Opvallend was dat er vorig mensen kwamen die nooit meepostten en dat toen alles weer goed was ook niet meer deden, die kwamen echt alleen maar rellen en zuigen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
Slechts degene die er een probleem van maakt is triest. Gelukkig komen die mensen hier niet meer.
Ja, op de dvdboxen van GZSZ (afl. 1 t/m 150), op internet niet omdat - zoals ik al eerder uitlegde - RTL Duitsland zo'n beetje alles van YT haalt wat ook maar met de serie te maken heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Zijn er nergens scenes te vinden met deze man? Ik ben wel eens benieuwd naar de Duitse Herman Hogendoorn.
Weet ik ook wel, maar van dat soort types krijg ik jeuk en kan ik me gewoon niet inhouden. En daarbij, zonder de oude seizoenen van GTST hadden de huidige ook niet bestaanquote:Op donderdag 22 september 2011 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan en je er niks van aantrekken, ik weet wel dat -om in Frits van Houtens termen te spreken- dit soort mensen menig droevig uurtje staat te wachten![]()
Hè, wie is dat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:49 schreef PeterKelder het volgende:
Btw, ik vind deze vent wel erg veel op Jack lijken, vooral hoe hij kijkt:
[ afbeelding ]
Het zou mooi zijn, maar gezien de verschoven releasedatum naar aanstaande dinsdag verwacht ik het nietquote:
Geen idee, in ieder geval is het één van de mannen die Lorena ondervroeg over Jack. Ik heb het shot uit de shortie voor vanavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, neem dat maar letterlijk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Frey het volgende:
Ik heb vanmorgen het slot al gezien met de vooruitblik.
Bij maandag staat:Wat een niveau weer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, neem dat maar letterlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef Frey het volgende:
Enig idee of je nog bij die mooie ANP foto's kan komen?
Ze staan er wel nog:Volgens mij gewoon via www.anp-archief.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, er gaat een deurbel, twee keer zelfs!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef Ole het volgende:
DINGDONG DINGDONG
****** HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING****
Binnenkort te winnen: 3 DVD boxen van seizoen 4
Meer info volgt!
******EINDE MEDEDELING *****
Er zijn er drie beschikbaar. Verder gaat het via PR en horen jullie begin volgende week meer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, er gaat een deurbel, twee keer zelfs!
Voor de rest: leuk voor de mensen die denken een kansje te wagen, maar ik hou niet zo van die "je kunt dit of dat winnen als je hieraan meedoet"-dingen waar je eerst nog dagen/weken moet wachten op de uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |