Dat wilde ik allemaal net zeggen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, das makkelijk!
1. Babywisseling Arnie en Dennis
2. Arnie is overleden
3. "Frits'' bleek Hans te zijn
4. De flauwval-ziekte van Linda
5. Lovetree
6. De leugens van Barbara omtrent haar ziekte
7. Ludo die Robert alcohol dreigt toe te dienen
8. De illegale dvd-handel van Fos en Noud
9. De relatie tussen Dennis en Anita
10. Sil die de moord op Rutger heeft gepleegd
11. De relatie tussen Rik en Charlie
12. De komst van Danny
13. Jack's carrièreswitch (van zakenman naar flutrechercheur)
14. Jef's carrièreswitch (van zakenman naar barman)
15. Ray en Janine in het klooster
1 met stip. De rest had zeker niet mijn voorkeur maar hebben mijn beeld van de personages niet zodanig veranderd dat het mij stoort. Jack heeft mij bijv. nooit geïnteresseerd. De verhaallijn rond 'Hans' heb ik toen weinig gevolgd, in die periode keek ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, das makkelijk!
1. Babywisseling Arnie en Dennis
3. "Frits'' bleek Hans te zijn
10. Sil die de moord op Rutger heeft gepleegd
11. De relatie tussen Rik en Charlie
12. De komst van Danny
13. Jack's carrièreswitch (van zakenman naar flutrechercheur)
Die hele verhaallijn heeft de geschiedenis van GTST én de familie Alberts volledig verpestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 met stip. De rest had zeker niet mijn voorkeur maar hebben mijn beeld van de personages niet zodanig veranderd dat het mij stoort. Jack heeft mij bijv. nooit geïnteresseerd. De verhaallijn rond 'Hans' heb ik toen weinig gevolgd, in die periode keek ik niet.
Toen keek ik ook bijna niet. Ook de introductie van Jack, Wiet en hun oma ofzo, heb ik destijds gemist.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Stefano is plots de broer van Ludo nog niet genoemd is.
Kijk al vrij lang GTST, en sommige dingen blijven je gewoon bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan me serieus zo weinig herinneren wat langer dan een jaar geleden isKnap dat jullie dat nog weten!
dat is zeker mijn verwachting, maar het is wel leuk om te kijken hoe overige verhaallijnen verdeeld worden..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef alors het volgende:
Arnie/Dennis gaat toch winnen, dat was naast heel slecht bedacht, ook een soort van minachting naar de kijkers en personages. Zeker Laura, die verdient dat gewoon niet. Seksen met je bloedeigen kind en Dennis met zijn halfzus, gatverdamme man. Volgens mij is de schrijver van die lijn echt zo'n sicko die geilt op incest.
Ik kijk al gtst vanaf 1994quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk al vrij lang GTST, en sommige dingen blijven je gewoon bij
Als je nog aanvullingen hebt, gewoon plaatsen he, het maakt niet uit hoelang het geleden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |