ik dacht: waar heb jij het nou in godsnaam overquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het vlees van Maya haar moeder is verkocht hier zit een disney film in
Volgens mij zit je verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het vlees van Maya haar moeder is verkocht hier zit een disney film in
Ja moet je nagaan chimpansee vleesquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht: waar heb jij het nou in godsnaam over
maar het was toch dat kleine aapje?
Dat zal het wel zijn, jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Bij ATWT hebben ze ook zulke hersenbrekende vragen die volgens mij worden ingesproken door dezelfde stem, dus misschien dacht ze dat het op zn Engels moest
quote:
Spijt?! Laat me niet lachen. Als ze niet zo in het nauw was gedreven, had ze nooit de waarheid over haar aandeel in Nicks toestand verteld aan Ludo. En dan had ze ook nooit "spijt" gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.
En Maxime is nu anders. Ze heeft nu spijt van de dingen die ze heeft gedaan. Maar dat telt blijkbaar niet.
Spijt van dat ze Nick niet gewoon heeft genegeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
Spijt?! Laat me niet lachen. Als ze niet zo in het nauw was gedreven, had ze nooit de waarheid over haar aandeel in Nicks toestand verteld aan Ludo. En dan had ze ook nooit "spijt" gehad.
en dat zeg jij..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En anders wil je het gewoon niet zien.
Volgens sommige mensen was Maxime zogenaamd niet onvruchtbaar. Dat is ook gewoon bullshit.quote:
waarom haal je dit erbij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen was Maxime zogenaamd niet onvruchtbaar. Dat is ook gewoon bullshit.
Misschien weet Sjoerd dat niet..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom zegt die lompe boer van een sjoerd niet dat er in heel het land opsporings berichten zijn over de baby. Op deze manier is die medeplichtig
Beter verraad ie zn kind en vriendin jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom zegt die lompe boer van een sjoerd niet dat er in heel het land opsporings berichten zijn over de baby. Op deze manier is die medeplichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |