muis en Fajah Lourens samen in een film gaan spelenquote:DEN HAAG - Bas Muijs is vanaf 5 september te zien op het witte doek. Op Twitter meldt de Haagse acteur de releasedatum van zijn nieuwste speelfilm: 'Als je verliefd wordt'.
Muijs speelt de hoofdrol in de nieuwe film van producent Rob Houwer, aanvankelijk aangekondigd onder de werktitel 'Stiletto's'. Het is zijn eerste hoofdrol in een speelfilm. Andere rollen zijn er voor Fajah Lourens, Casper van Bohemen en Elle van Rijn. De opnames zijn gemaakt in onder meer Wassenaar en Hoogmade. Regisseur is Hans Scheepmaker.
Het is de eerste speelfilm van producent Houwer in vijf jaar tijd. In de jaren 70 en 80 maakte hij samen met Paul Verhoeven de klassiekers 'Turks Fruit', 'Soldaat van Oranje' en 'De Vierde Man'.
Muijs was eerder onder andere te zien in de soap Pauwen en Reigers van Omroep West.
Bron: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/51731
Ik moest je post zeker 3 keer lezen voordat ik hm begreep. Had namelijk de scene zelf niet helemaal gezien, behalve dat Charlie bij hun langskwam. Ik dacht al: wanneer is Bianca vreemdgegaan en met wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor Bianca, je gezin ten grabbel gooien, vreemdgaan voor je huwelijk met je zwager in spe, vervolgens wekenlang na je huwelijk vreemdgaan en dan van die man weer terug gaan naar man nummero 1 zijn alleen maar wat misverstanden.
Ja, maar Charlie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is iedereen blij voor rick, terwijl zijn vrouw z´n broer neukte en het zo wilde houden![]()
In normale werelden worden zulke mensen uitgekotst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |