Ja, ik zit er ook al op te wachten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil ook al wel graag de spoilers voor de komende 2 weken lezen.
Frey?
Deze bekijk ik ook altijd, maar hier staan ze eerder dan op GTSTFanclub.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl/category/spoilers/
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef Frey het volgende:
Plaatje van Bing mist in de OP:
[ afbeelding ]
Vertel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:00 schreef alors het volgende:
[..]Ik had nog zo'n mooie TT maar MP was me net voor.
Nou zo spectaculair was het ook niet, maar geïnspireerd op de fantasieën hier over Bings dood had ik, Bing, een balkon en een langzaamrijdende treinquote:
Ik heb hem helemaal niet herkendquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie net pas dat die kale gast uit Shouf Shouf, Hugo uit GTST is
Ze had maar een paar woorden tekst.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
wat aandoenlijk dat Laura deze aflevering slechs wat mocht figureren in het kapsalon.
huh die met die dreads is hugo?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet herkend.
Dan is hij er wel op vooruit gegaan.
[ afbeelding ]
Is het trouwens al exit Hugo in GTST?
Dan was het wel een hele korte rol, dat zou ik jammer vinden.
Klopt, in een ander seizoen van Shouf Shouf! was hij wel kaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
huh die met die dreads is hugo?
Robert & Jef moeten weer een bedrijf beginnen in de garage van dat huisquote:Op woensdag 30 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
En Robert moet terugkomen en samen met Laura en Jef in een huis gaan wonen. Met fatsoenlijke verhaallijnen.
Ik ook niet daarom moest ik zo lachen! En een kennis van mij zegt dat hij in Tilburg woont en dat ze hem regelmatig bij de AH ziet met zijn 2 kinderenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow jaaa, ik dacht al dat ik hem en zijn gespeelde domheid ergens van kende!!quote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |